Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, 0-0
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, 2-2
Zondag 22 september: PSV - Ajax, 4-0
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, 2-1
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, 3-0
Donderdag 19 september: PSV - PFK Ludogorets, 0-2
Donderdag 3 oktober: Chornomorets Odesa - PSV, x-x
Donderdag 24 oktober: Dinamo Zagreb - PSV, x-x
Donderdag 7 november: PSV - Dinamo Zagreb, x-x
Donderdag 28 november: PFK Ludogorets - PSV, x-x
Donderdag 12 december: PSV - Chornomorets Odesa, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, 4-1
Woensdag 30 oktober: PSV - Roda JC, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Lemming22 op 01-10-2013 20:32:27 ]
Morendo
The Real Deal
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Ik deel zijn mening, ook lachwekkend dat je dan word weggezet als huillie en calimero. Maar ach, zo zijn ze daar van het andere kantje.

Al heeft het niet de waarde als de blessure van Zoet, dat is een veel groter gemis dan Park.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:
Op maandag 30 september 2013 19:52 schreef HL_Dog43 het volgende:[..]
Ik deel zijn mening, ook lachwekkend dat je dan word weggezet als huillie en calimero. Maar ach, zo zijn ze daar van het andere kantje.

Al heeft het niet de waarde als de blessure van Zoet, dat is een veel groter gemis dan Park.
Hij heeft wel een punt ja. Wel lachwekkend verwoord natuurlijk, maar netwerk.to is puur onderbuik en frustratie spuwen.
Ben het er wel mee eens dat de KNVB aanklager zich te veel laat meeslepen door de media terwijl ze onafhankelijk moeten zijn.
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Op maandag 30 september 2013 19:58 schreef Morendo het volgende:[..]
Door dit soort geklets kun je nu dus als PSV'er iemand een vuistslag verkopen en ermee vervolgens mee wegkomen onder het mom van 'ze moeten ons ook altijd hebben'. Belachelijk.

Dat is onzin natuurlijk.
Die vloet toont nu al meer inzet dan heel jong psv vorige week
Cavaliers
Retired.
Hahah ..Zoet lijkt op Yuri Mulder.
Jong PSV dus weer eens gewonnen. 2-1 tegen Jong FC Twente. Jozefzoon met een goal en assist op Vloet die de winnende maakte.
quote:
Nouja, Jong PSV heeft al veel lastige uitwedstrijden gehad tegen de bovenste ploegen, maar er lopen ook heel veel spelers rond die er helemaal niks te zoeken hebben. Gelukkig hebben ze vanaf dit weekend 4 talenten van de A1 overgeheveld naar Jong PSV. Dat zijn iig wel spelers die een kans hebben op een toekomst bij PSV.
Adames
Klara!
quote:
Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Nouja, Jong PSV heeft al veel lastige uitwedstrijden gehad tegen de bovenste ploegen, maar er lopen ook heel veel spelers rond die er helemaal niks te zoeken hebben. Gelukkig hebben ze vanaf dit weekend 4 talenten van de A1 overgeheveld naar Jong PSV. Dat zijn iig wel spelers die een kans hebben op een toekomst bij PSV.
Ik vraag me af wat de consequenties zijn als ze laatste blijven (van de beloftenteams). Volgens mij staan de jong teams voor volgend jaar ook alweer vast, maar er zal wel een moment van promotie/degradatie tussen de beloftenteams zijn.
quote:
Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef Adames het volgende:[..]
Ik vraag me af wat de consequenties zijn als ze laatste blijven (van de beloftenteams). Volgens mij staan de jong teams voor volgend jaar ook alweer vast, maar er zal wel een moment van promotie/degradatie tussen de beloftenteams zijn.
Deze opzet gaan ze na 2 seizoenen evalueren ja. Maar ik heb geen idee of er andere beloftenteams zijn die graag in de JL willen spelen. Volgens mij waren Ajax, Twente en PSV de enige die interesse hadden.
quote:
Dat viel mij ook direct op. Verder lijkt gewoon niemand.
Maar goed, de huidskleur klopt in ieder geval overal mijn of meer. In Fifa was Cocu ooit een neger.
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2013 07:04 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Dat viel mij ook direct op. Verder lijkt gewoon niemand.
Maar goed, de huidskleur klopt in ieder geval overal mijn of meer. In Fifa was Cocu ooit een neger.
Ze mogen wel meer aandacht aan de gezichten besteden ,maar k sla fifa 14 voor de PS3 sowieso over , wacht op de PS4 ..
Ze hebben naar me geluisterd
PSV baalt van gebrek aan aandacht voor tackle Elm'In de topper tegen Ajax ving Stijn Schaars tegenstander Thulani Serero op met de arm en de KNVB besloot om de beelden voor te leggen aan de aanklager betaald voetbal. Scheidsrechter Bas Nijhuis had het moment echter al op het veld beoordeeld, waardoor het niet mogelijk was om Schaars te schorsen. De middenvelder kon afgelopen zaterdag tegen AZ gewoon meedoen.
/
PSV verloor met 2-1 in Alkmaar en Ji-Sung Park viel in dit duel uit, na een zware en onbestrafte overtreding van Viktor Elm. Bij PSV is men boos en teleurgesteld over het gebrek aan aandacht voor dit incident, waarbij Elm niet de intentie had om de bal te raken en Park vol op zijn kuitbeen raakte. Dat meldt De Telegraaf. Volgens de Eindhovenaren is er sprake van 'willekeur'.
Scheidsrechter Björn Kuipers floot niet voor een overtreding van Elm en de middenvelder zou dus nog op basis van videobeelden geschorst kunnen worden. Een woordvoerder van de KNVB heeft echter laten weten dat er vooralsnog geen onderzoek van de aanklager betaald voetbal aan de orde is. Kuipers heeft nog niet laten weten of hij het moment beoordeeld of gemist heeft.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197593
quote:
Ik vond het oprecht een beetje gek dat iedereen dat ruzietje bij Heerenveen - Cambuur afdeed als een lollig robbetje tussen 22 meisjes.
De overtreding van Elm heb ik niet gezien dus daar kan ik niet over oordelen.
Netwerk.to is wel een kanjersite.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Rugnummers van Bakkali, v. Ooijen en Zoet kloppen niet eens
Altijd PSV die over dit soort dingen jankt.
Morendo
The Real Deal
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2013 08:30 schreef GotenSSJ het volgende:Heb de overtreding verder niet terug gezien oid maar, als het echt zo erg is als ze beweren in dit artikel, is het wel schandalig dat de KNVB weer eens met 2 maten meet.
Een strenge maat voor PSV en een milde maat voor de Randstadclubs. Het is toch schandalig dat je als PSV'er geen eens meer een speler in zijn gezicht mag slaan?! Oke, we kwamen er gelukkig weer mee weg. Maar er had niet eens discussie over mogen zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
quote:
Ah, Ajax zou ook zoveel punten hebben misgelopen door dwalingen vorig seizoen, niemand die erover klaagt.
Wat een zielig gezuig hier weer.
Je verwacht het niet.
KELDER
De enige echte :)
Belangerijker nieuws:
quote:
PSV en Zakaria Bakkali (17) gaan pas in januari, als de speler achttien is, pogen een nieuw contract af te sluiten. Beide partijen hebben de intentie om voor meerdere jaren met elkaar verder te gaan, maar Bakkali liet PSV weten dat een tussentijdse verlenging voor zijn achttiende verjaardag in zijn ogen zinloos is.
Een speler mag voor zijn achttiende verjaardag maximaal drie jaar aan een club verbonden zijn. Bakkali tekende vorig jaar een driejarig contract en PSV stelde hem voor om - net zoals het eerder met Memphis Depay bijvoorbeeld deed - nu weer open te breken en op te waarderen. Deze tussentijdse opwaardering moet gezien worden als een beloning voor de ontwikkeling, in ruil voor slechts een extra contractjaar.
Deze optie is echter aan de kant geschoven. Bakkali en PSV hebben naar elkaar uitgesproken dat ze in januari gaan proberen om het tot 2015 lopende contract met bijvoorbeeld 3,5 jaar te verlengen.
Bakkali mag zich nog steeds in de belangstelling van meerdere Europese topclubs verheugen. De jonge Marokkaanse Belg, die vorige week bekend maakte dat hij voor de Belgische nationale ploeg gaat uitkomen, wordt wekelijk door makelaars en tussenpersonen benaderd met interesse van de top tien van Europa. Vorig jaar wimpelde hij een zeer lucratieve aanbieding van Manchester City af en tekende hij zijn eerste contract als prof bij PSV.
Van vi.nl
Ondanks dat ik vertrouwen heb in verlenging knaagt er toch iets achter in mn hoofd 'van uitstel komt afstel'.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Ajacied422 zuigt in een PSV topic.
Het gras is groen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Morendo het volgende:[..]
Een strenge maat voor PSV en een milde maat voor de Randstadclubs. Het is toch schandalig dat je als PSV'er geen eens meer een speler in zijn gezicht mag slaan?! Oke, we kwamen er gelukkig weer mee weg. Maar er had niet eens discussie over mogen zijn.
Dat zeg ik toch niet? Natuurlijk is dat niet goed. Maar daar had de KNVB ook een onderzoek naar ingesteld als de scheids niet had gezegd het beoordeel te hebben, maar hier hoor je niets over.
Nogmaals, ik heb het nog niet terug gezien. Maar als het zo erg was als beweerd wordt in dat stuk is het op z'n minst vreemd te noemen.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
AF_
AltijdKapot
Zijn er beelden van de overtreding op Park?
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op
dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef
Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
quote:
Even gifje gemaakt.
Valt wel mee dus .
quote:
We weten dat jij niet helemaal objectief naar dit soort dingen kijkt. Ik vind het echt smerig en minimaal 3 wedstrijden schorsing.
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2013 15:40 schreef Scarface88 het volgende:[..]
We weten dat jij niet helemaal objectief naar dit soort dingen kijkt. Ik vind het echt smerig en minimaal 3 wedstrijden schorsing.
Elm heeft helemaal de intentie niet om Park te schoppen. Puur lompigheid.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
Bakkali gaat helemaal niet verlengen! Dit meld een zeer betrouwbare journalist op Twitter. Check Twitter.com/svenclaes
quote:
Kans is zeer nihil zegt ie. Maar waaruit blijkt dat het een 'zeer betrouwbare journalist' is?
quote:
Donkerrood

Je ziet dat been van Elm omlaag gaan en daarna pas zet Park het stapje opzij waardoor ze in contact komen met elkaar. Gevalletje ongelukkige timing, meer niet.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:Door PSV spelen jullie nu CL :') !
Morendo
The Real Deal
quote:
Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef ValHallen het volgende:[..]
Donkerrood

Je ziet dat been van Elm omlaag gaan en daarna pas zet Park het stapje opzij waardoor ze in contact komen met elkaar. Gevalletje ongelukkige timing, meer niet.
Inderdaad, Park moet wat beter opletten in vervolg.
Die Lebenslust bringt dich um.