Goeie UIquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt een negentig minuten lang durend fapfest van die KingRolandSluit die mens eens op.
Vergeet Davy niet. Ik vind City een kutclub maar daarom alleen zou ik hopen dat Aguero ze vernedert.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt een negentig minuten lang durend fapfest van die KingRolandSluit die mens eens op.
Okquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Dat krijg je al de verdedigers niet op kunnen bouwen. Lahm pendelt in balverlies met Aguero mee, ruimtes klein houden, en brengt de bal in balbezit naar Kroos/Schweini of aanvallers. Exact Busquets bij Barça.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hij zakt wel terug tot achter Dante en Boateng
Die mens yo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
We worden wel altijd heel erg blij van jouw bijdragen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
Er valt ook niet zoveel te verkloten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind dat Guardiola het tot nu toe prima doet bij Bayern, maar die keuze van Lahm op het middenveld en Rafinha rechtsachter begrijp ik vrij weinig van.
[Insert random speler] passt een bal over drie meter: OMGquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet Davy niet. Ik vind City een kutclub maar daarom alleen zou ik hopen dat Aguero ze vernedert.
Bedankt. Zal het doorgeven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind dat Guardiola het tot nu toe prima doet bij Bayern, maar die keuze van Lahm op het middenveld en Rafinha rechtsachter begrijp ik vrij weinig van.
Ik zou het ook goed doen bij Bayern. Met zo'n team moet je wel een rasmongool zijn om het niet goed te doen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 was genoeg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef KingRoland het volgende:
][ afbeelding ]
Ga eens dood.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |