quote:
City neemt het wel op tegen Die Beste hé?quote:Op maandag 30 september 2013 17:53 schreef TLC het volgende:
Manchester City thuis geweldig, maar uit een regelrecht drama.
2-2
Ja maar City heeft een goed team en ze zijn sowieso niet kansloosquote:Op maandag 30 september 2013 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
City neemt het wel op tegen Die Beste hé?
Zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat kijk ik weer uit naar Robben![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:17 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
In de verdediging.quote:
Ja, 2.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Keeper en de rechtsback, echt veel.
Op 31 augustus 2012 contracteerde Manchester City Nastasić voor ¤15 miljoen + Stefan Savić.quote:
Ja maar het is zo gezellig, die warme sfeer aan tafel door de kneuterige Sjekquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Syntix het volgende:
De voorbeschouwing van de NOS is echt van zo'n laag niveaude tering zeg, wat een drama. Kijk anders even een keer naar de BBC of zo.
Of naar ZDF met Oliver Kahnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Syntix het volgende:
De voorbeschouwing van de NOS is echt van zo'n laag niveaude tering zeg, wat een drama. Kijk anders even een keer naar de BBC of zo.
Nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Syntix het volgende:
Het is echt een drama inderdaad. Inhoudelijk zeggen ze gewoon NIETS.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Syntix het volgende:
De voorbeschouwing van de NOS is echt van zo'n SLECHT niveaude tering zeg, wat een drama. Kijk anders even een keer naar de BBC of zo.
Jawel.quote:
Ze zeggen niks en als ze wat zeggen is het zo houterig, slecht op elkaar ingespeeld en cliché-matig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:28 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Het is echt een drama inderdaad. Inhoudelijk zeggen ze gewoon NIETS.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
Ze zeggen niks en als ze wat zeggen is het zo houterig, slecht op elkaar ingespeeld en cliché-matig.
Publieke omroep bezuinig je niet wegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
Phillip Kooke in TurijnAllemaal van onze belastingcenten, voor een samenvatting van zes minuten.
op?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Saind het volgende:
Ik overweeg nog snel een tientje in te zetten...
beter koop je daar een flesje jenever vanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:33 schreef Saind het volgende:
Ik overweeg nog snel een tientje in te zetten...
Nee man ben nog met m'n Hoppe bezig. En vandaag bier binnengekregenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:35 schreef Adames het volgende:
[..]
beter koop je daar een flesje jenever van
had je die els nou nog besteld?
die groupon biertjes?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man ben nog met m'n Hoppe bezig. En vandaag bier binnengekregen
Europees fluit ie altijd wel sterk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef Cavaliers het volgende:
Ah, de slechtste scheidsrechter van Nederland heeft weer een topduel gekregen.
4 van de 5 staan buiten het veld hoor. Dus geen team te noemen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch een Nederlands team op het veld vandaag.
Nu is die een libero..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lahm is ook wel een baas. Beste RB
Dat is ook een baas iddquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lahm is ook wel een baas. Beste RB
Klopt zeker!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is ook een baas iddNet als Neuer
Goeie UIquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt een negentig minuten lang durend fapfest van die KingRolandSluit die mens eens op.
Vergeet Davy niet. Ik vind City een kutclub maar daarom alleen zou ik hopen dat Aguero ze vernedert.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt een negentig minuten lang durend fapfest van die KingRolandSluit die mens eens op.
Okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Dat krijg je al de verdedigers niet op kunnen bouwen. Lahm pendelt in balverlies met Aguero mee, ruimtes klein houden, en brengt de bal in balbezit naar Kroos/Schweini of aanvallers. Exact Busquets bij Barça.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zakt wel terug tot achter Dante en Boateng
Die mens yo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
We worden wel altijd heel erg blij van jouw bijdragen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Er valt ook niet zoveel te verkloten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind dat Guardiola het tot nu toe prima doet bij Bayern, maar die keuze van Lahm op het middenveld en Rafinha rechtsachter begrijp ik vrij weinig van.
[Insert random speler] passt een bal over drie meter: OMGquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet Davy niet. Ik vind City een kutclub maar daarom alleen zou ik hopen dat Aguero ze vernedert.
Bedankt. Zal het doorgeven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind dat Guardiola het tot nu toe prima doet bij Bayern, maar die keuze van Lahm op het middenveld en Rafinha rechtsachter begrijp ik vrij weinig van.
Ik zou het ook goed doen bij Bayern. Met zo'n team moet je wel een rasmongool zijn om het niet goed te doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 was genoeg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef KingRoland het volgende:
][ afbeelding ]
Ga eens dood.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Yup en heel goed ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Martinez dat niet ook, verdedigende 6 spelen?
Natuurlijk. Dat is zijn natuurlijke positie. Maar wanneer Guardiola niets veranderd dan ligt het succes straks niet aan hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waaom staat ie daar dan niet?quote:
Klopt , Martinez is zeker wel een belangrijke spelerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje een Bale transfer. Zonde van zo'n speler.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Die Gotze komt ook weinig aan spelen toe hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel. Goed onderwerp voor een scriptie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
Wel opvallend dat een coach als Guardiola voor een pure individualist als Robben kiest.
Inderdaad Bale zo'n transfer, vooral Bale voor hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje een Bale transfer. Zonde van zo'n speler.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Die kennen elkaar niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Gijp/Derksen are you watching?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verandertquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat is zijn natuurlijke positie. Maar wanneer Guardiola niets veranderd dan ligt het succes straks niet aan hem.
Jaja, ik sleutelde nog wat met verleden tijd en ga niet alles drie keer overlezen.quote:
Ze zullen wel zeggen dat ze hem op scherp hebben gezet met hun commentaar.quote:
Kan gebeuren johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jaja, ik sleutelde nog wat met verleden tijd en ga niet alles drie keer overlezen.
Juist niet. Hij hoeft niet te compenseren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is die kerel toch lelijk..
Dat ie een rotkop heeft en dat litteken oke.. maar als je zoveel geld hebt laat je je gebit toch fixen
Dat is een of ander statement geloof ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Dat ie een rotkop heeft en dat litteken oke.. maar als je zoveel geld hebt laat je je gebit toch fixen
Geen probleem. Ik help je er graag bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jaja, ik sleutelde nog wat met verleden tijd en ga niet alles drie keer overlezen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Néger Richards heeft dijwerken zo stabiel én degelijk dat een gemiddelde Kathedraalfundering zich hiervoor schaamt.²
Ik krijg hier een 'Wtf did I just read'-gevoel bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Néger Richards heeft dijwerken zo stabiel én degelijk dat een gemiddelde Kathedraalfundering zich hiervoor schaamt.²
Heeft moeder de vrouw de muntthee met koekjes alweer klaar?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Ga eerst maar eens googelen voordat je met zulke domme dingen komt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Serieus. Ik vind hem extreem overschat. Robben is belangrijker voor het team en lacht hem kwalitatief gezien uit in zijn pokdalige gelaat.quote:
Heeft hij een speciaal afgemeten kunstgebit ofzo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens googelen voordat je met zulke domme dingen komt.
haha wilde net iets van gelijke strekking posten, wat een mongool is het tochquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Een opkomende back. Snoeks doet alsof hij het voor het eerst ziet.
En gras is groen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus. Ik vind hem extreem overschat. Robben is belangrijker voor het team en lacht hem kwalitatief gezien in zijn pokdalige gelaat.²
Geen last van bij ZDF.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
haha wilde net iets van gelijke strekking posten, wat een mongool is het toch
Je vergeet Willems.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Alaba. Op zijn 21e al de beste linksback ter wereld.
Je vergeet de Boil.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Op zn Grieks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat vind je van zijn hamstrings? Stabiel of romig?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt aan Robben zien dat hij regelmatig traint in een soort kooi van Faraday. Zie je echt aan alles.²
BANSHEE!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt aan Robben zien dat hij regelmatig traint in een soort kooi van Faraday. Zie je echt aan alles.²
Eens, geweldige back. Zo goed had Drenthe ook kunnen worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Hij wil naar Alkmaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha ja,quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens, geweldige back. Zo goed had Drenthe ook kunnen worden.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
topshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Helemaal mee eens. Drenthe straalde voetbalplezier uit. Verdedigend niet de beste, maar extreem creatief. Maar jah, toen kwam dat stukje stift.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens, geweldige back. Zo goed had Drenthe ook kunnen worden.
De hand van Van Gaal, die ook bij Barcelona trainde. City gaat dit niet winnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hele tijd dat vergelijken met Barcelona. Kanjer.
Exact.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Drenthe straalde voetbalplezier uit. Verdedigend niet de beste, maar extreem creatief. Maar jah, toen kwam dat stukje stift.²
NOS he. Die krijgen al een half stijfie als Guardiola langs de zijlijn een drol legtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
De hele tijd dat vergelijken met Barcelona. Kanjer.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef Morendo het volgende:
'Dit is Barcelona in een Bayern-tenue'.
Laat die man commentator zijn bij Telstar-Emmen.
bahquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef Morendo het volgende:
Schakel dan naar ZDF, dat mag gewoon, tis geen 1943.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:08 schreef Morendo het volgende:
Absoluut. Alleen al omdat er niet zo'n faalhaas als Messi rondloopt die elke mogelijkheid tot teamspel in de kiem smoort.quote:
Moet je nagaan dat die gekke Scolari nog eerder Luiz opstelt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dante is een wereldspeler in het mondiale voetbal.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop dat zo'n Guardiola Bayern heeft gewezen op de wederzijdse powers van Nutella. Is veel winst mee te behalen.²
Idioot is het.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat die gekke Scolari nog eerder Luiz opstelt.
Wie is Mueller?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:11 schreef Morendo het volgende:
Van Mueller ben ik nooit fan geweest. Maar het is wel zo'n speler die de lieveling van de coach is.
ue = üquote:
Mag allebei.quote:
Als supersub? Ik denk dat die meer behoefte hebben aan een middenvelder of winger. Of verdediger of keeper. Linksback natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef Nober het volgende:
Mario Gómez zou ik graag naar United zien gaan.
Ze hebben meer een creatieve middenvelder nodig. Zo één waar Bayern er ongeveer 18 van heeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:13 schreef Nober het volgende:
Mario Gómez zou ik graag naar United zien gaan.
Nou niet Navas de schuld geven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef TLC het volgende:
Jeezus dat verschil tussen Bayern en City is ook niet zo heel klein he![]()
City
Linksback hebben ze Buettner alquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als supersub? Ik denk dat die meer behoefte hebben aan een middenvelder of winger. Of verdediger of keeper. Linksback natuurlijk.
Hebben maar 500 miljoen op het veld staan..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef TLC het volgende:
Jeezus dat verschil tussen Bayern en City is ook niet zo heel klein he![]()
City
Dat heeft Bayern alleen al met Robben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hebben maar 500 miljoen op het veld staan..
Als je maar niet de 'ss' gebruikt, dus niet Kiessling maar Kießling.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag allebei.
Mueller is prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |