ik vrees Lauraquote:
kan je vanavond terug kijken op dat youtube kanaalquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef speknek het volgende:
wat een hommos dat ze het uittrekken van d'r beha wegknippen.
Mijn broek ligt al op m'n enkels.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
kan je vanavond terug kijken op dat youtube kanaal
Dat kun je ook met shirt aan doen hoor, niks te zien.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:02 schreef speknek het volgende:
wat een hommos dat ze het uittrekken van d'r beha wegknippen.
dit dusquote:
Staan ze niet toch?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:09 schreef AhmedJaret het volgende:
hoe staan ze op dezelfde plek als vorige week dan?
het wordt een teamwissel, maar dat horen ze straks pasquote:
please neequote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het wordt een teamwissel, maar dat horen ze straks pas
hoe wist je datquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
het wordt een teamwissel, maar dat horen ze straks pas
Lauren zei toch voor de stemming: "er gaat niemand naar huis"quote:
Maryam zal echt nog wel een boekje open doen tegenover Darryl over hun eerdere afspraak die Gaby niet nakwam.quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef speknek het volgende:
Ik denk nu wel dat ze gaat winnen.
[ afbeelding ]
Geil hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Lauraquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:22 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Huh staat haar hoofd erop?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
Geil hoordie kop, ze bijt hem er zo af.
Het was inderdaad te verwachten. Maryam was kennelijk ook overdonderd, zij had met de kennis van nu zichzelf kandidaat kunnen stellen op het moment dat Darryl voor Gaby koos. Dan wordt het 2 tegen 2.quote:
Gaby is superonbetrouwbaar en ze trappen er allemaal inquote:
hij stuurt Laura wegquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:03 schreef alors het volgende:
Roberthoop zo dat hij eruit ligt straks.
Ja iddquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Maryam, aan niemand vertellen wat daar staat
Alles kan natuurlijk in dit spel. Als leiders gekozen worden kunnen de huidige leiders vertrekken, omdat ze beiden onbetrouwbaar zijn.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:19 schreef AhmedJaret het volgende:
die robbert mag nu wel weg, volgensmij is dat verliezen van schaken gelijk aan leiderschap overdragen
Dat vind ik ook, de opzet van het programma met de leiders die zoveel macht hebben vind ik niet zo leuk. Ik had liever een spannende finale gehad van goede mensen, zoals mariana en laura.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het in dit spel niet om de beste gaat, maar degene die het meest achterbaks is
Eens, ik heb ook het liefst een finale tussen mensen die gewoon het beste zijn in de opdrachten e.d.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:34 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, de opzet van het programma met de leiders die zoveel macht hebben vind ik niet zo leuk. Ik had liever een spannende finale gehad van goede mensen, zoals mariana en laura.
Ja idd tekenend ook dat zo'n leeghoofd als Daryl zo ver komt en mensen als Mariana en Laura eruit worden gewerkt.quote:Op maandag 14 oktober 2013 21:31 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat het in dit spel niet om de beste gaat, maar degene die het meest achterbaks is
Die ook jaquote:Op maandag 14 oktober 2013 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd tekenend ook dat zo'n leeghoofd als Daryl zo ver komt en mensen als Mariana en Laura eruit worden gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |