Komen er dan meldingen op je FB account oid?quote:Op maandag 30 september 2013 16:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwah, vind het voorlopig niet zo een probleem.
Nee, kan je alleen voor jezelf zichtbaar maken.quote:Op maandag 30 september 2013 16:21 schreef kapiteintje het volgende:
Lol Hap.
[..]
Komen er dan meldingen op je FB account oid?
Ik volg je vooruitgang in het topic. Ziet er goed uit. Benieuwd of ik met RBC daar kan geraken en er ook het geduld voor heb.quote:Op maandag 30 september 2013 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
RBC
Ik zit in m'n 7e seizoen met Telvanni en vecht weer voor lijfsbehoud in de eredivisie... ben echt zo'n club die (nu) jaarlijks op en neer gaat tussen de ED en de JLZit alweer in maart 2019 dus hoop zometeen weer wat goeie regens te krijgen. De regens van afgelopen jaar waren totale bagger
Aah nice, makkelijk neuken dus.quote:Op maandag 30 september 2013 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)-kan-met-tinder.html
Ah. Niks voor mij.quote:Op maandag 30 september 2013 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
http://nos.nl/op3/artikel(...)-kan-met-tinder.html
Tja, ik switch tussen 4-5-1 inverted pyramid en een smalle 4-3-3 (beiden zowel counterend als aanvallend) en moet m'n punten maar tegen clubs als ADO, Fortuna en PEC halen en hopen dat ik minimaal 17e eindig.quote:Op maandag 30 september 2013 16:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik volg je vooruitgang in het topic. Ziet er goed uit. Benieuwd of ik met RBC daar kan geraken en er ook het geduld voor heb.
Moet nog even een tactiek bedenken waar ik mee vooruit kan. Al is het nu gewoon counteren en de snelle flankspelers benutten.
Beledig jantje niet zo man .quote:Op maandag 30 september 2013 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap ik met zo een Vertonghen hoofd.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Hij is zojuist uit de kast gekomen, rustig.
quote:Op maandag 30 september 2013 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Snap ik met zo een Vertonghen hoofd.
Adviseer dan tinderquote:Op maandag 30 september 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Snijden van boven naar beneden
In m'n pols of in m'n hals.quote:Op maandag 30 september 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed ideequote:
Pas gedaan, werk ongelukje. Wist je dat je op die manier binnen een minuut een keurige toiletruimte omtovert naar slachthuis?quote:Op maandag 30 september 2013 16:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |