Inmiddels aangepastquote:
Koerden worden als kafirs afgezet door extremisten. Het zijn geen arabieren he.quote:Op zondag 29 september 2013 20:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat hebben die Al-Qaida terroristen te zoeken in mijn land.
Koerden zijn duivelsaanbidders!!11!1!1!quote:Op zondag 29 september 2013 22:26 schreef Djibril het volgende:
[..]
Koerden worden als kafirs afgezet door extremisten. Het zijn geen arabieren he.
Tsjetsjenen, Dagestani's, Berbers, Nederlanders, etc. zijn ook geen Arabieren, maar je kunt ze ook bij de jihadisten vinden. Hetzelfde geldt ook voor de Koerden. Waarom hebben alle Koerdische partijen de Koerdische jongeren opgeroepen om zich niet aan te sluiten bij Jabhat al-Nusra? Omdat er ook Koerden te vinden zijn die zich bij hen hebben aangesloten. Degenen die de aanslagen van vandaag hebben gepleegd, misschien zijn het wel Koerdische leden van de jihadistische groeperingen en zijn ze ingezet omdat ze zich makkelijker kunnen voortbewegen binnen Iraaks Koerdistan en minder opvallen?quote:Op zondag 29 september 2013 22:26 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel in vinden.quote:Op zondag 29 september 2013 22:38 schreef Charismatisch het volgende:
How 5 Countries Could Become 14 - SYRIA: THE TRIGGER?
http://www.nytimes.com/in(...)-become-14.html?_r=0
[ afbeelding
Dit zou misschien te overwegen zijn...quote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
Ik kan persoonlijk niet wachten tot dat paarse gedeelte in Irak eenmaal bestaat. De enige haven in Irak, olie, miljoenen pelgrims uit Iran, landbouwgrond, etc.
Voorstel is vaker gemaakt, maar dan krijg je van die ubernationalisten die zich gaan uitsloven voor de 'éénheid' van Irakquote:Op zondag 29 september 2013 22:51 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit zou misschien te overwegen zijn...
Eenheid stief met Saddamquote:Op zondag 29 september 2013 22:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voorstel is vaker gemaakt, maar dan krijg je van die ubernationalisten die zich gaan uitsloven voor de 'éénheid' van Irak
De Turkmenen krijgen helemaal niks, nada, noppes.quote:Op zondag 29 september 2013 23:25 schreef expans het volgende:
Als we landen gaan opdelen![]()
[ afbeelding ]
Afsplitsing behoort niet tot hun doelen, maar mocht het ooit zover komen dan hoop ik dat we er zijn om ze te helpen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:30 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De Turkmenen krijgen helemaal niks, nada, noppes.
Die pakken hun koffers maar en gaan kamperen in de achtertuin van hun maatje Tayyip.
Alsof zo'n kleine minderheid de hele Eufraat-vallei kan claimenquote:Op zondag 29 september 2013 23:35 schreef expans het volgende:
[..]
Afsplitsing behoort niet tot hun doelen, maar mocht het ooit zover komen dan hoop ik dat we er zijn om ze te helpen.
3+ mil, 13% van de Iraakse bevolking.quote:Op zondag 29 september 2013 23:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Alsof zo'n kleine minderheid de hele Eufraat-vallei kan claimen.
Nee, ik zie niet in hoe dit werkbaar blijft. Sommige mensen willen gewoon niet samen in een land wonen en doen hun best om alles te saboteren.quote:Op zondag 29 september 2013 22:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Eenheid stief met Saddam.
Misschien jammer dat het zo is vergaan maar toch.
Maar misschien is de huidige situatie wel werkbaar gewoon?
En daarna? Anschluss met Iranquote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, ik zie niet in hoe dit werkbaar blijft. Sommige mensen willen gewoon niet samen in een land wonen en doen hun best om alles te saboteren.
Nee, is nergens voor nodig. Het is groot genoeg om een land op zich te worden. En genoeg grondstoffen en andere kansen om zich goed te ontwikkelen. Het heeft alles om een sterk land te worden.quote:
Oh kom op man...quote:Op maandag 30 september 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, is nergens voor nodig. Het is groot genoeg om een land op zich te worden. En genoeg grondstoffen en andere kansen om zich goed te ontwikkelen. Het heeft alles om een sterk land te worden.
Dat willen ze niet. Het blijven nog altijd Arabieren en Perzen.quote:Op maandag 30 september 2013 00:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oh kom op man...
The Two Towers Koepels; Najaf en Qom en zo.
Al is het maar om de Saoedische ratten te trollen.
Dat snap ik haha. Het was dan ook een poging tot humor.quote:Op maandag 30 september 2013 00:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat willen ze niet. Het blijven nog altijd Arabieren en Perzen.
Nee, dan krijg je mensen met visie die inzien dat de Iraakse soennieten geen genoegen zullen nemen met een ingesloten, afgedankt stuk woestijn en je dan echt oorlog en genocide krijgt.quote:Op zondag 29 september 2013 22:53 schreef Peunage het volgende:
[..]
Voorstel is vaker gemaakt, maar dan krijg je van die ubernationalisten die zich gaan uitsloven voor de 'éénheid' van Irak
Het zal inderdaad een rijk en ontwikkeld (mits ze het geld goed investeren) land worden. Haven kunnen ze ook goed gebruiken als poort naar dat toekomstige Kurdistan of dat Soennitisch stuk. Beetje als Rotterdamquote:Op zondag 29 september 2013 22:45 schreef Peunage het volgende:
Ik kan persoonlijk niet wachten tot dat paarse gedeelte in Irak eenmaal bestaat. De enige haven in Irak, olie, miljoenen pelgrims uit Iran, landbouwgrond, etc.
Geef die Koerden in Turkije hen stuk grond dan ook. 20+ mil, 25% van de Turkse bevolking.quote:Op zondag 29 september 2013 23:55 schreef expans het volgende:
[..]
3+ mil, 13% van de Iraakse bevolking.
Al die verzetsbewegingen en partijen zijn opgericht om zich te verdedigen tegen de Baath-partij en later de Koerden.
Ik denk dat niet, want er zitten helaas ook Koerden bij die terroristen. Ze hadden het denk ik gemunt op onze veiligheidsdiensten. Maar waarom plegen die KSA-slaven niet meer aanslagen in Irak of Syrië, waarom plegen ze aanslagen op Soennitische Koerden. Ze mogen zich van mij ook tegen Turkije afzetten. Waarom laten die terroristen ons gewoon niet onafhankelijk worden .quote:Op zondag 29 september 2013 22:26 schreef Djibril het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |