Dramaqueen, much?quote:Op maandag 30 september 2013 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
Nu ga ik even een potje janken en een reep chocolade opvreten
Er is altijd iemand die negatief moet zijn, weet je toch?quote:Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dramaqueen, much?
Trouwens Levolution, ik vind het knap dat jij dit Hollywood-achtig noemt, valt behoorlijk mee dacht ik. Ben je nou niet gewoon uit aan het halen als een gewonde kitten omdat deze geweldige serie afgelopen is en je het niet kunt accepteren?
Het was alsof het eerste seizoen op twee benen hinkte: worden we een drama, of een comedy? Met name die comedyelementen vond ik minder geslaagd, ja hij staat in zijn te grote onderbroek in de woestijn, whoeha wat een dijenkletserquote:Op maandag 30 september 2013 12:20 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik seizoen een keer vond ik het ook niet helemaal overtuigend... nu ik hem voor de 2e keer aan het kijken ben kan ik hem veel beter waarderen. Het is een stuk luchtiger en zit vol met humor... echt een verademing op dat gebied tov de laatste 2 duistere seizoenen
Nou, dat vind ik niet. Dat is juist wat Walt nog sulliger maakte. Als ik daaraan terugdenk kom ik eigenlijk tot de conclusie hoe een grote verandering Walt heeft ondergaan. En weet ook zeker dat Vince niet aan het twijfelen was tussen drama of comedy. Ik denk dat ze allang wisten wat ze ermee moesten doen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:47 schreef Pek het volgende:
[..]
Het was alsof het eerste seizoen op twee benen hinkte: worden we een drama, of een comedy? Met name die comedyelementen vond ik minder geslaagd, ja hij staat in zijn te grote onderbroek in de woestijn, whoeha wat een dijenkletser![]()
Ze hadden gelukkig snel door dat het anders moest.
quote:To put you all at ease...
16 years later a young blonde girl walks into her woodworking class late. The teacher shoots her a glare.
"Late again?"
"Sorry Mr. Pinkman, just had to go over some stuff with my Chemistry teacher."
Jesse smiles.
"It's alright. Take a seat, Holly."
Ik denk ook dat Walt het altijd jammer heeft gevonden dat hij nooit met Gretchen is getrouwd en nooit is doorgegaan met Gray Matter industries. Misschien ook gepast dat hij zijn geld geeft aan Gretchen en Elliot omdat hij heeft gefaald in Gray Matter.quote:Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat was zo fucking mooi.Die reactie van Gretchen, de manier waarop hij tegen Elliot sprak over dat mes, de manier waarop hij zijn gesprek af leek te ronden en toen even gebaarde naar Badger en Skinny Pete. "Oh ja, ik heb snipers. Had ik dat al gezegd?".
Ik hoop echt niet dat ze dat gaan uitleggen in stiekum nog een aflevering of film. Dan krijg je zo'n ellende als bij Prison Break.quote:Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef Vatta het volgende:
Geweldig en mooi einde. Die Lydia ook, wat een spook. Ik vraag me wel af wat er nu verder met Jesse gebeurt. In principe is hij even schuldig als Walt. En wat er inderdaad met die 70 miljoen gebeurd. En komt dat geld daadwerkelijk bij Flynn en Skyler terecht.
Mooiste doos ooitquote:Op maandag 30 september 2013 13:23 schreef habitue het volgende:
Toch nog mooi dat we de wooden box van Jesse nog hebben mogen aanschouwen. Wat was die glad
En nog nat en glimmend.quote:Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooiste doos ooit. Dat ze de bluraycollectie niet daarin stoppen
.
Het is zeker Hollywood:quote:Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dramaqueen, much?
Trouwens Levolution, ik vind het knap dat jij dit Hollywood-achtig noemt, valt behoorlijk mee dacht ik. Ben je nou niet gewoon uit aan het halen als een gewonde kitten omdat deze geweldige serie afgelopen is en je het niet kunt accepteren?
Bedankt. En inderdaad, ik vind het niet slecht ofzo. De serie is een mooi geheel geworden en wordt goed afgesloten. Ik zeik dan ook absoluut niet op de serie. Ik ben alleen niet weggeblazen met dit einde.quote:Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wel grappig, iemand heeft kritiek op de finale en meteen loopt heel de thread weer te janken en de aflveringen te verdedigen. Typisch weer.
Levolution, je hebt gelijk kerel![]()
Neemt niet weg dat het een tering vette serie was! Jammer dat het voorbij is.
Waar dan?quote:Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wel grappig, iemand heeft kritiek op de finale en meteen loopt heel de thread weer te janken en de aflveringen te verdedigen. Typisch weer.
Is nog maar de vraag he. Miljardairs krijgen wel vaker te maken met afpersing.quote:Op maandag 30 september 2013 13:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het is zeker Hollywood:
- Alle bad guys worden afgemaakt;
- Jesse is vrij, neemt wraak op Todd;
- Walt's gezin krijgt het geld;
- Walt sterft (hij moest volgens de Hollywood-regels wel sterven, hij heeft immers te veel op zijn geweten), maar sterft wel tevreden omdat protagonist.
Zelfs Hank's lichaam zal gevonden worden.
[..]
Bedankt. En inderdaad, ik vind het niet slecht ofzo. De serie is een mooi geheel geworden en wordt goed afgesloten. Ik zeik dan ook absoluut niet op de serie. Ik ben alleen niet weggeblazen met dit einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |