Haha. Wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Als dit geen donkerrood is, wanneer is dat dan wel het geval?
Okquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat kunnen PSV-fans weer overdrijven zeg, is gewoon een tik op de hak als ik het zo zie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, rot op man. Die voet van Elm heeft daar helemaal niks te zoeken. De bal is nog niet eens in de buurt. Als dit al geen rood meer is, dan hoeft het nooit meer gegeven te worden. Schandalige overtreding.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Donkerrood
Je ziet dat been van Elm omlaag gaan en daarna pas zet Park het stapje opzij waardoor ze in contact komen met elkaar. Gevalletje ongelukkige timing, meer niet.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Oh je was echt serieusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, rot op man. Die voet van Elm heeft daar helemaal niks te zoeken. De bal is nog niet eens in de buurt. Als dit al geen rood meer is, dan hoeft het nooit meer gegeven te worden. Schandalige overtreding.
Oke Tommeke.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij was dat niet? Gelukkig maar dat je het ook inziet.
hahahahahah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef tja77 het volgende:
Is gewoon een rode kaart, kijk naar zijn looprichting, en de passen die hij zet VOOR hij Park op zijn hak trapt. Geen intentie om de bal te spelen, en als hij dit per ongeluk doet, dan is hij motorisch lichtelijk gestoord.
Misschien zou je ook inhoudelijks eens wat toe kunnen voegen ipv hier wekelijks de clown uit te hangen. Wel mooi overigens dat je hier na de 4-0 amper te vinden was, waar je normaal gesproken toch altijd in dit topic bent. Mooi manquote:
Hij was er direct na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien zou je ook inhoudelijks eens wat toe kunnen voegen ipv hier wekelijks de clown uit te hangen. Wel mooi overigens dat je hier na de 4-0 amper te vinden was, waar je normaal gesproken toch altijd in dit topic bent. Mooi man
hahaha volgens mij was ik juist heel veel in dit topic toen te vinden. Helaas kwam er toen weinig inhoudelijke reacties er op terug en heb ik nu maar besloten in die trend mee te gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Misschien zou je ook inhoudelijks eens wat toe kunnen voegen ipv hier wekelijks de clown uit te hangen. Wel mooi overigens dat je hier na de 4-0 amper te vinden was, waar je normaal gesproken toch altijd in dit topic bent. Mooi man
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten het gaat altijd om de intentie om de bal te spelen. Wanneer je die niet hebt is het rood, heb je die wel is het geen rood.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef tja77 het volgende:
Is gewoon een rode kaart, kijk naar zijn looprichting, en de passen die hij zet VOOR hij Park op zijn hak trapt. Geen intentie om de bal te spelen, en als hij dit per ongeluk doet, dan is hij motorisch lichtelijk gestoord.
Hahahha, ja dat denk ik ook inderdaad. Normaal weerhoudt je dat niet om hier nog door te posten hoor. Maar ik zal je op je woord gelovenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hahaha volgens mij was ik juist heel veel in dit topic toen te vinden. Helaas kwam er toen weinig inhoudelijke reacties er op terug en heb ik nu maar besloten in die trend mee te gaan.
Van jou had ik een "normale" reactie verwacht. Zeg ik iets wat niet klopt? Kijk naar heel zijn lichaamshouding, niks natuurlijk aan, oftewel bewust. Ik ga hier niet lopen janken dat PSV benadeelt is, of dat de KNVB zijn ogen sluit. Maar als de scheids hier rood voor geeft, heb je geen poot om op te staan als Elm zijnde.quote:
Je kan ook gewoon teruglezen hoor. Al zal je dat inmiddels wel gedaan hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hahahha, ja dat denk ik ook inderdaad. Normaal weerhoudt je dat niet om hier nog door te posten hoor. Maar ik zal je op je woord geloven
mwa, normale reacties zal je hier niet snel meer van mij verwachten. Maar nu nog eentje dan: hij kijkt totaal niet naar Park en ziet dus ook niet dat Park zijn linkerbeen nog verder gaat spreiden. Die beweging van Elm is dan ook al eerder ingezet dan dat Park zijn linkerbeen beweegt. Overtreding is het zeker, maar totaal niet bewust en eerder ongelukkig te noemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van jou had ik een "normale" reactie verwacht. Zeg ik iets wat niet klopt? Kijk naar heel zijn lichaamshouding, niks natuurlijk aan, oftewel bewust. Ik ga hier niet lopen janken dat PSV benadeelt is, of dat de KNVB zijn ogen sluit. Maar als de scheids hier rood voor geeft, heb je geen poot om op te staan als Elm zijnde.
Waar zeg ik "altijd"?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik vergeten het gaat altijd om de intentie om de bal te spelen. Wanneer je die niet hebt is het rood, heb je die wel is het geen rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |