Dit.quote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik kan weinig andere scenario's bedenken die voor een originele plotwending hadden kunnen zorgen en die tegelijkertijd de serie op een waardige manier hadden afgesloten.
Er is geen tegengif.quote:Op maandag 30 september 2013 14:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Toen Jesse dacht dat Brock vergiftigd was door ricin had hij kunnen worden genezen omdat de dokters dan wisten wat ze moesten doen. Dat zou betekenen dat Lydia nog zou kunnen leven toch?
Dat wil ik nog terug kijken, maar eerder in dit topic werd al gecopy-paste dat de middelen tegen ricinevergiftiging niet heel goed getest zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 14:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Toen Jesse dacht dat Brock vergiftigd was door ricin had hij kunnen worden genezen omdat de dokters dan wisten wat ze moesten doen. Dat zou betekenen dat Lydia nog zou kunnen leven toch?
Ah oké, zo kwam het wel bij mij over met Brock toen.quote:
Volgens mij was het meer een baat het niet dan schaad het ook niet achtig iets.quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah oké, zo kwam het wel bij mij over met Brock toen.
Ja hij vertelde eens bij zo'n praatclubje over een houten doos die hij ooit maakte op school. In Kafkaesque, als het goed is.quote:Op maandag 30 september 2013 14:34 schreef 1239758715981 het volgende:
Wat was nou de significantie van Jesse de timmerman? Heeft hij het daar ooit eerder over gehad want dat kan ik me niet herinneren?
Als het gewoon zijn 'happy place' is had ik eerder verwacht dat dat bij Andrea zou zijn.
In een happy place met een chick die dankzij jou vermoord is buiten haar schuld om?quote:Op maandag 30 september 2013 14:34 schreef 1239758715981 het volgende:
Wat was nou de significantie van Jesse de timmerman? Heeft hij het daar ooit eerder over gehad want dat kan ik me niet herinneren?
Als het gewoon zijn 'happy place' is had ik eerder verwacht dat dat bij Andrea zou zijn.
Terugdenken aan beter tijdenquote:Op maandag 30 september 2013 14:35 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
In een happy place met een chick die dankzij jou vermoord is buiten haar schuld om?
Hoi Todd
The box was het mooiste wat hij ooit heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 september 2013 14:35 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Terugdenken aan beter tijden
Het was ook een stukje zelfreflectie. Als ik daarmee was doorgegaan dan had ik een mooi atelier kunnen hebben waar ik gelukkig was en de mooiste dingen maak..quote:Op maandag 30 september 2013 14:39 schreef habitue het volgende:
[..]
The box was het mooiste wat hij ooit heeft gemaakt.![]()
En uiteindelijk had die hem geruild voor wat wiet.
En nu gaat hij samen met Brock doosjes makenquote:Op maandag 30 september 2013 14:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het was ook een stukje zelfreflectie. Als ik daarmee was doorgegaan dan had ik een mooi atelier kunnen hebben waar ik gelukkig was en de mooiste dingen maak..
Maar ik ruilde mijn box (mogelijke toekomst) om voor wiet(drugs, meth) en eindig uiteindelijk hier, bij Todd in de kelder *scene cut naar Jesse die aan zijn ketting trekt*
Ze hebben hem genaaid en buitengesloten. Gebruikt om de oplossing te vinden door zijn kennis in het nobelprijs winnend team en daarna nooit in het bedrijf betrokken.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef wilcod het volgende:
Heb ik het gemist, of is nooit duidelijk geworden waarom Walt Gretchen (en Gray Matter) verliet?
Volgens mij is dat nooit uitgelegd.quote:Op maandag 30 september 2013 14:45 schreef wilcod het volgende:
Heb ik het gemist, of is nooit duidelijk geworden waarom Walt Gretchen (en Gray Matter) verliet?
Ohja. Damn. Lang geleden.quote:Op maandag 30 september 2013 14:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze hebben hem genaaid en buitengesloten. Gebruikt om de oplossing te vinden door zijn kennis in het nobelprijs winnend team en daarna nooit in het bedrijf betrokken.
Brock kreeg lilly of the valley gif.quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah oké, zo kwam het wel bij mij over met Brock toen.
Ik denk niet dat Andrea nog de happy place is voor Jesse.quote:Op maandag 30 september 2013 14:34 schreef 1239758715981 het volgende:
En waarom moest Lydia dood?
verder wel prima einde, fijn alles afgehandeld
Ja in seizoen 1 zie je die onderscheiding op zijn muur en flashbacks met Gretchen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |