dit dusquote:Op maandag 30 september 2013 21:03 schreef alors het volgende:
Mimoun en Ymke, sjonge jonge, fuck die anderen toch
ik probeerde de lapo te halen ivm mijn geniale TTquote:
Enorm geniaal jaquote:Op maandag 30 september 2013 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik probeerde de lapo te halen ivm mijn geniale TT
Pelgrimscode heb ik na 2 afleveringen links laten liggenquote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Eerste keer dat ik dit zie eigenlijk, is het leuker dan de pelgrimscode?
Blijf lekker te gillen op die beesten ja
Nee Pelgrimscode was veel leuker.quote:Op maandag 30 september 2013 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Eerste keer dat ik dit zie eigenlijk, is het leuker dan de pelgrimscode?
Blijf lekker te gillen op die beesten ja
Jij kijkt alleen voor zeilmeisjequote:Op maandag 30 september 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Pelgrimscode heb ik na 2 afleveringen links laten liggen
niet alleen, maar zij is verreweg de beste schermvulligquote:Op maandag 30 september 2013 21:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen voor zeilmeisje
jouw topic, jouw keuzequote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Moet ik nog een TT change aanvragen?
Echt een eikel van een vent iddquote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef Kroelo het volgende:
vond het ergens toch wel sneu, die johnny is wel echt een klootzak zeg, gedraagt zich inderdaad als een tiener
helemaal mee eensquote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt een eikel van een vent idd
echt hequote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel echt een kutstreek, vooral dat lachen. Ron en John lijken mij echt pedante mannetjes.
dat lachen had niet gehoeven nee, eerst iemand voorliegen en degene daarna keihard in d'r gezicht uitlachen, beetje sneuquote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel echt een kutstreek, vooral dat lachen. Ron en John lijken mij echt pedante mannetjes.
Ik had de mannen een klap in hun gezicht verkochtquote:Op maandag 30 september 2013 21:26 schreef alors het volgende:
Ja zo stom gemonteerd iddquote:Op maandag 30 september 2013 21:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Volgende week gaat het nieuwe 'complot' dus opnieuw niet lukken aangezien ook al werd getoond dat Robbert opnieuw mocht elimineren
mooie tv zou dat zijnquote:Op maandag 30 september 2013 21:30 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ik had de mannen een klap in hun gezicht verkocht
ik kan het ergens wel begrijpen, als je zo fanatiek met een spel bezig bent kun je raar reageren denk ikquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mensen mensen Ymke reageert toch ook gewoon erg debiel ?
Ja, ik zou een lach ook niet kunnen onderdrukkenquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ze komt ook zo ongeloofwaardig over dan maar zo doet ze altijd dus zal wel echt zijnquote:Op maandag 30 september 2013 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik wist niet eens dat dit bestond, morgen maar eens kijkenquote:
Dit is een SPEL, en het is geniaal gespeeld door Robertquote:Op maandag 30 september 2013 21:24 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ymke had die gasten gewoon door.. STUK voor STUK EIKELS! Vind het zwaar sneu allemaal
goed gespeeld wel ja, maar om zo arrogant te gaan staan lachen erbij, en die domme opmerking van " maak het nou niet erger voor jezelf' had echt niet gehoeven. Hij was vast een hele stoere pestkop als kindquote:Op maandag 30 september 2013 21:41 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit is een SPEL, en het is geniaal gespeeld door Robert
Ymke was zeker al kind ook altijd al het slachtoffer van pesterijen. Net als alle andere hoeren van Take Me Outquote:Op maandag 30 september 2013 21:45 schreef Kroelo het volgende:
[..]
goed gespeeld wel ja, maar om zo arrogant te gaan staan lachen erbij, en die domme opmerking van " maak het nou niet erger voor jezelf' had echt niet gehoeven. Hij was vast een hele stoere pestkop als kind
ja dat maakt het nog wat triester, zo'n makkelijk slachtoffer nog even een natrap gevenquote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ymke was zeker al kind ook altijd al het slachtoffer van pesterijen. Net als alle andere hoeren van Take Me Out
Totaal eens..quote:Op maandag 30 september 2013 21:49 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ja dat maakt het nog wat triester, zo'n makkelijk slachtoffer nog even een natrap geven
ah! daar hebben we de enige fan van Ymkequote:Op maandag 30 september 2013 22:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Totaal eens..
Als je het mij vraagt komt zo'n Robert of Johnny door zo'n programma er echt niet beter uit hoor.. stuk voor stuk onsympathiek!
bro ik ben geen fan maar om het niet lullig te noemen... vond het een behoorlijke k streekquote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ah! daar hebben we de enige fan van Ymke
het is een spel, en bovendien probeerde Ymke zelf eerst de opdracht te saboteren, en daarna via een coup alsnog haar resultaat te bereikenquote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
bro ik ben geen fan maar om het niet lullig te noemen... vond het een behoorlijke k streek
quote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ah! daar hebben we de enige fan van Ymke
Had ik idd niet leuk gevonden, maar je moet toch toegeven dat Laura meer waard is als teamlid dan Ymkequote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef alors het volgende:
[..]Waar slaat dat nou op? Als ze het bij 'jouw' Laura hadden geflikt dan had het zeker ook zo'n geniale streek gevonden?
Zo ga je gewoon niet met elkaar om.
Goede vraag, ik dacht te hebben gehoord 5 of 10 duizend euro. Maar ik kan het echt nergens vinden, heel apart...quote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef AhmedJaret het volgende:
wat kunnen de deelnemers trouwens winnen?
Het gaat om gewoon menselijk met mensen omgaan.. Uitlachen is de laagste soort. Je doet als deelnemer ook vooral aan zo'n programma mee om meer in de aandacht bij het publiek te komen. Op deze manier laat je als Robert en Johnny zijnde alleen maar zien hoe onsympathiek je eigenlijk bentquote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Had ik idd niet leuk gevonden, maar je moet toch toegeven dat Laura meer waard is als teamlid dan Ymke
Er moet toch iemand weg. Iris nam haar vertrek sportief op en daarom werd zij ook met respect uitgezwaaid. Ymke reageerde echt belachelijk, ik zag dat zelfs de 'nette' mensen veel moeite hadden om hun lach in te houdenquote:Op maandag 30 september 2013 22:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Het gaat om gewoon menselijk met mensen omgaan.. Uitlachen is de laagste soort. Je doet als deelnemer ook vooral aan zo'n programma mee om meer in de aandacht bij het publiek te komen. Op deze manier laat je als Robert en Johnny zijnde alleen maar zien hoe onsympathiek je eigenlijk bent
Omdat Iris er op een nette manier uitging had deze er geen moeite mee. Maar net als vorige week met mariana, ging het hier ook niet netjes. Klaar.quote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er moet toch iemand weg. Iris nam haar vertrek sportief op en daarom werd zij ook met respect uitgezwaaid. Ymke reageerde echt belachelijk, ik zag dat zelfs de 'nette' mensen veel moeite hadden om hun lach in te houden
Thank you. Echt ongelofelijk dit, en het allerergste is nog dat iedereen hier roept "hij speelt het spel". Hoezo? Wat had het voor hem nu als waarde om Ymke er uit te stemmen? Helemaal niks. Hij had Ron en Sjonnie uit elkaar moeten halen. Dit ging niet om het spel, dit was ook deels genieten van Ymke voor lul zetten. Ja , Ymke is een beetje een rare.. zoals er altijd wel awkward rare mensen op de wereld zijn. Ik vind het mooi om te zien hoe bijvoorbeeld zo'n Laura dat accepteert, er om lacht op een lieve manier, en ook de goede kanten in haar ziet. Daar heb ik echt respect voor. Niet voor Robert, wat een nare vent, met z'n goor lachje en dat ge "lieverd" . Ik vind het heel goed van Ymke dat ze dat gewoon recht in zijn gezicht zegt, en dat ze niet accepteert dat ze haar uitlachen. Maar nee hoor, als je emotie toont en boos wordt omdat iemand je kut behandelt ben je weer een zwakkeling, en stel je je aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 04:54 schreef Za het volgende:
De enige persoon die het voor zichzelf steeds erger maakt dan het al was is Robert.
Altijd "winning" in zijn beperkte geestelijke wereld.
Geflankeerd door Ron en Johnny staat hij Ymke uit te lachen, want dan voelt hij zich sterker en daar geniet hij van, zonder te beseffen hoe hij daarmee zijn eigen zwakte staat te etaleren.
twitter:iriskroes twitterde op maandag 30-09-2013 om 21:17:49Ik kon trouwens overigens ook helemaal niks meer ik was helemaal op en overal pijn; dus goeie keus!! Go Laura en @MimounOR reageer retweet
ik vrees Lauraquote:
kan je vanavond terug kijken op dat youtube kanaalquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef speknek het volgende:
wat een hommos dat ze het uittrekken van d'r beha wegknippen.
Mijn broek ligt al op m'n enkels.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
kan je vanavond terug kijken op dat youtube kanaal
Dat kun je ook met shirt aan doen hoor, niks te zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef speknek het volgende:
wat een hommos dat ze het uittrekken van d'r beha wegknippen.
dit dusquote:
Staan ze niet toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:09 schreef AhmedJaret het volgende:
hoe staan ze op dezelfde plek als vorige week dan?
het wordt een teamwissel, maar dat horen ze straks pasquote:
please neequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het wordt een teamwissel, maar dat horen ze straks pas
hoe wist je datquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het wordt een teamwissel, maar dat horen ze straks pas
Lauren zei toch voor de stemming: "er gaat niemand naar huis"quote:
Maryam zal echt nog wel een boekje open doen tegenover Darryl over hun eerdere afspraak die Gaby niet nakwam.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef speknek het volgende:
Ik denk nu wel dat ze gaat winnen.
[ afbeelding ]
Geil hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Lauraquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Huh staat haar hoofd erop?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Geil hoordie kop, ze bijt hem er zo af.
Het was inderdaad te verwachten. Maryam was kennelijk ook overdonderd, zij had met de kennis van nu zichzelf kandidaat kunnen stellen op het moment dat Darryl voor Gaby koos. Dan wordt het 2 tegen 2.quote:
Gaby is superonbetrouwbaar en ze trappen er allemaal inquote:
hij stuurt Laura wegquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef alors het volgende:
Roberthoop zo dat hij eruit ligt straks.
Ja iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Maryam, aan niemand vertellen wat daar staat
Alles kan natuurlijk in dit spel. Als leiders gekozen worden kunnen de huidige leiders vertrekken, omdat ze beiden onbetrouwbaar zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef AhmedJaret het volgende:
die robbert mag nu wel weg, volgensmij is dat verliezen van schaken gelijk aan leiderschap overdragen
Dat vind ik ook, de opzet van het programma met de leiders die zoveel macht hebben vind ik niet zo leuk. Ik had liever een spannende finale gehad van goede mensen, zoals mariana en laura.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het in dit spel niet om de beste gaat, maar degene die het meest achterbaks is
Eens, ik heb ook het liefst een finale tussen mensen die gewoon het beste zijn in de opdrachten e.d.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, de opzet van het programma met de leiders die zoveel macht hebben vind ik niet zo leuk. Ik had liever een spannende finale gehad van goede mensen, zoals mariana en laura.
Ja idd tekenend ook dat zo'n leeghoofd als Daryl zo ver komt en mensen als Mariana en Laura eruit worden gewerkt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het in dit spel niet om de beste gaat, maar degene die het meest achterbaks is
Die ook jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd tekenend ook dat zo'n leeghoofd als Daryl zo ver komt en mensen als Mariana en Laura eruit worden gewerkt.
Dat was wel echt lollig jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef remcoP het volgende:
Welke briljante geest bij de AVRO heeft dit bedacht?
Hebben ze met opzet gedaan omdat Mimoun meer kaarten heeft en het anders niet spannend was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:07 schreef remcoP het volgende:
Deze opdracht duurt veel langer dan die van Jonny net
waar hebben we dat vaker gehoord?quote:
de eerquote:
Bron: zappen.blog.nlquote:Avro geeft gevolg aan avonturenshow Atlas
Het blijft goed toeven voor de avontuurlijke BN’ers die wel in zijn voor een schnabbel. Want het zou zomaar kunnen dat binnenkort hun telefoon rinkelt met het verzoek of ze mee willen doen aan het tweede seizoen van Atlas. De Avro heeft groen licht gegeven voor een vervolg op de avonturenshow gepresenteerd door Lauren Verster.
In het programma namen twee teams van bekende Nederlanders het tegen elkaar – en zichzelf – op tijdens de extreme tocht van 600 km over de historische handelsroute die voert vanuit de Sahara naar Marrakesh, met het Marokkaanse Atlasgebergte als ultieme barrière.
Of de tweede serie zich in hetzelfde decor afspeelt, is op dit moment niet bekend. Atlas wordt verwacht voor het najaar van 2014.
Zonde dat dit wel geld krijgt en de Pelgrimscode niet, die honderd keer leuker en oprechter was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:17 schreef aarontje112 het volgende:
En er komt een nieuw seizoen dit najaar
[..]
Bron: zappen.blog.nl
Inderdaad. Ik verbaas me hier een beetje over. Zo`n succes was het niet dacht ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zonde dat dit wel geld krijgt en de Pelgrimscode niet, die honderd keer leuker en oprechter was.
Tijd blijft 20.30 uur op Nederland 3.quote:Maandag 18 augustus begint een nieuw seizoen van Atlas.
Maandag 18 augustus begint een nieuw seizoen van Atlas. Schaatser Bob de Jong, actrice Kimberley Klaver, rapper Negativ, acteur Tim Murck, scenarioschrijfster Frieda Mulisch, zangeres Shary-An, cosmetisch arts Robert Schoemacher, actrice Yootha Wong-Loi-Sing, platenbaas Stacey Rookhuizen, presentatrice Tess Milne, acteur Tim Haars en zanger Brace doen dit jaar mee aan Atlas
(avro.nl/atlas)
Kun je mij zeggen wanneer de herhaling komt? bvd.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:44 schreef BabeWatcher het volgende:
StaceyYootha
![]()
de eerste aflevering kijk ik in de herhaling, morgen mijn bevindingen en diepteanalyses
uitzendinggemist.nl , ik heb geen idee wanneer het op tv komt, waarschijnlijk op een werkdag overdag.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 03:39 schreef Za het volgende:
[..]
Kun je mij zeggen wanneer de herhaling komt? bvd.
Dan zal ik het wel even kicken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef BabeWatcher het volgende:
Toch jammer dat het hier niet meer leeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |