quote:
Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Nikkidv het volgende:[..]
Het is niet dat ik nooit boos word en niet van me af durf te bijten, want dat doe ik wel. Ben al heel vaak boos geworden en dan draait hij alles natuurlijk om zoals het lijkt alsof ik alles fout doe. Ik Snap wel dat dit geen goeie relatie meer is, maar ik wil het gewoon niet opgeven.
Je bent zelf toch ook nog jong?
Je snápt dat het geen goede relatie is, en toch wil je ermee verder?
Ik heb op zo'n manier ook 3,5 jaar van mijn leven verneukt, wat ook na een half jaartje al uit had kunnen gaan. Ik heb later in die relatie (en daarna) zo'n spijt gehad dat het niet gewoon tóén is uitgegaan.
Het is moeilijk, omdat je een gevoel van liefde voor hem hebt, dus zul je jezelf in zekere zin pijn moeten doen.
Maar op de lange termijn is dat júíst wat je het gelukkigst maakt.
Dan geef je jezelf de kans om iemand te vinden waarmee je na 6 maanden, zelf na een jaar nog nooit ruzie mee hebt gehad, die niet zomaar 'gewoon' boos wordt om niks, iemand waarop jij niet boos hoeft te worden, die jou accepteert voor wie je bent en voor hoe je bent, en die zelfs nog een biertje met je ex zou doen als je er nog bevriend mee was.
Dat kom je echt nog wel tegen in je leven, en dan ga je jezelf voor je kop slaan waarom je zo blind was in deze relatie.
Dit hoort gewoon niet, kan niet anders dan vroeg of laat fout gaan. Bespaar jezelf die ergere pijn en sta open voor wat beters.