SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik dacht dat je ingame nergens de impact van die chem styles kon zien? Alleen de gewone chem boost?quote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef wieisboos het volgende:
Chemistry styles kloppen ook geen hol van he. Ik heb een powerhouse kaartje aan Schone gegeven (Passing + defending), vervolgens krijgt hij +3 shooting +2 passing +2 dribbling en +4 defending
kost je 800 MSP geloof ikquote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef _NZT_ het volgende:
Iemand hier ervaring met gamertag veranderen op Xbox 360
Ja...ben dus bang dat straks zo'n beetje elke username al in gebruik is...heb wel eens zo'n checker gevonden op internet, maar die werkte niet echt volgens mijquote:
op de xbox website kan je dat checken geloof ikquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja...ben dus bang dat straks zo'n beetje elke username al in gebruik is...heb wel eens zo'n checker gevonden op internet, maar die werkte niet echt volgens mij
De boom!!!!!!!!!!!1111111111111quote:Op maandag 30 september 2013 22:01 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een beest is dit, het is dat ik de laatste weds konko slecht speel.
Hij schiet echt elke bal er in, pakt ballen van de verdedigers af + hij is niet in te halen.
Pellequote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2611654.page
Coutrois en Thorgan
Geen Sturridge en geen Suarezquote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Als Pelle TOTW word wil ik hem wel...quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Ok zal straks ff kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 22:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op de xbox website kan je dat checken geloof ik
Pelle 1 penaltie, access denied.quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Waar heb je deze vandaan?quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Foxquote:Op maandag 30 september 2013 22:28 schreef Zhano het volgende:
Jongens, waar haal ik de beelden van de hele wedstrijd van Heerenveen - Cambuur vandaan?
Staat in de quote zelfs, ei.quote:
duidelijkquote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als de spelers op exact dezelfde plek stonden als de normale 4231 leek het me wel tof. Nu staan de wingers veel verder terug en heb je dus een spits en een schaduwspits op een eiland..
Daar kan je toch hele wedstrijden terugkijken gewoon?quote:
Lukaku ook nog.quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou een prima TOTW zijn
Coutrois en Thorgan
Geen idee. En is dat alleen als je abbo hebt? En kun je dat ook downloaden? #dtvquote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar kan je toch hele wedstrijden terugkijken gewoon?
Ik schaam me al...quote:
Meh, ik speel liever deze dan af:quote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef Djeetje het volgende:
Dit nummer als de politie achter je aan zit in GTA bij passend nummer
Sowieso alleen voor abbo ja. En niet downloaden.quote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee. En is dat alleen als je abbo hebt? En kun je dat ook downloaden? #dtv
Zit die er ook in ?quote:Op maandag 30 september 2013 22:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meh, ik speel liever deze dan af:
Goffer, is wel een musthave. Uitzending van Studio Sport ken ik ook niet vinden.quote:Op maandag 30 september 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso alleen voor abbo ja. En niet downloaden.
Maar nu ik kijk lijken het de samenvattingen te zijn, dus gaat ook niet op.
Dat EA die eens aanpakt. In plaats van mensen bannen die coins verkopen aan andere spelers.quote:Op maandag 30 september 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
Dikke aids autobuyer op Lukaku. Hij gaat konkosnel weg. Zie ze telkens voor <10k erop staan
Zonder AB's zou het 1.000 keer makkelijker zijn om coins te vangen. De tijden dat je in de 59e minuut koopjes kon oppikken (UT 09/10 en 11 een beetje) zijn wel voorbijquote:Op maandag 30 september 2013 22:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat EA die eens aanpakt. In plaats van mensen bannen die coins verkopen aan andere spelers.
Neen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Is het niveau bij single matches lager ?
je moet bronze cup spelen dan kom je alleen maar tegen starter teamsquote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
ligt aan je teamquote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Hij kwam er net op voor 7,7kquote:
Te frustrerend ja... oppikken van mooie SMLENO-tjes is gewoon onmogelijk. Op spelers als wallyson en kelvin staan echt tientallen ab's volgens mij. Als je alleen al kijkt dat mensen al bijna 16 miljoen trading hebben na zo'n korte periode...is dit jaar te gek voor woordenquote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonder AB's zou het 1.000 keer makkelijker zijn om coins te vangen. De tijden dat je in de 59e minuut koopjes kon oppikken (UT 09/10 en 11 een beetje) zijn wel voorbij
Misschien kom ik dan wel familie van DS2 tegenquote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je moet bronze cup spelen dan kom je alleen maar tegen starter teams
Heb dat ook al 10x gehad nu een paar minuten ja, ik ben gewoon te traag ofzoquote:
Nee ik ook 10x is gewoon AB. Kan bijna niet dat je geen 1x als eerste refreshtquote:Op maandag 30 september 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb dat ook al 10x gehad nu een paar minuten ja, ik ben gewoon te traag ofzo
Ik weet niet hoe die AB's werken, maar EA moet toch iets kunnen ontwikkelen, waardoor die dingen niet meer werken? Ik bedoel, ze hebben echt wel mannetjes zitten die iets kunnen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonder AB's zou het 1.000 keer makkelijker zijn om coins te vangen. De tijden dat je in de 59e minuut koopjes kon oppikken (UT 09/10 en 11 een beetje) zijn wel voorbij
hahaquote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die AB's werken, maar EA moet toch iets kunnen ontwikkelen, waardoor die dingen niet meer werken? Ik bedoel, ze hebben echt wel mannetjes zitten die iets kunnen.
En toch had ik in het begin hele goede deals.. waarschijnlijk omdat de AB's nog niet goed werkten.quote:Op maandag 30 september 2013 22:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Te frustrerend ja... oppikken van mooie SMLENO-tjes is gewoon onmogelijk. Op spelers als wallyson en kelvin staan echt tientallen ab's volgens mij. Als je alleen al kijkt dat mensen al bijna 16 miljoen trading hebben na zo'n korte periode...is dit jaar te gek voor woorden
quote:Op maandag 30 september 2013 22:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
je moet bronze cup spelen dan kom je alleen maar tegen starter teams
ik las mijn post nog eens opnieuw en ik moest er nu zelf ook om lachenquote:
zozo een paar met 100 chem maar liefstquote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toch had ik in het begin hele goede deals.. waarschijnlijk omdat de AB's nog niet goed werkten.
[..]Hoe vaak ga je dit nog zeggen? Ik heb dit jaar nog maar 1x tegen een starter team gespeeld, de rest allemaal redelijke teams, een paar met 100 chem en 1 had de duurste Championship bronzes (Wiseman etc.)
'best redelijk' en een paar ZELFS 100 chemquote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En toch had ik in het begin hele goede deals.. waarschijnlijk omdat de AB's nog niet goed werkten.
[..]Hoe vaak ga je dit nog zeggen? Ik heb dit jaar nog maar 1x tegen een starter team gespeeld, de rest allemaal redelijke teams, een paar met 100 chem en 1 had de duurste Championship bronzes (Wiseman etc.)
hahaha daar moest ik ook hardop om lachen jaquote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zozo een paar met 100 chem maar liefst
Die fucking autobuyers verpesten de hele markt voor ons.quote:Op maandag 30 september 2013 22:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker waar...als je kijkt naar de beste AB'ers worden die nog allemaal doorontwikkeld omdat ze nog niet super werken...quote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
DS2 is wel dč beste bronzespeler van het EA forum.quote:Op maandag 30 september 2013 22:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Naar mijn idee ook vele malen erger dan vorig jaar...mensen zitten nu op bepaalde trading bedragen die vorig jaar pas naar 2 maanden bereikt werden.quote:Op maandag 30 september 2013 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die fucking autobuyers verpesten de hele markt voor ons.
Vanaf de release tot 3 dagen geleden was de markt vol met koopjes en sinds 3 dagen is er helemaal niets meer.![]()
Ik heb nog maar 12 potjes gespeeld..quote:Op maandag 30 september 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zozo een paar met 100 chem maar liefst
quote:Op maandag 30 september 2013 22:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
DS2 is wel dč beste bronzespeler van het EA forum.Eerst wel, maar toen ze hoorden dat hij van Iwan's 45 rated team verloren had ging zijn rep omlaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Dit momentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef BDIL het volgende:
4-2 gewonnen van DS2![]()
Ik ben de beste bronzen speler in dit topic
![]()
![]()
JAMIE FUCKING REID 4 GOALSWat een baas
Eindelijk iemand die het voor me opneemt.quote:Op maandag 30 september 2013 22:45 schreef Zhano het volgende:
Laat die gast gewoon een keer, stel droeftoeters.
En ditquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd niet gesprint. Verder hield jouw keeper van 43 alles tegen.
MAAR DAT TELT NIET WANT HIJ GING NIET SPRINTEN DUS HOU JE BEK KUT VENT IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JE TROLL86quote:Op maandag 30 september 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerst wel, maar toen ze hoorden dat hij van Iwan's 45 rated team verloren had ging zijn rep omlaag.
Ben je mij vergeten ofzo?quote:Op maandag 30 september 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het voor me opneemt.
Nu even VI terugkijken
Dat jaquote:
Je krijgt geen coins!quote:Op maandag 30 september 2013 22:46 schreef zerokil het volgende:
single match:
[ afbeelding ]
4 van de 5 weds gewonnen met dit konko team.
die gelequote:
En dit inderdaad. Ik wacht wel lekker op de patch, hou het nu wel bij traden. Zit me alleen maar te ergeren tijdens het spelen, lijkt me niet helemaal de bedoeling.quote:Op maandag 30 september 2013 22:52 schreef Topiek het volgende:
4-3 verloren, 4 kopgoals tegen. Die kopgoals zijn echt OP in dit spel
Du är bara dåligtquote:Op maandag 30 september 2013 22:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt, wat een konko spel man![]()
Mijn wingers komen nog geen lantaarnpaal voorbij, mijn tegenstander loopt mij keer op keer eruit. Heeft me mooi 5 tegengoals opgeleverd afgelopen potje. Ongelofelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |