Ja iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Maryam, aan niemand vertellen wat daar staat
Alles kan natuurlijk in dit spel. Als leiders gekozen worden kunnen de huidige leiders vertrekken, omdat ze beiden onbetrouwbaar zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef AhmedJaret het volgende:
die robbert mag nu wel weg, volgensmij is dat verliezen van schaken gelijk aan leiderschap overdragen
Dat vind ik ook, de opzet van het programma met de leiders die zoveel macht hebben vind ik niet zo leuk. Ik had liever een spannende finale gehad van goede mensen, zoals mariana en laura.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het in dit spel niet om de beste gaat, maar degene die het meest achterbaks is
Eens, ik heb ook het liefst een finale tussen mensen die gewoon het beste zijn in de opdrachten e.d.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, de opzet van het programma met de leiders die zoveel macht hebben vind ik niet zo leuk. Ik had liever een spannende finale gehad van goede mensen, zoals mariana en laura.
Ja idd tekenend ook dat zo'n leeghoofd als Daryl zo ver komt en mensen als Mariana en Laura eruit worden gewerkt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het in dit spel niet om de beste gaat, maar degene die het meest achterbaks is
Die ook jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd tekenend ook dat zo'n leeghoofd als Daryl zo ver komt en mensen als Mariana en Laura eruit worden gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |