abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 september 2013 @ 15:01:21 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131709068
Er is maar 1 oplossing: een teletijdmachine uitvinden, terug in de tijd gaan, en vervolgens maagdelijk leven tot je hem weer tegenkomt.

Leg hem die oplossing voor. Hopelijk ziet hij dan in wat voor ongelofelijke sukkel hij is.
Gourmetten of steengrillen?
pi_131710084
ach ja ik zou het ook niet leuk vinden moest er al halve voetbaklploeg over men vriendin zijn geweest.
eigen schuld dikke bult
pi_131710201
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 17:45 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Ja daarom plaatste ik dit, zou echt niet weten wat ik zou moeten doen :|
Dr zit echt een steekje los bij hem, ten eerste lekker boeiend dat je al meerdere relaties hebt gehad en ten tweede: Gebeurd is gebeurd, dat hij denkt dat je dat kan 'oplossen' is natuurlijk helemaal van de gekke en daar is maar 1 echte oplossing voor: Hem dumpen, dan is het probleem opgelost.

:') fuck wat een mongool zeg.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  PR en moderator maandag 30 september 2013 @ 15:58:26 #55
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_131710509
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Nikkidv het volgende:

[..]

Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.
Je bent zelf toch ook nog jong?
Je snápt dat het geen goede relatie is, en toch wil je ermee verder?

Ik heb op zo'n manier ook 3,5 jaar van mijn leven verneukt, wat ook na een half jaartje al uit had kunnen gaan. Ik heb later in die relatie (en daarna) zo'n spijt gehad dat het niet gewoon tóén is uitgegaan.

Het is moeilijk, omdat je een gevoel van liefde voor hem hebt, dus zul je jezelf in zekere zin pijn moeten doen.
Maar op de lange termijn is dat júíst wat je het gelukkigst maakt.
Dan geef je jezelf de kans om iemand te vinden waarmee je na 6 maanden, zelf na een jaar nog nooit ruzie mee hebt gehad, die niet zomaar 'gewoon' boos wordt om niks, iemand waarop jij niet boos hoeft te worden, die jou accepteert voor wie je bent en voor hoe je bent, en die zelfs nog een biertje met je ex zou doen als je er nog bevriend mee was.

Dat kom je echt nog wel tegen in je leven, en dan ga je jezelf voor je kop slaan waarom je zo blind was in deze relatie.

Dit hoort gewoon niet, kan niet anders dan vroeg of laat fout gaan. Bespaar jezelf die ergere pijn en sta open voor wat beters. :)
Fuck the EBU.
pi_131710537
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 15:48 schreef Metro2005 het volgende:

:') fuck wat een mongool zeg.
Dit. Is ook het enige wat ik er van kan maken, shit. :')
  PR en moderator maandag 30 september 2013 @ 16:02:50 #57
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_131710642
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:21 schreef Greys het volgende:
Dit wordt/is er zo eentje die al je wachtwoorden wil hebben van je mail en Facebook en je telefoon wil checken. Brrrrrrrr.
Ja, ik herken het ook gelijk :') :')
Fuck the EBU.
pi_131710649
quote:
2s.gif Op maandag 30 september 2013 15:59 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit. Is ook het enige wat ik er van kan maken, shit. :')
+1

dat zij het dan ook maar moet 'oplossen', dat is nog het mooiste van alles :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_131715402
Hij is onzeker.

Oorzaak hiervan is mede dat hij er niet tegen dat er meerdere jongens in jou zijn gekomen. Vandaar. Dat hij vervolgens tegen jou zegt dat je het moet oplossen slaat noch kant noch wal. Leg het 'probleem' weer aan hem voor en maak hem ontzettend duidelijk dat je niks kan doen. Als hij dan nog steeds dit gedrag vertoont, maak het dan uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')