Klopt. Ik denk dat Peter toch wel de absolute topper is, ga 'm erbij zettenquote:Op maandag 30 september 2013 22:45 schreef BlueNumber het volgende:
Ik mis de pareltjes uit het vorige topic in de op.
Vooral: 'sorry, ik ga weer te ver'quote:Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef poepeneesje het volgende:
Ik moest lachen om die laatste.
Kabinet Wilders I facebook pagina.quote:
Dit is ernstigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:42 schreef EDMAN- het volgende:
https://www.facebook.com/groups/352911428137023/
die groep blijft echt geweldig! hulde aan Abel
Die ledenlijst is ook geweldig om te zien; het was gewoon letterlijk mijn beeld van de gemiddelde pvv stemmer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:07 schreef Stansfield het volgende:
omg. Echt te erg dit. En ook allemaal gewoon met hun eigen naam enz. Dat je zoiets denkt is al erg. Dat je het op internet zet onder een pseudoniem of gebruikersnaam is nog wat erger. Maar gewoon met je naam erbij op facebook vind ik te erg.
Hij zal je wel geblokt hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:09 schreef DroogDok het volgende:
Is Peter xx Xxx nu verwijderd van facebook? Zie zijn account en posts niet meer terug.
Oh dat zou kunnen, had hem een niet zo'n lief pb bericht gestuurd, jammer dat ik zijn post moet missen, dit topic maar goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Hij zal je wel geblokt hebben.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:54 schreef Ceased2Be het volgende:
Dirk van Heesteren is ook een fokker of niet? Die is wel heerlijk aan het stangen.
Huilen met de pet op zul je bedoelen. Ik zit me te verbijten hier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:42 schreef EDMAN- het volgende:
https://www.facebook.com/groups/352911428137023/
die groep blijft echt geweldig! hulde aan Abel
Mee eens Thomas, ik hier ook. Fokkers, UNITE!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Huilen met de pet op zul je bedoelen. Ik zit me te verbijten hier.
Wat houd je tegen, maak een dummy-facebookprofiel aan en lekker trollen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Mee eens Thomas, ik hier ook. Fokkers, UNITE!
Was ik allang aan het doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat houd je tegen, maak een dummy-facebookprofiel aan en lekker trollen!
Heel goedquote:
En die Dirk die opmerkingen maakt als "Ausländer raus". Met de connotaties die dat oproept wordt het toch verdomd lastig voor Wilders om vol te houden dat niet de sympathie van racisten en nazi's wordt gewekt. Dirk zou moeten begrijpen dat ie met zijn opmerkingen zijn Grote Leider bepaald geen dienst bewijst.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:52 schreef EDMAN- het volgende:
Die Essie Es, is ook niet goed hoor. Geeft iig wel eindelijk toe dat ze een racist is
Dirk maakte die opmerking cynisch, hij steekt constant de draak met die mensen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En die Dirk die opmerkingen maakt als "Ausländer raus". Met de connotaties die dat oproept wordt het toch verdomd lastig voor Wilders om vol te houden dat niet de sympathie van racisten en nazi's wordt gewekt. Dirk zou moeten begrijpen dat ie met zijn opmerkingen zijn Grote Leider bepaald geen dienst bewijst.
Oh dus Dirk is een troll? Sorry had ik niet door. Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over met dat volk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:02 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dirk maakte die opmerking cynisch, hij steekt constant de draak met die mensen.
Dirk is de troll, samen met die Abel en volgens mij Mick de Vries. De rest is puur racisme en discriminatie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oh dus Dirk is een troll? Sorry had ik niet door. Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over met dat volk.
er was iemand die het had over een nieuwe kristalnacht en het in brand steken van de Moskee. Niveautje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Oh dus Dirk is een troll? Sorry had ik niet door. Ik verbaas me tegenwoordig nergens meer over met dat volk.
Platrijden met een bulldozer. Sommigen zijn zo extreem en zo dom dat je haast zou denken (of hopen) dat iedereen die daar reageert een trol is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
er was iemand die het had over een nieuwe kristalnacht en het in brand steken van de Moskee. Niveautje.
Wacht ik bedoelde niet Dirk. Die opmerking van Ausländer raus kwam van Geert van Geesteren, die met Wilders in z'n UI.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dirk is de troll, samen met die Abel en volgens mij Mick de Vries. De rest is puur racisme en discriminatie.
Dirk en Geert zijn dezelfde persoon. Als je dat hele gesprek terugleest snap je de opmerking. Alleen daarvoor moet je 700 berichten teruglezenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wacht ik bedoelde niet Dirk. Die opmerking van Ausländer raus kwam van Geert van Geesteren, die met Wilders in z'n UI.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dirk en Geert zijn dezelfde persoon. Als je dat hele gesprek terugleest snap je de opmerking. Alleen daarvoor moet je 700 berichten teruglezen
Woeste menigte over ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:
De Bart Smit pagina begint ook hilarisch te worden
https://www.facebook.com/Bartsmit/posts/596816197036737
n.a.v.
[ afbeelding ]
En terecht!quote:
Rolbevestigend, gatverdamme.quote:
hahahaha, geweldigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:
De Bart Smit pagina begint ook hilarisch te worden
https://www.facebook.com/Bartsmit/posts/596816197036737
n.a.v.
[ afbeelding ]
Een roze jas is dan ook wel errrug fout.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Diezelfde ouders zeggen tegen hun zoon dat hij geen roze jas mag
Nou ja, je snapt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:40 schreef DW457 het volgende:
[..]
Een roze jas is dan ook wel errrug fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |