ha ha. Dacht hetzelfde.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Moeilijk, 4 man op kop waarbij ik hoop dat geen enkele van de 4 wint.
Normaal gezien geen probleem met Nibali, maar niet na vandaag.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
dat heb ik ook, ben wel Nibali fan maar vandaag kan dat echt nietquote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gevallen en met de auto teruggebracht.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik schakel net in. Wat heeft Nibali gedaan?
Jammer iddquote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Slecht dalen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Gevallen en via een auto weer teruggereden.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Dikke minuut 'dichtgereden', hangend aan de auto na een valpartij.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Hopelijk komt de groep Mollema nog terug om mee te rijden.quote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nibali zit gevangen. Purito = Nieuwe wereldkampioen.
En dat in 3 kmquote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dikke minuut 'dichtgereden', hangend aan de auto na een valpartij.
Echt hangend? UCIquote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dikke minuut 'dichtgereden', hangend aan de auto na een valpartij.
Tour/Vuelta en WK vol voor de winst kunnen rijden, heel geloofwaardig ja.quote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ow een geloofwaardig mens volgens michel!
In België doen ze niet zo moeilijk hèquote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wuyts noemt Rodriguez een geloofwaardige mens. Is zowat de minst geloofwaardige van het peloton, samen met Froome en Horner in de top 3.
Nou, Costa en Scarponi staan toch wel een trapje hoger.quote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wuyts noemt Rodriguez een geloofwaardige mens. Is zowat de minst geloofwaardige van het peloton, samen met Froome en Horner in de top 3.
Iddquote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef rubbereend het volgende:
Valverde zal maar weer eens tweede gaan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |