Waardoor slaat zijn humeur om?quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nog wel steeds super gelukkig met hem. Het is niet dat we alleen maar ruzies hebben enzo. We hebben het ook leuk, maar op sommige momenten slaat zn humeur om en wordt hij boos..
Ja, en jij pikt dat. Daarom gaat hij ermee door. Voed die kleuter een beetje op, dan?quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Ben nog wel steeds super gelukkig met hem. Het is niet dat we alleen maar ruzies hebben enzo. We hebben het ook leuk, maar op sommige momenten slaat zn humeur om en wordt hij boos..
Hij klinkt als een akelig mannetje, het spijt me.quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
Eh... in je OP zeg je dat er 'elke dag wel wat is' en dat jullie 'allebei gebroken zijn'.quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos. Ik vraag dan waarom hij opeens weer denkt aan mijn exen, dan zegt hij meestal gewoon of weet ik niet. Ik begrijp hem gewoon niet?quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waardoor slaat zijn humeur om?
Sinds de laatste 2 maanden is er gedoe, daarvoor was er niks aan de hand.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij klinkt als een akelig mannetje, het spijt me.
Wat moet je doen dan, je exen wegtoveren?Jezelf een maagdenvlies aan laten meten?
Er IS GEEN OPLOSSING.
De enige oplossing is dat ie zich er overheen zet.
[..]
Eh... in je OP zeg je dat er 'elke dag wel wat is' en dat jullie 'allebei gebroken zijn'.
Houd eens snel op met deze zeer ongezonde relatie. Wegwezen, nu het nog kan. Hij heeft een flink steekje los namelijk als hij denkt dat jij kunt oplossen dat je exen gehad hebt. Het kan niet. Punt.
Tsja, als hij niet wil praten, dan wordt het moeilijk. De vraag is dan of hij bereid is om dat te leren (of gewoon wel te doen als hij dat wel kan..maar niet wilt) want anders zal jullie relatie op andere gebieden ook gaan lijden.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos. Ik vraag dan waarom hij opeens weer denkt aan mijn exen, dan zegt hij meestal gewoon of weet ik niet. Ik begrijp hem gewoon niet?
Je hebt in totaal 6 maanden iets, waarvan 2 maanden zoveel gedoe dat jullie er kapot en gebroken van zijn. Gezellig joh, zo'n prille relatiequote:Op zondag 29 september 2013 17:57 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Sinds de laatste 2 maanden is er gedoe, daarvoor was er niks aan de hand.
Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.quote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 6 maanden iets, waarvan 2 maanden zoveel gedoe dat jullie er kapot en gebroken van zijn. Gezellig joh, zo'n prille relatie![]()
Je ziet toch zelf ook wel dat het zeer ongezond is zo? Als hij weer gaat zaniken dat jij het op moet lossen zeg je gewoon 'Ik kan mijn exen niet weg toveren. Ik zie ze nooit meer, dus ik snap niet waar je je druk om maakt. Grow the fuck up of ga weg'.
Laat jezelf niet zo dwingen om je in allerlei bochten te wringen zeg, je bent toch wel beter dan dat?
Wat is er dan nog wel 'goed' aan deze relatie?quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.
Er VALT niks 'om te draaien' door hem.quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.
En hij heeft wel een idee hoe je dat kunt oplossen?quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:
Ik heb ook echt geen idee wou dat ik het wist. Hij vindt dat ik het moet oplossen maar ik zou niet weten hoe aangezien ik er niks meer aan kan veranderen?
Hehe idd, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 29 september 2013 18:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hij heeft wel een idee hoe je dat kunt oplossen?
Is hij twaalf?
Gewoon even je schouders op te halen en hem met rust te laten tot hij afgekoeld is.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Nikkidv het volgende:
Dat is dus het irritante. Uit het niets is hij boos.
Dit wordt er volgens mij niet heel snel beter op. Hij heeft ergens problemen mee en schuift het af op jou dat je dus zijn ziekelijke onzekerheid op moet lossen. Boek een paar sessies met een psycholoog voor hem, een andere mogelijkheid is er niet.quote:Op zondag 29 september 2013 17:42 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
en juist dat laatste punt geeft hem de vrijbrief zich zo te misdragen... mogelijk dat hij zelfs zo loopt te zieken om telkens de bevestiging te krijgen dat jij hem dus niet kwijtwil.quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Nikkidv het volgende:
[..]
Sowieso moet TS niet over haar grenzen laten lopen, maar ik vind dat ze op z'n minst gecommuniceerd moet hebben met haar partner voordat ze er de brui aan geeft. Wat haar partner scheelt, weten we niet daar TS dat zelf ook niet weet. Wie weet blijkt het iets relatiefs kleins te zijn dat opgeblazen wordt door haar partner.quote:Op maandag 30 september 2013 11:35 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en juist dat laatste punt geeft hem de vrijbrief zich zo te misdragen... mogelijk dat hij zelfs zo loopt te zieken om telkens de bevestiging te krijgen dat jij hem dus niet kwijtwil.
Meid, in alle relaties is het héél belangrijk dat je gewoon een grens hebt en dat je jezelf ook aan die grens houdt.
heel romantisch als je als 18-jarige nog gelooft in voorwaardeloos en oneindig van iemand te houden, maar het is ondoenlijk het in de realiteit te willen uitproberen... omdat dat dus ook enkel uit te testen valt met een partner die zich misdraagt en jou je eigen grenzen laat breken, om je liefde te bewijzen.
Doe dat niet, geef hem aan waar jou grens ligt en maak duidelijk dat die ook ligt erin als hij jou je slecht laat voelen wegens iets dat in jou verleden ligt en niet te veranderen is.
Als hij dat niet kan, houd _hij_ gewoon niet van jou zoals je bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |