Thenquote:Op maandag 30 september 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien koop ik morgen een jurkje dan. Maar ik heb morgen een planning. Than aigin, dat had ik vandaag ook en het was niet Badalona.
Ik las dat altijd als 'geoCOACHES'quote:Op maandag 30 september 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had hele routes voor geocaches gemaakt. Nog niet 1 gezocht.
Goed bezig chef Corriequote:Op maandag 30 september 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel wat gedaan vandaag hoor. Gewassen en een grote pan nasi gemaakt.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb wel wat gedaan vandaag hoor. Gewassen
Verstandig en lekker makkelijk voor die andere 2 keerquote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]
2 bakken in de vriezer de 3e eet ik morgen.
kijk zo moet dat Corriequote:
Wat een gezeur: als ik je niet beval:zeg doei ofzoquote:
kattenquote:Op maandag 30 september 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
Maar heeft Liesje nou schildpadden?
nou en?quote:Op maandag 30 september 2013 00:41 schreef aequus het volgende:
mijn notes, zoveel bagger dingen gedaan
3x banned geweest
Veel spam![]()
tegendraadse opmerkingen, waar ik het in sommige gevallen nog eens mee ben ook![]()
Ook nog best veel recent moet ik zeggen
je bent wel okquote:Op maandag 30 september 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja boeiend ik doe niet wat moet ik doe wat ik zelf wil al is dat soms niet zo geweldig.
Mijn laatste note is van voor jij dit account registreerdequote:Op maandag 30 september 2013 00:41 schreef aequus het volgende:
3x banned geweest
Veel spam![]()
tegendraadse opmerkingen, waar ik het in sommige gevallen nog eens mee ben ook![]()
Ik zeg wel niks meerquote:Op maandag 30 september 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een gezeur: als ik je niet beval:zeg doei ofzo
Bewonderingswaardig hoorquote:Op maandag 30 september 2013 00:41 schreef aequus het volgende:
3x banned geweest
Veel spam![]()
peunerquote:
Zelfmoordmeisjes.quote:Op maandag 30 september 2013 00:42 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wat is dat voor gaar gedoe... depressieve geile chiks ofzo
wij vinden van welquote:
netjes hoorquote:Op maandag 30 september 2013 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn laatste note is van voor jij dit account registreerde
bier I guessquote:
ow daar reageert ze opquote:
halverwegequote:
hey niet zo vrolijk he jongetjequote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch halen? Wat kom je tof doen tegen mij?
weltrustequote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
Trusten Stuquote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
dat wij vinden van welquote:
je moet ook niet reageren op iets wat er niet staatquote:Op maandag 30 september 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat wij vinden van wel
vanwege je langzame ninja edit
Die van hem zijn echt matig, denk dat ik hem zo een note ga geven omdat zijn notes heel matig zijn.quote:
ik mag dat, daarom hebben ze mij die knopjes gegevenquote:Op maandag 30 september 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
je moet ook niet reageren op iets wat er niet staat
Volgens mij als mensen heel snel editten zie je geen edit maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 30 september 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
al staat er bij edithistorie nu ook niets meer, volgens mij is fok! stuk want ik heb dat al vaker gezien
Neequote:Op maandag 30 september 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij valt zeker alleen op bad boys.
Dan was ik dus toch gewoon snel genoeg.quote:Op maandag 30 september 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
al staat er bij edithistorie nu ook niets meer, volgens mij is fok! stuk want ik heb dat al vaker gezien
krabmijniet en kapmetmijkrabbelenmafkut!quote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Hoe heten de katten van Liesje?
Suske en Wiske ofzo?
quote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Hoe heten de katten van Liesje?
Suske en Whiskers ofzo?
Je doet maar.quote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Specularium het volgende:
Ik maak hier gewoon een kattentopic van omdat onze Cor dat niet zo leuk vindt.
rond de kerst zekerquote:Op maandag 30 september 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik had in mijn vorige huis wel een konijntje maar die ging dood
Toevallig op 24 december zeker...quote:Op maandag 30 september 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Pics van je konijn.quote:Op maandag 30 september 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet hem wel water blijven geven, vooral in de zomer.quote:Op maandag 30 september 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Nee in de zomer. Werd opeens ziek, zomaar. En even later was hij dood
Had ik gedaan ik DENK dat hij geprikt was door een bij of zo.quote:Op maandag 30 september 2013 00:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Je moet hem wel water blijven geven, vooral in de zomer.
