Yup en heel goed ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Martinez dat niet ook, verdedigende 6 spelen?
Natuurlijk. Dat is zijn natuurlijke positie. Maar wanneer Guardiola niets veranderd dan ligt het succes straks niet aan hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waaom staat ie daar dan niet?quote:
Klopt , Martinez is zeker wel een belangrijke spelerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje een Bale transfer. Zonde van zo'n speler.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
Die Gotze komt ook weinig aan spelen toe hč?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt wel. Goed onderwerp voor een scriptie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
Wel opvallend dat een coach als Guardiola voor een pure individualist als Robben kiest.
Inderdaad Bale zo'n transfer, vooral Bale voor hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje een Bale transfer. Zonde van zo'n speler.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Die kennen elkaar niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
Gijp/Derksen are you watching?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verandertquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat is zijn natuurlijke positie. Maar wanneer Guardiola niets veranderd dan ligt het succes straks niet aan hem.
Jaja, ik sleutelde nog wat met verleden tijd en ga niet alles drie keer overlezen.quote:
Ze zullen wel zeggen dat ze hem op scherp hebben gezet met hun commentaar.quote:
Kan gebeuren johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jaja, ik sleutelde nog wat met verleden tijd en ga niet alles drie keer overlezen.
Juist niet. Hij hoeft niet te compenseren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is die kerel toch lelijk..
Dat ie een rotkop heeft en dat litteken oke.. maar als je zoveel geld hebt laat je je gebit toch fixen
Dat is een of ander statement geloof ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is die kerel toch lelijk..
Dat ie een rotkop heeft en dat litteken oke.. maar als je zoveel geld hebt laat je je gebit toch fixen
Geen probleem. Ik help je er graag bij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jaja, ik sleutelde nog wat met verleden tijd en ga niet alles drie keer overlezen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
Néger Richards heeft dijwerken zo stabiel én degelijk dat een gemiddelde Kathedraalfundering zich hiervoor schaamt.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |