Precies, maar het heeft geen zin om dit keer op keer te blijven uit leggen. Laat ze maar lekker geloven dat er niets aan de hand is. Dat regeringen geen bloed aan hun handen hebben, dat ze geen landverraders en criminelen zijn die zelfs hun eigen volk opofferen voor grotere belangen en dat alle aanslagen echt zijn door boze moslims gepleegd, dat big pharma het alleen maar goed met je voor heeft en niet bewust ziekten in stand houdt en geen money-machine is. Their loss.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting past in ons straatje , we hebben er geen baat bij om vergeleken te worden met terroristen als isis . Cameron en Obama willen graag oorlog en moeten daarvoor de publieke opinie beinvloeden , het is heus niet toevallig dat 9/11 en 7/7 worden genoemd waarvan gezegt word dat die door de overheid zijn gestaged van America en England . Die hebben er baat bij om truthers te demoniseren en toekomstige tegengeluiden .
Bedenk jij zelf maar welke belangen vele malen groter zijn en wie graag mensen voor hun karretje willen spannen wegens eigenbelang . Vraag jezelf af wie nou eigenlijk een conspiracy aan het verzinnen is die niet strookt met de werkelijkheid . Vraag jezelf ook af waarom Assad als doel genoemd word een paar dagen na de eerste luchtaanval op isis en Syrische rebellen ( die ze eerst zelf hebben bewapend om Assad van zijn troon te stoten ) terwijl hij niks met isis te maken heeft en democratisch gekozen is . Wie is er aan het draaien en boodschappen om aan het buigen ? Een burger op een forum en de grootste oorlogszuchtige leugenaars bedoelen het goed ?
Hilarisch .
Dan doe je dat toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, maar het heeft geen zin om dit keer op keer te blijven uit leggen. Laat ze maar lekker geloven dat er niets aan de hand is. Dat regeringen geen bloed aan hun handen hebben, dat ze geen landverraders en criminelen zijn die zelfs hun eigen volk opofferen voor grotere belangen en dat alle aanslagen echt zijn door boze moslims gepleegd, dat big pharma het alleen maar goed met je voor heeft en niet bewust ziekten in stand houdt en geen money-machine is. Their loss.
Jammere aan dit forum is dat de mogelijkheid totaal niet aanwezig is om met mensen die dit ook inzien (en die groep groeit alleen maar) om hier van gedachten over te wisselen zonder dat de horde op je afkomt. Verloren zaak met die mensen en absoluut geen BNW want je kan net zo goed in NWS gaan zitten.
Je doet het nu?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, maar het heeft geen zin om dit keer op keer te blijven uit leggen. Laat ze maar lekker geloven dat er niets aan de hand is. Dat regeringen geen bloed aan hun handen hebben, dat ze geen landverraders en criminelen zijn die zelfs hun eigen volk opofferen voor grotere belangen en dat alle aanslagen echt zijn door boze moslims gepleegd, dat big pharma het alleen maar goed met je voor heeft en niet bewust ziekten in stand houdt en geen money-machine is. Their loss.
Jammere aan dit forum is dat de mogelijkheid totaal niet aanwezig is om met mensen die dit ook inzien (en die groep groeit alleen maar) om hier van gedachten over te wisselen zonder dat de horde op je afkomt. Verloren zaak met die mensen en absoluut geen BNW want je kan net zo goed in NWS gaan zitten.
Dat gaat er niet om en dat verwacht ik ook niet maar het stelselmatig demoniseren van deze mensen waardoor de mogelijkheid om hier van gedachten over te wisselen wordt daardoor ontnomen. Ik wil wel graag meer weten over dingen die Lambiekje of anderen posten maar door het constante gebash en getrol van de kliek die hier niet in meegaan is dit helaas onmogelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Je doet het nu?
Als je een forum met ja knikkers wil, dan zit je hier verkeerd, Niet iedereen is het met elkaar eens.
Tja gebash of in context plaatsen, als je je wilt verdiepen in de zaken die lambiekje aanhaalt hoef je alleen maar zijn linkjes te lezen (en de rest die op sites staan die hij linkt) want iets zelf bedenken doet hij eigenlijk nooit, en onderbouwen al helemaal niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat gaat er niet om en dat verwacht ik ook niet maar het stelselmatig demoniseren van deze mensen waardoor de mogelijkheid om hier van gedachten over te wisselen wordt daardoor ontnomen. Ik wil wel graag meer weten over dingen die Lambiekje of anderen posten maar door het constante gebash en getrol van de kliek die hier niet in meegaan is dit helaas onmogelijk.
Wie wordt er hier gedemoniseerd?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat gaat er niet om en dat verwacht ik ook niet maar het stelselmatig demoniseren van deze mensen waardoor de mogelijkheid om hier van gedachten over te wisselen wordt daardoor ontnomen. Ik wil wel graag meer weten over dingen die Lambiekje of anderen posten maar door het constante gebash en getrol van de kliek die hier niet in meegaan is dit helaas onmogelijk.
Dat is wel een beetje het mode woord van 2002quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie wordt er hier gedemoniseerd?
He leuk. Ff lezenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het mode woord van 2002![]()
SC / demoniseren moet je leren
Die is helemaal grappig, dus je wil alleen maar "ja-knikkers" en totaal geen kritisch weerwoord. Is dat niet iets waar de illuminatie/NWO/Powers that be juist voor staan, geen kritisch nadenkende massa maar volgzame slaafse schapen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:39 schreef controlaltdelete het volgende:
Stel je er niets van voor SC was het baggerforum van toenquote:
Dus cameron zegt iets wat totaal uit de lucht is gegrepen en jij praat hem na alsof het een feit is terwijl je vast niks meer van isis weet dan dat ze mensen onthoofden en een islamitische staat zeggen te willen , zo ziet men hoe blind vertrouwen werkt als een leider iets zegt .quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:33 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting past ook in de mijne!Je/ jullie deelt/ delen een aantal wereldbeelden met terroristen als ISIS. Als die daarop aangesproken worden, dan voel jij je ook aangesproken. Ligt niet helemaal aan die 'leugenachtige' politici, wel?
Anderhalf miljoen doden in een oorlog die op leugens is gebaseerd is net zo goed terreur , vandaar die veroordelingen van Bush en Blair .quote:Ik ben niet van mening dat ze van harte in deze oorlog zijn gestapt en het is inderdaad niet toevallig dat 9/11 en 7/7 genoemd worden. Dat zijn de 2 grootste voorbeelden van terroristische aanslagen op Amerikaanse en Britse bodem. (Sidenote: Bestaat de IRA ook niet?)
Welnee ze zijn bang voor truthers omdat die voor zichzelf nadenken en alles behalve volgzaam zijn en ze zien zoals ze zijn , een stelletje gekken die risk spelen met echte mensen anders had hij ze helemaal niet genoemd . Steeds meer mensen worden wakker en social media begint belangrijker te worden dan msm dus hij mag zich terecht zorgen maken want de grootste macht op deze wereld is het volk .quote:Ik denk dat jullie (truthers) jezelf veel belangrijker en invloedrijker achten dan dat de politiek dat doet.Jullie 'invloed' is marginaal en ik denk niet dat er serieus gedemoniseerd wordt, ik kan me niet voorstellen dat daar politiek belang bij is.
Dat was hij al van plan idd en in wat voor zieke wereld leven we dat je met militairen een land mag binnenvallen en onschuldige burgers en kinderen mag bombaderen als iemand je " vriendje" niet is . Zijn dat de normen en waarden die normale mensen meegeven aan hun kinderen ? Ik dacht het niet .quote:[..]
Welke belangen?En iedereen wil wel mensen voor hun karretje spannen
[..]
Ik ga voor de conspiracy truthers. Vage claims en grootse complotten die nooit uitkomen/ uitgesteld worden/ anders zijn dan je denkt. Er wordt door truthers meer gedraaid dan de turbopoliep op Awakenings.
[..]
Die is nieuw voor mij, maar dat het westen geen vriendjes is met Assad is toch al wel een tijdje duidelijk? Dat ze hem (zijn leger) actief aan gaan vallen heb ik nog niks over gelezen.
Je bedoeld mensen die wakker geworden zijn uit de illusie en leugens van the matrix waar we in leven , dat is juist geweldigquote:[..]
De anti-kanker medicijnen/ BadPharma lobby. De FEMA-camp-theorie supporters. De Lizard-people gelovers. De Illuminatie waarschuwers. De NWO/ depopulatie kraaiers. Etc.
[..]
Tragisch.
het is een discussie forum, en gebash, tja als lambiekje gewoon een keer antwoord geeft op vragen die hem meerdere keren gesteld werd, ipv gelijk overscwitchen naar een ander onderwerp had hij dit niet gehad, maar als er een probleem is, is daar de feedback voor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik praat niemand na.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:37 schreef Summers het volgende:
Dus cameron zegt iets wat totaal uit de lucht is gegrepen en jij praat hem na alsof het een feit is terwijl je vast niks meer van isis weet dan dat ze mensen onthoofden en een islamitische staat zeggen te willen , zo ziet men hoe blind vertrouwen werkt als een leider iets zegt .
Was het maar zo zwart wit, dat zou de wereld lekker simpel maken.quote:Anderhalf miljoen doden in een oorlog die op leugens is gebaseerd is net zo goed terreur , vandaar die veroordelingen van Bush en Blair .
Welnee ze zijn absoluut niet bang voor truthers, want hoewel ze 'voor zichzelf' zeggen na te denken zijn het vaak een stel papegaaien die dat eigenlijk helemaal niet doen. En 'hij' (Cameron) heeft 'de truthers' niet genoemd, tenzij je nu wilt stellen dat jullie 'truthers' inderdaad bezig zijn om terroristen op te leiden met jullie wereldbeeld?quote:Welnee ze zijn bang voor truthers omdat die voor zichzelf nadenken en alles behalve volgzaam zijn en ze zien zoals ze zijn , een stelletje gekken die risk spelen met echte mensen anders had hij ze helemaal niet genoemd . Steeds meer mensen worden wakker en social media begint belangrijker te worden dan msm dus hij mag zich terecht zorgen maken want de grootste macht op deze wereld is het volk .
Dat was hij al van plan? Ben je nou alweer in aan het vullen? Want het blijkt nergens uit. Om nog maar te zwijgen over de verdeeldheid die er heerst over het wel of niet 'rechtvaardig' bombarderen van IS in Syrië. Als het allemaal zo bar en boos was als je stelt, dan werd er minder moeilijk gedaan over die kwestie, dunkt mij?quote:Dat was hij al van plan idd en in wat voor zieke wereld leven we dat je met militairen een land mag binnenvallen en onschuldige burgers en kinderen mag bombaderen als iemand je " vriendje" niet is . Zijn dat de normen en waarden die normale mensen meegeven aan hun kinderen ? Ik dacht het niet .
Feit en fictie blijft lastig? Of is het een metafoor?quote:Je bedoeld mensen die wakker geworden zijn uit de illusie en leugens van the matrix waar we in leven , dat is juist geweldighet worden er steeds meer . DAAROM gaat alles veranderen en Daarom nemen mensen leiders als Cameron en obomba niet meer serieus omdat ze de illusie doorzien .
quote:Welnee ze zijn bang voor truthers omdat die voor zichzelf nadenken en alles behalve volgzaam zijn
Toch wel leuk om even terug te lezen Bbquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Stel je er niets van voor SC was het baggerforum van toen
obomba ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:37 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus cameron zegt iets wat totaal uit de lucht is gegrepen en jij praat hem na alsof het een feit is terwijl je vast niks meer van isis weet dan dat ze mensen onthoofden en een islamitische staat zeggen te willen , zo ziet men hoe blind vertrouwen werkt als een leider iets zegt .
[..]
Anderhalf miljoen doden in een oorlog die op leugens is gebaseerd is net zo goed terreur , vandaar die veroordelingen van Bush en Blair .
[..]
Welnee ze zijn bang voor truthers omdat die voor zichzelf nadenken en alles behalve volgzaam zijn en ze zien zoals ze zijn , een stelletje gekken die risk spelen met echte mensen anders had hij ze helemaal niet genoemd . Steeds meer mensen worden wakker en social media begint belangrijker te worden dan msm dus hij mag zich terecht zorgen maken want de grootste macht op deze wereld is het volk .
[..]
Dat was hij al van plan idd en in wat voor zieke wereld leven we dat je met militairen een land mag binnenvallen en onschuldige burgers en kinderen mag bombaderen als iemand je " vriendje" niet is . Zijn dat de normen en waarden die normale mensen meegeven aan hun kinderen ? Ik dacht het niet .
[..]
Je bedoeld mensen die wakker geworden zijn uit de illusie en leugens van the matrix waar we in leven , dat is juist geweldighet worden er steeds meer . DAAROM gaat alles veranderen en Daarom nemen mensen leiders als Cameron en obomba niet meer serieus omdat ze de illusie doorzien .
quote:Conservative Americans distrust most news that isn't Fox News, survey finds
Pew study on media preferences also finds liberal Americans are willing to cut ties with friends who don’t share political views
quote:Conservatives and liberals not only have different political views, they diverge sharply on what news sources they rely upon and trust, a survey has found.
Liberals favor CNN, MSNBC, National Public Radio and the New York Times, but none of those sources more dramatically than another. Conservatives have an overwhelming favorite: Fox News Channel, according to a study of media habits released Tuesday by the Pew Research Center.
Conservatives are more likely to distrust news sources that don’t reflect their point of view, the study said.
Niet iedereen heeft de energie om elke dag maar weer in discussie te gaan, zeker niet met mensen die hier alleen zitten om het spelletje discussieren te spelen.quote:
Wat een onzin. Een beetje tegengas en kritische vragen en daar hebben we dan 'geen zin in'.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef Japie77 het volgende:
Niet iedereen heeft de energie om elke dag maar weer in discussie te gaan, zeker niet met mensen die hier alleen zitten om het spelletje discussieren te spelen.
Dus wat je eigenlijk wil is dat je hier alleen met gelijkgestemden praat? Enige kritiek wordt gezien als een spelletje discussiëren spelen? Ik snap niet zo goed wat je hiermee wil zeggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de energie om elke dag maar weer in discussie te gaan, zeker niet met mensen die hier alleen zitten om het spelletje discussieren te spelen.
Ik zeg alleen dat het nogal vermoeiend is om telkens te discussieren met iemand die gewoon het spelletje wil winnen en die geen jota om de waarheid geeft. Je ontkent dat niet dus het gaat je blijkbaar ook helemaal niet om "de waarheid" (of hetgeen daar het dichts bij in de buurt komt). Waarom zou ik mijn energie daar dan in steken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Wat een onzin. Een beetje tegengas en kritische vragen en daar hebben we dan 'geen zin in'.Waarom zou je niet even nadenken, 'wakker worden' zo jullie willen, en kritisch naar je eigen verhaal en uitspraken kijken.
Als ik echt zo fout zit, dan moet het een eitje zijn. Bovendien zijn mijn vragen nou niet heel ingewikkeld...
Ik geef alles om 'de waarheid'. Ik probeer mensen hier een spiegel voor te houden. En daar wordt nooit op gereageerd. Steevast wordt een opmerking waarop je de dubbele tong van een BNW'er benoemd overgeslagen. Dan heeft men 'er geen zin meer in'. Ik vind dat kwalijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:58 schreef Japie77 het volgende:
Ik zeg alleen dat het nogal vermoeiend is om telkens te discussieren met iemand die gewoon het spelletje wil winnen en die geen jota om de waarheid geeft. Je ontkent dat niet dus het gaat je blijkbaar ook helemaal niet om "de waarheid" (of hetgeen daar het dichts bij in de buurt komt). Waarom zou ik mijn energie daar dan in steken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |