Lex, een mens is niet van nature een schat of een lieverd. Echt niet. De gemiddelde mens is niet een goed persoon, al gaat dat misschien wat ver.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Comp_Lex het volgende:
Jullie zijn allemaal schatten en lieverds. Dat moeten jullie nooit vergeten!
Ik heb het niet over gemiddelde mensen. Gemiddelde mensen zien me nooit staan, maar jullie welquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Lex, een mens is niet van nature een schat of een lieverd. Echt niet. De gemiddelde mens is niet een goed persoon, al gaat dat misschien wat ver.
En toch zijn ook wij hier onderdeel van de gemiddelde mensquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het niet over gemiddelde mensen. Gemiddelde mensen zien me nooit staan, maar jullie wel
Vind je jezelf niet een goed persoon?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch zijn ook wij hier onderdeel van de gemiddelde mens
Volgens mij zijn er maar heel weinig mensen die zichzelf bestempelen als slecht persoon..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vind je jezelf niet een goed persoon?
Wat S_E zegt gaat dus te ver?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er weinig mensen die zichzelf bestempelen als slecht persoon..
Ik denk dat ik over het algemeen een goed persoon ben, ik doe mijn best in ieder geval.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Vind je jezelf niet een goed persoon?
s_e kan dat zo ervaren, ikzelf ga altijd uit van het goede van de ander. En ja, daarmee ga je wel eens flink op je bakkesquote:
Nee, ik denk dat ie wel gelijk heeft. Maar mensen zien zichzelf zelden zoquote:
Weet ik niet. Waar komt dan de term "badboy" vandaan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ie wel gelijk heeft. Maar mensen zien zichzelf zelden zo
Volgens mij vinden die zichzelf eerder stoer en cool dan slecht.. maar goed, ik ken niemand die zichzelf zo noemtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet. Waar komt dan de term "badboy" vandaan?
Ik denk dat zelfs heel veel (massa)moordenaars zichzelf niet als slecht zien. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze dan ook niet zijn. Uiteindelijk blijft het een mening waarover je nog een hele lange tijd kunt doordiscussierenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:24 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij vinden die zichzelf eerder stoer en cool dan slecht.. maar goed, ik ken niemand die zichzelf zo noemt
Dat zijn vaak leuke ethische discussies! Dat wordt hier regelmatig aangezwengeld doordat er een TBS-kliniek hier aardig in de buurt zitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs heel veel (massa)moordenaars zichzelf niet als slecht zien. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze dan ook niet zijn. Uiteindelijk blijft het een mening waarover je nog een hele lange tijd kunt doordiscussieren
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Het maakt allemaal niet uit. Ik vind jullie toch allemaal geweldig
Hoeft niet, ik ben dat ook helemaal nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik voer dat soort discussies helaas een beetje te weinigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn vaak leuke ethische discussies! Dat wordt hier regelmatig aangezwengeld doordat er een TBS-kliniek hier aardig in de buurt zit
Op Fok ben ik aardig gematigd geloof ik maar tijdens m'n opleidingen heb ik wel eens haaks op de rest van de klas gestaan met m'n mening, heerlijk gewoonquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik voer dat soort discussies helaas een beetje te weinig
Maar adak denk ik dat ik mijn mening wel genoeg laat zien hier op fok![]()
Klopt, op fok lijkt je wat meer gematigd en wat tactvoller te zijn dan de meeste anderen hier (inclusieve ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Op Fok ben ik aardig gematigd geloof ik maar tijdens m'n opleidingen heb ik wel eens haaks op de rest van de klas gestaan met m'n mening, heerlijk gewoon![]()
Kan ik me nu overigens weinig meer bij voorstellen dat ik dat toen gewoon deed
Ik heb een negatieve reputatie hier. Ik heb het te vaak over m'n problemen gehad. Ik moet nu even dimmen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik ben dat ook helemaal niet
Wat is de werkelijke reden dat je wil stoppen met posten hier?
Nou, wat je van mij wel zou mogen doen is dimmen met "cluster A" steeds naar voren te halen bij elk scheetjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een negatieve reputatie hier. Ik heb het te vaak over m'n problemen gehad. Ik moet nu even dimmen.
Zo kan je het ook zien ja! Vakken als ethiek vond ik echt geweldig, kan je helemaal op losgaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, op fok lijkt je wat meer gematigd en wat tactvoller te zijn dan de meeste anderen hier (inclusieve ik).
Ik noem dat in mijn geval niet "haaks staan op de rest", ik noem dat "de kudde eventjes vertellen hoe het zit"
Edit: Trouwens, wat mij wel opvalt is de gemene deler dat mensen het ver-schrik-ke-lijk vinden als er geimpliceerd wordt dat ze dom zijn...echt allergisch zijn mensen daarvoor
Je denkt dat je een negatieve reputatie hebt hier, dat is iets anders dan het ook daadwerkelijk hebben jong!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb een negatieve reputatie hier. Ik heb het te vaak over m'n problemen gehad. Ik moet nu even dimmen.
Eindelijk iemand die het zietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:29 schreef Comp_Lex het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |