PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Niet goedkoop inderdaad. Maar ook redelijk talentjequote:
ja gedownload.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand hier Olympus has fallen al gezien/gedownload?
Ja, wel vermakelijk. 24-achtige filmquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
NIF Örlundquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik kan IF Orlund nog niet betalen, welke TIPleague keeper kan ik dan het beste kopen?
http://wefut.nl/squad/2666
Ik zie het helemaal niet op VI staan, dus ik weet niet waar AN het vandaan haaltquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet goedkoop inderdaad. Maar ook redelijk talentje
[..]
ja gedownload.
Die vanavond maar eens gaan kijken dan!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:54 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja, wel vermakelijk. 24-achtige film
Hoe hebben sie him gedownloaded?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet goedkoop inderdaad. Maar ook redelijk talentje
[..]
ja gedownload.
Nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Die vanavond maar eens gaan kijken dan!
[..]
Hoe hebben sie him gedownloaded?
Hoorde van een vriend dat er niet zoveel aan was. Typische kijk America is het beste land in de wereld zijn. Maar dat is tegenwoordig de manier om een Oscar te scoren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Die vanavond maar eens gaan kijken dan!
[..]
Hoe hebben sie him gedownloaded?
Als van der Hoorn een UP krijgt krijgt hij sowieso geen pace upgrade. Verder ben ik wel benieuwd naar Al Muwallad want zijn stats zien er zo goed uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/squad/2240
Zo denk ik doen. Hopen op nog wat leuke UPs (Bruma, Van Hoorn)
Olympus has fallen heb ik ook gezien. Dat begin is zo debiel he. Wilde hem bijna afzetten, gelukkig verbetert de film wel.
De NIF dan. Die Jarstein is kut iig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik kan IF Orlund nog niet betalen, welke TIPleague keeper kan ik dan het beste kopen?
http://wefut.nl/squad/2666
Ik wil hem ook nog kijken ja, maar hij wordt wel helemaal afgemaakt overal omdat hij vol zit met plotholes en cheesy onzin. Maar soms is dat wel lekkerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Die had je net gekocht toch?quote:
net ?quote:
Max 2 weken geleden ofzo?quote:
Ik zie liever gewoon 2 linkspoten centraal als Toby vertrekt, maar jaquote:
Lekker patat eten op de revalidatiefiets.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:34 schreef Tim86 het volgende:
Ben benieuwd naar Boilesen..die man is 2x zo breed geworden tijdens zijn blessure
Ja inderdaad, soms maakt dat wel zulk soort filmsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog kijken ja, maar hij wordt wel helemaal afgemaakt overal omdat hij vol zit met plotholes en cheesy onzin. Maar soms is dat wel lekker
NL subs is voor mietjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, soms maakt dat wel zulk soort films
Nog altijd geen site gevonden met Nederlandse ondertiteling..
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
Niet genoeg coins om mijn team af te maken![]()
Danoontjes.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lekker patat eten op de revalidatiefiets.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Laat eens zien wat je hebt + je overgebleven coins.
Heb je Google al geprobeerd? Is een zoekmachine. Ik zie zelfs op TPB al tig versies met NL subs staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:38 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker kijken, niet dat ik geen Engels kan verstaan ofzo
Zal wel snel uit packs gaan..misschien knalt hij dan omhoog.quote:
Jaquote:
Ben al een tijdje bezig maar er zit nu vooruitgang in: oriozquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Google al geprobeerd? Is een zoekmachine.
Ik zie zelfs op TPB al tig versies met NL subs staan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ben al een tijdje bezig maar er zit nu vooruitgang in: orioz
Mijn eerste reactie was: hé Wylde is getransferd. Maar goeie pull hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel snel uit packs gaan..misschien knalt hij dan omhoog.
Daar zijn ze bij EA niet echt consequent in volgens mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel snel uit packs gaan..misschien knalt hij dan omhoog.
Ik ben niet zo handig met zulk soort dingenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie zelfs op TPB al tig versies met NL subs staan.
Maar je kent The Pirate Bay toch wel? Dat is waar alle niet zo handige mensen als eerste heen gaan lijkt mequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig met zulk soort dingen
Zo achterlijk ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar je kent The Pirate Bay toch wel? Dat is waar alle niet zo handige mensen als eerste heen gaan lijkt me
+ een formatiekaartje voor de Graats, Neymar en die pauper op LB.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog 18k
Mischien ballo en abate?
http://www.fucktimkuik.orgquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zo achterlijk ben ik nou ook weer niet
[ afbeelding ]
Deze
is goed, makkelijk subs downloaden en toevoegen!
Ik had nog lichtsteiner dus ff op rb gezet en ja formatiekaartjes komen eraan. Heb Matri als back up spits nu. Best snel goed schot en goed in de lucht naast pietje. Abate wil ik dan nog halen en die LB is best goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
+ een formatiekaartje voor de Graats, Neymar en die pauper op LB.![]()
Ik zou gewoon Konko op RB gooien, want die is konkogoed en dan idd Balo in de spits ofzo.
Blijkbaar wel, want je weet niet dat er 100 miljoen miljard proxy sites voor zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:53 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zo achterlijk ben ik nou ook weer niet
[ afbeelding ]
Deze
is goed, makkelijk subs downloaden en toevoegen!
Dat weet ik wel, maar ik heb sowieso geen zin om het te downloaden, heb ik 't geduld niet voor..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want je weet niet dat er 100 miljoen miljard proxy sites voor zijn
Waarschijnlijk toch een scammerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:48 schreef BDIL het volgende:
Iemand is de coins markt aan het verneuken op marktplaats, 6 euro voor 100k
Abate is konkoslecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had nog lichtsteiner dus ff op rb gezet en ja formatiekaartjes komen eraan. Heb Matri als back up spits nu. Best snel goed schot en goed in de lucht naast pietje. Abate wil ik dan nog halen en die LB is best goed
Ja, graag gedaan hè.quote:
Streamen? Dat is helemaal kut..en dan ook nog op je laptop zeker?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:57 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik heb sowieso geen zin om het te downloaden, heb ik 't geduld niet voor..Zie 't liever gewoon via 'n website waar ik het simpel kan kijken!
Of confettiquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef poker4lifee het volgende:
Neymar dus bij Santos weggehaald uit seasons, en vervolgens niet aan Barca toegevoegd, oke.
Gewoon alle Brazilianen door de shredder halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef poker4lifee het volgende:
Neymar dus bij Santos weggehaald uit seasons, en vervolgens niet aan Barca toegevoegd, oke.
Ik ga Abate toch proberen denk ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Abate is konkoslecht.
Volgens het gros hier trouwens. Daarom heb ik 'm nooit gebruikt.
[..]
Ja, graag gedaan hè.Wtf is dit nou weer.
Voordat ik het postte opende ik de link niet, dacht dat het een troll wasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Abate is konkoslecht.
Volgens het gros hier trouwens. Daarom heb ik 'm nooit gebruikt.
[..]
Ja, graag gedaan hè.Wtf is dit nou weer.
Anders moet ik ook nog uTorrent gaan downloaden.. weinig zin inquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Streamen? Dat is helemaal kut..en dan ook nog op je laptop zeker?
Wel zeker 10sec werk idd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Anders moet ik ook nog uTorrent gaan downloaden.. weinig zin in
Heading en passing heeft ie toch niet nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet zo'n slecht idee.
[ afbeelding ]
Zeg, knul.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is die kut chandler nou weer zo rare
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heading en passing heeft ie toch niet nodig
ik heb niks gezien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zeg, knul.Als je mensen vraagt of ze een team voor je willen maken is een reactie toch wel op z'n plek.
[..]
Omdat hij de beste Amerikaanse RB is?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
waarom is die kut chandler nou weer zo rare
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Andere linkerkant kan natuurlijk ook.Ik vind 'm best nice. Sowieso is Muniain echt een baas op LF.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
ST - RF opties zat ook trouwens.Higuain - Di Maria lijkt me top, maar deze kunnen bijvoorbeeld ook.
Nee hoor, je klikt erop, download en en daarna de installatie. En daarna klik je op een torrentbestand en gaat hij downloaden. Je praat jezelf echt iets aan, maar dit is wel bizar luiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Maar als je vervolgens geen flauw idee hebt wat je moet doen duurt het langer
Je hebt een puntquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor, je klikt erop, download en en daarna de installatie. En daarna klik je op een torrentbestand en gaat hij downloaden. Je praat jezelf echt iets aan, maar dit is wel bizar lui
dat vind ik een hele slechte reden om zeldzaam te zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat hij de beste Amerikaanse RB is?
Ontlopen elkaar niet zoveel, maar ik vond Zooniggah beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Je hebt een punt
Wie op LM, Zuniga of Armero?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb altijd respect voor Lindgren. Ik luister alleen niet.
Elke andere Spaanse CB kan ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
te weinig pace
[..]
wel aardig, alleen jammer van Ekiza
Ekiza lijkt me een prima en oerdegelijke CB eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
te weinig pace
[..]
wel aardig, alleen jammer van Ekiza
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ekiza lijkt me een prima en oerdegelijke CB eigenlijk.
sorry.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou graag gedaan hè.Je lijkt vandermar wel.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorry.
dank je wel lindgren voor deze nobele poging
71 pace is te weinig voor een CB? wtfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mij niet.
quote:
Leuke, en vooral orginele woordgrap haha!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ontlopen elkaar niet zoveel, maar ik vond Zooniggah beter.
Om die reden is zijn card weight laag. De card weight van Torres Nilo is ook laag omdat hij de beste (of in ieder geval de hoogst rated) Mexicaanse LB is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik een hele slechte reden om zeldzaam te zijn
ik wil er gewoon een in 4231 maar die heb ik al twee dagen niet gezienquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Om die reden is zijn card weight laag. De card weight van Torres Nilo is ook laag omdat hij de beste (of in ieder geval de hoogst rated) Mexicaanse LB is.
Oops.quote:
Verstevigt je wheelie ook man. Ik rijd nu dagenlang rond door mijn pimpdorp als een bews.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:26 schreef Tim86 het volgende:
oh btw, de kratvast, wat een geniaal ding. Vandaag even een testritje gemaakt![]()
![]()
Ik zou nu graag willen zeggen dat ik er 1 in mijn club heb maar helaas. Maar ik pik hem soms goedkoop op dus als ik er 1 krijg voor 2k of minder mag je die hebben nadat ik hem 4-2-3-1 heb gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wil er gewoon een in 4231 maar die heb ik al twee dagen niet gezien
5.5-6k na de hype.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:27 schreef ThadCastle het volgende:
Ds2 wat is de (normale) prijs van Gabbiadini?
tsja ik ben gewoon belachelijk slecht zonder pace, zeker in 3421quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oops.
71 pace is te weinig voor een CB? wtf, meneer Dudeweiser
heldquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou nu graag willen zeggen dat ik er 1 in mijn club heb maar helaas. Maar ik pik hem soms goedkoop op dus als ik er 1 krijg voor 2k of minder mag je die hebben nadat ik hem 4-2-3-1 heb gemaakt.
Zet 'm gewoon een tikje verdedigend. Denk dat dat met 3-4-2-1 sowieso wel verstandig is. Dan blijven je CB's wat meer achterin en dan is het imo prima te doen met 70 pace.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja ik ben gewoon belachelijk slecht zonder pace, zeker in 3421
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zou nu graag willen zeggen dat ik er 1 in mijn club heb maar helaas. Maar ik pik hem soms goedkoop op dus als ik er 1 krijg voor 2k of minder mag je die hebben nadat ik hem 4-2-3-1 heb gemaakt.
Haha ik wilde net posten dat het ding er ook onmogelijk afvalt, behalve wellicht bij een wheeliequote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verstevigt je wheelie ook man. Ik rijd nu dagenlang rond door mijn pimpdorp als een bews.
Hun prijzen heb ik niet echt gevolgd. Zijn ze op CF allebei zo duur dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
over silvers gesproken DS2, is het normaal dat Sau en Pasquato zo achterlijk duur zijn?
Hoe kan je nou net zoveel cups als wedstrijden hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]Nieuwe glitch is dus daadwerkelijk aanwezig
[ afbeelding ]
Je weet toch die vent in de finale? Dat hij elke keer de connectie verloor maar wel gewoon in de cup bleef? Die zou wel iets hebben dat hij dan de cup wint en gewoon telkens de finale kan spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou net zoveel cups als wedstrijden hebben
allebei rond de 12kquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hun prijzen heb ik niet echt gevolgd. Zijn ze op CF allebei zo duur dan?
Ja, maar hij deed het op gelijke stand of zelfs bij achterstand..kan me haast niet voorstellen dat je dan echt de cup zou winnen ook meteen..maarja..misschien ook wel. Hij zal het niet alleen doen om te wachten om een kutteam tegen te komen..hij probeerde ook niet eens te spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je weet toch die vent in de finale? Dat hij elke keer de connectie verloor maar wel gewoon in de cup bleef? Die zou wel iets hebben dat hij dan de cup wint en gewoon telkens de finale kan spelen.
Toffe futshirtsquote:
Meer iets voor Boerrigterquote:
Offline spelen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:45 schreef Patje1987 het volgende:
Alles weer met winst verkocht
Kan ik nu wel een puike speler halen
Vervolgens verliezen online en keihard ragen. Zal ik gewoon offline spelen?
Welke serie moet ik kijken? Heb Breaking Bad, GoT en Suits nu gezien. Welke serie is net zo goed als die drie?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meer iets voor Boerrigter![]()
Of Lukoki die met krat en al zo de sloot in vliegt
The walking dead.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke serie moet ik kijken? Heb Breaking Bad, GoT en Suits nu gezien. Welke serie is net zo goed als die drie?
Suits mag niet in dat rijtje staan johquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke serie moet ik kijken? Heb Breaking Bad, GoT en Suits nu gezien. Welke serie is net zo goed als die drie?
Ik hoorde van jullie allemaal dat het laatste seizoen maar kut is.quote:
Staat ook laatste maar de serie die ik ga kijken mag dan niet minder zijn dan diequote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Suits mag niet in dat rijtje staan joh
The Wire is echt een serie die iedereen gezien moet hebben. The Shield is ook erg bazig.
Heb je de eerste seizoenen al gezien?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik hoorde van jullie allemaal dat het laatste seizoen maar kut is.
Hoelang is dat MLS toernooi nog bezig ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Suits mag niet in dat rijtje staan joh
The Wire is echt een serie die iedereen gezien moet hebben. The Shield is ook erg bazig.
Dat niet, maar staat wel hoog.quote:
How the fuck should I knowquote:
The Wire en The Shield volledig mee eens ja ^^quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij weet alles op het gebied van toernooienquote:
ben er vandaag maar eens mee begonnen(de serie), wel leukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over TWD gesproken, nog comics gelezen?![]()
ik ben nu helemaal bij, bazenserie
Alleen de toernooien waar ik een neuk om geef. Snap ook niet waarom die eindtijden er niet meer bij staan nu..was altijd wel handig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
jij weet alles op het gebied van toernooien
de tv show bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben er vandaag maar eens mee begonnen(de serie), wel leuk
75 non rare ofzo?quote:
Ik ben pas bij 41quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over TWD gesproken, nog comics gelezen?![]()
ik ben nu helemaal bij, bazenserie
yup. Bazenkoreaanquote:
Dexterrquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wanneer komen er weer tranfers/up's dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu misschien een 74 silver, volgend jaar non-rare gold.
jaquote:
Ik hoopte vandaag maar dat zal wel niet. Dan zal het wel maandag worden ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wanneer komen er weer tranfers/up's dan?
Ik hoop dat er veel leuke transfers worden doorgevoerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoopte vandaag maar dat zal wel niet. Dan zal het wel maandag worden ofzo.
Lekker laatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
jawel pas 3 eps gezien ofzo(oke oke 4)
wie wat bewaart die heeft watquote:
Maver zit al een week lang bij het reisbureau denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maver zit al een week lang bij het reisbureau denk ik.
Die heeft zeker alle mogelijke reizen geboekt en weer geannuleerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorige week was hij nog met silvers bezig, maar dat viel niet zo goed volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij postte gisteren toch nog?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben eigenlijk eerder benieuwd wat er met Toefjes is. Best zorgwekkend.
Discussie met POTSquote:
Rotterdamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Tobi-wan het volgende:
Dit dan maar in de gaten houden?
http://drimble.nl/112/alkmaar/
28 mei. Ik denk dat hij deud is en de moordenaar stiekem op zijn account heeft doorgepostquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
fuck fuck fuck fuck fuck
wanneer voor het laatst online geweest?
wtf 28 meiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Revontulet het volgende:
[..]
28 mei. Ik denk dat hij deud is en de moordenaar stiekem op zijn account heeft doorgepost
Het was een garpjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf 28 mei
ik denk dat ie je geblokkeerd heeft
Breng het maat, net weer verse kleding gekocht ik schijn harder dan 450 zonnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Offline spelen.
Je moet eens een potje tegen mij matti. Doen we even de headset in en dan gaan we elkaar afzeik0n.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker jezus.
Waarom niet die Braziliaan van Roma?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Misschien dit maar maken..1 7 chem speler heb ik nooit last van gehad
[ afbeelding ]
Die Serie A Brazilianen op die plek lijken me allemaal niet super eigenlijk.
Arellano is kut, Felipe is kut. Yildrim lijkt me kut.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:41 schreef Tim86 het volgende:
Misschien dit maar maken..1 7 chem speler heb ik nooit last van gehad
[ afbeelding ]
Die Serie A Brazilianen op die plek lijken me allemaal niet super eigenlijk.
Ik haat linkspoten op die plek..zeker met 2 star WFquote:
Ik vond hem eerder best aardig..toen had ik hem ook op CAM. Goede passing voor een pacehoertje. Felipe lijkt me qua stats eigenlijk geniaalquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Arellano is kut, Felipe is kut. Yildrim lijkt me kut.
Dat is pas handicappenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef BDIL het volgende:
Iemand potje ? Nieuwe squad is af![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoop van welquote:
Voor de ultieme candihap.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tegen andere bronze teams vast wel. Zijn allemaal belachelijk slecht, vraag maar aan DS2.quote:
Die Arellano kon bij mij alleen rennen. Zijn schot was echt als dat van Oduro.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik haat linkspoten op die plek..zeker met 2 star WF
[..]
Ik vond hem eerder best aardig..toen had ik hem ook op CAM. Goede passing voor een pacehoertje. Felipe lijkt me qua stats eigenlijk geniaal
Yildirim idd vrij matig, maar kan niets beters vinden. Zit al een hele tijd te maveren mbt een team rondom Hans Kazim, maar kan echt niets bedenken
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die Arellano kon bij mij alleen rennen. Zijn schot was echt als dat van Oduro.
Nee ik zou verliezen, serieus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef BDIL het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komquote:
Goeie troll weer. Maar ik moest een keer tegen zo'n soort team en toen won ik maar met 4-2. Dan moet je wel Max Power op RCM hebben want hij heeft 43 overall. Hij scoorde toen ook 2xquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tegen andere bronze teams vast wel. Zijn allemaal belachelijk slecht, vraag maar aan DS2.
Ik zou graag bij spelers een "Teams I'm In" optie willen hebben, maar dat is vast niet zo 1,2,3 te implementerenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:53 schreef pascal08 het volgende:
Zo, de "vakantie" is aangebroken voor mij. Tijd om weer wat aandacht aan WeFUT te schenken. Zijn er nog goede ideeën voor de player search? Ik ga daar nu aan werken namelijk.
Moet lukkenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou graag bij spelers een "Teams I'm In" optie willen hebben, maar dat is vast niet zo 1,2,3 te implementeren
Bij het spelersprofiel alleen. Al is zoeken in squads dmv spelersnamen ook handig.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet lukkenMaar wil je dat in de zoekfunctie of op spelersprofielen?
Nee, je had hier zelfs moeite mee...quote:
haha vind je het gek. Ik speelde niet eens serieus eerste helft.quote:
Je reputatie op het forum!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
haha vind je het gek. Ik speelde niet eens serieus eerste helft.
jaja, had 54% balbezit eind wedstrijdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
haha vind je het gek. Ik speelde niet eens serieus eerste helft.
quote:
Dat komt omdat je de beste bronze user van het forum bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar even zonder gekheid, ik ben wel benieuwd hoe je het online zou doen met zo'n team. Ik heb zelf die 40 rated Schotse CM een aantal wedstrijden gebruikt. Hij deed moeiteloos mee.
Op de todo list, al stond zoiets er al opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij het spelersprofiel alleen. Al is zoeken in squads dmv spelersnamen ook handig.
Niet alleen van het forum, maar van heel Nederland! met dank aan Louis gr grquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de beste bronze user van het forum bent.
Hahahahhaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:29 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ga maar lekker tegen Sonic spelen jij
Trouwens..in het kader van marketing: Als je bij futhead een squad maakt en daar een puush of whatever van post dan staat er altijd Futhead op..misschien ook zoiets toevoegen voor wefut?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op de todo list, al stond zoiets er al op
Wel godverdomme, jij vindt iedereen kut. Was hij echt zo kut?quote:
Traag. Hij is wel lang en staat wel vaak op de goede plek, maar moet zo snel mogelijk de bal inleverenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel godverdomme, jij vindt iedereen kut. Was hij echt zo kut?
Ja, ik heb normaliter wel liever CDM's die ook kunnen voetballen in deze formatie, maar verder past het team zo geyl in elkanderquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Traag. Hij is wel lang en staat wel vaak op de goede plek, maar moet zo snel mogelijk de bal inleveren
Maar hij kost geen drol dus je kunt hem wel gewoon proberen
Ik heb Batman AC weer opgepakt. Toch wel vet moet ik zeggen vooral die bossbattle tegen Al Ghulquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel godverdomme, jij vindt iedereen kut. Was hij echt zo kut?
Ja zal er in mijn team wel een midget naast gestaan hebben of ik vergis me. Maar dan is hij dus nog slechter, want hij voelt wel echt als een tank aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik heb normaliter wel liever CDM's die ook kunnen voetballen in deze formatie, maar verder past het team zo geyl in elkander
Hij is maar 1.82 trouwens hoor
Finallyquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:35 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik heb Batman AC weer opgepakt. Toch wel vet moet ik zeggen vooral die bossbattle tegen Al GhulBen nu bijna bij het einde denk ik.
ok nu kan het welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan nu geen potje doen want mijn broer zit hier te FIFA'en. Maar als ik van zo'n team zou verliezen zou mijn rep met 10 omlaag gaan.
Dat heeft pazzl al een halfjaar geleden beloofd en het staat er nog nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Trouwens..in het kader van marketing: Als je bij futhead een squad maakt en daar een puush of whatever van post dan staat er altijd Futhead op..misschien ook zoiets toevoegen voor wefut?
[ afbeelding ]
Als er dan iemand eens een squad op EA forum post wordt er automatisch, op subtiele wijze, reclame gemaakt.
Net te weinig om Geymar 9 chem te gevenquote:
Heb nog wat shit wat verkocht moet worden, dan kan ik formatie kaartje fixen jewaids.quote:
prima na een formatie kaartjequote:
Te weinig coins bedoelde ik ookquote:
Ik heb de hele wedstrijd niet gesprint. Verder hield jouw keeper van 43 alles tegen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:26 schreef BDIL het volgende:
4-2 gewonnen van DS2![]()
Ik ben de beste bronzen speler in dit topic
![]()
![]()
JAMIE FUCKING REID 4 GOALSWat een baas
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd niet gesprint. Verder hield jouw keeper van 43 alles tegen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd niet gesprint. Verder hield jouw keeper van 43 alles tegen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik had gesprint had ik toch 10-0 gewonnen dus ik wilde een uitdaging
Ik heb er toch bewust voor gekozen om niet te sprintenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:31 schreef Patje1987 het volgende:
DS troost je ik zou ook verliezen, maar ik ben gewoon slecht maar misschien ben jij dan nog wel slechter.
Geeft toch niet dat de ander beter is, hoef je je echt niet voor te schamen hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er toch bewust voor gekozen om niet te sprintenOok wilde ik zien wat zijn spelers kunnen.
Nee, dat is ook niet raar als ik niet sprint en als ik je spelers zo voorbij laat lopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef BDIL het volgende:
Als Rijst net nipt met 2-1 won met een Gold/Silver team is mijn overwinning niet raar
Gister ook het geval ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet raar als ik niet sprint en als ik je spelers zo voorbij laat lopen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dat is ook niet raar als ik niet sprint en als ik je spelers zo voorbij laat lopen.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geeft toch niet dat de ander beter is, hoef je je echt niet voor te schamen hoor.
Nee, toen lukte het in de eerste 20 minuten gewoon niet. Zo ging het die avond online ook. In de 2e helft lukte het toen ineens wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speel gewoon nog een keer maar dan serieus. Je hebt nog iets langer dan een uur.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sowieso dat Reid dat soort goals maakt1 van 20 meter ofzo.
Hij zit nu in een wedstrijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:46 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Speel gewoon nog een keer maar dan serieus. Je hebt nog iets langer dan een uur.
twitter:sererothulani twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:11:36This is gods plan,u can never understand it! reageer retweet
Bedankt, nu voel ik me meteen weer goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:48 schreef Reemi het volgende:
Hier DS2, mooie woorden van Serero voor jou.twitter:sererothulani twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 22:11:36This is gods plan,u can never understand it! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |