abonnement Unibet Coolblue
pi_131706656
Ik denk ook wel dat de meesten het er mee eens zijn dat het hoogtepunt van de serie Ozymandias was.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  maandag 30 september 2013 @ 13:33:07 #177
240618 Micson
The lonely stoner
pi_131706736
Ik had op een meer epische rol van Jesse gehoopt in deze finale, nu was het alleen de grote Walt-show. Jammer.
pi_131706748
vond het een goeie finale toch nog altijd een beetje te kort je blijft met vragen zitten over bepaalde dingen.

in ieder geval beter als dexter :D
  maandag 30 september 2013 @ 13:33:47 #179
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_131706756
Eindbaas Heisenberg _O_!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_131706902


pi_131706944
Prima einde! De serie is mooi afgesloten en ik heb niks gemist. Aan de ene kant hoopte ik stiekem toch nog dat Walt zou overleven, maar dat is gelukkig niet gebeurd.
If not now, then when.
pi_131707028
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wel grappig, iemand heeft kritiek op de finale en meteen loopt heel de thread weer te janken en de aflveringen te verdedigen. Typisch weer.

Levolution, je hebt gelijk kerel :Y

Neemt niet weg dat het een tering vette serie was! Jammer dat het voorbij is.
Janken? We mogen toch onze afwijkende mening geven? Dan vind ik dit eerder gejank eigenlijk. Voegt niks toe.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 30 september 2013 @ 13:46:50 #183
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131707149
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik denk ook wel dat de meesten het er mee eens zijn dat het hoogtepunt van de serie Ozymandias was.
Absoluut, maar dat gebeurt vaker. De laatste aflevering is het afronden van het verhaal. Het meest explosieve deel van het verhaal zit vaak vlak voor de finale.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 30 september 2013 @ 13:49:08 #185
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_131707153
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:33 schreef Micson het volgende:
Ik had op een meer epische rol van Jesse gehoopt in deze finale, nu was het alleen de grote Walt-show. Jammer.
Hij heeft het overleefd.
Isn't it ironic, don't you think
pi_131707221
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Er is altijd iemand die negatief moet zijn, weet je toch? :9
Want een andere mening dan een lovende mening is hier niet geaccepteerd?
pi_131707318
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef Tijn het volgende:
Ik download die docu ook weer gewoon hoor B-)
pi_131707343
Vond het einde wat tegenvallen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_131707382
quote:
15s.gif Op maandag 30 september 2013 13:22 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik hoop echt niet dat ze dat gaan uitleggen in stiekum nog een aflevering of film. Dan krijg je zo'n ellende als bij Prison Break.
Het lijkt mij wel duidelijk dat Jesse dat geld nog opgehaald heeft en daar een paar dikke auto's van gekocht heeft om mee te racen in Need for Speed
pi_131707431
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:18 schreef Levolution het volgende:

[..]

Verrek, je hebt gelijk. :')
'Spanning' dan maar. Vind 'suspense' toch anders. :P
Onderhuidse spanning misschien?
pi_131707437
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131707471
quote:
Heb je ook een gifje van die gast die neergeschoten is en op die bewegende stoel ligt? :P
  maandag 30 september 2013 @ 14:02:52 #193
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_131707519
Haha toen ik twee man naar de auto zag komen rennen toen wist ik al wie het zouden zijn. Daarvoor geloofde ik het verhaal wel. _O-

Nu verder kijken zonder dit topic te lezen. :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 30 september 2013 @ 14:06:13 #194
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131707610
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Catkiller het volgende:
Haha toen ik twee man naar de auto zag komen rennen toen wist ik al wie het zouden zijn. Daarvoor geloofde ik het verhaal wel. _O-

Nu verder kijken zonder dit topic te lezen. :P
Ik dacht dat hij een apparaat gebouwd had die lasterstralen op ze richtte. :P
Blijken het die twee te zijn. _O-
This isn't even my final form.
pi_131707687
Ben benieuwd naar die alternate ending waar Vince Gilligan het over had. :)

Ik ga die barrel gewoon kopen.
Doe ik anders nooit, maar Breaking Bad heeft zo'n impact op me dat ik hem gewoon moet hebben.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_131707695
Fijn einde. Mooie muziek ook aan het begin en einde.
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_131707703
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het is zeker Hollywood:
- Alle bad guys worden afgemaakt;
- Jesse is vrij, neemt wraak op Todd;
- Walt's gezin krijgt het geld;
- Walt sterft (hij moest volgens de Hollywood-regels wel sterven, hij heeft immers te veel op zijn geweten), maar sterft wel tevreden omdat protagonist.

Zelfs Hank's lichaam zal gevonden worden. :P

[..]

Bedankt. En inderdaad, ik vind het niet slecht ofzo. De serie is een mooi geheel geworden en wordt goed afgesloten. Ik zeik dan ook absoluut niet op de serie. Ik ben alleen niet weggeblazen met dit einde.
De dingen die je zegt zijn allemaal waar, maar ik heb er totaal geen moeite mee eigenlijk dat het op z'n 'Hollywood' is afgesloten. De schrijvers hadden ook de Nazi's kunnen laten winnen, en Walt laten sterven zonder dat hij het geld bij Flynn krijgt en zonder dat hij de Nazi's heeft kunnen uitschakelen, maar dat zou eerder een krampachtige poging zijn geweest om een 'Hollywood' afsluiting te voorkomen zonder dat het een betere afsluiting was geweest.

Ik kan weinig andere scenario's bedenken die voor een originele plotwending hadden kunnen zorgen en die tegelijkertijd de serie op een waardige manier hadden afgesloten.
pi_131707797
Denk niet dat Flynn dat geld aan zal nemen wetende dat het van zijn vader komt.
En ik vind het ook niet echt Hollywood dat Jesse totaal berooid en gezocht door de politie eindigt.
Verder ben ik het er wel mee eens hoor dat dit niet de beste aflevering is, maar met hoe het verhaal was voor deze aflevering zou ik niet weten hoe het beter had gekunt.
pi_131707947
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Denk niet dat Flynn dat geld aan zal nemen wetende dat het van zijn vader komt.
En ik vind het ook niet echt Hollywood dat Jesse totaal berooid en gezocht door de politie eindigt.
Verder ben ik het er wel mee eens hoor dat dit niet de beste aflevering is, maar met hoe het verhaal was voor deze aflevering zou ik niet weten hoe het beter had gekunt.
Maar het komt van de familie Schwarz, voor zover hem verteld zal worden. O-)

[spoiler]Die, als ze echt overtuigd zijn door Walt zijn bluf, heel erg op hem in zullen spreken. Omdat ze denken dat ze anders neergeschoten worden. :P[/spoilers]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131707963
Toen Jesse dacht dat Brock vergiftigd was door ricin had hij kunnen worden genezen omdat de dokters dan wisten wat ze moesten doen. Dat zou betekenen dat Lydia nog zou kunnen leven toch?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')