abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 12:35:42 #151
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131705411
Ik denk dat de prequel van Saul Goodman wel deprimerend wordt nu je weet wat zijn lot is. :P
This isn't even my final form.
pi_131705507
_O_ waardig einde

Thankyou Bad O+
pi_131705522
Nu ga ik even een potje janken en een reep chocolade opvreten :'(

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2013 12:41:10 ]
pi_131705579
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:40 schreef Geo4kant het volgende:
Nu ga ik even een potje janken en een reep chocolade opvreten :'(
Dramaqueen, much? :P

Trouwens Levolution, ik vind het knap dat jij dit Hollywood-achtig noemt, valt behoorlijk mee dacht ik. Ben je nou niet gewoon uit aan het halen als een gewonde kitten omdat deze geweldige serie afgelopen is en je het niet kunt accepteren? ;)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_131705596
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Trouwens Levolution, ik vind het knap dat jij dit Hollywood-achtig noemt, valt behoorlijk mee dacht ik. Ben je nou niet gewoon uit aan het halen als een gewonde kitten omdat deze geweldige serie afgelopen is en je het niet kunt accepteren? ;)
Er is altijd iemand die negatief moet zijn, weet je toch? :9
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 12:47:02 #156
28033 Pek
je moet wat
pi_131705696
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:20 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:

[..]

De eerste keer dat ik seizoen een keer vond ik het ook niet helemaal overtuigend... nu ik hem voor de 2e keer aan het kijken ben kan ik hem veel beter waarderen. Het is een stuk luchtiger en zit vol met humor... echt een verademing op dat gebied tov de laatste 2 duistere seizoenen :P

Het was alsof het eerste seizoen op twee benen hinkte: worden we een drama, of een comedy? Met name die comedyelementen vond ik minder geslaagd, ja hij staat in zijn te grote onderbroek in de woestijn, whoeha wat een dijenkletser :{w
Ze hadden gelukkig snel door dat het anders moest.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_131705698
Lost-einde, Walt in de schoenen van Jack.

(zo, benieuwd wie er gaan happen)

Mooie, waardige finale. Topserie, vrees dat het weer lang kan gaan duren voordat er een geschikte opvolger komt.
pi_131705734
quote:
12s.gif Op maandag 30 september 2013 12:47 schreef Pek het volgende:

[..]

Het was alsof het eerste seizoen op twee benen hinkte: worden we een drama, of een comedy? Met name die comedyelementen vond ik minder geslaagd, ja hij staat in zijn te grote onderbroek in de woestijn, whoeha wat een dijenkletser :{w
Ze hadden gelukkig snel door dat het anders moest.
Nou, dat vind ik niet. Dat is juist wat Walt nog sulliger maakte. Als ik daaraan terugdenk kom ik eigenlijk tot de conclusie hoe een grote verandering Walt heeft ondergaan. En weet ook zeker dat Vince niet aan het twijfelen was tussen drama of comedy. Ik denk dat ze allang wisten wat ze ermee moesten doen.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 12:49:56 #159
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131705761
Inderdaad. Natuurlijk zat er wat comic relief in enzo, zoals met het praatkussen, maar het is echt wel altijd een drama geweest.
pi_131705768
quote:
11s.gif Op maandag 30 september 2013 03:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Brock uses ricin
quote:
9s.gif Op maandag 30 september 2013 03:06 schreef CaptainCookie het volgende:
It's not very effective
_O- moest hard lachen
pi_131706037
Zucht, dat was het dan -O-

Serie-waardige afsluiting, met enkele epische scenes, zoals de scene met Elliot en Gretschen, mooi uitgesmeerd en gefilmd. De kleine flasbacks van ep1 van dit seizoen, die verder geen toelichting meer nodig hadden. Jesse's droomwereld. En het wolkje sevia in de koffie.

De shoot out vond ik iets minder, maar was wel nodig voor closure.

Slot scene was sereen en passend.

Voor mij echt de beste serie ever.
pi_131706057
Die ringtone ook van Todd toen Lydia belde :D

Wat een geweldig einde zeg. Voor mij hebben ze alle verwachtingen waargemaakt.
pi_131706169
Wel grappig, iemand heeft kritiek op de finale en meteen loopt heel de thread weer te janken en de aflveringen te verdedigen. Typisch weer.

Levolution, je hebt gelijk kerel :Y

Neemt niet weg dat het een tering vette serie was! Jammer dat het voorbij is.
pi_131706355
Wrs vindt Jesse die 70M en koopt dan die Bugatti :D
pi_131706393
Nooit gedacht dat ik nog zou glimlachen bij het einde van Breaking Bad, heerlijke episode, mooi einde.

leuke post op reddit trouwens;

quote:
To put you all at ease...

16 years later a young blonde girl walks into her woodworking class late. The teacher shoots her a glare.

"Late again?"

"Sorry Mr. Pinkman, just had to go over some stuff with my Chemistry teacher."

Jesse smiles.

"It's alright. Take a seat, Holly."
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_131706401
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat was zo fucking mooi. :Y Die reactie van Gretchen, de manier waarop hij tegen Elliot sprak over dat mes, de manier waarop hij zijn gesprek af leek te ronden en toen even gebaarde naar Badger en Skinny Pete. "Oh ja, ik heb snipers. Had ik dat al gezegd?".
Ik denk ook dat Walt het altijd jammer heeft gevonden dat hij nooit met Gretchen is getrouwd en nooit is doorgegaan met Gray Matter industries. Misschien ook gepast dat hij zijn geld geeft aan Gretchen en Elliot omdat hij heeft gefaald in Gray Matter.
pi_131706434
Geweldig en mooi einde. Die Lydia ook, wat een spook. Ik vraag me wel af wat er nu verder met Jesse gebeurt. In principe is hij even schuldig als Walt. En wat er inderdaad met die 70 miljoen gebeurd. En komt dat geld daadwerkelijk bij Flynn en Skyler terecht.
  † In Memoriam † maandag 30 september 2013 @ 13:22:08 #168
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_131706494
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:19 schreef Vatta het volgende:
Geweldig en mooi einde. Die Lydia ook, wat een spook. Ik vraag me wel af wat er nu verder met Jesse gebeurt. In principe is hij even schuldig als Walt. En wat er inderdaad met die 70 miljoen gebeurd. En komt dat geld daadwerkelijk bij Flynn en Skyler terecht.
Ik hoop echt niet dat ze dat gaan uitleggen in stiekum nog een aflevering of film. Dan krijg je zo'n ellende als bij Prison Break.
Carpe Libertatem
pi_131706530
Toch nog mooi dat we de wooden box van Jesse nog hebben mogen aanschouwen. Wat was die glad _O_
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 30 september 2013 @ 13:24:37 #170
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131706547
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:23 schreef habitue het volgende:
Toch nog mooi dat we de wooden box van Jesse nog hebben mogen aanschouwen. Wat was die glad _O_
Mooiste doos ooit _O_. Dat ze de bluraycollectie niet daarin stoppen :{.
pi_131706573
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:24 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Mooiste doos ooit _O_. Dat ze de bluraycollectie niet daarin stoppen :{.
En nog nat en glimmend. _O_ Wie zou daar zn waardevolle collectie nou niet in willen stoppen idd.
  maandag 30 september 2013 @ 13:27:23 #172
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131706608
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is zeker Hollywood:
- Alle bad guys worden afgemaakt;
- Jesse is vrij, neemt wraak op Todd;
- Walt's gezin krijgt het geld;
- Walt sterft (hij moest volgens de Hollywood-regels wel sterven, hij heeft immers te veel op zijn geweten), maar sterft wel tevreden omdat protagonist.

Zelfs Hank's lichaam zal gevonden worden. :P

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wel grappig, iemand heeft kritiek op de finale en meteen loopt heel de thread weer te janken en de aflveringen te verdedigen. Typisch weer.

Levolution, je hebt gelijk kerel :Y

Neemt niet weg dat het een tering vette serie was! Jammer dat het voorbij is.
Bedankt. En inderdaad, ik vind het niet slecht ofzo. De serie is een mooi geheel geworden en wordt goed afgesloten. Ik zeik dan ook absoluut niet op de serie. Ik ben alleen niet weggeblazen met dit einde.
This isn't even my final form.
  maandag 30 september 2013 @ 13:28:45 #173
28033 Pek
je moet wat
pi_131706634
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Waar dan? :?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_131706644
Jammer dat er niet meer scenes waren over Jesse.
pi_131706651
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 13:27 schreef Levolution het volgende:

[..]

Het is zeker Hollywood:
- Alle bad guys worden afgemaakt;
- Jesse is vrij, neemt wraak op Todd;
- Walt's gezin krijgt het geld;
- Walt sterft (hij moest volgens de Hollywood-regels wel sterven, hij heeft immers te veel op zijn geweten), maar sterft wel tevreden omdat protagonist.

Zelfs Hank's lichaam zal gevonden worden. :P

[..]

Bedankt. En inderdaad, ik vind het niet slecht ofzo. De serie is een mooi geheel geworden en wordt goed afgesloten. Ik zeik dan ook absoluut niet op de serie. Ik ben alleen niet weggeblazen met dit einde.
Is nog maar de vraag he. Miljardairs krijgen wel vaker te maken met afpersing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')