Oh boefquote:Op zondag 29 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb jij eigenlijk?
quote:Op zondag 29 september 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh boefWacht maar. Jij gaat er ook eentje krijgen.
weinig, zo heel interessant is het niet als je gewoon normaal meedoetquote:
Neequote:Op zondag 29 september 2013 23:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze positief of negatief zijn
Truequote:Op zondag 29 september 2013 23:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
weinig, zo heel interessant is het niet als je gewoon normaal meedoet
Moet je maar ouder zijnquote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval eentje voor 'hart breken'
quote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval eentje voor 'hart breken'
Ik ook nietquote:Op zondag 29 september 2013 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej daar kan hij niks aan doen he?
Laatste tijd is het best braaf daar behalve af en toe een plaatje teveelquote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
TV SC heeft gewoon geen modjes dus daar gaat het altijd los zonder notes.
Daar leeft men toch alleen zondagavond?quote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
Hij is juist zooooo lief en leukquote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom. Hij is vast heel lief hoor
als je dat nu gewoon meld in TF Feedback dan hoef ik het hier niet aan te horenquote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
Jup, nu 1000 Ways to diequote:Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar leeft men toch alleen zondagavond?
Wat ben je streng sp3c!quote:Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je dat nu gewoon meld in TF Feedback dan hoef ik het hier niet aan te horen
Wat vind je van ijshockey?quote:Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Jup, nu 1000 Ways to die![]()
[/reclame]
je weet de helft nog niet Cnorquote:
Karina dan?quote:Op zondag 29 september 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
Ik? Maar jij bent Peunage niet he?quote:Op zondag 29 september 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
moet je maar niet altijd zo hard 2 get doen
Doe ik heul niet. Ik ben gewoon kieskeurig dat is iets anders.quote:Op zondag 29 september 2013 23:44 schreef sp3c het volgende:
moet je maar niet altijd zo hard 2 get doen
nee Corriequote:Op zondag 29 september 2013 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik? Maar jij bent Peunage niet he?
Niets mis meequote:Op zondag 29 september 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik heul niet. Ik ben gewoon kieskeurig dat is iets anders.
Nou zeg.quote:Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is juist zooooo lief en leuk
Ja echt he? Wat een aids weer.quote:Op zondag 29 september 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je dat nu gewoon meld in TF Feedback dan hoef ik het hier niet aan te horen
Nou, zeur niet zo.. Ik val op je maar je bent te jong.. Da's best wel... Rot ofzoquote:
Ga jij nou ook streng doen?quote:Op zondag 29 september 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja echt he? Wat een aids weer.
Dit kan niet.quote:Op zondag 29 september 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo wordt je een karikatuur op een user, ouwe pik.
gewoon proberenquote:Op zondag 29 september 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, zeur niet zo.. Ik val op je maar je bent te jong.. Da's best wel... Rot ofzo
Die hebben al mods he? Maar het is wel zo jaquote:Op zondag 29 september 2013 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet TV modden? Jij zit daar altijd.
Ik weet nog steeds niet waar jij dan mod bent.quote:Op zondag 29 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hebben al mods he? Maar het is wel zo ja
40+ en TAL.quote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet waar jij dan mod bent.
Waar blijf jij met die wijn?quote:
geen zin om te stofzuigenquote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar blijf jij met die wijn?
Is heel rustig jaquote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow. Maar daar komt toch nooit iemand?
Goed van je!quote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie fora zijn dat, ik post daar ook vaak.
Daarom zit ze hierquote:Op zondag 29 september 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ow. Maar daar komt toch nooit iemand?
Corrie zit overalquote:
Nou, ok, doe ik dat welquote:
quote:
ow wauw Corrie is helderziendquote:
Zit je nou weer hetzelfde theater als gister op te voeren?quote:
Waar bemoei jij je mee eigenlijk?quote:Op zondag 29 september 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je nou weer hetzelfde theater als gister op te voeren?
Straks doet sp3c alvast een condoom om en dan gaat het weer niet door.
Heb je geen bier in huis, neem je dat mee.quote:Op zondag 29 september 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
maar goed in 5 minuten bij de superturk red ik niet meer
Prima planquote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je geen bier in huis, neem je dat mee.
Ik bemoei mij overal mee.quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee eigenlijk?
En dan ben IK logistiek slecht..quote:
kijk Corrie aan dr derde pak wijn zittenquote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik weet wel een manier waarop dat betaald kan worden
hey ik zei nixquote:Op zondag 29 september 2013 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan ben IK logistiek slecht..
Wat is er mis met hitsig?quote:
Mike, Gorro, SaintOfKillers zijn de modjes blijkbaar, ik heb ze echt nog nooit gezien in TV SC, of serie-reeksen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die hebben al mods he? Maar het is wel zo ja
smooth staat niet in mijn woordenboekquote:
Dus het kan nog wilder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mike zie ik weleens hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mike, Gorro, SaintOfKillers zijn de modjes blijkbaar, ik heb ze echt nog nooit gezien in TV SC, of serie-reeksen.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus het kan nog wilder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Maar ik spreid het niet ten toon hier.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus het kan nog wilder?Leek niet eens op wildSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTRquote:Op zondag 29 september 2013 23:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mike, Gorro, SaintOfKillers zijn de modjes blijkbaar, ik heb ze echt nog nooit gezien in TV SC, of serie-reeksen.
ik ook en Engels schijnbaar maar daar geloof ik dan weer geen bal vanquote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek accentloos Nederlands trouwens. Ik denk, dat willen jullie wel even weten
Niemand spreekt accentloos.quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek accentloos Nederlands trouwens. Ik denk, dat willen jullie wel even weten
Jajaja, is goed.quote:Op maandag 30 september 2013 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
TV / [Centraal] Feedback/opmerkingen/tips over FTR
Hey Stuart,quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Ik ook. Is wel grappig, krijg ik vaak te horen.quote:Op maandag 30 september 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
Hier roept men ook dat ze niet kunnen horen dat ik in NL ben geboren maar daar geloof ik ook niet zoveel van eigenlijkquote:Op maandag 30 september 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ook en Engels schijnbaar maar daar geloof ik dan weer geen bal van
OMG OMG OMG ik spreek volledig accentloos manquote:
accenten zijn juist mooi vind ikquote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier roept men ook dat ze niet kunnen horen dat ik in NL ben geboren maar daar geloof ik ook niet zoveel van eigenlijk
Ik nooit maar ik heb zelf besloten dat het zo isquote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ook. Is wel grappig, krijg ik vaak te horen.
Donderdag weer.quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
Gerard Joling is wel een baasje hoor. Leuke vent.
Ik zit te denken, sprak je nou met een accent? Zal best wel maar welk weet ik niet.quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG OMG OMG ik spreek volledig accentloos man
Ligt wel heel erg aan het accent though. Maar een Aussie accent vind ik geweldigquote:
Jij hebt wel een soort van leuk accent, niet TE.quote:Op maandag 30 september 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
Ik spreek niet accentloos en vind dat best wel een Topshow.
Ik met een accent? Welnee joh, ik spreek ABNquote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit te denken, sprak je nou met een accent? Zal best wel maar welk weet ik niet.
Ja, daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
Corrie met haar Amsterdamse accent,.
Wat is dit voor ellende allemaal?quote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef OProg het volgende:
Ik zie Geer op Ned. 1 de vuige nicht uithangen.
mjah ik vind het wel mooi dat je kunt horen waar iemand vandaan komt, maakt 'taal' wat minder stugquote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ligt wel heel erg aan het accent though. Maar een Aussie accent vind ik geweldig![]()
Nou. Niet aardig.quote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
Corrie met haar Amsterdamse accent,.
*Standaardnederlands.quote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik met een accent? Welnee joh, ik spreek ABN
Geen idee. Nog maar ff Koefnoen zo.quote:Op maandag 30 september 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit voor ellende allemaal?
Ik vind het in veel gevallen niet mooi eigenlijk. Een Pools, Duits of Frans accent in het Engels kan ik niet waarderen eigenlijkquote:Op maandag 30 september 2013 00:04 schreef sp3c het volgende:
maakt talen wat minder
[..]
mjah ik vind het wel mooi dat je kunt horen waar iemand vandaan komt, maakt 'taal' wat minder stug
Frasier op CC.quote:Op maandag 30 september 2013 00:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen idee. Nog maar ff Koefnoen zo.
vaak is dat geen accent maar gewoon belabbert Engelsquote:Op maandag 30 september 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het in veel gevallen niet mooi eigenlijk. Een Pools, Duits of Frans accent in het Engels kan ik niet waarderen eigenlijk![]()
Italianen die Engels spreken.quote:Op maandag 30 september 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het in veel gevallen niet mooi eigenlijk. Een Pools, Duits of Frans accent in het Engels kan ik niet waarderen eigenlijk![]()
Hahahahaquote:Op maandag 30 september 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
vaak is dat geen accent maar gewoon belabbert Engels
nee das echt Haags maar jij kent Haags van oh oh Chersoquote:Op maandag 30 september 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Bij jou hoor ik iets van een accent maar niet echt dat Haagse volgens mij.
561 als je de besloten fora meerekentquote:
Oh niet eens daarvan, maar wel van tv jaquote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee das echt Haags maar jij kent Haags van oh oh Cherso
Amsterdams nadoen is NOG erger.quote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
Ik haat het alleen wel altijd als iemand die niet uit Utrecht komt heel overdreven dat accent gaat verkrachten.
Dat is met alle accenten irritant.quote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
Ik haat het alleen wel altijd als iemand die niet uit Utrecht komt heel overdreven dat accent gaat verkrachten.
ja precies, blijf dan gewoon limburgs pratenquote:Op maandag 30 september 2013 00:06 schreef Specularium het volgende:
Ik kan wel heel goed met een Engels accent sprekenquote:
jij?quote:
Deden ze op mijn werk altijdquote:Op maandag 30 september 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
ik doe altijd Corrie na maar het valt haar niet op ofzo
ik doe het prima Corrie, jij let gewoon niet op!quote:Op maandag 30 september 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Deden ze op mijn werk altijdIk denk dat jij het dan niet goed doet.
Wat is er volgende week? En dit doen jullie elke nacht?quote:Op maandag 30 september 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
Topshow gaat dit weer worden volgende week.
Niet aanwezigquote:Op maandag 30 september 2013 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Deja-vu hierNachtwinkel? Snackbar? Kroeg?
BCNquote:
Ja raaarrrrquote:Op maandag 30 september 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
zie je dat Cnorrie?
ze hebben er clowns van gemaakt!
Moet kunnen.quote:Op maandag 30 september 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
Get on the beers son
Ik neem er nog 1. Moet morgen wel om 6.30am weer op maar hey, dat lukt me wel
That's the spirit Stuquote:Op maandag 30 september 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
Get on the beers son
Ik neem er nog 1. Moet morgen wel om 6.30am weer op maar hey, dat lukt me wel
Bovenste is op Plaza Catalonya en onderste bij Badalona. Ik skip op 1 of andere manier de grootste bezienswaardigheden.quote:
Neem een abo, dan kan je meer dan alleen notes bekijken.quote:Op maandag 30 september 2013 00:15 schreef aequus het volgende:
Ik heb 52 notessnap nog steeds niet wrm je voor dat alleen moet betalen (en 4,50 vind ik het niet waard)
Abo is maar 3 euro.quote:Op maandag 30 september 2013 00:15 schreef aequus het volgende:
Ik heb 52 notessnap nog steeds niet wrm je voor dat alleen moet betalen (en 4,50 vind ik het niet waard)
Ja warm maar ik heb ietwat last van blaren dus mijn slippers kunnen even niet.quote:Op maandag 30 september 2013 00:13 schreef sp3c het volgende:
en wat is met die lange broeken??
hoe warm is het daar?
Ik heb gelukkig niet zoveel uur nodig. Meestal haal ik 6 tot 6,5 uur doordeweeks en in het weekend 7-8quote:Op maandag 30 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]
That's the spirit Stu
Ik heb nog een half glas wijn dan is het op.
Oh moet ik ook iemand dm'en zeker
Placa Catalunja zeker geweest, Badalona ook ;Yquote:Op maandag 30 september 2013 00:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bovenste is op Plaza Catalonya en onderste bij Badalona. Ik skip op 1 of andere manier de grootste bezienswaardigheden.
Dat is 2x zoveel als ikquote:Op maandag 30 september 2013 00:15 schreef aequus het volgende:
Ik ook hoor, normaal dan. Nu is het ritme verkloot.quote:Op maandag 30 september 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig niet zoveel uur nodig. Meestal haal ik 6 tot 6,5 uur doordeweeks en in het weekend 7-8
Geniet van je wijntje!
Nope, net wel een verslag op FB gezet voor mijn moeder.quote:Op maandag 30 september 2013 00:13 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je ook een topic in travel over je vakantie liesje ?
hoef je nog geen lange broek aanquote:Op maandag 30 september 2013 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja warm maar ik heb ietwat last van blaren dus mijn slippers kunnen even niet.
Leuk.quote:
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op maandag 30 september 2013 00:16 schreef aequus het volgende:
[..]
Is dat levenslang of per termijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Maar slaap je daardoor veel meer danquote:Op maandag 30 september 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook hoor, normaal dan. Nu is het ritme verkloot.
Die van mij is al 9 jaar oudquote:Op maandag 30 september 2013 00:17 schreef aequus het volgende:
[..]
ik heb veel gebaggerd en dit account is al 3 jaar oud
AL DRIE JAAR OUD JOH!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 00:17 schreef aequus het volgende:
[..]
ik heb veel gebaggerd en dit account is al 3 jaar oud
gewoon in TAL Feedback doenquote:Op maandag 30 september 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik wil ook klagen over mijn notes.
Ik zal maar niet zeggen wat ik wilquote:
Niet echt maar hele andere tijden. Uur of 8 denk ik. Ik slaap nogal slecht, word heel vaak wakker.quote:Op maandag 30 september 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar slaap je daardoor veel meer dan
is het wijn?quote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zal maar niet zeggen wat ik wil
-> KLBquote:Op maandag 30 september 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik wil ook klagen over mijn notes.
Dat is wel klote als je steeds wakker wordt. Is dat dan voor heel even of voor langere tijdquote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet echt maar hele andere tijden. Uur of 8 denk ik. Ik slaap nogal slecht, word heel vaak wakker.
Zal ik eens een foto sturen van mijn ontzettende arie?quote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
bijna 20 euro voor een half jaar..quote:Op maandag 30 september 2013 00:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
quote:Op maandag 30 september 2013 00:17 schreef sp3c het volgende:
zomerjurkje, laarsjes, topshowZiet er niet uit joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eventjes maar wel vaak.quote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel klote als je steeds wakker wordt. Is dat dan voor heel even of voor langere tijd
kan primaquote:
Dus minder dan een euro per week. Niet veel.quote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef aequus het volgende:
[..]
bijna 20 euro voor een half jaar..
Wijn/champagne...quote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2013 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal ik eens een foto sturen van mijn ontzettende arie?
Ik ben een arme studentquote:Op maandag 30 september 2013 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus minder dan een euro per week. Niet veel.
Lastig. Ik gelukkig niet zo vaak en ook niet zo lang tenzij ik de halve nacht hoestquote:
en?quote:
gewoon ja zeggen dudequote:Op maandag 30 september 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Van die broek? Ik heb ook nooit een rokje aan dus ik kan er niks van zeggen.
Van wie? Klopt wel trouwens.quote:Op maandag 30 september 2013 00:21 schreef Specularium het volgende:
Kreeg net een dm dat Corrie nu ook geen broek aan heeft.
kopenquote:Op maandag 30 september 2013 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook sokken aan he? En sowieso geen jurkje mee alleen korte broeken.
En CSS he? Maar dat is te moeilijk voor je zeker.quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Geen banners, alleen die SC is vrij matig.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef Specularium het volgende:
Geen banners, alleen die SC is vrij matig.
Gaan we weer zo doen?quote:Op maandag 30 september 2013 00:22 schreef Karina het volgende:
[..]
En CSS he? Maar dat is te moeilijk voor je zeker.
Mag ik jou ook een keer plagen?quote:Op maandag 30 september 2013 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we weer zo doen?
De kast staat al klaar.
quote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga je roes uitslapen whisk, alsjeblieft
Nou zeg..quote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ga je roes uitslapen whisk, alsjeblieft
Kwam wel een enorm leuk tweede hands winkeltje tegen met heel veel vintage. Maar ik durf niet omdat dan mijn koffer te zwaar wordt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SC's teruglezenquote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef Latert het volgende:
WTF is dezen, ik ben eventjes weg voor een paar uurtjes en we zijn 3 topics verder... moet ik nu ook zeker alles gaan teruglezen of wat?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php Daar? Gewoon eigen naamquote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef aequus het volgende:
Ff snel 2 vragen:
Bij naam invullen (notes pagina) moet ii dan me echte of username doen?
En kan ik de notes voor altijd zien of beperkte tijd?
quote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kwam wel een enorm leuk tweede hands winkeltje tegen met heel veel vintage. Maar ik durf niet omdat dan mijn koffer te zwaar wordt.ze leven nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ja.quote:Op maandag 30 september 2013 00:24 schreef Latert het volgende:
WTF is dezen, ik ben eventjes weg voor een paar uurtjes en we zijn 3 topics verder... moet ik nu ook zeker alles gaan teruglezen of wat?
Geen idee, ik ben er nog maar net en blijf ook niet meer zo langquote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik anders misschien een topshow heb gemist.
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Dat was wel even feest jaquote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die van gisteren was wel een Topshow.
Ah, dus je hebt nog niet op katten van Whiskas gezeten vandaag?quote:Op maandag 30 september 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog maar net en blijf ook niet meer zo lang
Nee ik ben een beetje hyper de laatste tijdquote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef arjan1112 het volgende:
Karina ben je van plan om tong80 in te halen.. je hebt elke dag 400 postings.. echt.. top user ben jij
Ook dan is het mijn (al dan niet domme) beslissingquote:
Voor zover ik weet niet maar je weet het nooit, de pleuris kan altijd nog uitbrekenquote:Op maandag 30 september 2013 00:26 schreef Latert het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt nog niet op katten van Whiskas gezeten vandaag?
Nou zeg, goedbedoeld adviesquote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dan is het mijn (al dan niet domme) beslissing
quote:Op maandag 30 september 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet maar je weet het nooit, de pleuris kan altijd nog uitbreken![]()
Prima, maar dan nog kan de wind het mezeulenquote:
Jij bent een soort Frans Brometquote:Op maandag 30 september 2013 00:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Hoe is het nou tussen jou en Whiskey?
jajaquote:Op maandag 30 september 2013 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Toch heb ik liever dat je even kijkt morgen.
ik ben het met haar eensquote:
Ik snap er niks meer van.quote:Op maandag 30 september 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertel. Misschien leer ik er nog iets van.
planning is alleen voor straatcommando'squote:Op maandag 30 september 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien koop ik morgen een jurkje dan. Maar ik heb morgen een planning. Than aigin, dat had ik vandaag ook en het was niet Badalona.
ridder van de krappe tafelquote:Op maandag 30 september 2013 00:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij bent binnenkort geen ridder meer zo te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |