Klopt...quote:Op maandag 30 september 2013 22:10 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle missies 'playbacks' en hebben geen invloed meer op het verder spel. Zoals dat je niet meer geld hebt als je een heist-missie opnieuw doet en de buit groter is.
Webshop limburg, jij?quote:Op maandag 30 september 2013 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, nog iemand waarbij de laser kapot is gegaan, waar heb jij hem besteld?
krijg aids aan je aambeien met je kaulospoilerquote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ja sorry, ging ervan uit dat iedereen wel zo'n beetje de story line uit had. Pas je quote even aan aub.
Als het net zo is als op de release (nacht verkoop)quote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand of je GTAOnline al om 24:00 kunt spelen of moet het amerikaanse tijd zijn?
Ok. Maar zal toch wel niet lukken om vanavond al te spelen aangezien miljoenen mensen proberen te downloaden en te spelen. Servers zullen wel meteen kapot zijnquote:Op maandag 30 september 2013 22:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als het net zo is als op de release (nacht verkoop)
Dan kan je om 00:00 online.
Anders zoek of er ergens al GTA online een livestream is
Ok. Nope, moet nog binnenkomen helaas.quote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja sorry, ging ervan uit dat iedereen wel zo'n beetje de story line uit had. Pas je quote even aan aub.
Chill lasertje in je PS3 denk?
Aha ik heb de KEM450AAA, die is 35 incl verzenden geloof ikquote:Op maandag 30 september 2013 22:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Save-mii, ga heul geen 45 euro + verzendskosten betalen
Oh lol, zit hier met een fatty en dan word je genaaidquote:Op maandag 30 september 2013 22:40 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Aha ik heb de KEM450AAA, die is 35 incl verzenden geloof ik
Dat zal degene die het spel start wel kunnen instellenquote:Op maandag 30 september 2013 23:00 schreef Snoepje5 het volgende:
Mensen die auto aim uit hebben, of heeft iedereen dat wel aan?
Lijkt me niet helemaal eerlijk/leuk in gtav online straks, bijv. Wanneer je capture the flag aan t spelen bent tegen anderen.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het mogelijk om uberhaubt een medaille bij die 1e helicopter fly-school challenge te halen??? Ik ben nu moeten stoppen anders lag de controller tegen de muur
Ik vermoed dat je gewoon lobbies hebt.quote:Op maandag 30 september 2013 23:08 schreef Tranquilize het volgende:
Maar hoe kan je er online dan voor kiezen om bijvoorbeeld capture the flag of deathmatch te doen? Je zit toch in een wereld met mensen waaraan je verbonden bent? Lijkt me lastig als jij dat wil doen en de ander iets anders.
Zoiets als Cod of Battlefield? Dat je tegen willekeurige mensen komt? Ik vind het namelijk nog erg vaag.quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je gewoon lobbies hebt.
ik denk dat het zo is: wanneer je online gaat wordt je gelijk in een wereld met 16 spelers gedropt ( free mode ) en wanneer je een bepaalde game mode wil spelen moet je naar een bepaalde plek op de kaart waar je dan in een lobby gaat met andere mensen van andere werelden die ook die spel willen spelen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:08 schreef Tranquilize het volgende:
Maar hoe kan je er online dan voor kiezen om bijvoorbeeld capture the flag of deathmatch te doen? Je zit toch in een wereld met mensen waaraan je verbonden bent? Lijkt me lastig als jij dat wil doen en de ander iets anders.
Multiplayer missies lijken mij wel erg kut eigenlijk, je hebt vast veel van die kut kinderen die het willen verkloten. Benieuwd hoe dat ook in zijn werk gaat.quote:Op maandag 30 september 2013 23:10 schreef Chillings het volgende:
[..]
ik denk dat het zo is: wanneer je online gaat wordt je gelijk in een wereld met 16 spelers gedropt ( free mode ) en wanneer je een bepaalde game mode wil spelen moet je naar een bepaalde plek op de kaart waar je dan in een lobby gaat met andere mensen van andere werelden die ook die spel willen spelen.
daarom moet je ook een crew joinen, met random kut kinderen gaat het altijd mis.quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Multiplayer missies lijken mij wel erg kut eigenlijk, je hebt vast veel van die kut kinderen die het willen verkloten. Benieuwd hoe dat ook in zijn werk gaat.
L3 inhouden, dan is hij steady.quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kaaaaaaaanker zooi. 2 seconde te laat omdat ik 0,0 idee heb hoe je dat hoere ding nu eigenlijk moet landen zonder rond te tollen, want ja, DAT LEERT DIE MONK JE NIET
Linker stick??? Damn dat had ik eerder willen weten. Heb m nu op brons gehaald, maar man wat een adrenaline heb ik nu omdat ik zo enorm geconcentreerd was hahahaquote:Op maandag 30 september 2013 23:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
L3 inhouden, dan is hij steady.
ik heb me laatst al bij een fok crew aangemeld omdat ik hier al een tijdje meelurkte, nu account aangemaakt. Maar het probleem is dat natuurlijk niet altijd iedereen van die crew online is.quote:Op maandag 30 september 2013 23:17 schreef Chillings het volgende:
[..]
daarom moet je ook een crew joinen, met random kut kinderen gaat het altijd mis.
http://gta5countdown.com/quote:Op maandag 30 september 2013 22:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
Weet iemand of je GTAOnline al om 24:00 kunt spelen of moet het amerikaanse tijd zijn?
Degene die GTA hebben gemaakt ligt in Edinburgh Schotlandquote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Chillings het volgende:
kan iemand mij vertellen waar het hoofdkantoor van rockstar ligt? dan weten we wanneer online release is
Vindt wel knap dat hun de tijd weten als Rockstar zelf dit als laatst gemeld heeft..quote:
Erna is er nog geen nieuw nieuws gekomen, dus dat moet denk ik nog eerstquote:we can’t yet confirm precisely what time on October 1st it will go live or any other specific details, but please stay tuned as we’ll have more information to provide before launch
dan lijkt het me dat wij om 01:00 gta online kunnen spelen, want in schotland is het dan pas middernacht.quote:Op maandag 30 september 2013 23:23 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Degene die GTA hebben gemaakt ligt in Edinburgh Schotland
Morgen 20:00quote:
op de countdown staat dat het middernacht van d tijdzone west-europa is. dit lijkt me het minst waarschijnlijk.quote:
De hele wereld gaat in 1 keer allemaal online.... POEF daar slaan de stoppen doorquote:Op maandag 30 september 2013 23:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik heb hier btw niet zo veel verstand van. Maar waarom zegt iedereen dat de servers wss gaan crashen? Bij COD is toch ook 1 persoon de host? Daar loopt de connectie toch over?
rockstar houdt zich aan de tijdzone van Uk of Vsquote:Op maandag 30 september 2013 23:29 schreef -CRASH- het volgende:
Als hier om 00:00 gta online zou gaan
Dan zou er ondertussen allang (ik denk dan aan Nieuw-Zeeland 12:00 eerder)
ergens een livestream van gta online opgedoken zijn
leuk man, je quote niet veranderenquote:Op maandag 30 september 2013 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gooi dit anders even in een spoiler.
Maar iedereen denk dat het nu om 00:00 CET online gaat.quote:Op maandag 30 september 2013 23:32 schreef Chillings het volgende:
[..]
rockstar houdt zich aan de tijdzone van Uk of Vs
Wat scheelt is de camera positie IN de helikopter te zetten,quote:Op maandag 30 september 2013 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Is het mogelijk om uberhaubt een medaille bij die 1e helicopter fly-school challenge te halen??? Ik ben nu moeten stoppen anders lag de controller tegen de muur
Zou me niets verbazen als je over een maand ofzo moet betalen voor online.quote:Op maandag 30 september 2013 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar iedereen denk dat het nu om 00:00 CET online gaat.
Net zoals bij de nachtverkoop toen GTA in de verkoop ging.
IT WILL NOT HAPPEN
bij de release van gta was het toch dat het per timezone om middernacht verkocht werd.quote:Op maandag 30 september 2013 23:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Maar iedereen denk dat het nu om 00:00 CET online gaat.
Net zoals bij de nachtverkoop toen GTA in de verkoop ging.
IT WILL NOT HAPPEN
er komen microtransacties in voor, maar zullen weinig effect hebben op de gameplay denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je over een maand ofzo moet betalen voor online.
Ik zeg al de hele tijd dat de online versie NIET zo gaat als de verkoop van de disk.quote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef Chillings het volgende:
[..]
bij de release van gta was het toch dat het per timezone om middernacht verkocht werd.
dusdat de mensen in de vs het spel eerder hadden?
Je weet dat de VS achter loopt he?quote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef Chillings het volgende:
[..]
bij de release van gta was het toch dat het per timezone om middernacht verkocht werd.
dusdat de mensen in de vs het spel eerder hadden?
http://gta5countdown.com/quote:Op maandag 30 september 2013 23:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je weet dat de VS achter loopt he?(richting Australië hadden ze de game eerder)
Maar weet iemand de exacte launch tijd voor ons?
Ik kijk zo over 10min. Anders merk ik het morgen of in de loop van de week welquote:Op maandag 30 september 2013 23:49 schreef Chillings het volgende:
moeilijke beslissing:
nu wachten op online, mischien hele late release en mijn tijd verdoen.
of lekker gaan slapen, en morgen gta online kapot spelen.
Ik dacht echt dat het pas US tijd uit zou komenquote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://gta5countdown.com/
zal overal wel het zelfde zijn
Ok wachten tot 6 uur in de ochtend doe ik toch nietquote:Op maandag 30 september 2013 23:52 schreef Chillings het volgende:
--Thanks everyone for your response and support – we very much look forward to your gameplay feedback come GTA Online launch next week! In the meantime, we know there are lots of other specific questions – we can’t yet confirm precisely what time on October 1st it will go live or any other specific details, but please stay tuned as we’ll have more information to provide before launch. If you have other questions for us, please direct them to mouthoff@rockstargames.com where we’re always happy to have a look.--
ik denk dat als die over 10 minuten online zou gaan, dat rockstar het dan al gemeld zou hebben.
ik ben bang dat we een uur langer moeten wachten
in het ergste geval komt hij pas 5 uur later uit, want dan is het middernacht in de VS.
Is geen officiële site of iets, telt gewoon af tot 1 october.quote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://gta5countdown.com/
zal overal wel het zelfde zijn
deze troll zou werken bij een minder belangrijke release, dit voelt als de dag van mijn bruiloft.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:00 schreef Chillings het volgende:
[..]
deze troll zou werken bij een minder belangrijke release, dit voelt als de dag van mijn bruiloft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeten zij weten
Ga lekker slapen ,,,, je kan toch pas morgen online .quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef Chillings het volgende:
ik ga nu slapen, en zet de wekker tot over een uur. als die dan niet online is.
mag je gerust aannemen dat die heel laat gaat uitkome
idd, speel morgen wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ga lekker slapen ,,,, je kan toch pas morgen online .
Ja, we kunnen net zo goed een weekie wachten dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:16 schreef Catch22- het volgende:
Alle servers gaan toch plat dus wat boeit t
Doe maar per regio... Dat gaat wat snellerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien doen ze het wel per land tegen overbelasting
Al zou ie et nu doen krijg je waarschijnlijk toch weer een update wat een paar uur gaat duren..quote:
niet johquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:59 schreef Nestalgie het volgende:
En hij is in de lucht! Hij is nu een game aan t laden
Heb m'n character al aangemaakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:31 schreef HL_Dog43 het volgende:
gasten ik weet niet wat jullie doen, maar GTA Online is working as we speak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |