Nee, maar wie kan het schelen?quote:
Boeiendquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ga ik hem zo veranderen.
of gewoon op slotquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ga ik hem zo veranderen.
Zat diepquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
of gewoon op slot
geen Cnorrie, geen slowchat
Uccers ligt ook al te maffen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
Is gewoon weer matig dit van Cnorrie,.
Zit je hier met een Wisken.
Nee ik was even de waterkoker omspoelen, zodat ik morgen met mijn slaperige hoofd geen schoonmaakazijn sta te drinken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Uccers ligt ook al te maffen natuurlijk
klinkt wel als een topshowquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik was even de waterkoker omspoelen, zodat ik morgen met mijn slaperige hoofd geen schoonmaakazijn sta te drinken.
Ja, en?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:58 schreef Specularium het volgende:
Is gewoon weer matig dit van Cnorrie,.
Zit je hier met een Wisken.
Met schoonmaakazijn, volgens mij ga je daar geen sterretjes van zien...dan doe ik de spiritus wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
paar slokjes totdat je sterretjes ziet, het is geen pak wijn natuurlijk
Maar dat is geen schoonmaakazijn hoop ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:01 schreef Specularium het volgende:
Ik gooi altijd een eetlepel azijn voor bij de sucadelapjes die liggen te sudderen. #goedverhaal
en plaats ff een linkje naar de stream dan haal ik hem na 5 minuten weer wegquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met schoonmaakazijn, volgens mij ga je daar geen sterretjes van zien...dan doe ik de spiritus wel.
Nee, diezelfde die bij de sla kan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is geen schoonmaakazijn hoop ik.
Ik maak wel een filmpje dan, want dat streamen weet niet hoe dat moet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
en plaats ff een linkje naar de stream dan haal ik hem na 5 minuten weer weg
instant youtube hit denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik maak wel een filmpje dan, want dat streamen weet niet hoe dat moet.
Vies. Runderriblappen moet je kopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:04 schreef sp3c het volgende:
laatste keer dat ik succadelapjes zat Corrie nog aan het hof bij de Spaanse koning volgens mij
morgen maar eens kopen
Ja, zo Spaans ook..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Drugshond het volgende:
Morgen eerst naar de Chinees...(in Spanje)
Miss 3-dorpen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
oeh als je komt sjoelen heeft Greus nog een interessant verhaal over dr webcam
ik heb geen idee meer wat het was maar ze heeft er zwarte tape opgeplakt
die heb ik al vaker en verandering van spijs doet etenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vies. Runderriblappen moet je kopen
Sucadelapjes met van die glibberige vetjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vies. Runderriblappen moet je kopen
Klinkt goed, hoe groot is ze nou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
oeh als je komt sjoelen heeft Greus nog een interessant verhaal over dr webcam
ik heb geen idee meer wat het was maar ze heeft er zwarte tape opgeplakt
tik kleiner dan mij, iets groter dan Corriequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt goed, hoe groot is ze nou?
zegt me nietsquote:
Gemeente Lansingerlandquote:
Dat is een goeie lengte.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
tik kleiner dan mij, iets groter dan Corrie
denk 1 meter 80 ofzo maar ik ben daar niet echt goed in
zegt me ook nietsquote:
Daar ben ik niet zo lang geleden geweest...om te werken.quote:
Greys is best lekker volgens mij, en ook "oud"quote:
net zo oud als jouquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Greys is best lekker volgens mij, en ook "oud"
Ja, die jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
zegt me ook niets
gewoon Greys van fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |