de eerquote:
Bron: zappen.blog.nlquote:Avro geeft gevolg aan avonturenshow Atlas
Het blijft goed toeven voor de avontuurlijke BN’ers die wel in zijn voor een schnabbel. Want het zou zomaar kunnen dat binnenkort hun telefoon rinkelt met het verzoek of ze mee willen doen aan het tweede seizoen van Atlas. De Avro heeft groen licht gegeven voor een vervolg op de avonturenshow gepresenteerd door Lauren Verster.
In het programma namen twee teams van bekende Nederlanders het tegen elkaar – en zichzelf – op tijdens de extreme tocht van 600 km over de historische handelsroute die voert vanuit de Sahara naar Marrakesh, met het Marokkaanse Atlasgebergte als ultieme barrière.
Of de tweede serie zich in hetzelfde decor afspeelt, is op dit moment niet bekend. Atlas wordt verwacht voor het najaar van 2014.
Zonde dat dit wel geld krijgt en de Pelgrimscode niet, die honderd keer leuker en oprechter was.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:17 schreef aarontje112 het volgende:
En er komt een nieuw seizoen dit najaar
[..]
Bron: zappen.blog.nl
Inderdaad. Ik verbaas me hier een beetje over. Zo`n succes was het niet dacht ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Zonde dat dit wel geld krijgt en de Pelgrimscode niet, die honderd keer leuker en oprechter was.
Tijd blijft 20.30 uur op Nederland 3.quote:Maandag 18 augustus begint een nieuw seizoen van Atlas.
Maandag 18 augustus begint een nieuw seizoen van Atlas. Schaatser Bob de Jong, actrice Kimberley Klaver, rapper Negativ, acteur Tim Murck, scenarioschrijfster Frieda Mulisch, zangeres Shary-An, cosmetisch arts Robert Schoemacher, actrice Yootha Wong-Loi-Sing, platenbaas Stacey Rookhuizen, presentatrice Tess Milne, acteur Tim Haars en zanger Brace doen dit jaar mee aan Atlas
(avro.nl/atlas)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |