Ik krijg hier een 'Wtf did I just read'-gevoel bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Néger Richards heeft dijwerken zo stabiel én degelijk dat een gemiddelde Kathedraalfundering zich hiervoor schaamt.˛
Heeft moeder de vrouw de muntthee met koekjes alweer klaar?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Néger Richards heeft dijwerken zo stabiel én degelijk dat een gemiddelde Kathedraalfundering zich hiervoor schaamt.˛
Ga eerst maar eens googelen voordat je met zulke domme dingen komt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is die kerel toch lelijk..
Dat ie een rotkop heeft en dat litteken oke.. maar als je zoveel geld hebt laat je je gebit toch fixen
Serieus. Ik vind hem extreem overschat. Robben is belangrijker voor het team en lacht hem kwalitatief gezien uit in zijn pokdalige gelaat.quote:
Heeft hij een speciaal afgemeten kunstgebit ofzo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens googelen voordat je met zulke domme dingen komt.
haha wilde net iets van gelijke strekking posten, wat een mongool is het tochquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:02 schreef Caland het volgende:
Een opkomende back. Snoeks doet alsof hij het voor het eerst ziet.
En gras is groen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Serieus. Ik vind hem extreem overschat. Robben is belangrijker voor het team en lacht hem kwalitatief gezien in zijn pokdalige gelaat.˛
Geen last van bij ZDF.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
haha wilde net iets van gelijke strekking posten, wat een mongool is het toch
Je vergeet Willems.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Alaba. Op zijn 21e al de beste linksback ter wereld.
Je vergeet de Boil.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is niet waar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Op zn Grieks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat vind je van zijn hamstrings? Stabiel of romig?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt aan Robben zien dat hij regelmatig traint in een soort kooi van Faraday. Zie je echt aan alles.˛
BANSHEE!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Je kunt aan Robben zien dat hij regelmatig traint in een soort kooi van Faraday. Zie je echt aan alles.˛
Eens, geweldige back. Zo goed had Drenthe ook kunnen worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:04 schreef Kopsterk het volgende:
Hij wil naar Alkmaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |