abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131678224
Hoi iedereen, ik heb een probleem met mijn vriend en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Het zit namelijk zo, ik en mijn vriend zijn nu meer dan 6 maanden samen. We hebben bijna nooit problemen gehad of iets, soms alleen een meningsverschil. We zitten nu met een probleem, ik heb voor hem meerdere partners gehad, 4 namelijk. Hij heeft voor mij maar 1 lange relatie gehad. Hij heeft het er erg moeilijk mee dat ik voor hem al andere partners heb gehad en met erg moeilijk, bedoel ik ook echt heel erg moeilijk. De afgelopen 2 maanden zitten we hier heel erg mee. Hij kan zich er maar niet overheen zetten en ik begrijp niet waarom. Ik hou echt zo veel van hem en ik wil hem niet kwijt, maar zoals het er nu uit ziet blijft onze relatie niet voor heel lang meer bestaan vrees ik. Elke dag is er wel wat en we zijn allebei zo goed als gebroken. Kan iemand me helpen om dit op te lossen? Ik wil hem gewoon niet kwijt. Hopelijk heeft iemand een idee hoe hij hier overheen komt of heeft iemand ervaring. Alvast heel erg bedankt!

We zijn trouwens beide 18
pi_131678314
Jij kan er niks aan veranderen dat je met meerdere partners hebt gehad TS. Dit zal hij moeten begrijpen en als ie dat niet kan dan is ie gewoon niet klaar voor een vaste relatie ;)
  zondag 29 september 2013 @ 17:10:47 #3
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_131678340
Waarom heeft hij er een probleem mee? Zie je je exen nog veel? Zitten ze nog achter jou aan?

Als het gewoon het idee is dat hij niet de eerste is dan slaat het werkelijk nergens op, al was het maar omdat hij voor jou ook al iemand anders gehad heeft.
pi_131678357
Hij moet eerst even volwassen worden en zich niet aanstellen.
pi_131678674
Als je die 4 nog met een factor 3 moet vermenigvuldigen 'want vrouw', dan snap ik je vriend eigenlijk wel. Vier versus 1 op je achttiende gaat nog wel, maar als het eerder 10 zijn, is het op een manier uit balans tussen jou en hem.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_131678690
Zou ook wat zijn als je vriend over je exen heen gaat.
  PR/Manusje van alles zondag 29 september 2013 @ 17:20:37 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_131678822
Zeg dat hij niet zo moet zeiken en dat je anders geen toekomst ziet in deze relatie.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_131678825
Hmm, balen. Ik heb het andersom.

Trek een grens. Geef duidelijk aan dat hij eroverheen moet stappen en als hij dat niet wil/kan, dat er dan geen toekomst inzit. En als je dat nu al weet, kun je er net zo goed nu een punt achter zetten :)
The meaning of life is to give life meaning.
pi_131678849
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Waarom heeft hij er een probleem mee? Zie je je exen nog veel? Zitten ze nog achter jou aan?

Als het gewoon het idee is dat hij niet de eerste is dan slaat het werkelijk nergens op, al was het maar omdat hij voor jou ook al iemand anders gehad heeft.
Nee, ik ben helemaal over mijn exen heen en spreek ze ook nooit meer.
pi_131678927
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Truffeldoos het volgende:
Hmm, balen. Ik heb het andersom.

Trek een grens. Geef duidelijk aan dat hij eroverheen moet stappen en als hij dat niet wil/kan, dat er dan geen toekomst inzit. En als je dat nu al weet, kun je er net zo goed nu een punt achter zetten :)
Ah, nu snap ik je topic in KLB van afgelopen nacht :+
  zondag 29 september 2013 @ 17:23:30 #11
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_131678946
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Dan zeg 'm dat ie volwassen moet worden. Kom op zeg wat een kinderachtig gedrag dit :')
pi_131678950
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ah, nu snap ik je topic in KLB van afgelopen nacht :+
:D
Ik zie de relevantie eigenlijk niet.
pi_131679039
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

:D
Ik zie de relevantie eigenlijk niet.
Mwoah, ik wel!
pi_131679060
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 17:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mwoah, ik wel!
Ik ben nieuwsgierig.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 17:26:37 #15
163650 Greys
pi_131679106
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Dan moet ie echt niet zeiken.
En dat moet jij heel duidelijk gaan aangeven. Hij neemt je maar zoals je bent, je kunt NIETS veranderen aan je verleden namelijk, dus er is echt maar 1 oplossing en dat is dat ie normaal gaat doen en anders moet ie maar een maagd gaan zoeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131679415
Wat een loser. Vraag even of hij je een time machine koopt.
pi_131679471
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:07 schreef Nikkidv het volgende:
Hoi iedereen, ik heb een probleem met mijn vriend en ik hoop dat iemand me kan helpen.

Het zit namelijk zo, ik en mijn vriend zijn nu meer dan 6 maanden samen. We hebben bijna nooit problemen gehad of iets, soms alleen een meningsverschil. We zitten nu met een probleem, ik heb voor hem meerdere partners gehad, 4 namelijk. Hij heeft voor mij maar 1 lange relatie gehad. Hij heeft het er erg moeilijk mee dat ik voor hem al andere partners heb gehad en met erg moeilijk, bedoel ik ook echt heel erg moeilijk. De afgelopen 2 maanden zitten we hier heel erg mee. Hij kan zich er maar niet overheen zetten en ik begrijp niet waarom. Ik hou echt zo veel van hem en ik wil hem niet kwijt, maar zoals het er nu uit ziet blijft onze relatie niet voor heel lang meer bestaan vrees ik. Elke dag is er wel wat en we zijn allebei zo goed als gebroken. Kan iemand me helpen om dit op te lossen? Ik wil hem gewoon niet kwijt. Hopelijk heeft iemand een idee hoe hij hier overheen komt of heeft iemand ervaring. Alvast heel erg bedankt!

We zijn trouwens beide 18
Waarom kan hij zich daar zo moeilijk overheen zetten? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij dat zo'n issue vindt
pi_131679655
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom kan hij zich daar zo moeilijk overheen zetten? Ik snap eerlijk gezegd niet waarom hij dat zo'n issue vindt
Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
pi_131679679
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
Hij vindt ook nog eens dat jij het moet oplossen? Pardon? :')
pi_131679736
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:43 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Hij vindt ook nog eens dat jij het moet oplossen? Pardon? :')
Ja daarom plaatste ik dit, zou echt niet weten wat ik zou moeten doen :|
pi_131679798
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:45 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Tegen hem zeggen: "Hey lul, doe wat aan je onzekerheid of zoek het lekker uit."
Kom nou. Wie denkt hij wel niet dat hij is?
pi_131679813
Ik moest hieraan denken :@
  zondag 29 september 2013 @ 17:49:08 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_131679847
Hij is onzeker en is bang dat jij beter kunt krijgen.

Kun jij weinig aan veranderen. Hij moet er zelf mee aan de slag. Hoe ouder hij wordt hoe kleiner de kans is om een maagd te vinden, dus het is niet zo handig om er lang in te blijven hangen. Desnoods moet ie maar es met iemand praten.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_131679904
quote:

[..]

Los het op door dat kindje te dumpen. Wat een droeftoeter.
pi_131679950
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:50 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Los het op door dat kindje te dumpen. Wat een droeftoeter.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nog wel steeds super gelukkig met hem. Het is niet dat we alleen maar ruzies hebben enzo. We hebben het ook leuk, maar op sommige momenten slaat zn humeur om en wordt hij boos..
pi_131679979
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nog wel steeds super gelukkig met hem. Het is niet dat we alleen maar ruzies hebben enzo. We hebben het ook leuk, maar op sommige momenten slaat zn humeur om en wordt hij boos..
Waardoor slaat zijn humeur om?
pi_131680076
quote:

[..]

Ja, en jij pikt dat. Daarom gaat hij ermee door. Voed die kleuter een beetje op, dan?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 17:55:58 #28
163650 Greys
pi_131680123
quote:

[..]

Hij klinkt als een akelig mannetje, het spijt me.
Wat moet je doen dan, je exen wegtoveren? :') Jezelf een maagdenvlies aan laten meten? :')

Er IS GEEN OPLOSSING.
De enige oplossing is dat ie zich er overheen zet.
quote:

[..]

Eh... in je OP zeg je dat er 'elke dag wel wat is' en dat jullie 'allebei gebroken zijn'.
Houd eens snel op met deze zeer ongezonde relatie. Wegwezen, nu het nog kan. Hij heeft een flink steekje los namelijk als hij denkt dat jij kunt oplossen dat je exen gehad hebt. Het kan niet. Punt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131680144
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waardoor slaat zijn humeur om?
Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos. Ik vraag dan waarom hij opeens weer denkt aan mijn exen, dan zegt hij meestal gewoon of weet ik niet. Ik begrijp hem gewoon niet?
pi_131680180
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij klinkt als een akelig mannetje, het spijt me.
Wat moet je doen dan, je exen wegtoveren? :') Jezelf een maagdenvlies aan laten meten? :')

Er IS GEEN OPLOSSING.
De enige oplossing is dat ie zich er overheen zet.

[..]

Eh... in je OP zeg je dat er 'elke dag wel wat is' en dat jullie 'allebei gebroken zijn'.
Houd eens snel op met deze zeer ongezonde relatie. Wegwezen, nu het nog kan. Hij heeft een flink steekje los namelijk als hij denkt dat jij kunt oplossen dat je exen gehad hebt. Het kan niet. Punt.
Sinds de laatste 2 maanden is er gedoe, daarvoor was er niks aan de hand.
pi_131680193
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos. Ik vraag dan waarom hij opeens weer denkt aan mijn exen, dan zegt hij meestal gewoon of weet ik niet. Ik begrijp hem gewoon niet?
Tsja, als hij niet wil praten, dan wordt het moeilijk. De vraag is dan of hij bereid is om dat te leren (of gewoon wel te doen als hij dat wel kan..maar niet wilt) want anders zal jullie relatie op andere gebieden ook gaan lijden.

Communicatie is nou eenmaal heel belangrijk binnen een relatie :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 17:59:58 #32
163650 Greys
pi_131680247
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:57 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Sinds de laatste 2 maanden is er gedoe, daarvoor was er niks aan de hand.
Je hebt in totaal 6 maanden iets, waarvan 2 maanden zoveel gedoe dat jullie er kapot en gebroken van zijn. Gezellig joh, zo'n prille relatie :')

Je ziet toch zelf ook wel dat het zeer ongezond is zo? Als hij weer gaat zaniken dat jij het op moet lossen zeg je gewoon 'Ik kan mijn exen niet weg toveren. Ik zie ze nooit meer, dus ik snap niet waar je je druk om maakt. Grow the fuck up of ga weg'.
Laat jezelf niet zo dwingen om je in allerlei bochten te wringen zeg, je bent toch wel beter dan dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 september 2013 @ 18:00:58 #33
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131680292
Christus, wat een wijf. Dumpen, TS.
Ok stelletje hokboeren
pi_131680332
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt in totaal 6 maanden iets, waarvan 2 maanden zoveel gedoe dat jullie er kapot en gebroken van zijn. Gezellig joh, zo'n prille relatie :')

Je ziet toch zelf ook wel dat het zeer ongezond is zo? Als hij weer gaat zaniken dat jij het op moet lossen zeg je gewoon 'Ik kan mijn exen niet weg toveren. Ik zie ze nooit meer, dus ik snap niet waar je je druk om maakt. Grow the fuck up of ga weg'.
Laat jezelf niet zo dwingen om je in allerlei bochten te wringen zeg, je bent toch wel beter dan dat?
Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.
pi_131680355
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.
Wat is er dan nog wel 'goed' aan deze relatie?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 18:04:12 #36
163650 Greys
pi_131680407
quote:

[..]

Er VALT niks 'om te draaien' door hem.
Jij hebt exen, hij moet daarmee leren leven of anders maar niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 september 2013 @ 18:06:08 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131680480
quote:
En hij heeft wel een idee hoe je dat kunt oplossen?
Is hij twaalf?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131681670
Kon hij dit niet beseffen voordat hij met jou kreeg? -_-
  maandag 30 september 2013 @ 01:58:50 #39
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_131698949
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

En hij heeft wel een idee hoe je dat kunt oplossen?
Is hij twaalf?
Hehe idd, daar ben ik ook wel benieuwd naar :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 30 september 2013 @ 08:46:46 #40
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_131700518
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Nikkidv het volgende:
Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos.
Gewoon even je schouders op te halen en hem met rust te laten tot hij afgekoeld is.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 30 september 2013 @ 09:01:34 #41
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131700725
Hij heeft het maar te accepteren, meer keuze is er niet aangezien je de tijd niet terug kan draaien.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_131703652
Die heeft serieus wat los zitten hoor...

TS echt wat moet je met zo'n droeftoeter?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 september 2013 @ 11:30:19 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131703853
quote:

[..]

Dit wordt er volgens mij niet heel snel beter op. Hij heeft ergens problemen mee en schuift het af op jou dat je dus zijn ziekelijke onzekerheid op moet lossen. Boek een paar sessies met een psycholoog voor hem, een andere mogelijkheid is er niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 30 september 2013 @ 11:32:21 #44
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_131703906
God wat een mietje zeg :')
  maandag 30 september 2013 @ 11:35:14 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131703965
https://www.google.nl/sea(...)+of+girlfriends+past

Misschien zit daar wel iets nuttigs in.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_131703989
quote:

[..]

en juist dat laatste punt geeft hem de vrijbrief zich zo te misdragen... mogelijk dat hij zelfs zo loopt te zieken om telkens de bevestiging te krijgen dat jij hem dus niet kwijtwil.

Meid, in alle relaties is het héél belangrijk dat je gewoon een grens hebt en dat je jezelf ook aan die grens houdt.

heel romantisch als je als 18-jarige nog gelooft in voorwaardeloos en oneindig van iemand te houden, maar het is ondoenlijk het in de realiteit te willen uitproberen... omdat dat dus ook enkel uit te testen valt met een partner die zich misdraagt en jou je eigen grenzen laat breken, om je liefde te bewijzen.

Doe dat niet, geef hem aan waar jou grens ligt en maak duidelijk dat die ook ligt erin als hij jou je slecht laat voelen wegens iets dat in jou verleden ligt en niet te veranderen is.
Als hij dat niet kan, houd _hij_ gewoon niet van jou zoals je bent.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_131704307
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en juist dat laatste punt geeft hem de vrijbrief zich zo te misdragen... mogelijk dat hij zelfs zo loopt te zieken om telkens de bevestiging te krijgen dat jij hem dus niet kwijtwil.

Meid, in alle relaties is het héél belangrijk dat je gewoon een grens hebt en dat je jezelf ook aan die grens houdt.

heel romantisch als je als 18-jarige nog gelooft in voorwaardeloos en oneindig van iemand te houden, maar het is ondoenlijk het in de realiteit te willen uitproberen... omdat dat dus ook enkel uit te testen valt met een partner die zich misdraagt en jou je eigen grenzen laat breken, om je liefde te bewijzen.

Doe dat niet, geef hem aan waar jou grens ligt en maak duidelijk dat die ook ligt erin als hij jou je slecht laat voelen wegens iets dat in jou verleden ligt en niet te veranderen is.
Als hij dat niet kan, houd _hij_ gewoon niet van jou zoals je bent.
Sowieso moet TS niet over haar grenzen laten lopen, maar ik vind dat ze op z'n minst gecommuniceerd moet hebben met haar partner voordat ze er de brui aan geeft. Wat haar partner scheelt, weten we niet daar TS dat zelf ook niet weet. Wie weet blijkt het iets relatiefs kleins te zijn dat opgeblazen wordt door haar partner.

Houden van is een raar iets. Als "hij dat niet kan", heeft denk ik niks te maken met hoeveel hij van haar houdt maar met zijn onvermogen met haar daarover op een constructieve manier te communiceren.

Edit: Als hij er maar niet over wilt communiceren, dan moet TS maar eens gaan denken om aan zichzelf te gaan denken btw. Maar het zou wel leuk zijn voor TS als ze (achteraf) weet wat er mis ging, anders blijf je toch wel met een beetje een kut gevoel achter.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 september 2013 @ 12:21:05 #48
163650 Greys
pi_131705040
Dit wordt/is er zo eentje die al je wachtwoorden wil hebben van je mail en Facebook en je telefoon wil checken. Brrrrrrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131705226
Vriendje van TS is gewoon niet volwassen. Die moet nog een paar keer flink onderuit gaan voordat hij doorheeft hoe de wereld werkt. Helaas voor TS is deze relatie geen lang leven beschoren.
pi_131706855
Hij is gewoon heel erg onzeker gok ik zo, en dat is vaak toch wel met een reden. Het is onrealistisch om te denken ( in deze tijd anyway ) dat je nog maagd bent/geen relatie hebt gehad op je 18e ; er zijn er maar weinigen die nog nooit iets hebben gedaan of gehad. Toen hij de relatie instapte wist hij ( neem ik aan ) wel van je exen. Misschien denkt hij onbewust toch dat je nog niet over een ex heen bent door bepaald gedrag/of bepaalde uitlatingen. Die hoef jij niet zo te bedoelen natuurlijk, maar bij zoiets is er vrijwel wel altijd een oorzaak waarom iemand er plots moeite mee krijgt. In het begin had hij er geen moeite mee? Zo niet, dan is er wat gebeurd/gezegd waardoor het bij hem is gaan spoken. En voor sommigen is het gewoon raar om te weten dat alles wat gezegd word in een relatie ooit ook al eens tegen een andere ex is gezegd, of zelfs nog wel meer. Praat er gewoon over met hem, en kijk daarbij naar de hele situatie, niet enkel zijn verwijten. Maar waar komen die gedachten vandaan? Geef je grenzen aan, en als hij zich daar niet aan houdt dan is het risico voor hem.
  maandag 30 september 2013 @ 15:01:21 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131709068
Er is maar 1 oplossing: een teletijdmachine uitvinden, terug in de tijd gaan, en vervolgens maagdelijk leven tot je hem weer tegenkomt.

Leg hem die oplossing voor. Hopelijk ziet hij dan in wat voor ongelofelijke sukkel hij is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_131710084
ach ja ik zou het ook niet leuk vinden moest er al halve voetbaklploeg over men vriendin zijn geweest.
eigen schuld dikke bult
pi_131710201
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:45 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Dr zit echt een steekje los bij hem, ten eerste lekker boeiend dat je al meerdere relaties hebt gehad en ten tweede: Gebeurd is gebeurd, dat hij denkt dat je dat kan 'oplossen' is natuurlijk helemaal van de gekke en daar is maar 1 echte oplossing voor: Hem dumpen, dan is het probleem opgelost.

:') fuck wat een mongool zeg.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  PR en moderator maandag 30 september 2013 @ 15:58:26 #55
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_131710509
quote:

[..]

Je bent zelf toch ook nog jong?
Je snápt dat het geen goede relatie is, en toch wil je ermee verder?

Ik heb op zo'n manier ook 3,5 jaar van mijn leven verneukt, wat ook na een half jaartje al uit had kunnen gaan. Ik heb later in die relatie (en daarna) zo'n spijt gehad dat het niet gewoon tóén is uitgegaan.

Het is moeilijk, omdat je een gevoel van liefde voor hem hebt, dus zul je jezelf in zekere zin pijn moeten doen.
Maar op de lange termijn is dat júíst wat je het gelukkigst maakt.
Dan geef je jezelf de kans om iemand te vinden waarmee je na 6 maanden, zelf na een jaar nog nooit ruzie mee hebt gehad, die niet zomaar 'gewoon' boos wordt om niks, iemand waarop jij niet boos hoeft te worden, die jou accepteert voor wie je bent en voor hoe je bent, en die zelfs nog een biertje met je ex zou doen als je er nog bevriend mee was.

Dat kom je echt nog wel tegen in je leven, en dan ga je jezelf voor je kop slaan waarom je zo blind was in deze relatie.

Dit hoort gewoon niet, kan niet anders dan vroeg of laat fout gaan. Bespaar jezelf die ergere pijn en sta open voor wat beters. :)
Fuck the EBU.
pi_131710537
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 15:48 schreef Metro2005 het volgende:

:') fuck wat een mongool zeg.
Dit. Is ook het enige wat ik er van kan maken, shit. :')
  PR en moderator maandag 30 september 2013 @ 16:02:50 #57
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_131710642
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
Dit wordt/is er zo eentje die al je wachtwoorden wil hebben van je mail en Facebook en je telefoon wil checken. Brrrrrrrr.
Ja, ik herken het ook gelijk :') :')
Fuck the EBU.
pi_131710649
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit. Is ook het enige wat ik er van kan maken, shit. :')
+1

dat zij het dan ook maar moet 'oplossen', dat is nog het mooiste van alles :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131715402
Hij is onzeker.

Oorzaak hiervan is mede dat hij er niet tegen dat er meerdere jongens in jou zijn gekomen. Vandaar. Dat hij vervolgens tegen jou zegt dat je het moet oplossen slaat noch kant noch wal. Leg het 'probleem' weer aan hem voor en maak hem ontzettend duidelijk dat je niks kan doen. Als hij dan nog steeds dit gedrag vertoont, maak het dan uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')