SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik dacht dat je ingame nergens de impact van die chem styles kon zien? Alleen de gewone chem boost?quote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef wieisboos het volgende:
Chemistry styles kloppen ook geen hol van he. Ik heb een powerhouse kaartje aan Schone gegeven (Passing + defending), vervolgens krijgt hij +3 shooting +2 passing +2 dribbling en +4 defending
kost je 800 MSP geloof ikquote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef _NZT_ het volgende:
Iemand hier ervaring met gamertag veranderen op Xbox 360
Ja...ben dus bang dat straks zo'n beetje elke username al in gebruik is...heb wel eens zo'n checker gevonden op internet, maar die werkte niet echt volgens mijquote:
op de xbox website kan je dat checken geloof ikquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja...ben dus bang dat straks zo'n beetje elke username al in gebruik is...heb wel eens zo'n checker gevonden op internet, maar die werkte niet echt volgens mij
De boom!!!!!!!!!!!1111111111111quote:Op maandag 30 september 2013 22:01 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beest is dit, het is dat ik de laatste weds konko slecht speel.
Hij schiet echt elke bal er in, pakt ballen van de verdedigers af + hij is niet in te halen.
Pellequote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2611654.page
Coutrois en Thorgan
Geen Sturridge en geen Suarezquote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Als Pelle TOTW word wil ik hem wel...quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Ok zal straks ff kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de xbox website kan je dat checken geloof ik
Pelle 1 penaltie, access denied.quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Waar heb je deze vandaan?quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Foxquote:Op maandag 30 september 2013 22:28 schreef Zhano het volgende:
Jongens, waar haal ik de beelden van de hele wedstrijd van Heerenveen - Cambuur vandaan?
Staat in de quote zelfs, ei.quote:
duidelijkquote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als de spelers op exact dezelfde plek stonden als de normale 4231 leek het me wel tof. Nu staan de wingers veel verder terug en heb je dus een spits en een schaduwspits op een eiland..
Daar kan je toch hele wedstrijden terugkijken gewoon?quote:
Lukaku ook nog.quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Geen idee. En is dat alleen als je abbo hebt? En kun je dat ook downloaden? #dtvquote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kan je toch hele wedstrijden terugkijken gewoon?
Ik schaam me al...quote:
Meh, ik speel liever deze dan af:quote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
Dit nummer als de politie achter je aan zit in GTA bij passend nummer
Sowieso alleen voor abbo ja. En niet downloaden.quote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee. En is dat alleen als je abbo hebt? En kun je dat ook downloaden? #dtv
Zit die er ook in ?quote:Op maandag 30 september 2013 22:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh, ik speel liever deze dan af:
Goffer, is wel een musthave. Uitzending van Studio Sport ken ik ook niet vinden.quote:Op maandag 30 september 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso alleen voor abbo ja. En niet downloaden.
Maar nu ik kijk lijken het de samenvattingen te zijn, dus gaat ook niet op.
Dat EA die eens aanpakt. In plaats van mensen bannen die coins verkopen aan andere spelers.quote:Op maandag 30 september 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Dikke aids autobuyer op Lukaku. Hij gaat konkosnel weg. Zie ze telkens voor <10k erop staan
Zonder AB's zou het 1.000 keer makkelijker zijn om coins te vangen. De tijden dat je in de 59e minuut koopjes kon oppikken (UT 09/10 en 11 een beetje) zijn wel voorbijquote:Op maandag 30 september 2013 22:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat EA die eens aanpakt. In plaats van mensen bannen die coins verkopen aan andere spelers.
Neen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Is het niveau bij single matches lager ?
je moet bronze cup spelen dan kom je alleen maar tegen starter teamsquote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
ligt aan je teamquote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Hij kwam er net op voor 7,7kquote:
Te frustrerend ja... oppikken van mooie SMLENO-tjes is gewoon onmogelijk. Op spelers als wallyson en kelvin staan echt tientallen ab's volgens mij. Als je alleen al kijkt dat mensen al bijna 16 miljoen trading hebben na zo'n korte periode...is dit jaar te gek voor woordenquote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonder AB's zou het 1.000 keer makkelijker zijn om coins te vangen. De tijden dat je in de 59e minuut koopjes kon oppikken (UT 09/10 en 11 een beetje) zijn wel voorbij
Misschien kom ik dan wel familie van DS2 tegenquote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je moet bronze cup spelen dan kom je alleen maar tegen starter teams
Heb dat ook al 10x gehad nu een paar minuten ja, ik ben gewoon te traag ofzoquote:
Nee ik ook 10x is gewoon AB. Kan bijna niet dat je geen 1x als eerste refreshtquote:Op maandag 30 september 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb dat ook al 10x gehad nu een paar minuten ja, ik ben gewoon te traag ofzo
Ik weet niet hoe die AB's werken, maar EA moet toch iets kunnen ontwikkelen, waardoor die dingen niet meer werken? Ik bedoel, ze hebben echt wel mannetjes zitten die iets kunnen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonder AB's zou het 1.000 keer makkelijker zijn om coins te vangen. De tijden dat je in de 59e minuut koopjes kon oppikken (UT 09/10 en 11 een beetje) zijn wel voorbij
hahaquote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die AB's werken, maar EA moet toch iets kunnen ontwikkelen, waardoor die dingen niet meer werken? Ik bedoel, ze hebben echt wel mannetjes zitten die iets kunnen.
En toch had ik in het begin hele goede deals.. waarschijnlijk omdat de AB's nog niet goed werkten.quote:Op maandag 30 september 2013 22:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Te frustrerend ja... oppikken van mooie SMLENO-tjes is gewoon onmogelijk. Op spelers als wallyson en kelvin staan echt tientallen ab's volgens mij. Als je alleen al kijkt dat mensen al bijna 16 miljoen trading hebben na zo'n korte periode...is dit jaar te gek voor woorden
quote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je moet bronze cup spelen dan kom je alleen maar tegen starter teams
ik las mijn post nog eens opnieuw en ik moest er nu zelf ook om lachenquote:
zozo een paar met 100 chem maar liefstquote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toch had ik in het begin hele goede deals.. waarschijnlijk omdat de AB's nog niet goed werkten.
[..]Hoe vaak ga je dit nog zeggen? Ik heb dit jaar nog maar 1x tegen een starter team gespeeld, de rest allemaal redelijke teams, een paar met 100 chem en 1 had de duurste Championship bronzes (Wiseman etc.)
'best redelijk' en een paar ZELFS 100 chemquote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toch had ik in het begin hele goede deals.. waarschijnlijk omdat de AB's nog niet goed werkten.
[..]Hoe vaak ga je dit nog zeggen? Ik heb dit jaar nog maar 1x tegen een starter team gespeeld, de rest allemaal redelijke teams, een paar met 100 chem en 1 had de duurste Championship bronzes (Wiseman etc.)
hahaha daar moest ik ook hardop om lachen jaquote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zozo een paar met 100 chem maar liefst
Die fucking autobuyers verpesten de hele markt voor ons.quote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker waar...als je kijkt naar de beste AB'ers worden die nog allemaal doorontwikkeld omdat ze nog niet super werken...quote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
DS2 is wel dè beste bronzespeler van het EA forum.quote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Naar mijn idee ook vele malen erger dan vorig jaar...mensen zitten nu op bepaalde trading bedragen die vorig jaar pas naar 2 maanden bereikt werden.quote:Op maandag 30 september 2013 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die fucking autobuyers verpesten de hele markt voor ons.
Vanaf de release tot 3 dagen geleden was de markt vol met koopjes en sinds 3 dagen is er helemaal niets meer.![]()
Ik heb nog maar 12 potjes gespeeld..quote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zozo een paar met 100 chem maar liefst
quote:Op maandag 30 september 2013 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DS2 is wel dè beste bronzespeler van het EA forum.Eerst wel, maar toen ze hoorden dat hij van Iwan's 45 rated team verloren had ging zijn rep omlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dit momentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef BDIL het volgende:
4-2 gewonnen van DS2![]()
Ik ben de beste bronzen speler in dit topic
![]()
![]()
JAMIE FUCKING REID 4 GOALSWat een baas
Eindelijk iemand die het voor me opneemt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:45 schreef Zhano het volgende:
Laat die gast gewoon een keer, stel droeftoeters.
En ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd niet gesprint. Verder hield jouw keeper van 43 alles tegen.
MAAR DAT TELT NIET WANT HIJ GING NIET SPRINTEN DUS HOU JE BEK KUT VENT IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JE TROLL86quote:Op maandag 30 september 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerst wel, maar toen ze hoorden dat hij van Iwan's 45 rated team verloren had ging zijn rep omlaag.
Ben je mij vergeten ofzo?quote:Op maandag 30 september 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het voor me opneemt.
Nu even VI terugkijken
Dat jaquote:
Je krijgt geen coins!quote:Op maandag 30 september 2013 22:46 schreef zerokil het volgende:
single match:
[ afbeelding ]
4 van de 5 weds gewonnen met dit konko team.
die gelequote:
En dit inderdaad. Ik wacht wel lekker op de patch, hou het nu wel bij traden. Zit me alleen maar te ergeren tijdens het spelen, lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op maandag 30 september 2013 22:52 schreef Topiek het volgende:
4-3 verloren, 4 kopgoals tegen. Die kopgoals zijn echt OP in dit spel
Du är bara dåligtquote:Op maandag 30 september 2013 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt, wat een konko spel man![]()
Mijn wingers komen nog geen lantaarnpaal voorbij, mijn tegenstander loopt mij keer op keer eruit. Heeft me mooi 5 tegengoals opgeleverd afgelopen potje. Ongelofelijk
Is gewoon mega irritant. Qua veldspel ben ik beter, maar dan ineens is het BOEM kopgoal of BOEM hoge lob en er is weer een goaltje tegen.quote:
SOOOO JELLY!quote:Op maandag 30 september 2013 22:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Fijn dat je alleen komt posten wanneer je iets goed pullt.
Ja die hoge lob is idd niet chill. Kopballen heb ik geen last van. Verder hoop ik dat ze dribbelen patchen, zodat het iets sterker en soepeler is.quote:Op maandag 30 september 2013 22:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is gewoon mega irritant. Qua veldspel ben ik beter, maar dan ineens is het BOEM kopgoal of BOEM hoge lob en er is weer een goaltje tegen.
Niks tegen kankerzebra's hequote:Op maandag 30 september 2013 22:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat is een mooie kankerzebra linksonderin
Goed, tssss.quote:Op maandag 30 september 2013 22:54 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Fijn dat je alleen komt posten wanneer je iets goed pullt.
Inderdaad, ik gebruikte in Fifa11/12/13 heel vaak mijn vleugelspelers. Dat spel is nu voor mij echt gewoon niet meer te spelen, al die linksbacks/rechtsbacks houden mijn vleugels lachend bij. Maar andersom gaat die vlieger niet opquote:Op maandag 30 september 2013 22:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja die hoge lob is idd niet chill. Kopballen heb ik geen last van. Verder hoop ik dat ze dribbelen patchen, zodat het iets sterker en soepeler is.
Precies dit ja.quote:Op maandag 30 september 2013 22:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inderdaad, ik gebruikte in Fifa11/12/13 heel vaak mijn vleugelspelers. Dat spel is nu voor mij echt gewoon niet meer te spelen, al die linksbacks/rechtsbacks houden mijn vleugels lachend bij. Maar andersom gaat die vlieger niet op
Men det är bättre Flashy mandat du bor där eftersom du kan läsa detta nu även om du förmodligen kan förstå eftersom detta görs av translate, ingenting men ja trevligt faktiskt att språket men ser ganska tuff ut så bra hälsningar!quote:Op maandag 30 september 2013 22:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En ik had hem ook wel verwachtStandaard reactie na zo'n rage
Ja zo goed is mijn Zweeds ook nietquote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Men det är bättre Flashy mandat du bor där eftersom du kan läsa detta nu även om du förmodligen kan förstå eftersom detta görs av translate, ingenting men ja trevligt faktiskt att språket men ser ganska tuff ut så bra hälsningar!
AANPASSEN OF HET LAND UITquote:Op maandag 30 september 2013 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja zo goed is mijn Zweeds ook nietIk studeer er en praat alleen maar Engels
Is google translate engelsquote:Op maandag 30 september 2013 23:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja zo goed is mijn Zweeds ook nietIk studeer er en praat alleen maar Engels
Wel een mooie UI.quote:
quote:
Dat moet je eens in Frankrijk proberenquote:Op maandag 30 september 2013 23:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Eigenlijk wel, mijn Zweeds is echt heel basaal en zelfs dan nog belabberd
Maar hier is het ook zo als je het probeert en ze horen dat je geen Zweed ben dat ze dan gewoon direct overschakelen op het Engels.
Nigga pls.quote:Op maandag 30 september 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
juist blij dat ze dat klote gedribbel er eens uit gehaald hebben.
pacebitches die altijd maar een beetje bleven kappen en draaien met hun veel te snelle wingertjes![]()
gewoon van aanholt er tegenaan en inleveren die bal
Ik draaide altijd rondjes met spelers met 70 pace of lager. Helaas is ook dat verleden tijd. Alhoewel Bukharov er nog vaak gewoon doorheen komt.quote:Op maandag 30 september 2013 23:01 schreef FCsuarez het volgende:
juist blij dat ze dat klote gedribbel er eens uit gehaald hebben.
pacebitches die altijd maar een beetje bleven kappen en draaien met hun veel te snelle wingertjes![]()
gewoon van aanholt er tegenaan en inleveren die bal
helvetequote:Op maandag 30 september 2013 22:59 schreef Topiek het volgende:
[..]
Men det är bättre Flashy mandat du bor där eftersom du kan läsa detta nu även om du förmodligen kan förstå eftersom detta görs av translate, ingenting men ja trevligt faktiskt att språket men ser ganska tuff ut så bra hälsningar!
De hele markt is verziekt door die autobuyers.quote:Op maandag 30 september 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
Ik hou nu een tijdje Lukaku bij, dat is niet normaal met die autobuyers![]()
En maar blijven denken dat ik vast een keer sneller ben
"Wat is snelheid? Vaak verwisselt de sportpers snelheid met inzicht. Kijk, als ik iets eerder begin te lopen dan een ander, dan lijk ik sneller."quote:
Kom dan niet met een speler met 91 pace aan als je het over pacehoertjes hebt.quote:Op maandag 30 september 2013 23:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
"Wat is snelheid? Vaak verwisselt de sportpers snelheid met inzicht. Kijk, als ik iets eerder begin te lopen dan een ander, dan lijk ik sneller."
Alles prijzen komen ook veel lager te liggen...ze verkopen heel snel voor maar een paar k winstquote:Op maandag 30 september 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De hele markt is verziekt door die autobuyers.
Ik heb toch zo'n 20k winst gemaakt vanavondquote:Op maandag 30 september 2013 23:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De hele markt is verziekt door die autobuyers.
Speelde ik net tegen, Sturridge-Bony. Gegarandeerd goals tegen mijquote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef zerokil het volgende:
Iemand al Sturridge gehad? Volgens mij is die echt OPPOOPOPOOPOOPOPOP
Benteke wel iig.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef zerokil het volgende:
Jup, hij is wel ok, maar hij laat niet echt zien dat hij zoveel strength heeft. Alhoewel hij tegen me altijd wel goed speelt.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef zerokil het volgende:
Gofferdomme, reageer dan op me, dan kan ik een leuk garpjen machen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelde ik net tegen, Sturridge-Bony. Gegarandeerd goals tegen mij
Met silvers op de 59e minuut? Grote klappers met meer dan 4k winst vind je echt niet meer.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n 20k winst gemaakt vanavond
Hier vandaag misschien 5k met handelenquote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder postte:quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Speelde ik net tegen, Sturridge-Bony. Gegarandeerd goals tegen mij
Haha die Bakkert. Krijgt een hard plassertje van een Rus. Eindbaas.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gofferdomme, reageer dan op me, dan kan ik een leuk garpjen machen.
Dit dus...ik vind echt helemaal niks meerquote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met silvers op de 59e minuut? Grote klappers met meer dan 4k winst vind je echt niet meer.
alle backs zijn snelquote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kom dan niet met een speler met 91 pace aan als je het over pacehoertjes hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Haha die Bakkert. Krijgt een hard plassertje van een Rus. Eindbaas.
ik. vind 'm in 4231 wel meevallenquote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef zerokil het volgende:
Nee klopt. Ben gewoon een hele avond aan het kopen en verkopen. max. 2/3k winst.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met silvers op de 59e minuut? Grote klappers met meer dan 4k winst vind je echt niet meer.
Ik 10x dat met 1 spelerquote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso mensen die glitchen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef Ajacied7 het volgende:
FUT is net 3 weken onderweg en de markt is nu al totaal beinvloedt door dingen die nooit zouden mogen gebeuren.
Glitches en autobuyers.
nergens last vanquote:Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef Ajacied7 het volgende:
FUT is net 3 weken onderweg en de markt is nu al totaal beinvloedt door dingen die nooit zouden mogen gebeuren.
Glitches en autobuyers.
Dramaqueen wel hoor.... je kan nog steeds spelers kopen en verkopen en nog steeds potjes spelen wat toch de bedoeling van fut is.quote:Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef Ajacied7 het volgende:
Glitches en autobuyers.
En als ik zeg dat ik Wynne gebruik voor zijn giant throw is het land te klein.quote:Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alle backs zijn snel![]()
je zult mij niet betrappen op een voorhoede van auba eto'o en remy hoor
speel zelf ook 4231 de normale variant. maar dan heb ik toch liever een voetballende spits.quote:Op maandag 30 september 2013 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik. vind 'm in 4231 wel meevallen
Ja, we weten nu wel dat je een hipster bent, maar ook los van de pace is deze gast echt niet bijzonder gewoon.quote:Op maandag 30 september 2013 23:03 schreef TBakkert het volgende:
Met het nieuwe spelsysteem lijkt me dit echt een baas.
http://wefut.com/en/player/1153
Maar het traden is wel veranderd.quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dramaqueen wel hoor.... je kan nog steeds spelers kopen en verkopen en nog steeds potjes spelen wat toch de bedoeling van fut is.
Zou Sturridge wel moeten zijn toch, een redelijke voetballende spits?quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel zelf ook 4231 de normale variant. maar dan heb ik toch liever een voetballende spits.
ook geprobeerd met benteke, maar is het ook niet in die formatie
en verandering is engquote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Maar het traden is wel veranderd.
als jij er zelf blij mee bent heb je mijn zege hoor DS2 en dan hoop ik dat je nog gaat winne ook.quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik Wynne gebruik voor zijn giant throw is het land te klein.
Waarop?quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gofferdomme, reageer dan op me, dan kan ik een leuk garpjen machen.
Huilen pls. Goede workrates, jumping en height en dan ook nog 90 strength. Lijkt me echt wel een prima speler om te gebruiken en zeker om aan Hernanes te linken.quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, we weten nu wel dat je een hipster bent, maar ook los van de pace is deze gast echt niet bijzonder gewoon.
Op het feit dan je een puike UI hebt.quote:
Aaah, thanks!quote:Op maandag 30 september 2013 23:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Op het feit dan je een puike UI hebt.
Stockholm Syndrome van Muse hihhi want je woont in Zweden.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Stockholm Syndrome van Muse hihhi want je woont in Zweden.![]()
Dat is vrij matig inderdaad...quote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Soort van wel, concert vorig jaar afgelast vanwege gebroken voet
![]()
FML.
Vorig jaar heb ik niets gedaan qua tamperen, daarna alsnog miljoenen gepakt. Ook toen waren er autobuyers. Dat probleem hoef je ook niet alleen bij EA te leggen en zijn de mensen zelf die ze maken en ja die zitten ook hier. En volgens mij heb jij ook zitten glitchen maar goed.quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor jou maakt het nu allemaal niets meer uit nee...
Dit...was dan vanaf vrijdag ook hele weekend bezetquote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef detennismaster het volgende:
Echt bizar dat ik dat hele glitchen echt gewoon totaal gemist heb.![]()
Glitchen?quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef detennismaster het volgende:
Echt bizar dat ik dat hele glitchen echt gewoon totaal gemist heb.Jammer dat mij niks is toevertrouwd....
joh je hebt toch een paar 100K waar maak je je druk om. lekker investeren in een paar IF's en je komt echt wel aan het miljoen hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Voor jou maakt het nu allemaal niets meer uit nee...
Confetti die er laat achter kwamquote:Op maandag 30 september 2013 23:17 schreef Confetti het volgende:
Ik kwam er ook pas heel laat achter![]()
Gelukkig zit ik al goed.
nieuwe bank ?quote:Op maandag 30 september 2013 23:17 schreef Confetti het volgende:
Gelukkig zit ik al goed.
Want jij hebt inmiddels toch een tampermethode gevonden?quote:Op maandag 30 september 2013 23:17 schreef Confetti het volgende:
Gelukkig zit ik al goed.
ABquote:Op maandag 30 september 2013 23:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Want jij hebt inmiddels toch een tampermethode gevonden?
Donequote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nog iets voor de site dat gefixed kan worden. De datum klopt niet.
[ afbeelding ]
Confetti is geen programmeurquote:
Thanksquote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Hee Remi. De nieuwe WeFut ziet er wel leip uit.
Ik al 1,5 dag..quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef DePresident. het volgende:
Ik zit nu even vast met handelen.
Het is maar goed dat hij het niet hoeft uit te sprekenquote:
Ook mijn complimentenquote:
umtiti doet het altijd goed heb ik van DS2 geleerdquote:
Oemtietie ja?quote:Op maandag 30 september 2013 23:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
umtiti doet het altijd goed heb ik van DS2 geleerd
zeker als je een for for toe kan vinden.quote:
ga jij nog een keer praktijk doen of waquote:Op maandag 30 september 2013 23:26 schreef DePresident. het volgende:
Ik ben pitten. Morgenochtend weer vroeg een rijlessie.
Hoe ver bende gij ofwaquote:Op maandag 30 september 2013 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga jij nog een keer praktijk doen of wa
19k een uur geleden..quote:Op maandag 30 september 2013 23:32 schreef Grandesco het volgende:
Of er zijn veel kinderen aan het 'proberen' te handelen of Fellaini is aan het stijgen.
Ook Jovetic is omhoog aan het gaan als de moederneuker.quote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Vanmorgen pikte ik er nog 10 op voor 14-16k
Doe is niet. Ik word bang van jouquote:Op maandag 30 september 2013 23:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ook Jovetic is omhoog aan het gaan als de moederneuker.
Kon hem vanmorgen nog oppikken voor 24k... nu heb ik moeite met 29k te krijgen... wat is deze.quote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Doe is niet. Ik word bang van jou
Autobuyer aanschaffen gr gr.quote:Op maandag 30 september 2013 23:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kon hem vanmorgen nog oppikken voor 24k... nu heb ik moeite met 29k te krijgen... wat is deze.
Geen, ik ga niet betalen voor die troepquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
http://www.ultimatebot.net
Deze wil ik wel een keertje testen.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Daar was ik net ook aan het kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 23:43 schreef Ozz-03 het volgende:
Waaarom niet, 5 euro kan je wel missen.quote:
Ik denk dat die bots alleen maar hun eigen dikke kop volduwen met coins in plaats van jou te helpen coins te krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waaarom niet, 5 euro kan je wel missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk dat die bots alleen maar hun eigen dikke kop volduwen met coins in plaats van jou te helpen coins te krijgen.Zodra jij een bedrag hoger hebt dan een aantal coins trekken hun je account leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Dit verwacht it dus.quote:Op maandag 30 september 2013 23:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zodra jij een bedrag hoger hebt dan een aantal coins trekken hun je account leeg
Wss geband met hun account...quote:Op maandag 30 september 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
Je hebt ook allemaal van die mensen die PS3 accounts willen kopen waarmee ze op de webapp kunnen waarom is dat ?
Traore.. de zwarte boom.quote:Op maandag 30 september 2013 23:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Lacina Traore, wat een speler.
Dit voelt gewoon als cheaten![]()
Honda ook.
Gewoon voor vannacht erop zetten voor 100k ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
Dilemma zegWat zal ik met Piazon doen, nu undercutten en 95k vangen of wachten..
Eerder vanavond was hij 85k maar nu later staan er een stuk minder op en ligt de prijs automatisch hoger.
Ik verwacht ook niet dat hij naar de 150k gaat, speelt echt als een dweil
Als je poep ruikt zal ik toch maar eens checken of je niet in je broek hebt gescheten.quote:Op maandag 30 september 2013 23:51 schreef Zhano het volgende:
Omg, mensen die serieus naar de poep luisteren die Djeetje praatIk ruik het hier man...
quote:Op maandag 30 september 2013 23:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Als je poep ruikt zal ik toch maar eens checken of je niet in je broek hebt gescheten.
Beter, kan ik depay weer met paar k winst verkopenquote:Op maandag 30 september 2013 23:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat nu alles aan het stijgen is...
Ik ook.quote:Op maandag 30 september 2013 23:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Beter, kan ik depay weer met paar k winst verkopen
[..]
Als je poep ruikt zal ik toch maar eens checken of je niet in je broek hebt gescheten.
[..]
Hoezo?quote:Op maandag 30 september 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
Ik denk dat een beetje te veel mensen dit jaar wilden handelen in silvers.
Omdat er gewoon hele goede silvers zijn....quote:Op maandag 30 september 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
Ik denk dat een beetje te veel mensen dit jaar wilden handelen in silvers.
waar slaat dit op ?quote:Op maandag 30 september 2013 23:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Omdat er gewoon hele goede silvers zijn....
Alsof die er vorig jaar niet warenquote:Op maandag 30 september 2013 23:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Er zijn gewoon vele goede zilveren alternatieven.
Natuurlijk wordt er dan veel gehandeld
Vorig jaar was Pees wel heel belangrijk, dus natuurlijk is er veel handel in deze spelers.quote:
Dat is ieder jaar zo. Mayuka was ook heel lang cheap voor hij echt door de massa werd ontdekt bijvoorbeeld. En zo zullen er dit jaar ook weer spelers zijn. Neemt niet weg dat FUT ieder jaar weer groeit en in deze digitale tijd zijn er weinig geheimen meer. Iedere hidden gem heeft een eigen video of wordt ooit wel geprezen door een youtuber, mensen delen tips uit op fora zoals deze, er zijn prachtige sites zoals wefut waar je zo kan filteren op belangrijke stats etc etc etc. Iemand als Bakkali of Depay zou vorig jaar gewoon veel langer relatief goedkoop zijn geweest, maar hebben nu al zoveel hype meegekregen dat de prijzen alsnog al veel hoger zijn.quote:
Toch is pace nog altijd belangrijk hoor..zolang ze die through balls niet fixen vooral.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Vorig jaar was Pees wel heel belangrijk, dus natuurlijk is er veel handel in deze spelers.
Dit jaar is er meer belangrijk dan hard rennen.
Ik heb geen Pace nodig..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch is pace nog altijd belangrijk hoor..zolang ze die through balls niet fixen vooral.
En hoe bereik je Traoré meestal? Door keihard langs de lijn te sprinten en te crossen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb geen Pace nodig..
Het enige dat ik nodig heb is Traore.
Niets stopt de zwarte boom.
http://www.futhead.com/14/players/12258/hong-jeong-ho/quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb geen Pace nodig..
Het enige dat ik nodig heb is Traore.
Niets stopt de zwarte boom.
Fuckersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:09 schreef wieisboos het volgende:
Nou Hoesen heeft eindelijk 4* skills gekregen hooreen paar weken te laat alleen
Damn, die is wel heel nice en heel goedkoop. Maar Traore is 2 meter+... Die hoeft geneens te springen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/12258/hong-jeong-ho/
Ja, maar met 85 pees zijn de meeste vleugelspelers al rap genoeg voor een of de andere reden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hoe bereik je Traoré meestal? Door keihard langs de lijn te sprinten en te crossen?
Ik zou hem verkopen. Zal niet veel meer stijgen, zo goed is die niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
Maar wat zegt jullie glazen bol; gaat Piazon nog ver over de 100k heen of wordt het een goedkope en een waardeloze winger?
Dat laatstequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
Maar wat zegt jullie glazen bol; gaat Piazon nog ver over de 100k heen of wordt het een goedkope en een waardeloze winger?
Op termijn zal hij zeker duurder worden omdat hij 74 is en alleen maar zeldzamer wordt, maar hij kan woensdag zo maar 50k zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
Zou hem verkopen. Vind hem te sloom om echt een winger te zijn. Niet omdat ik een pacehoer ben want ik speel met Fischer ipv Depay maar merk toch dat hij zijn mannetje niet vaak voorbij komt en hij is sneller dan Piazon. Denk dat hij ook niet veel duurder zal worden daaromquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
Hij is niet bepaald goedkoop.. wel hele goede stats voor een 71 natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Damn, die is wel heel nice en heel goedkoop. Maar Traore is 2 meter+... Die hoeft geneens te springen.
Dat is dan ook de slechtste plek om op te richten..net als vorig jaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
IF Milito met 99 penalties. Twee pingels gekregen. Twee keer wordt ie uit de kruising geplukt door de goalkeeper
99 penalties betekent alleen maar dat het groene deel groter isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:11 schreef Hoogstaande het volgende:
IF Milito met 99 penalties. Twee pingels gekregen. Twee keer wordt ie uit de kruising geplukt door de goalkeeper
Hoe slechter je de penalty neemt, hoe groter de kans dat hij zit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is dan ook de slechtste plek om op te richten..net als vorig jaar.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik zou hem verkopen. Zal niet veel meer stijgen, zo goed is die niet.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Op termijn zal hij zeker duurder worden omdat hij 74 is en alleen maar zeldzamer wordt, maar hij kan woensdag zo maar 50k zijn
Wow!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zou hem verkopen. Vind hem te sloom om echt een winger te zijn. Niet omdat ik een pacehoer ben want ik speel met Fischer ipv Depay maar merk toch dat hij zijn mannetje niet vaak voorbij komt en hij is sneller dan Piazon. Denk dat hij ook niet veel duurder zal worden daarom
We zijn hier toch allemaal matties die elkander proberen te helpen, nyet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow!![]()
Al die serieuze reacties
Niet bijzonder, maar als hij net in je team past zou ik hem wel nemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.com/en/player/1728
Zal deze goed zijn met zijn jumping voor kop duels hij is wel maar 1,79
Ik wil een silver argentijnen elftal vandaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet bijzonder, maar als hij net in je team past zou ik hem wel nemen.
Ik heb liever een sterke en lange verdediger met lagere jumping dan een niet al te sterke en kleine verdediger zoals deze, ook al heeft hij hele hoge jumping.
Eensch, ik merk niet zo veel van die jumping stat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet bijzonder, maar als hij net in je team past zou ik hem wel nemen.
Ik heb liever een sterke en lange verdediger met lagere jumping dan een niet al te sterke en kleine verdediger zoals deze, ook al heeft hij hele hoge jumping.
Wel op CDM.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk dat Fellaini sowieso weer een must have is, voor iedereen
Viel bij mij eigenlijk wat tegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
Ik denk dat Fellaini sowieso weer een must have is, voor iedereen
Vertel..quote:
Ik denk dat hij als CM wel goed is in een 4-3-3 (4) opstellingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wel op CDM.
Als CM zijn er betere.
Zijn passing is niet goed genoeg voor CM naar mijn mening.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als CM wel goed is in een 4-3-3 (4) opstelling
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Teampje hoor![]()
Al deze spelers in packs gekregen (heb er maar 2 gekocht)
Krijg je dan geen verlies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
Seasons wat een aids. 5 atb team en dan gaan tijdrekken als ie voor staat. Ik dashboard voortaan als ik tegen 5atb kom
Komt wel goed, schatje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
Seasons wat een aids. 5 atb team en dan gaan tijdrekken als ie voor staat. Ik dashboard voortaan als ik tegen 5atb kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |