SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:29 schreef BozeHaas het volgende:
Welke lul is dit? :pDie reacties, wat een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
No shit...quote:Robert XXX moet sowieso oppassen met wat je zegt hier.... 'ligt zo op straat'
En dan nog, ze kunnen altijd nog incognito 'mee praten' hè?!
Ik heb een nieuw vriendjequote:je staat dus achter ons welkom in mijn vriendenkring
Zeg voor de grap dat we dat altijd zo doen als Marrokkanen onder elkaar :pquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef DroogDok het volgende:
Een van die gasten plaatst op mijn tijdlijn:
[..]
Ik heb een nieuw vriendje
Beschaafd en tegen moord als het uitkomt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:04 schreef DroogDok het volgende:
Oproepen tot moord op Volkert van der Graaf gaan ook al weer rond.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die reacties, wat een held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat trouwens schandalig is over dat hele gedoe met de Bart Smit is het volgende....
Bovenaan staat een comment van ene Anne over het feit dat het niet alleen om de tekst gaat die bij de plaatjes staan.
[ afbeelding ]
Iets verderop staat weer zo'n persoon die op zijn teentjes is getrapt, Jeroentje.
[ afbeelding ]
Niet zo heel bijzonder die reactie, behalve dat ie geliked is door Lenny, die Online Marketing & Communicatie bij Bart Smit BV doet.
[ afbeelding ]
Hoe achterlijk kunnen ze bij Bart Smit zijn zeg....
Is het iemand al opgevallen dat het alleen maar vrouwen zijn die zich hier druk om maken? Dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef DutchErrorist het volgende:
https://www.facebook.com/Bartsmit/posts/596816197036737
Detective in je vrije tijd?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat trouwens schandalig is over dat hele gedoe met de Bart Smit is het volgende....
Bovenaan staat een comment van ene Anne over het feit dat het niet alleen om de tekst gaat die bij de plaatjes staan.
[ afbeelding ]
Iets verderop staat weer zo'n persoon die op zijn teentjes is getrapt, Jeroentje.
[ afbeelding ]
Niet zo heel bijzonder die reactie, behalve dat ie geliked is door Lenny, die Online Marketing & Communicatie bij Bart Smit BV doet.
[ afbeelding ]
Hoe achterlijk kunnen ze bij Bart Smit zijn zeg....
is dat nou een denigrerende opmerking naar vrouwen toe, of bedoel je gewoon dat er heel veel mensen zijn die het níet boeit?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat het alleen maar vrouwen zijn die zich hier druk om maken? Dat zegt genoeg lijkt me.
Dan moet je de comments toch eens beter lezenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Is het iemand al opgevallen dat het alleen maar vrouwen zijn die zich hier druk om maken? Dat zegt genoeg lijkt me.
Wauwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Het viel me gewoon opquote:
Dat ik in de twee (?) jaar dat 'delen' nu mogelijk is, nog geen enkel nuttig bericht gedeeld heb gekregen. Wordt louter gebruikt om reclame te maken, rete-irritant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, elke klacht is toegestaan. Welk probleem heb je er dan mee?
echt waar? Of overdrijf je nu om je punt te maken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:20 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dat ik in de twee (?) jaar dat 'delen' nu mogelijk is, nog geen enkel nuttig bericht gedeeld heb gekregen. Wordt louter gebruikt om reclame te maken, rete-irritant.
hmm, ben ik niet met je eens, ik zie er ook mannen tussen staan. En als het alleen maar vrouwen zouden zijn, wat zegt dat dan precies volgens jou?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:30 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Even hard gezegd ligt dat toch aan jouw vriendengroep denk, heb er zelf al aantal interessante sites door leren kennen (en nee, niet door een win/share-actie, maar meer een 'kijk hier eens, dit vind jij misschien ook wel wat'). Ik geef toe dat die knop vaak misbruikt wordt door win/share-acties, maar die meld ik dan ook altijd aan als spam, dus dan heb ik er niet zo gek veel last van verderquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:20 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dat ik in de twee (?) jaar dat 'delen' nu mogelijk is, nog geen enkel nuttig bericht gedeeld heb gekregen. Wordt louter gebruikt om reclame te maken, rete-irritant.
ik vind dat gezeur over de prijs nog erger.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
Holy shit!
https://www.facebook.com/BarbyenMichael
waarom zou je in godsnaam je kinderen hier mee naartoe nemen?!?!
[ afbeelding ]
Jezus zeg, Nederland is echt gek geworden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
Holy shit!
[ afbeelding ]
klopt jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind dat gezeur over de prijs nog erger.en dan ook nog niet kunnen rekenen
Wat erg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
Holy shit!
[ afbeelding ]
Dat wil elke ouder toch voor hun zoon en dochter? Dat ze later net als Michael en Barbie worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
Holy shit!
[ afbeelding ]
OMG.....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:42 schreef EDMAN- het volgende:
https://www.facebook.com/groups/352911428137023/
die groep blijft echt geweldig! hulde aan Abel
Inderdaad ....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
Holy shit!
[ afbeelding ]
Te veel, blijkbaar zit de frustratie diep en de grens om zoiets te openen is laag.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.facebook.com/groups/204229636403731/
Hoeveel van dit soort FB sites zijn er wel niet joh, tsjonge jonge...
En driekwart van die mensen woont in dorpen zonder allochtonen durf ik te wedden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:08 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Te veel, blijkbaar zit de frustratie diep en de grens om zoiets te openen is laag.
De groep "PVV Supporters" is ook een pareltje:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En driekwart van die mensen woont in dorpen zonder allochtonen durf ik te wedden.
quote:Beste leden, deze site is bedoeld om contacten te onderhouden tussen PVV stemmers met als doel het beleid van Geert Wilders te steunen. Tevens kunt u hier al uw PVV vrienden uitnodigen en uw eigen post plaatsen. Nieuwe leden worden eerst gescreend voor dat zij in de groep kunnen komen. Discussies zijn toegestaan mist grof taalgebruik en en verwijten naar elkaar. Uiteraard is het hier verboden voor andere politiek denkende en rechts extreme figuren. Ik wens u hier een aangename tijd.
De Beheerder, Ro.
Mooi ook dat de commentaren over het geld gaan, niet over het feit dat het überhaupt bestaatquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
Holy shit!
[ afbeelding ]
Tenenkrommend, ik kan me er echt aan ergeren en stop nu maar even met lezen dus.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:29 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De groep "PVV Supporters" is ook een pareltje:
[..]![]()
Let wel: dit zijn fans hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Mooi ook dat de commentaren over het geld gaan, niet over het feit dat het überhaupt bestaat
Ik ben te lang doorgegaan met lezen, nu zijn die mensen een obsessiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tenenkrommend, ik kan me er echt aan ergeren en stop nu maar even met lezen dus.
De meeste van die profielen zijn fake, tof dat je toch de namen onleesbaar maaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |