abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131679979
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nog wel steeds super gelukkig met hem. Het is niet dat we alleen maar ruzies hebben enzo. We hebben het ook leuk, maar op sommige momenten slaat zn humeur om en wordt hij boos..
Waardoor slaat zijn humeur om?
pi_131680076
quote:

[..]

Makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nog wel steeds super gelukkig met hem. Het is niet dat we alleen maar ruzies hebben enzo. We hebben het ook leuk, maar op sommige momenten slaat zn humeur om en wordt hij boos..
Ja, en jij pikt dat. Daarom gaat hij ermee door. Voed die kleuter een beetje op, dan?
The meaning of life is to give life meaning.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 17:55:58 #28
163650 Greys
pi_131680123
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
Hij klinkt als een akelig mannetje, het spijt me.
Wat moet je doen dan, je exen wegtoveren? :') Jezelf een maagdenvlies aan laten meten? :')

Er IS GEEN OPLOSSING.
De enige oplossing is dat ie zich er overheen zet.
quote:

[..]

Eh... in je OP zeg je dat er 'elke dag wel wat is' en dat jullie 'allebei gebroken zijn'.
Houd eens snel op met deze zeer ongezonde relatie. Wegwezen, nu het nog kan. Hij heeft een flink steekje los namelijk als hij denkt dat jij kunt oplossen dat je exen gehad hebt. Het kan niet. Punt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131680144
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waardoor slaat zijn humeur om?
Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos. Ik vraag dan waarom hij opeens weer denkt aan mijn exen, dan zegt hij meestal gewoon of weet ik niet. Ik begrijp hem gewoon niet?
pi_131680180
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij klinkt als een akelig mannetje, het spijt me.
Wat moet je doen dan, je exen wegtoveren? :') Jezelf een maagdenvlies aan laten meten? :')

Er IS GEEN OPLOSSING.
De enige oplossing is dat ie zich er overheen zet.

[..]

Eh... in je OP zeg je dat er 'elke dag wel wat is' en dat jullie 'allebei gebroken zijn'.
Houd eens snel op met deze zeer ongezonde relatie. Wegwezen, nu het nog kan. Hij heeft een flink steekje los namelijk als hij denkt dat jij kunt oplossen dat je exen gehad hebt. Het kan niet. Punt.
Sinds de laatste 2 maanden is er gedoe, daarvoor was er niks aan de hand.
pi_131680193
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos. Ik vraag dan waarom hij opeens weer denkt aan mijn exen, dan zegt hij meestal gewoon of weet ik niet. Ik begrijp hem gewoon niet?
Tsja, als hij niet wil praten, dan wordt het moeilijk. De vraag is dan of hij bereid is om dat te leren (of gewoon wel te doen als hij dat wel kan..maar niet wilt) want anders zal jullie relatie op andere gebieden ook gaan lijden.

Communicatie is nou eenmaal heel belangrijk binnen een relatie :Y
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 17:59:58 #32
163650 Greys
pi_131680247
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:57 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Sinds de laatste 2 maanden is er gedoe, daarvoor was er niks aan de hand.
Je hebt in totaal 6 maanden iets, waarvan 2 maanden zoveel gedoe dat jullie er kapot en gebroken van zijn. Gezellig joh, zo'n prille relatie :')

Je ziet toch zelf ook wel dat het zeer ongezond is zo? Als hij weer gaat zaniken dat jij het op moet lossen zeg je gewoon 'Ik kan mijn exen niet weg toveren. Ik zie ze nooit meer, dus ik snap niet waar je je druk om maakt. Grow the fuck up of ga weg'.
Laat jezelf niet zo dwingen om je in allerlei bochten te wringen zeg, je bent toch wel beter dan dat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 september 2013 @ 18:00:58 #33
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_131680292
Christus, wat een wijf. Dumpen, TS.
Ok stelletje hokboeren
pi_131680332
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt in totaal 6 maanden iets, waarvan 2 maanden zoveel gedoe dat jullie er kapot en gebroken van zijn. Gezellig joh, zo'n prille relatie :')

Je ziet toch zelf ook wel dat het zeer ongezond is zo? Als hij weer gaat zaniken dat jij het op moet lossen zeg je gewoon 'Ik kan mijn exen niet weg toveren. Ik zie ze nooit meer, dus ik snap niet waar je je druk om maakt. Grow the fuck up of ga weg'.
Laat jezelf niet zo dwingen om je in allerlei bochten te wringen zeg, je bent toch wel beter dan dat?
Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.
pi_131680355
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.
Wat is er dan nog wel 'goed' aan deze relatie?
The meaning of life is to give life meaning.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 september 2013 @ 18:04:12 #36
163650 Greys
pi_131680407
quote:

[..]

Er VALT niks 'om te draaien' door hem.
Jij hebt exen, hij moet daarmee leren leven of anders maar niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 29 september 2013 @ 18:06:08 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_131680480
quote:
Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
En hij heeft wel een idee hoe je dat kunt oplossen?
Is hij twaalf?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_131681670
Kon hij dit niet beseffen voordat hij met jou kreeg? -_-
  maandag 30 september 2013 @ 01:58:50 #39
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_131698949
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

En hij heeft wel een idee hoe je dat kunt oplossen?
Is hij twaalf?
Hehe idd, daar ben ik ook wel benieuwd naar :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  maandag 30 september 2013 @ 08:46:46 #40
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_131700518
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Nikkidv het volgende:
Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos.
Gewoon even je schouders op te halen en hem met rust te laten tot hij afgekoeld is.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  maandag 30 september 2013 @ 09:01:34 #41
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_131700725
Hij heeft het maar te accepteren, meer keuze is er niet aangezien je de tijd niet terug kan draaien.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_131703652
Die heeft serieus wat los zitten hoor...

TS echt wat moet je met zo'n droeftoeter?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 30 september 2013 @ 11:30:19 #43
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131703853
quote:

[..]

Dit wordt er volgens mij niet heel snel beter op. Hij heeft ergens problemen mee en schuift het af op jou dat je dus zijn ziekelijke onzekerheid op moet lossen. Boek een paar sessies met een psycholoog voor hem, een andere mogelijkheid is er niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 30 september 2013 @ 11:32:21 #44
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_131703906
God wat een mietje zeg :')
  maandag 30 september 2013 @ 11:35:14 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_131703965
https://www.google.nl/sea(...)+of+girlfriends+past

Misschien zit daar wel iets nuttigs in.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_131703989
quote:

[..]

en juist dat laatste punt geeft hem de vrijbrief zich zo te misdragen... mogelijk dat hij zelfs zo loopt te zieken om telkens de bevestiging te krijgen dat jij hem dus niet kwijtwil.

Meid, in alle relaties is het héél belangrijk dat je gewoon een grens hebt en dat je jezelf ook aan die grens houdt.

heel romantisch als je als 18-jarige nog gelooft in voorwaardeloos en oneindig van iemand te houden, maar het is ondoenlijk het in de realiteit te willen uitproberen... omdat dat dus ook enkel uit te testen valt met een partner die zich misdraagt en jou je eigen grenzen laat breken, om je liefde te bewijzen.

Doe dat niet, geef hem aan waar jou grens ligt en maak duidelijk dat die ook ligt erin als hij jou je slecht laat voelen wegens iets dat in jou verleden ligt en niet te veranderen is.
Als hij dat niet kan, houd _hij_ gewoon niet van jou zoals je bent.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_131704307
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:35 schreef RM-rf het volgende:

[..]

en juist dat laatste punt geeft hem de vrijbrief zich zo te misdragen... mogelijk dat hij zelfs zo loopt te zieken om telkens de bevestiging te krijgen dat jij hem dus niet kwijtwil.

Meid, in alle relaties is het héél belangrijk dat je gewoon een grens hebt en dat je jezelf ook aan die grens houdt.

heel romantisch als je als 18-jarige nog gelooft in voorwaardeloos en oneindig van iemand te houden, maar het is ondoenlijk het in de realiteit te willen uitproberen... omdat dat dus ook enkel uit te testen valt met een partner die zich misdraagt en jou je eigen grenzen laat breken, om je liefde te bewijzen.

Doe dat niet, geef hem aan waar jou grens ligt en maak duidelijk dat die ook ligt erin als hij jou je slecht laat voelen wegens iets dat in jou verleden ligt en niet te veranderen is.
Als hij dat niet kan, houd _hij_ gewoon niet van jou zoals je bent.
Sowieso moet TS niet over haar grenzen laten lopen, maar ik vind dat ze op z'n minst gecommuniceerd moet hebben met haar partner voordat ze er de brui aan geeft. Wat haar partner scheelt, weten we niet daar TS dat zelf ook niet weet. Wie weet blijkt het iets relatiefs kleins te zijn dat opgeblazen wordt door haar partner.

Houden van is een raar iets. Als "hij dat niet kan", heeft denk ik niks te maken met hoeveel hij van haar houdt maar met zijn onvermogen met haar daarover op een constructieve manier te communiceren.

Edit: Als hij er maar niet over wilt communiceren, dan moet TS maar eens gaan denken om aan zichzelf te gaan denken btw. Maar het zou wel leuk zijn voor TS als ze (achteraf) weet wat er mis ging, anders blijf je toch wel met een beetje een kut gevoel achter.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 30 september 2013 @ 12:21:05 #48
163650 Greys
pi_131705040
Dit wordt/is er zo eentje die al je wachtwoorden wil hebben van je mail en Facebook en je telefoon wil checken. Brrrrrrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131705226
Vriendje van TS is gewoon niet volwassen. Die moet nog een paar keer flink onderuit gaan voordat hij doorheeft hoe de wereld werkt. Helaas voor TS is deze relatie geen lang leven beschoren.
pi_131706855
Hij is gewoon heel erg onzeker gok ik zo, en dat is vaak toch wel met een reden. Het is onrealistisch om te denken ( in deze tijd anyway ) dat je nog maagd bent/geen relatie hebt gehad op je 18e ; er zijn er maar weinigen die nog nooit iets hebben gedaan of gehad. Toen hij de relatie instapte wist hij ( neem ik aan ) wel van je exen. Misschien denkt hij onbewust toch dat je nog niet over een ex heen bent door bepaald gedrag/of bepaalde uitlatingen. Die hoef jij niet zo te bedoelen natuurlijk, maar bij zoiets is er vrijwel wel altijd een oorzaak waarom iemand er plots moeite mee krijgt. In het begin had hij er geen moeite mee? Zo niet, dan is er wat gebeurd/gezegd waardoor het bij hem is gaan spoken. En voor sommigen is het gewoon raar om te weten dat alles wat gezegd word in een relatie ooit ook al eens tegen een andere ex is gezegd, of zelfs nog wel meer. Praat er gewoon over met hem, en kijk daarbij naar de hele situatie, niet enkel zijn verwijten. Maar waar komen die gedachten vandaan? Geef je grenzen aan, en als hij zich daar niet aan houdt dan is het risico voor hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')