Ja en dan ben je ridder ****quote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Specularium het volgende:
Als je 0 notes hebt ben je eigenlijk ook wel een mietje.
Mijn konijntje sprong altijd op je schoot en zo.quote:Op maandag 30 september 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
Ik zat ook altijd alles te vertellen tegen mijn kat, keek hij mij heel begrijpend aan en zei niks.
Daar hou ik van he?
Dweiltje erbij en alles.quote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn konijntje sprong altijd op je schoot en zo.
En hij reed tegen je been aan
Zou ik ook doen als ik dat konijn was geweest.quote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou specu ook doen hoor.quote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
zou ik ook doen, goede benenquote:Op maandag 30 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Note.quote:Op maandag 30 september 2013 00:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik dat konijn was geweest.
Ja leuk.quote:Op maandag 30 september 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok Peunage, of je het er nu mee eens bent of niet: je bent geclaimed
Tjah, mijn mening doet er toch niet toequote:Op maandag 30 september 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok Peunage, of je het er nu mee eens bent of niet: je bent geclaimed
Straks komt hij ook in zo'n fotoreeks van mannen die verkracht zijn en een bordje omhoog houden.quote:
Dat zijn al 2 notes vanavond vriend. Je bent goed op weg.quote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Straks komt hij ook in zo'n fotoreeks van mannen die verkracht zijn en een bordje omhoog houden.
Ik las iets anders knulquote:Op maandag 30 september 2013 00:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tjah, mijn mening doet er toch niet toe
Als iedereen zo streng rekent had ik nu wel op 400+ notes gestaan.quote:Op maandag 30 september 2013 00:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat zijn al 2 notes vanavond vriend. Je bent goed op weg.
Nee, jij bent amusantquote:Op maandag 30 september 2013 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik begin dat halfslappe gekut een beetje zat te worden.
Het is dat ik DM's niet openbaar mag maken..quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee hoor, het staat er echt. Mijn mening doet er toch niet toe
quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is dat ik DM's niet openbaar mag maken..
Op klikkenquote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Peunage het volgende:
Ik heb iets gedaan waardoor mijn quote alerts en zo naar de linkerkant zijn gesprongen. Hoe zet ik het terug?
Topic even sluiten en weer openen heb ik ook weleens. Of F5 dacht ik.quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Peunage het volgende:
Ik heb iets gedaan waardoor mijn quote alerts en zo naar de linkerkant zijn gesprongen. Hoe zet ik het terug?
Kijk, dit is nou duidelijk offtopic posten en dus een note waard.quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Peunage het volgende:
als Peuner ff toestemming geeft kan hetquote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is dat ik DM's niet openbaar mag maken..
Wat, ik amuseer me?quote:Op maandag 30 september 2013 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dikke betonstrijker in je bips.
Wil je erover praten?quote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
Ik word een beetje moe van dat gedoe mensen.
Ja Peuner, zeg even dat het ok is.quote:Op maandag 30 september 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
als Peuner ff toestemming geeft kan het
Hmmmm....quote:Op maandag 30 september 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
als Peuner ff toestemming geeft kan het
dan zal Whiskeyz wel gelijk hebbenquote:
Slaap lekker Corriequote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
Oh nou jij ineens ook he?quote:Op maandag 30 september 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 01:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh nou jij ineens ook he?
Als ik er eerst over begin? Met je stoere Nintendo.
Zo is dat..quote:
zo werkt het internet niet dudequote:Op maandag 30 september 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo is dat..
En ik heb een toyboy
Wel hoor.. Toestemming enzoquote:
quote:
Dit was al een indicatie. Maar als je dat wil denken, ga je gang.quote:Op maandag 30 september 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij wel.
Hup get a room met Peun en ga ervoor.
Misschien maar dan gaat het op het laatste moment niet door.quote:Op maandag 30 september 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
ow netjes, komen jullie sjoelen de 7de?
awesomequote:Op maandag 30 september 2013 01:06 schreef arjan1112 het volgende:
dat zei je ook eens tegen mij... had ik een mooi topic gemaakt waarin in de burgemeester van gouda vergeleek met anton sermak.. pleur jij het gelijk dicht.. kom ik klagen in feedback.. zeg je ja dan moet je je internet opzeggen..
Precies, hier dacht ik ook meteen aan. Zo vergelijkbaar.quote:Op maandag 30 september 2013 01:06 schreef arjan1112 het volgende:
dat zei je ook eens tegen mij... had ik een mooi topic gemaakt waarin in de burgemeester van gouda vergeleek met anton sermak.. pleur jij het gelijk dicht.. kom ik klagen in feedback.. zeg je ja dan moet je je internet opzeggen..
Zanik nou eens niet zo zure druifquote:Op maandag 30 september 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien maar dan gaat het op het laatste moment niet door.
Waar stond dit?quote:Op maandag 30 september 2013 01:06 schreef arjan1112 het volgende:
Zure druif in je onderbroek gek.quote:Op maandag 30 september 2013 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zanik nou eens niet zo zure druif
Mijn onderbroek is best gewild knulquote:Op maandag 30 september 2013 01:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zure druif in je onderbroek gek.
picsquote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn onderbroek is best gewild knul
Ik wil je onderbroek niet.quote:Op maandag 30 september 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn onderbroek is best gewild knul
vooral praatjes volgens mijquote:
Hij had kans op een gesprek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en? Ik jouwe ook nietquote:
Ja, je had geen kans op seksquote:
je had sowieso je adres niet gegevenquote:Op maandag 30 september 2013 01:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, je had geen kans op seks
Omdat wat?quote:Op maandag 30 september 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
je had sowieso je adres niet gegeven
geloof ik gewoon niet, had ik de hele avond moeten bedelen en aan het einde zeg je 'nou ik ga slapen'quote:
Klopt "geen seks" was een voorwaardequote:Op maandag 30 september 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
geloof ik gewoon niet, had ik de hele avond moeten bedelen en aan het einde zeg je 'nou ik ga slapen'
Liever gewoon een hele nacht Corrie plagenquote:Op maandag 30 september 2013 01:21 schreef sp3c het volgende:
daar ben ik echt niet wanhopig genoeg voor
Nu wordt ie mooi mensen.quote:Op maandag 30 september 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt "geen seks" was een voorwaarde
Ben ik even niet voor in de stemming, dus doe maar niet.quote:Op maandag 30 september 2013 01:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Liever gewoon een hele nacht Corrie plagen
Dat was een uitdrukkelijke voorwaarde, sorryquote:
Waarom denk je dan dat Sp3c langs zou komen... Om over je katten te praten?quote:Op maandag 30 september 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dwing ik hem ergens toe dan?quote:Op maandag 30 september 2013 01:23 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom denk je dan dat Sp3c langs zou komen... Om over je katten te praten?
Ik bedoel ook niet vandaag.quote:Op maandag 30 september 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik even niet voor in de stemming, dus doe maar niet.
hey ik wil best een keer een fles wijn met je leegdrinken hoor maakt mij niet uit maar gister lag het niet in de planning, dan heb ik meer motivatie nodig, heb ik je ook letterlijk gezegdquote:Op maandag 30 september 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik even niet voor in de stemming, dus doe maar niet.
Ja bij mij ook en soms valt dat net even verkeerd.quote:Op maandag 30 september 2013 01:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee maar goed... soms floepen er dingen uit.
welke was dat ook weer?quote:Op maandag 30 september 2013 01:26 schreef Specularium het volgende:
Weer een goeie SP, over die Telsell reclames.
En op straat word je dan soms gearresteerd.quote:Op maandag 30 september 2013 01:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee maar goed... soms floepen er dingen uit.
quote:Op maandag 30 september 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bij mij ook en soms valt dat net even verkeerd.
En dan heb je weer zo'n rotzooi...quote:Op maandag 30 september 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik flipte niet.maar als jij vindt van wel..quote:Op maandag 30 september 2013 01:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
hey ik wil best een keer een fles wijn met je leegdrinken hoor maakt mij niet uit maar gister lag het niet in de planning, dan heb ik meer motivatie nodig, heb ik je ook letterlijk gezegd
als je dan gaat flippen en mij aan de digitale schandpaal probeert te nagelen dan denk ik 'mwah, dies ook een paar haltes te laat uit de crazy train gestapt'
wie hier vond hetzelfde?quote:Op maandag 30 september 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik flipte niet.maar als jij vindt van wel..
Bij wie valt dat verkeerd? Bij ons?quote:Op maandag 30 september 2013 01:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Net of iemand ons DM-gesprek heeft gevolgd..quote:
volgens mij vond ik die matig, geen zin om op te staanquote:
je flipte hier in de SCquote:Op maandag 30 september 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of iemand ons DM-gesprek heeft gevolgd..
Dat bij mij ook sloeg op dat er bij mij ook weleens iets uitfloept. Dat verkeerd vallen sloeg wel op mij.quote:Op maandag 30 september 2013 01:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij wie valt dat verkeerd? Bij ons?
Want die had ik nog niet meegemaakt.
vandaag zijn we best aardig toch?quote:Op maandag 30 september 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bij mij ook sloeg op dat er bij mij ook weleens iets uitfloept. Dat verkeerd vallen sloeg wel op mij.
Aan je reacties hier te zien gisternacht moet ik toch #Teamsp3c kiezen.quote:Op maandag 30 september 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net of iemand ons DM-gesprek heeft gevolgd..
Ik flipte niet, ik deed flauw en gebruikte een mogelijkheid..quote:
Ik stel me weer aan niet op letten.quote:Op maandag 30 september 2013 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
vandaag zijn we best aardig toch?
vind ik
wat deed je dan?quote:Op maandag 30 september 2013 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik flipte niet, ik deed flauw en gebruikte een mogelijkheid..
beetje flauwquote:Op maandag 30 september 2013 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik flipte niet, ik deed flauw en gebruikte een mogelijkheid..
Dat doe je sowiesoquote:Op maandag 30 september 2013 01:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan je reacties hier te zien gisternacht moet ik toch #Teamsp3c kiezen.
Zoeyzo, mannen,. No homo.
Nee jij denkt alleen soms dat wij jou ineens niet leuk vinden, komt omdat je een badmuts bent.quote:Op maandag 30 september 2013 01:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bij mij ook sloeg op dat er bij mij ook weleens iets uitfloept. Dat verkeerd vallen sloeg wel op mij.
BIj jullie valt er nooit iets verkeerd.
Terug jammerenquote:Op maandag 30 september 2013 01:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje flauw
en een mogelijkheid voor wat?
Corriequote:Op maandag 30 september 2013 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij denkt alleen soms dat wij jou ineens niet leuk vinden, komt omdat je een badmuts bent.
Ja ok?
Goed.
Wat ik net al zei: ik stel me weer aan. Laat maar.quote:Op maandag 30 september 2013 01:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij denkt alleen soms dat wij jou ineens niet leuk vinden, komt omdat je een badmuts bent.
Ja ok?
Goed.
ik jammerde toch nietquote:
leg uitquote:
Gewoon iets meer drinken dan wordt het weer gezellig.quote:Op maandag 30 september 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik net al zei: ik stel me weer aan. Laat maar.
Nee, denk gewoon eens naquote:
Dipje?quote:Op maandag 30 september 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik net al zei: ik stel me weer aan. Laat maar.
ik jammerde niet dude, ik zei nee vanavond niet, legde het uitquote:
Ik ben alleen gezellig als ik iets drink? Ook leuk. Door de week drink ik namelijk niks.quote:Op maandag 30 september 2013 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon iets meer drinken dan wordt het weer gezellig.
Jij snapt echt niks van mannen he?quote:
Je jammerde wel, maar je legde het ook uit, klopt,quote:Op maandag 30 september 2013 01:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik jammerde niet dude, ik zei nee vanavond niet, legde het uit
netjes, eerlijk, topshow
quote:Op maandag 30 september 2013 01:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van mannen he?
Als jij je flappentap half op de toonbank legt en iemand staat klaar om af te rekenen moet je niet ineens zeggen van 'nee is uitverkocht'.
ik jammerde nietquote:Op maandag 30 september 2013 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je jammerde wel, maar je legde het ook uit, klopt,
Dat maak ik zelf wel uit he pooierboyquote:Op maandag 30 september 2013 01:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij snapt echt niks van mannen he?
Als jij je flappentap half op de toonbank legt en iemand staat klaar om af te rekenen moet je niet ineens zeggen van 'nee is uitverkocht'.
Nergens voor nodig, en ik geef geen toestemmingquote:Op maandag 30 september 2013 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik jammerde niet
van mij mag je de dm's plaatsen hier
Ik heb geen hoeren, zou wel een goeie inkomstenbron zijn voor erbij.quote:Op maandag 30 september 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit he pooierboy
ja kom hier dan ook geen dingen claimen die niet kloppen aan de hand van DM's die je niet durft te plaatsenquote:Op maandag 30 september 2013 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, en ik geef geen toestemming
Moeten we het rot en helder stellen dan?quote:Op maandag 30 september 2013 01:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja kom hier dan ook geen dingen claimen die niet kloppen aan de hand van DM's die je niet durft te plaatsen
Ik zeg doen.quote:Op maandag 30 september 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten we het rot en helder stellen dan?
ik begon er niet overquote:Op maandag 30 september 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moeten we het rot en helder stellen dan?
Dan wens ik ook geen note of ban.quote:
Ik heb er begin volgend jaar weer 1.quote:Op maandag 30 september 2013 01:37 schreef arjan1112 het volgende:
ja hoor.. beetje buiten staan roken met 8 neven en nichten wahah.... mja.. had een tante al 2 jaar niet gezien
Leuk tochquote:Op maandag 30 september 2013 01:37 schreef arjan1112 het volgende:
ja hoor.. beetje buiten staan roken met 8 neven en nichten wahah.... mja.. had een tante al 2 jaar niet gezien
Sp3c is een superhete boy ja.quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sp3c is gewoon geen lekkere geile man..
ik gaf al toestemming dus er komt geen note of banquote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan wens ik ook geen note of ban.
Dit is nep?quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef arjan1112 het volgende:
Praten jullie in het echt ook altijd zo ?
*Pakt popcorn....*quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan wens ik ook geen note of ban.
Hoe weet je dat? Je hebt hem toch niet gezien?quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb een fotoquote:Op maandag 30 september 2013 01:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je hebt hem toch niet gezien?
ik stuurde een foto van faceblaquote:Op maandag 30 september 2013 01:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Je hebt hem toch niet gezien?
Ik heb altijd wel het probleem dat ik mijn nikszeggende oneliners niet kan ondersteunen met een gifje.quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef arjan1112 het volgende:
Praten jullie in het echt ook altijd zo ?
quote:Op maandag 30 september 2013 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel het probleem dat ik mijn nikszeggende oneliners niet kan ondersteunen met een gifje.
En dat stel ik nog steeds zeer op prijsquote:
Jammer he? Je kunt dan niet je sipje doen.quote:Op maandag 30 september 2013 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel het probleem dat ik mijn nikszeggende oneliners niet kan ondersteunen met een gifje.
Maar wat vond je dan niet goed aan?quote:Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dat stel ik nog steeds zeer op prijs
Ik viel niet op de heren die geshowd werden. Sorry.quote:Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar wat vond je dan niet goed aan?
quote:Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zouden eigenlijk moeten zien hoe ik hier nu zit maar dat kan niet want ik kan niet opstaan voor mijn telefoon/camera
Voeten in het minibad maar geen stop dus hak op de afvoer, laptop op schoot, wijntje zakje chips.
Net nog even buiten op de stoep zitten roken, het is gewoon nog gezellig druk op straat.
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 30 september 2013 01:43 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie zouden eigenlijk moeten zien hoe ik hier nu zit maar dat kan niet want ik kan niet opstaan voor mijn telefoon/camera
Voeten in het minibad maar geen stop dus hak op de afvoer, laptop op schoot, wijntje zakje chips.
Net nog even buiten op de stoep zitten roken, het is gewoon nog gezellig druk op straat.
Ik heb een week in een rookkamer gezeten in Barcelona andersquote:Op maandag 30 september 2013 01:44 schreef arjan1112 het volgende:
Naar een hotel gaan waar je niet binnen mag roken..
Maar hij was net nog een hete boy, wat is deze?quote:Op maandag 30 september 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik viel niet op de heren die geshowd werden. Sorry.
Je bedoelt Sp3c en Sp3c jr.?quote:Op maandag 30 september 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
dan is het toch raar als je gaat flippen omdat 1 van die heren gaan zin om midden in de nacht bij je langs te komen in 'Den Haag'quote:Op maandag 30 september 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Peunage was een hottiequote:Op maandag 30 september 2013 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hij was net nog een hete boy, wat is deze?
Volgens mij is de kroeg om de hoek zelfs nog open want ik durfde niet te gaan kijken wat nachthemd, korte broek, tshirt is een beetje raar. En ik wilde vroeg gaan slapen maar een beetje hyper opeens.quote:
hier is ook nog open maar je mag niet meer naar binnenquote:Op maandag 30 september 2013 01:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij is de kroeg om de hoek zelfs nog open want ik durfde niet te gaan kijken wat nachthemd, korte broek, tshirt is een beetje raar. En ik wilde vroeg gaan slapen maar een beetje hyper opeens.
Hier is vooral terrasquote:Op maandag 30 september 2013 01:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
hier is ook nog open maar je mag niet meer naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |