abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131704437
Godverdomme, BB-waardig einde _O_

Vond die scene met Gretchen en Elliot geniaal. 1 van mn favoriete scenes van de serie.

En nu ga ik de hele dag janken. Doei.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 30 september 2013 @ 11:56:33 #102
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_131704459
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
een van die nazi's was trouwens sprekend chuck norris
Ik dacht er ook aan _O-.
  maandag 30 september 2013 @ 11:57:19 #103
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704483
Ben ik de enige die dit einde maar matig vond?
Het was zo voorspelbaar en het was typisch een Hollywood-einde waar alles gebeurde wat er moest gebeuren.

Enige wat mooi was, was het voorstukje waar Walt met moeite Heisenberg probeerde op te roepen en de rode sirenes op de beschaduwde helft van zijn gezicht knipperden om de Heisenberg-mode te activeren.
This isn't even my final form.
pi_131704486
Top einde.

Was Walter eigenlijk al eens op die compound van de nazi's geweest? Dat kan ik me niet goed herinneren. Anders nam hij namelijk wel een gigantisch risico met die MG in de kofferbak.

Wijze les voor andere bendes, bouw je clubhuis met dikke muren.
Geen referral hier.
pi_131704499
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Top einde.

Was Walter eigenlijk al eens op die compound van de nazi's geweest? Dat kan ik me niet goed herinneren. Anders nam hij namelijk wel een gigantisch risico met die MG in de kofferbak.

Ja, ik geloof om zaken te bespreken.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 11:58:55 #106
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704520
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Top einde.

Ook heel toevallig dat in zo'n killing spree precies Todd overleeft zodat Jesse hem kan doden en dat precies Jack overleeft zodat Walt hem kan doden zonder naar zijn geld te vragen.

Echt Hollywood. :')
  maandag 30 september 2013 @ 12:00:00 #107
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_131704548
Laatste aflevering _O_ _O_ _O_
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_131704549
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Levolution het volgende:
Het was zo voorspelbaar en het was typisch een Hollywood-einde waar alles gebeurde wat er moest gebeuren.

Enige wat mooi was, was het voorstukje waar Walt met moeite Heisenberg probeerde op te roepen en de rode sirenes op de beschaduwde helft van zijn gezicht knipperden om de Heisenberg-mode te activeren.
Wel mee eens ja.
pi_131704559
Badger en skinny nog even erin O+
pi_131704560
quote:
13s.gif Op maandag 30 september 2013 11:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ook heel toevallig dat in zo'n killing spree precies Todd overleeft zodat Jesse hem kan doden en dat precies Jack overleeft zodat Walt hem kan doden zonder naar zijn geld te vragen.

Het echte leven is ook maar saai vaak.
Geen referral hier.
  maandag 30 september 2013 @ 12:01:38 #111
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704584
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Het echte leven is ook maar saai vaak.
Breaking Bad was nooit saai toen het nog realistisch was.
pi_131704604
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb Breaking Bad nog nooit saai gevonden. Het is by far de beste serie die ik ooit gezien heb.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 12:02:54 #113
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_131704624
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik heb Breaking Bad nog nooit saai gevonden. Het is by far de beste serie die ik ooit gezien heb.
:Y
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  maandag 30 september 2013 @ 12:03:02 #114
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704630
quote:

[..]

Dat bedoel ik.
Ik was niet sarcastisch.
pi_131704650
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:03 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.
Ik was niet sarcastisch.
:@ sorry
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 12:04:08 #116
28033 Pek
je moet wat
pi_131704658
quote:

[..]

Mwoah, dat nou ook weer niet. Het eerste seizoen kwam ik echt niet doorheen, het is dat anderen bleven volhouden dat het beter werd, anders was ik afgehaakt. Hetzelfde wat ik nu dus doe bij anderen die nog moeten beginnen :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 30 september 2013 @ 12:05:18 #117
69994 seto
-|||--------|||-
pi_131704685
quote:
13s.gif Op maandag 30 september 2013 11:58 schreef Levolution het volgende:

[..]

mompelt iets over Don Eladio
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 30 september 2013 @ 12:05:22 #118
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704691
quote:
15s.gif Op maandag 30 september 2013 12:04 schreef Pek het volgende:

[..]

Mwoah, dat nou ook weer niet. Het eerste seizoen kwam ik echt niet doorheen, het is dat anderen bleven volhouden dat het beter werd, anders was ik afgehaakt. Hetzelfde wat ik nu dus doe bij anderen die nog moeten beginnen :')
Dit had ik dus juist niet, het eerste seizoen vond ik meteen geweldig, er was nog een gevoel van realisme en toch was het ontzettend spannend.
Deze finale? Alsof ze een boekje hebben opengeslagen met alle clichés van Hollywood en die erin hebben gestopt.
pi_131704693
quote:

[..]

Dat is sowieso erg persoonsgebonden, want ik zat er juist helemaal in bij seizoen 1 al.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 12:05:55 #120
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704702
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:05 schreef seto het volgende:

[..]

mompelt iets over Don Eladio
Klopt, waren wel meer van zulke momenten, maar dit was wel de finale.
pi_131704724
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:05 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat is sowieso erg persoonsgebonden, want ik zat er juist helemaal in bij seizoen 1 al.
Ik ook. Na 2 afleveringen was ik al helemaal verslaafd aan de serie. Die kritiek op seizoen 1 snap ik dan ook niet echt.
pi_131704751
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:06 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik ook. Na 2 afleveringen was ik al helemaal verslaafd aan de serie. Die kritiek op seizoen 1 snap ik dan ook niet echt.
Ik ook niet. In seizoen 1 zit echte humor. Met dat vat _O- het eindeloze gekibbel tussen Jesse & Walt, Tuco, Krazy 8. :D
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 12:08:58 #123
28033 Pek
je moet wat
pi_131704768
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:06 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Traag als dikke stront door een trechter, zeg maar. Daarna werd het alleen maar beter, maar beste serie aller tijden? :N
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 30 september 2013 @ 12:09:51 #124
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704791
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik ook niet. In seizoen 1 zit echte humor. Met dat vat _O- het eindeloze gekibbel tussen Jesse & Walt, Tuco, Krazy 8. :D
Precies, dat was geweldig. Zwarte humor, suspensie en zelfs thematiek en karakterontwikkeling.
Weet je nog dat gesprek met Gretchen in de flashback toen ze de chemische samenstelling van de mens gingen bepalen? Mooi was dat.
pi_131704800
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:01 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik heb Breaking Bad nooit zo realistisch gevonden als jij nu lijkt te verwachten. Er zijn wel vaker momenten geweest waarbij de realiteit minder belangrijk was dan een mooi shot of een mooi moment in het verhaal. Ik ben blij dat ze Todd hebben laten leven, zodat Jesse deze kon vermoorden. Dat klopte gewoon voor mij. Het is een duistere serie, met geloofwaardige personages, maar realistisch heel erg. Het was wel goed in overkomen als een realistische serie.

Dat het voorspelbaar was ben ik het wel mee eens, maar dat komt ook omdat er heel uitgebreid naar opgebouwd was, waardoor dit eigenlijk de enige uitkomst kon zijn. Ik denk dat alle andere eindes die fans kunnen verzinnen gewoon niet in het verhaal hadden gepast.

Wat ik vooral erg goed vind aan deze finale, is dat ze alles afgesloten hebben. Dat is heel erg zeldzaam. Vrijwel elke serie laat nog dingen liggen aan het einde. Soms omdat ze te veel opgestart hebben, vaak omdat ze gewoon niet lijken te weten hoe iets afgesloten kan worden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131704825
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:55 schreef habitue het volgende:
Godverdomme, BB-waardig einde _O_

Vond die scene met Gretchen en Elliot geniaal. 1 van mn favoriete scenes van de serie.

En nu ga ik de hele dag janken. Doei.
Jazeker omg die scene was zoooooo goed.
Walt lekker rustig rondwandelen daaro in dat dikke huis, zo van zo zo
hahah epic
  maandag 30 september 2013 @ 12:11:17 #127
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704826
quote:
12s.gif Op maandag 30 september 2013 12:08 schreef Pek het volgende:

[..]

Traag als dikke stront door een trechter, zeg maar. Daarna werd het alleen maar beter, maar beste serie aller tijden? :N
Ik vond het niet traag dat er bij Walt's eerste cook al iets ontplofte, iemand dood ging en iemand anders in een kelder werd vastgehouden om vervolgens gewurgd te worden terwijl hij Walt in zijn been stak.
pi_131704840
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:11 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ik vond het niet traag dat er bij Walt's eerste cook al iets ontplofte, iemand dood ging en iemand anders in een kelder werd vastgehouden om vervolgens gewurgd te worden terwijl hij Walt in zijn been stak.
En dat hij out ging toen hij dat brood bracht naar Krazy 8, weet je dat nog :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_131704878
Wat een fucking meesterlijk einde. :o Even bijkomen....

Walter. _O_
Feyenoord Rotterdam
  maandag 30 september 2013 @ 12:14:05 #130
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704888
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:10 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik heb Breaking Bad nooit zo realistisch gevonden als jij nu lijkt te verwachten. Er zijn wel vaker momenten geweest waarbij de realiteit minder belangrijk was dan een mooi shot of een mooi moment in het verhaal. Ik ben blij dat ze Todd hebben laten leven, zodat Jesse deze kon vermoorden. Dat klopte gewoon voor mij.
Klopt, natuurlijk was het niet altijd even realistisch, maar ik vond alles wel goed uitgedacht. De dingen die gebeurden, gebeurden om bepaalde redenen. Nu hing het van toevalligheden aan elkaar.
quote:
Dat het voorspelbaar was ben ik het wel mee eens, maar dat komt ook omdat er heel uitgebreid naar opgebouwd was, waardoor dit eigenlijk de enige uitkomst kon zijn. Ik denk dat alle andere eindes die fans kunnen verzinnen gewoon niet in het verhaal hadden gepast.

Wat ik vooral erg goed vind aan deze finale, is dat ze alles afgesloten hebben. Dat is heel erg zeldzaam. Vrijwel elke serie laat nog dingen liggen aan het einde. Soms omdat ze te veel opgestart hebben, vaak omdat ze gewoon niet lijken te weten hoe iets afgesloten kan worden.
Ja, maar ze hebben alles wel 'goed' afgesloten (nouja, relatief dan, iedereen heeft een verneukt leven). Bijvoorbeeld dat Walt's gezin tóch het geld krijgt. Het zou veel gedurfder (en realistischer) zijn om het echt allemaal voor niks geweest te laten zijn. Dat zou ook meer waarde geven aan de opmerking van Walt dat hij het allemaal voor zichzelf heeft gedaan en ervan genoot.
  maandag 30 september 2013 @ 12:14:52 #131
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704903
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:11 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

En dat hij out ging toen hij dat brood bracht naar Krazy 8, weet je dat nog :D
Ja. :')
Veel 'rustige suspensie' destijds, houd ik wel van.

Ook die hele episode waar ze ontvoerd waren door Tuco ("Grilled") in seizoen 2, wat een suspensie terwijl er vrij weinig gebeurt in dat huis.
pi_131704933
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:14 schreef Levolution het volgende:

[..]

Klopt, natuurlijk was het niet altijd even realistisch, maar ik vond alles wel goed uitgedacht. De dingen die gebeurden, gebeurden om bepaalde redenen. Nu hing het van toevalligheden aan elkaar.

[..]

Ja, maar ze hebben alles wel 'goed' afgesloten (nouja, relatief dan, iedereen heeft een verneukt leven). Bijvoorbeeld dat Walt's gezin tóch het geld krijgt. Het zou veel gedurfder (en realistischer) zijn om het echt allemaal voor niks geweest te laten zijn. Dat zou ook meer waarde geven aan de opmerking van Walt dat hij het allemaal voor zichzelf heeft gedaan en ervan genoot.
Dat laatste ben ik het echt niet mee eens. Ik vind het juist geweldig dat uiteindelijk alles bij zijn familie komt en dat het dus niet voor niks is geweest.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 12:17:00 #133
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704957
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik het echt niet mee eens. Ik vind het juist geweldig dat uiteindelijk alles bij zijn familie komt en dat het dus niet voor niks is geweest.
Dat mag je geweldig vinden, ik gun het ze ook wel, maar het is wel een Hollywoodish happy end-element.
pi_131704967
quote:

[..]
suspensie
Geloof niet dat dat in het nederlands bestaat :P Ja, in de chemie.. Maar niet als vertaling van 'suspense'
pi_131704986
quote:

[..]

[..]

Hm, wat vond je verder nog toevallig dan? Dat Todd nog leefde, vond ik erg Breaking Bad, omdat hem laten doden door Jesse een mooi moment was. Dat is voor mij echt typisch iets dat deze serie doet.

Maar verder heb ik geen grote toevalligheden gezien, welke zag jij? Misschien ziet ik nog in een post-finale buzz.

Misschien erger ik mij er een beetje aan dat Walt zo een dure villa binnen kan lopen. Al kan ik zelf wel invullen dat hij daar een of ander slim foefje voor heeft gebruikt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 30 september 2013 @ 12:18:46 #136
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131704998
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:17 schreef muzas het volgende:

[..]

Geloof niet dat dat in het nederlands bestaat :P Ja, in de chemie.. Maar niet als vertaling van 'suspense'
Verrek, je hebt gelijk. :')
'Spanning' dan maar. Vind 'suspense' toch anders. :P
pi_131705001
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hm, wat vond je verder nog toevallig dan? Dat Todd nog leefde, vond ik erg Breaking Bad, omdat hem laten doden door Jesse een mooi moment was. Dat is voor mij echt typisch iets dat deze serie doet.

Maar verder heb ik geen grote toevalligheden gezien, welke zag jij? Misschien ziet ik nog in een post-finale buzz.

Misschien erger ik mij er een beetje aan dat Walt zo een dure villa binnen kan lopen. Al kan ik zelf wel invullen dat hij daar een of ander slim foefje voor heeft gebruikt.
Ehm, nee. Hij liep achter ze aan toen ze de deur opende. Hij zei nog dat hij niet door het hek kon met de auto. Hij is dus gewoon geklommen.
Gewoon normaal doen ja.
pi_131705018
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:17 schreef Levolution het volgende:

[..]

Dat mag je geweldig vinden, ik gun het ze ook wel, maar het is wel een Hollywoodish happy end-element.
Dat is dan ook het enige kleine beetje happy end. :P Bij een Hollywood Happy End zie ik toch meer een 'En iedereen leeft lang en gelukkig' voor me.
pi_131705038
quote:

[..]

De eerste keer dat ik seizoen een keer vond ik het ook niet helemaal overtuigend... nu ik hem voor de 2e keer aan het kijken ben kan ik hem veel beter waarderen. Het is een stuk luchtiger en zit vol met humor... echt een verademing op dat gebied tov de laatste 2 duistere seizoenen :P

Einde vond ik wel oke, viel niks over te zeggen (ja misschien over dat mcguyver-ding :') ), niks verassends gewoon alles netjes afgemaakt.
ze zijn fucking nice.
pi_131705046
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ehm, nee. Hij liep achter ze aan toen ze de deur opende. Hij zei nog dat hij niet door het hek kon met de auto. Hij is dus gewoon geklommen.
Ah, oké. Ben ik dat alweer vergeten. :P
  maandag 30 september 2013 @ 12:21:40 #141
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131705049
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:18 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De nazi's die hem uitgebreid fouilleren maar niet zijn wagen checken. De nazi's die best goed georganiseerd zijn maar het gewoon goedkeuren dat de auto komt te staan waar Walt het wil. Jack die zich laat opnaaien terwijl Walt dood moet.

Wel geweldig dat Walt weer 'science' moest gebruiken voor zijn overwinning. :P
De verbazing (en volgens mij zelfs respect) van Todd terwijl zijn hele bende is uitgemoord was dan ook wel gepast. :P
pi_131705067
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:21 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah, oké. Ben ik dat alweer vergeten. :P
Hoe kan je dat nou weer over het hoofd hebben gezien of vergeten :D Hij zat tegen de muur aan buiten toen Elliot en Gretchen aankwamen en is gewoon achter ze aangelopen naar binnen.
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 30 september 2013 @ 12:23:12 #143
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131705082
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Hoe kan je dat nou weer over het hoofd hebben gezien of vergeten :D Hij zat tegen de muur aan buiten toen Elliot en Gretchen aankwamen en is gewoon achter ze aangelopen naar binnen.
Wel mooi hoe kalm hij was bij alles wat hij deed. Ook gewoon rustig aanschuiven bij Lydia en Todd. _O-
  maandag 30 september 2013 @ 12:23:27 #144
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_131705092
_O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_131705110
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:23 schreef Levolution het volgende:

[..]

Wel mooi hoe kalm hij was bij alles wat hij deed. Ook gewoon rustig aanschuiven bij Lydia en Todd. _O-
Idd, rustig de muur aanraken, de foto's bekijken. :D
Gewoon normaal doen ja.
pi_131705260
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:21 schreef Levolution het volgende:

[..]

De nazi's die hem uitgebreid fouilleren maar niet zijn wagen checken. De nazi's die best goed georganiseerd zijn maar het gewoon goedkeuren dat de auto komt te staan waar Walt het wil. Jack die zich laat opnaaien terwijl Walt dood moet.

Wel geweldig dat Walt weer 'science' moest gebruiken voor zijn overwinning. :P
De verbazing (en volgens mij zelfs respect) van Todd terwijl zijn hele bende is uitgemoord was dan ook wel gepast. :P
Tsja, over hoe die nazi's werkten kunnen we niet heel veel discussiėren denk ik. Wij hebben allebei gewoon een heel andere indruk gekregen van die mensen. Dat is toch persoonlijk denk ik. Voor mijn gevoel vonden ze zichzelf nu al heel erg oplettend en professioneel. Meer oplettendheid dan dit zou ik eerder van Los Pollos verwachten, maar niet van de nazi's. En ik denk dat Walt dat ook wist.

Je zag ook dat ze eigenlijk niet heel serieus en nauwkeurig oplette toen Walt z'n shirt op moest tillen. Fouilleren deden ze wel goed, want een pistool of een mes onder je kleding is iets wat ze zelf ook zouden doen. Dat bedenken wat Walt gedaan heeft, zou nooit in hun opgekomen zijn.

Dat Jack zich laat opnaaien vind ik ook bij dat karakter passen. Walt wist gewoon dat hij daarmee op te naaien was. Ik denk dat van de nazi's daar, dat Todd nog veruit de slimste was. Dat hij niet helemaal in paniek was, paste ook perfect bij hem. Hij is niet helemaal normaal.
pi_131705293
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ik denk dat het te vloeiend ging. :P Ik begon me ook later pas af te vragen "Hoe ging dat nou eigenlijk?". En ik ben begonnen met kijken om een uur of half 7, toen ik net een paar minuutjes wakker was. :P Ik kijk meestal ook twee keer. 'S morgens om spoilers te snel af te zijn, 's avonds om nog een keer alles helemaal op te nemen.
  maandag 30 september 2013 @ 12:32:51 #148
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_131705327
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Levolution het volgende:
Het was zo voorspelbaar en het was typisch een Hollywood-einde waar alles gebeurde wat er moest gebeuren

[..]

Ook heel toevallig dat in zo'n killing spree precies Todd overleeft zodat Jesse hem kan doden en dat precies Jack overleeft zodat Walt hem kan doden zonder naar zijn geld te vragen..
Je bent niet de enige, ik vond dat er nogal veel uit de hoge hoed werd getoverd om alle losse eindjes af te ronden, en dat erg veel zaken afhankelijk waren van toeval.
pi_131705330
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Idd, rustig de muur aanraken, de foto's bekijken. :D
Dat was zo fucking mooi. :Y Die reactie van Gretchen, de manier waarop hij tegen Elliot sprak over dat mes, de manier waarop hij zijn gesprek af leek te ronden en toen even gebaarde naar Badger en Skinny Pete. "Oh ja, ik heb snipers. Had ik dat al gezegd?".
pi_131705375
quote:
10s.gif Op maandag 30 september 2013 12:30 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Tsja, over hoe die nazi's werkten kunnen we niet heel veel discussiėren denk ik. Wij hebben allebei gewoon een heel andere indruk gekregen van die mensen. Dat is toch persoonlijk denk ik. Voor mijn gevoel vonden ze zichzelf nu al heel erg oplettend en professioneel. Meer oplettendheid dan dit zou ik eerder van Los Pollos verwachten, maar niet van de nazi's. En ik denk dat Walt dat ook wist.

Je zag ook dat ze eigenlijk niet heel serieus en nauwkeurig oplette toen Walt z'n shirt op moest tillen. Fouilleren deden ze wel goed, want een pistool of een mes onder je kleding is iets wat ze zelf ook zouden doen. Dat bedenken wat Walt gedaan heeft, zou nooit in hun opgekomen zijn.

Dat Jack zich laat opnaaien vind ik ook bij dat karakter passen. Walt wist gewoon dat hij daarmee op te naaien was. Ik denk dat van de nazi's daar, dat Todd nog veruit de slimste was. Dat hij niet helemaal in paniek was, paste ook perfect bij hem. Hij is niet helemaal normaal.
Idd, zijn hele gang is uitgemoord en hij kijkt naar de creatie van Walt in de auto en wil hem daar geloof ik voor gaan complimenteren: "Wow, mister White..." en toen kwam Jesse natuurlijk met de handboeien.
Gewoon normaal doen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')