leuk man, je quote niet veranderenquote:Op maandag 30 september 2013 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gooi dit anders even in een spoiler.
Maar iedereen denk dat het nu om 00:00 CET online gaat.quote:Op maandag 30 september 2013 23:32 schreef Chillings het volgende:
[..]
rockstar houdt zich aan de tijdzone van Uk of Vs
Wat scheelt is de camera positie IN de helikopter te zetten,quote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het mogelijk om uberhaubt een medaille bij die 1e helicopter fly-school challenge te halen??? Ik ben nu moeten stoppen anders lag de controller tegen de muur
Zou me niets verbazen als je over een maand ofzo moet betalen voor online.quote:Op maandag 30 september 2013 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar iedereen denk dat het nu om 00:00 CET online gaat.
Net zoals bij de nachtverkoop toen GTA in de verkoop ging.
IT WILL NOT HAPPEN
bij de release van gta was het toch dat het per timezone om middernacht verkocht werd.quote:Op maandag 30 september 2013 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar iedereen denk dat het nu om 00:00 CET online gaat.
Net zoals bij de nachtverkoop toen GTA in de verkoop ging.
IT WILL NOT HAPPEN
er komen microtransacties in voor, maar zullen weinig effect hebben op de gameplay denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je over een maand ofzo moet betalen voor online.
Ik zeg al de hele tijd dat de online versie NIET zo gaat als de verkoop van de disk.quote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef Chillings het volgende:
[..]
bij de release van gta was het toch dat het per timezone om middernacht verkocht werd.
dusdat de mensen in de vs het spel eerder hadden?
Je weet dat de VS achter loopt he?quote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef Chillings het volgende:
[..]
bij de release van gta was het toch dat het per timezone om middernacht verkocht werd.
dusdat de mensen in de vs het spel eerder hadden?
http://gta5countdown.com/quote:Op maandag 30 september 2013 23:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet dat de VS achter loopt he?(richting Australië hadden ze de game eerder)
Maar weet iemand de exacte launch tijd voor ons?
Ik kijk zo over 10min. Anders merk ik het morgen of in de loop van de week welquote:Op maandag 30 september 2013 23:49 schreef Chillings het volgende:
moeilijke beslissing:
nu wachten op online, mischien hele late release en mijn tijd verdoen.
of lekker gaan slapen, en morgen gta online kapot spelen.
Ik dacht echt dat het pas US tijd uit zou komenquote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://gta5countdown.com/
zal overal wel het zelfde zijn
Ok wachten tot 6 uur in de ochtend doe ik toch nietquote:Op maandag 30 september 2013 23:52 schreef Chillings het volgende:
--Thanks everyone for your response and support – we very much look forward to your gameplay feedback come GTA Online launch next week! In the meantime, we know there are lots of other specific questions – we can’t yet confirm precisely what time on October 1st it will go live or any other specific details, but please stay tuned as we’ll have more information to provide before launch. If you have other questions for us, please direct them to mouthoff@rockstargames.com where we’re always happy to have a look.--
ik denk dat als die over 10 minuten online zou gaan, dat rockstar het dan al gemeld zou hebben.
ik ben bang dat we een uur langer moeten wachten
in het ergste geval komt hij pas 5 uur later uit, want dan is het middernacht in de VS.
Is geen officiële site of iets, telt gewoon af tot 1 october.quote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://gta5countdown.com/
zal overal wel het zelfde zijn
deze troll zou werken bij een minder belangrijke release, dit voelt als de dag van mijn bruiloft.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:00 schreef Chillings het volgende:
[..]
deze troll zou werken bij een minder belangrijke release, dit voelt als de dag van mijn bruiloft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
Ga lekker slapen ,,,, je kan toch pas morgen online .quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef Chillings het volgende:
ik ga nu slapen, en zet de wekker tot over een uur. als die dan niet online is.
mag je gerust aannemen dat die heel laat gaat uitkome
idd, speel morgen wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ga lekker slapen ,,,, je kan toch pas morgen online .
Ja, we kunnen net zo goed een weekie wachten dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:16 schreef Catch22- het volgende:
Alle servers gaan toch plat dus wat boeit t
Doe maar per regio... Dat gaat wat snellerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien doen ze het wel per land tegen overbelasting
Al zou ie et nu doen krijg je waarschijnlijk toch weer een update wat een paar uur gaat duren..quote:
niet johquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:59 schreef Nestalgie het volgende:
En hij is in de lucht! Hij is nu een game aan t laden
Heb m'n character al aangemaakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
gasten ik weet niet wat jullie doen, maar GTA Online is working as we speak.
meeste gevallen krijg je een stoot op je bek,maar zo is het ook in real life in the statesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer dat je altijd negatieve reacties krijgt van mensen op straat en buiten.
Ik was met Franklin aan het chillen zie wat mensen zitten die aan het kaarten zijn en er was een topless vrouw bij, Ik wil dichtbij komen om een foto te trekken rennen al die mensen weg.
Ook het groeten met pijltje rechts wekt bijna alleen maar negatieve reacties op.
Ik dacht ik maak het ff duidelijker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat ik wel trouwens verdomd vet gedaan vind, is dat meppen. Die stoten die je geeft, zie-ke-lijk vet is dat. Iemand ook echt KO slaan. Briljant.
edit: As a general timeframe, we do expect the Title Update to become available on PSN and Xbox LIVE starting around 7AM ET tomorrow morning, and your best bet is to stay tuned throughout the day here at the Rockstar Newswire and by following us on Twitter and Facebook where we will be keeping everyone updated.
ikke niet, geen xbox live gold.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:27 schreef Cryothic het volgende:
Dus om 13:00 begint iedereen als een malle die update te downloaden, en daarna proberen in te loggen... success
Spel afsluiten? Duurd lang... laad gewoon je quicksavequote:Op maandag 30 september 2013 18:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die ben ik nog niet tegengekomen.
Kan iemand (nogmaals) een printje maken van zijn scherm met een waypoint?
Zelfde voor die wietplantage aub.
Bug gevonden trouwens, als je auto banged up is doe dan een quiksave.
Sluit het spel af, start opnieuw op en je auto is weer 100% in orde
Gisteren werd er geroepen dat 4 en 5 oktober iedereen weer een weekendje Gold krijgt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:28 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
ikke niet, geen xbox live gold.
respect. Ben maar gestopt na de eerste 25. Wat een kutwerk, sommige heb ik wel tien keer overnieuw moeten doen bij die haven naast het vliegveld.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:47 schreef Vaas3 het volgende:
[..]
meeste gevallen krijg je een stoot op je bek,maar zo is het ook in real life in the states
Nooitquote:
Ben wel redelijk benieuwd maar voorlopig ben ik pas op 22% van de offline game. Speel door de weeks eigenlijk nooit GTA, Wil met GTA graag een paar uur de tijd hebben voordat ik hem aanzetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit
Ik neem aan wel de mensen die bv problemen hebben met de flightschool en de stunt jumps.
Die wil ik wel graag tegenkomen, die ga ik beroven
Zit ook pas rond de 30/35% ergens, rustig aan doen en lekker lang van genieten tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ben wel redelijk benieuwd maar voorlopig ben ik pas op 22% van de offline game. Speel door de weeks eigenlijk nooit GTA, Wil met GTA graag een paar uur de tijd hebben voordat ik hem aanzet
Ja precies, heb er ook weinig haast mee. Daarnaast zat hij wel erg dicht op de Fifa release, wat ik ook graag speel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zit ook pas rond de 30/35% ergens, rustig aan doen en lekker lang van genieten toch
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zit ook pas rond de 30/35% ergens, rustig aan doen en lekker lang van genieten toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar vanaf vandaag welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
zag je gisteren nog online komen... dan besef je weer hoe dom die meldingen zijn.. "hij speelt ook gta5"... ja dus? Kan er nog niks mee
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:05 schreef Pakspul het volgende:
Gisteren een killer gemaakt op de aandeelmarkt. Van 23miljoen naar 250miljoenDenk dat die missiegebonden blijven (of per speler voor de missie ff offline getrokken worden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren lag bij mij BAWSAQ ook plat. 5 minuten later nog eens geprobeerd, toen werktte het opeens weer.Tja, geen idee of ik vanavond online gaquote:
NIEUW: Foto's!
Ajax - AC milan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:06 schreef Cryothic het volgende:
Tja, geen idee of ik vanavond online ga
Ditquote:
BAWSAQ ligt bij mij al meerdere dagen plat. Ook vaker geprobeerd, maar krijg steeds een foutmelding.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Denk dat die missiegebonden blijven (of per speler voor de missie ff offline getrokken worden).
Gisteren lag bij mij BAWSAQ ook plat. 5 minuten later nog eens geprobeerd, toen werktte het opeens weer.
Ooh, die knaken laat ik ook liggen... Boeien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:17 schreef DSS24 het volgende:
@ Pakspul: Moet je autosave uitzetten, dan schijnt het opgelost te zijn.
Ik ga GTA nog een keer spelen puur omdat ik veel te snel de Lester missies heb gegaan zonder naar de beurs te gaan. Veel knaken laten liggen
klopt, ik heb hem bij Franklin zn huis ook altijd op de stoep liggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:23 schreef marimbondo het volgende:
Die submarine spawnt soms ook op de meest vreemde plekken
[ afbeelding ]
Nou, die bedrijven die iedere keer worden genoemd vind ik niet terug op de beurs hoor...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:17 schreef DSS24 het volgende:
@ Pakspul: Moet je autosave uitzetten, dan schijnt het opgelost te zijn.
Ik ga GTA nog een keer spelen puur omdat ik veel te snel de Lester missies heb gegaan zonder naar de beurs te gaan. Veel knaken laten liggen
Beter kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nou, die bedrijven die iedere keer worden genoemd vind ik niet terug op de beurs hoor...
Passend PI. Goed zoquote:
Lola gaat naar een vriendin toe vanavond... en ik houd niet van voetbalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Ajax - AC milan.
Maar bedoelde meer dat het vanaf vandaag nut heeft die meldingen... kan je iemand meteen uitnodigen in de lobby
Bizar hoor. En ja, R* weet van de save problemen met auto's en zijn er mee bezigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:15 schreef Pakspul het volgende:
[..]
BAWSAQ ligt bij mij al meerdere dagen plat. Ook vaker geprobeerd, maar krijg steeds een foutmelding.
Komt er ook een patch voor de auto's die verdwijnen in je garage? Merk zelf dat mijn garage een eigen wil heeft en dat extra opties op je auto's niet worden opgeslagen.
daar heb ik ook last van, kan da ding ook nergens meer vinden,quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef Cryothic het volgende:
gisteren trouwens zo'n offroad race gewonnen. Toen kreeg ik de melding dat het MotoX pak voor Trevor beschikb
Het is soms ook het bedrijf die concurrent is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:26 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nou, die bedrijven die iedere keer worden genoemd vind ik niet terug op de beurs hoor...
Hm, nu ik google... lijkt het alsof alleen Michael dat pak heeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:44 schreef kawa4 het volgende:
[..]
daar heb ik ook last van, kan da ding ook nergens meer vinden,
het zelfde geld voor het basejump pak,
Beide staan er dan hoor. Die cigaretten missie bijvoorbeeld, staan beide op LCN.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:49 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het is soms ook het bedrijf die concurrent is.
Al veels te lang niet gedaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit
//offtopic... Rij je nog wel eens op de ring tegenwoordig? Gezien je UI.
Gametijd dus!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lola gaat naar een vriendin toe vanavond... en ik houd niet van voetbal
Daar heb ik die offroad race ook mee gedaan, dat scheeltquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, nu ik google... lijkt het alsof alleen Michael dat pak heeft.
Neuh, ik speel pas als de kinderen op bed liggenquote:
Ah, ik wou nog even in m'n 'brief' kijken wat er nou precies bovenin beeld stond. Maar t kwam er niet meer van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daar heb ik die offroad race ook mee gedaan, dat scheelt
Volgens mij moet je daarvoor toch echt in het Online topic zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:09 schreef leeell het volgende:
kan iemand mij accepteren in de FOK!crew ?
Iemand zei me van wel. Zo niet, dan eh... zie ik het dan wel weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
Kun je nou in meerdere crews? Ik kan het niet terug vinden.
u heeft gelijk, excuusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daarvoor toch echt in het Online topic zijn.
Al gaat het hier ook over niks anders inmiddels
[..]
Iemand zei me van wel. Zo niet, dan eh... zie ik het dan wel weer
Max 5 tegelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:13 schreef PicoMMP het volgende:
Kun je nou in meerdere crews? Ik kan het niet terug vinden.
Uiteraard. Maar soms wordt het bedrijf genoemd die een tegenslag krijgt en dan moet je zelf uitzoeken wie de concurrent is waarvan de aandelen dan omhoog gaan toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hm, nu ik google... lijkt het alsof alleen Michael dat pak heeft.
[..]
Beide staan er dan hoor. Die cigaretten missie bijvoorbeeld, staan beide op LCN.
Die andere staan op BAWSAQ.
Picco postte gistere deze link, staat precies in waar je op moet inspelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar soms wordt het bedrijf genoemd die een tegenslag krijgt en dan moet je zelf uitzoeken wie de concurrent is waarvan de aandelen dan omhoog gaan toch?
Nee, vanaf 7 uur (CENTRAL EASTERN TIME), dus 13:00 bij ons, gaan ze de update aanbieden. En zelfs dat gaat gefaceerd. Dus het is niet gegarandeerd dat je om 13:00 de update kan binnenhalen. Het kan ook later op de dag worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:18 schreef 7nightwing7 het volgende:
Hmm, nog geen update te zien. Die zou toch vanaf 07:00 vanochtend beschikbaar zijn ? En pas rond 13:00 kunnen we van start. Ik voorspel chaos den top.
Ik was laatst met Franklin de submarine van Trevor ingegaan en was toen naar iemand anders geswitched. Toen ik terug naar Franklin ging was hij met de submarine op de snelweg aan het rijdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:23 schreef marimbondo het volgende:
Die submarine spawnt soms ook op de meest vreemde plekken
[ afbeelding ]
Toen bawsaq t al? Heb t nodig voor de volgende lester missiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Picco postte gistere deze link, staat precies in waar je op moet inspelen
http://www.tradeindetecti(...)v-how-to-make-money/
[..]
Nee, vanaf 7 uur (CENTRAL EASTERN TIME), dus 13:00 bij ons, gaan ze de update aanbieden. En zelfs dat gaat gefaceerd. Dus het is niet gegarandeerd dat je om 13:00 de update kan binnenhalen. Het kan ook later op de dag worden.
Geen idee, moet je zelf kijken. Lijkt per persoon te verschillen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:31 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Toen bawsaq t al? Heb t nodig voor de volgende lester missie
Je hebt bawsaq helemaal niet nodig voor lester. Alleen lcn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:31 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Toen bawsaq t al? Heb t nodig voor de volgende lester missie
Invest in FRT (Fruit) on BAWSAQ before the mission starts. After completing the mission the share price will spike at around 50%, so sell when it hits that mark. Afterwards, invest in Facade (found on BAWSAQ) while prices are low. The company will make a valiant comeback after around 2 days and share prices will rise again. - See more at: http://www.tradeindetecti(...)sthash.wzYt9zAw.dpufquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je hebt bawsaq helemaal niet nodig voor lester. Alleen lcn.
ik gebruik alleen maar LCN,quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Je hebt bawsaq helemaal niet nodig voor lester. Alleen lcn.
maar da kan eigenlijk toch niet,quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:38 schreef Duuc-nl het volgende:
Invest in FRT (Fruit) on BAWSAQ before the mission starts. After completing the mission the share price will spike at around 50%, so sell when it hits that mark. Afterwards, invest in Facade (found on BAWSAQ) while prices are low. The company will make a valiant comeback after around 2 days and share prices will rise again. - See more at:
Ik dank u beleefd. We wachten even af.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef Cryothic het volgende:
Nee, vanaf 7 uur (CENTRAL EASTERN TIME), dus 13:00 bij ons, gaan ze de update aanbieden. En zelfs dat gaat gefaceerd. Dus het is niet gegarandeerd dat je om 13:00 de update kan binnenhalen. Het kan ook later op de dag worden.
En toch is het zo. Alleen die cigaretten-missie-bedrijven bevinden zich op LCN. Die andere missies, ook die eerste pharmaceuticals ding zit op BAWSAQquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar da kan eigenlijk toch niet,
LCN is de "lokale"markt dus die kan zich eigen aanpassen aan hoe jij speelt
Bawshaq is toch de wereldwijde markt en die wordt toch bepaald door alle mensen die GTA5 spelen,
die markt kan zich eigen dan toch nooit aanpassen aan waar jij op dat moment bent in het spel?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik dank u beleefd. We wachten even af.
met z'n alle wachten... voor t zelfde geld krijgt hij ook die download pas om 4 uur vanmiddagquote:
Er zijn al mensen met onlinequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
met z'n alle wachten... voor t zelfde geld krijgt hij ook die download pas om 4 uur vanmiddag
Of speelt ie toevallig al ofzo? Zit op m'n werk, kan niet uitgebreid naar streams kijken hier
Waar download je dan? bij mij zegt gta nietsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef Abed het volgende:
Kan het wel downloaden en dat menu in, maar servers nog unavailable helaas.
Vroeg hij zelf om bij het opstarten, daarna kun je het online menu in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waar download je dan? bij mij zegt gta niets
Ok xbox zeker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Vroeg hij zelf om bij het opstarten, daarna kun je het online menu in.
Godver, ikwil oooookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef sjonnie1990 het volgende:
Haha, je character kan kiezen voor een shirt met het FOK logoVind alleen dat opa's en oma's kiezen debiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MentionedDCMJ
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:20 schreef sjonnie1990 het volgende:
Het speelt zich een paar maand voor de SP af he.. Weet niet precies wat ik ermee wil zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
Of misschien bedoelde ze dat met de gefaceerde invoer? Niet zo zeer per land of regio, maar eerst een deel xbox, daarna een deel ps3?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heb gta net opgestart op de ps3, nog niks van een update gezien voor online. Misschien in het pauze menu in het spel zelf dat er wat meer te vinden is.
Ik denk dat het met zwart/blank te maken heeft. Die lange slungel moet wel een redneck zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:25 schreef HostiHawaii het volgende:
http://www.skoften.net/vi(...)_exemplaar_van_gta_v
betalen naar vermogen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef Jivis het volgende:
Waarom betaal ik soms maar 1000 dollar als ik dood ben gegaan en andere keren 5000?
Niet elk ziekenhuis is even duur denk ik.. viel mij ook al op dat als ik in de woestijn dood ging ik veel minder moest betalenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef Jivis het volgende:
Waarom betaal ik soms maar 1000 dollar als ik dood ben gegaan en andere keren 5000?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |