quote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ow een geloofwaardig mens volgens michel!
gelukkig doet hij het niet.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef Eppie_NL het volgende:
Valverde heeft genoeg over, die zal zo wel gaan.
Rodriguez (en Quintana) verbeterden in de laatste week van de Tour.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, Costa en Scarponi staan toch wel een trapje hoger.
Sagan had ik wel gedacht. Die andere twee waren wel extreem onzichtbaar.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verrassend dat én Gilbert én Cancellara én Sagan er vrij kansloos worden uitgereden.
Drie?quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Nou hoop ik toch op Nibali. Die 3 Spanjaarden ff te kijk zetten zou mooi zijn.
Bloedzakje.quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef zeeppaardje het volgende:
niballi ruikt bloed? was die wond zo erg?
Terwijl ze er beide goed uitzagen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Sagan had ik wel gedacht. Die andere twee waren wel extreem onzichtbaar.
Zelden zo'n onzichtbare koers gezien van Cancellara, terwijl hij zich er al een half jaar op aan het focussen is.quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Terwijl ze er beide goed uitzagen.
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Doe maar Valverde, mag na al die podiumplaatsen wel een keertje wereldkampioen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |