Wendy van Dijk heeft in 2005 voor het laatst gewonnen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
En Wendy.. Tja, die zit er elk jaar wel bij... Wordt eens tijd dat ze sommige bners een gaan uitsluiten. Anderen een kans geven ...
Ja ok, maar ze is wel zo'n beetje elk jaar genomineerd.quote:Op maandag 30 september 2013 19:32 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Wendy van Dijk heeft in 2005 voor het laatst gewonnen.
linda de mol ookquote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja ok, maar ze is wel zo'n beetje elk jaar genomineerd.
Eensquote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jammer dat over mijn lijk er niet bij zit... Is,echt een programma dat dag verdient.
Marco Borsato won 344x de TMF-award voor beste zangerquote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Mike het volgende:
Ik vind het niet jammer dat dezelfde mensen genomineerd worden. Als zij het populairste zijn, dan moeten ze kunnen winnen, al is het 10 jaar op een rij (een beetje zoals bij de Emmy's in de VS).
En hij is al zo slecht, moet je nagaan.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Marco Borsato won 344x de TMF-award voor beste zanger
Dit dus... "over mijn lijk" is veruit het beste programma.quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jammer dat over mijn lijk er niet bij zit... Is,echt een programma dat dag verdient.
Tim Hofman is niet genomineerd als Talent Awardquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als die Tim Hofman die prijs wint, vreet ik mijn schoen op.
Wat een arrogant stuk vreten.
Zie boven jouw posting wat ik getypt hebt wie er genomineerd zijn!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als die Tim Hofman die prijs wint, vreet ik mijn schoen op.
Wat een arrogant stuk vreten.
Oh excuusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zie boven jouw opstijg wat ik getypt hebt wie er genomineerd zijn!
Is inderdaad erg jammer..quote:Op maandag 30 september 2013 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het grote verschil tussen de US of A en Nederland is dat in Nederland het met de eerlijkheid en oprechtheid tegenvalt omdat het clubje van BNers zo klein is i.v.g. met de US of A.quote:Op maandag 30 september 2013 20:54 schreef Mike het volgende:
Ik vind het niet jammer dat dezelfde mensen genomineerd worden. Als zij het populairste zijn, dan moeten ze kunnen winnen, al is het 10 jaar op een rij (een beetje zoals bij de Emmy's in de VS).
Gaat dus niet over kwaliteit maar kwantiteit.quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:19 schreef Mike het volgende:
Natuurlijk zegt het niks in het buitenland, net zoals prijzen in België of Spanje niks in het buitenland zeggen. Dat is toch ook helemaal niet belangrijk? Het is gewoon leuk voor in Nederland zelf.
Het nomineren is overigens heel makkelijk: iedereen kan stemmen via internet en de 3 mensen met de meeste stemmen zijn genomineerd.
Wie won er voor The Voice tien jaar achter elkaar de Emmy ?quote:Op zondag 6 oktober 2013 10:35 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen de US of A en Nederland is dat in Nederland het met de eerlijkheid en oprechtheid tegenvalt omdat het clubje van BNers zo klein is i.v.g. met de US of A.
Dat is toch ook nooit zo bij publieksprijzen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat dus niet over kwaliteit maar kwantiteit.
Heb je gelijk in. Ik hou van Holland gisteren 2 miljoen kijkersquote:Op zondag 6 oktober 2013 15:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat is toch ook nooit zo bij publieksprijzen?
Ach ja, en al zou er een vakjury zijn, dan zegt het nog niks. Wat de een geweldig vindt, vindt de ander waardeloos.
Als die zouden winnen zou ik ook blij zijn hoor..ik kijk altijd naar Flikken Maastricht.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:19 schreef Poppejans het volgende:
İk hoop Flikken! Dik verdiend inmiddels
Waarin zijn zij talenten?quote:Op maandag 30 september 2013 19:25 schreef borisz het volgende:
Talent: Kees Tol, Pieter Derks en Ferry Doedens.
Vond Checkpoint ook wel leuk. (niet mijn doelgroep maar ja..quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:34 schreef Karina het volgende:
WIDM
Heren: Art Rooijakkers
Dames: Chantal Janzen (al vind ik die ookmar dan nog het minst)
Talent: Pieter Derks![]()
Jeugd: Junior Masterchef - dat was echt leuk!
Ik ken het niet, jammer dat Spangas er niet bij stond, anders had ik die gekozenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:35 schreef appelen het volgende:
[..]
Vond Checkpoint ook wel leuk. (niet mijn doelgroep maar ja..)
eo.nl/checkpointquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken het niet, jammer dat Spangas er niet bij stond, anders had ik die gekozen
Oh ziet er wel leuk uit jaquote:
Junior Masterchef is denk ikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ziet er wel leuk uit jaEigenlijk zijn alledrie de kinderprogramma's leuk, want het Sinterklaasjournaal is ook altijd tof.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal houd ik helemaal niet van programma's met kinderen maar dit was erg leuk.
Schakelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah er is ook VI EN VOH. Dus het wordt lastig
De presentatrice die het fout zegt??quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef alors het volgende:
Kim-Lian zegt nu ook Televisie-ring. Epke heeft een trend gezet.
Wat kan ze hockeyen he, die meid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:26 schreef alors het volgende:
Kim-Lian zegt nu ook Televisie-ring. Epke heeft een trend gezet.
Bedankt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:32 schreef SunChaser het volgende:
Op 101 tv belt Ekstra Weekend met Frits Sissing
Kinderen met snothanden aan eten...nee dan kan ik de leukheid er al niet meer in zien...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal houd ik helemaal niet van programma's met kinderen maar dit was erg leuk.
Nee, is ook lastig omdat het niet echt een programma is.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:36 schreef SunChaser het volgende:
Is LuckyTV al eens genomineerd geweest?
Nou ik haat kinderen maar dit kon ik nog wel aanzienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kinderen met snothanden aan eten...nee dan kan ik de leukheid er al niet meer in zien...
is ook best een prestatiequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:38 schreef SunChaser het volgende:
Kim lian weet n matige lied van GaGa nog matiger te maken
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef SunChaser het volgende:
Divorce, niks van gezien
Flikkers maastricht, ook niet
Divorce,quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:42 schreef SunChaser het volgende:
Divorce, niks van gezien
Flikkers maastricht, ook niet
Wie is de mol volg ik ook nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Divorce,.
De rest heb ik niks mee.
Sympathieke kerel inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:45 schreef StephanL het volgende:
Simon, hij is echt goed. Nog steeds, wat een leuke vent.
Zoiets verstond ik ook jaquote:
Hockeyster.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:52 schreef SunChaser het volgende:
Wi is Naomi. Ze lijkt op n wannabe Yolanthe
Ik dacht hetzelfdequote:
Kerstboomquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Faux. het volgende:
Wat vinden jullie van hoe Linda eruitziet?
Niet, zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Faux. het volgende:
strakquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:05 schreef Faux. het volgende:
Studio sport is het samenvattingenprogramma toch?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
Studio Sport op 1 bij de mannenNiet VI?
Ja maar welquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Studio sport is het samenvattingenprogramma toch?
live.avro.nlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Ik zit in The Voice, maar hoe kan ik stemmen via tweede scherm op WIDM?
Linkje, iemand?
live.avro.nlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Linkje, iemand?
einde van 20 jaar studio sport...quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nu Toine weg is trekken ze vast niet meer zoveel kijkers. Daar ging het iedereen om.
Twitter ook. Ze verdienen het nu gewoon.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Paxcon het volgende:
FOK! is behoorlijk eensgestemd over Wie is de mol
ring 3 smsen naar 9090quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Linkje, iemand?
Bel 0909-8853 via je huistelefoonquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
Linkje, iemand?
Johnny mag wel.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Goh, verrassend
Andere winnaars: Johnny de Mol en Divorce.
Die keek wel even zuur, ja. Lachen als een boer met kiespijn!quote:
Dacht dat het aan mij lag ofzoquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zit daar de hele tijd een rare zwarte ronde vlek in beeld?
heeft hij die ooit gehad dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:21 schreef patat het volgende:
Art mag hem hebben van mij! Jeroen is zijn leuke tijd al wel voorbij..
Ja true. Maar ik ben de Mol-moe, eigenlijk.quote:
Wat hij nu met Syndroom doet, heeft hij wel verdiend om te winnen imo.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja true. Maar ik ben de Mol-moe, eigenlijk.
Ja dat had niet gehoevenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:26 schreef StephanL het volgende:
Rot op met die lelijk dunne modellen.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
Dat is die homo die de jurk van maxima heeft gemaakt. Toch
Ik denk dat dat een idee was van de productie,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
En vrouwen als Lady Gaga en Beyoncé dragen z'n werk! Een van Neerlands beste ontwerpers! En idd vaak Máxima!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
De jurk van inhuldiging van maxima is door hem gemaakt.
Oh.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij heeft voor Maxima prachtige jurken ontworpen
En dan Kees Tol want die was de Mol , 4 mollenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zometeen Wie is de Mol ook nogerg verdacht :p
Iedereen mag volgens mij iemand meenemen, een partner, maar kan ook gewoon een goede vriend zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarom zit ze tussen de genomineerden dan?
Ze heeft schone onderbroeken meequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waarom zit ze tussen de genomineerden dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |