SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef pascal08 het volgende:
Wie Zimra in de OP heeft gezet is een held.
2, maar krijgen nu net wel de 3-3 tegen.quote:
wie zou dat toch zijn geweestquote:Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef Fuszy het volgende:
Wie bukharov in de OP heeft gezet is een idioot.
Of hoe je de naam van die slechte rus ook mag schrijven.
quote:
Kan er maar 1 zijn. Tbakkert die doorgeslagen is in zijn liefde voor mannelijke russen.quote:
Pelle is echt goed!quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Dadelijk maar eens kijken of het werkt
Kut..quote:Op zondag 29 september 2013 16:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2, maar krijgen nu net wel de 3-3 tegen.
Succes want hij staat RMquote:Op zondag 29 september 2013 17:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kut..
Als hij een IF krijgt hopelijk krijgt hij dan een hoge shooting upgrade dan ga ik dit maken: [ afbeelding ]
Wel lelijk een silver in een gold team.
Kan ook nog Quintero - Martinez dan neer zetten.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
dan ga ik dat even oplossenquote:
Rematch?quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
10 wedstrijden er mee spelenquote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand een idee hoe ik alle spelers op 10 chem krijg?
[ afbeelding ]
Spaanse coach met Serie A werkt niet.
Italiaanse Coach met Liga bbva ook niet.
Spaanse Serie A coach dan heeft iedereen 10 behalve Pellequote:Op zondag 29 september 2013 17:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand een idee hoe ik alle spelers op 10 chem krijg?
[ afbeelding ]
Spaanse coach met Serie A werkt niet.
Italiaanse Coach met Liga bbva ook niet.
Werkt dat?quote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
10 wedstrijden er mee spelen
en deze misschien LW ? http://www.futhead.com/14/players/6182/giacomo-bonaventura/
Ik heb met die van mij al dat loyalty, zou die dan op 10 komen?quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Spaanse Serie A coach dan heeft iedereen 10 behalve Pelle
Na 10 potjes krijgt iedereen sowieso +1 door loyalty bonusquote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Werkt dat?
El Sha komt voor Totti als ik de coins heb.
jaquote:Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb met die van mij al dat loyalty, zou die dan op 10 komen?
Ja, zeker. Dus dan gewoon Spaanse Serie A coach erbij.quote:Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik heb met die van mij al dat loyalty, zou die dan op 10 komen?
quote:Op zondag 29 september 2013 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na 10 potjes krijgt iedereen sowieso +1 door loyalty bonus
NICE!quote:
Ik denk dat het Valverde niet zo veel uitmaakt of Costa wint of Rodriguez, misschien nog wel liever Costa. Rodriguez had beter voor Valverde kunnen rijden.quote:
Valverde had hier zelf kunnen moeten winnen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat het Valverde niet zo veel uitmaakt of Costa wint of Rodriguez, misschien nog wel liever Costa. Rodriguez had beter voor Valverde kunnen rijden.
quote:Blessure Boëtius niet ernstig: 'Een kleine kneuzing'
De Kuip was muisstil toen Jean-Paul Boëtius ter aarde stortte na een tik op zijn gevoelige knie. De schade valt echter mee bij de linkerspits van Feyenoord. 'Op dat moment voelde het ernstig. Uiteindelijk is het gewoon knie tegen knie. Het is nu een beetje beurs, een kleine kneuzing, maar het moet goedkomen', bevestigt Boëtius tegenover Fox Sports.
Gewoon niet instappen. Achteruit blijven lopen totdat de aanvaller begint de sprinten.quote:Op zondag 29 september 2013 17:45 schreef Djeetje het volgende:
Begin het al meer onder de knie te krijgen deze FIFA alleen verdedigen gaat nog slecht iemand daar wat kleine tips voor ?
ik stap nogal vaak in ja.quote:Op zondag 29 september 2013 17:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon niet instappen. Achteruit blijven lopen totdat de aanvaller begint de sprinten.
Gewoon wachten totdat de kans beter is. En als een speler diep gaat gewoon meelopen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik stap nogal vaak in ja.
Wil snel de bal terug hebben dus dan druk ik wat sneller op rondje dan andere hier denk ik.
Doe die defending skill gamequote:Op zondag 29 september 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil snel de bal terug hebben dus dan druk ik wat sneller op rondje dan andere hier denk ik.
Ik juist veel meer dan in FIFA 13...ik heb altijd vrije man + met spits balletjes terug leggen = schiettentquote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef DePresident. het volgende:
Ik kan juist weinig kansen creëren deze Fifa...
Welke formatie?quote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik juist veel meer dan in FIFA 13...ik heb altijd vrije man + met spits balletjes terug leggen = schiettent
Niet eens over nadenken.quote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef WezepAFCA het volgende:
Jese Rodriguez waard om te kopen? Iemand ervaring?
Goed idee.quote:Op zondag 29 september 2013 17:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe die defending skill gameDaar merk je hoe kwetsbaar je bent als je hapt
Mee lopen doe ik bijna altijd.quote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gewoon wachten totdat de kans beter is. En als een speler diep gaat gewoon meelopen.
Gewoon hetzelfde doen als je IRL zou moeten doen. Dan hap je ook niet meteen, maar wacht je op het juiste moment.quote:Op zondag 29 september 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Inter ya nanquote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die een leuke team naam weet?
Ik ga die van mij veranderen in Darksonic2quote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
borussia teethquote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nope. Alleen voor de contractenbonus.quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef StijnDa het volgende:
Maakt het uit of je een bronze/silver/gold manager hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut actie met leuk spitsen goaltje
Best vet dat zulke dingentjes er dit jaar in zitten vorig jaar had je vanaf daar never kunnen scorenIk beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nope. Alleen voor de contractenbonus.
Zet ff in een spoilerquote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kut actie met leuk spitsen goaltje
Best vet dat zulke dingentjes er dit jaar in zitten vorig jaar had je vanaf daar never kunnen scoren
Nee, dat zijn schijtlolligheden van Britse zwakbegaafde kinderen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Is dat een clan ofzo? Ik zie de naam vaker.
Gomez is echt goed, heb hem ook in mijn Serie A team.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja ik ben eruit... Dit gaat mijn 433 worden. Morgen maar even uitproberen.
[ afbeelding ]
Ik houd IF Milito wel even achter de hand.
Jij hij speelt prima. Loopt 10 uit 7 bij mij. Balotelli doet het wel net iets beter maar die komt denk ik iets beter tot zijn recht in een twee spitsen systeem.quote:Op zondag 29 september 2013 17:57 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Gomez is echt goed, heb hem ook in mijn Serie A team.
Helaas al gewisseld.quote:
quote:Toefjes: ontslag kwam als donderslag bij heldere hemel
EGMOND AAN ZEE – Trainer Klaas Toefjes heeft naar eigen zeggen niets gemerkt van de sluimerende onvrede binnen de selectie van AZ. De 51-jarige coach hoorde zondagochtend dat hij moet vertrekken vanwege een gebrek aan chemie.
„Ik heb dat zelf niet zo ervaren”, zei Toefjes tegen RTV Noord-Holland. „Ik hoorde vrijdag van de directie wat er leefde binnen de spelersgroep, dat kwam voor mij ook als een donderslag bij heldere hemel.”
Toefjes, die eerder twee perioden succesvol bij Heracles werkte, erkende dat hij zo nu en dan wel kritiek heeft gekregen op zijn eigengereide manier van werken. „Natuurlijk, daar probeer je dan mee aan de slag te gaan. Maar uiteindelijk ben ik iemand met een eigen leiderschapsstijl en een eigen karakter. Je bent wie je bent en dat karakter heeft me ook ver gebracht.”
,,Ik heb als trainer een bepaald programma en dat programma staat boven het team, het team weer boven het individu. Dat is mijn manier van werken en daar wil ik niet teveel afbreuk aan doen. Op een gegeven moment is het blijkbaar uitgewerkt en kom je op een 'point of no return', waarbij de directie in actie moet komen.”
Toefjes keek zonder rancune terug op zijn ruim 3 jaar bij AZ. „We zijn behoorlijk succesvol geweest, jammer dat we op deze manier afscheid moeten nemen. Ik heb tegen de groep gezegd: goed dat jullie voor jezelf zijn opgekomen. Als je het ergens niet mee eens bent, dan moet je dat ook zeggen. In een huwelijk heb je ook wel eens dat het na zoveel jaar is uitgewerkt. Dan ga je ook ieder je eigen kant op. Ik heb een heel mooie tijd gehad bij AZ en neem niemand iets kwalijk, ook de spelers niet.”
Waarom in godsnaam Essweinquote:Op zondag 29 september 2013 18:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu hopen dat Hulk en Lewa in TOTW zitten. Dani Alves komt nog voor Maicon, kom nog 5k te kort..
Omdat geen andere goede LW die goedkoop genoeg is in de bundesliga.. en hij is gewoon goedquote:
Oefening baart kunst. Ebecilio schoot ook 100x met zijn rechter maar scoorde ziek met zijn linkerquote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef Tim86 het volgende:
Rosales heeft nu al 10 keer van afstand op doel geschoten met zijn linker
Perisic, Elia, Elyounoussi. Veel goedkoper, veel beter.quote:Op zondag 29 september 2013 18:07 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Omdat geen andere goede LW die goedkoop genoeg is in de bundesliga.. en hij is gewoon goed
Niet mee eens, doeiquote:Op zondag 29 september 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Perisic, Elia, Elyounoussi. Veel goedkoper, veel beter.
quote:
Alleen van de laatste 6 competitiewedstrijden waren er al 3 under 2.5..op iets langere termijn ook ongeveer de helftquote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
IF AlanDit is wel een aanrader voor het sure betten, spelen altijd over 2,5
Ok. Maar als je een keer een keer een skill/cross/geplaatst schot doet en de sprintknop loslaat wel.quote:
Thuis hequote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen van de laatste 6 competitiewedstrijden waren er al 3 under 2.5..op iets langere termijn ook ongeveer de helft
Zijn de odds ook wel naar met 1.25quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Thuis he![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Finesse aids is al gefixed toch ook..quote:Op zondag 29 september 2013 18:19 schreef Djeetje het volgende:
Ronaldinho zijn finesse shots zijn niet echt heel goed.
Heb nu al meerdere keren een finesse shot met hem geschoten die er nu gewoon in hoort te gaan, maar net naast of op de paal en net dus weer scoort hij ook nog de 2-2 in de 89e min
Echt ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Finesse aids is al gefixed toch ook..
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 september 2013 18:04 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/231797/
Binnen de 16 (of binnen 20 meter) wel, maar long shot finesse is echt niet meer zo simpel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
Pato schiet ze er nog allemaal makkelijk in met finesse.
Dit was ook binnen de 16 kan er wel even een gifje van makenquote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Binnen de 16 (of binnen 20 meter) wel, maar long shot finesse is echt niet meer zo simpel.
Hulk heeft alleen die mooie goal gescoord. Kerzhakov en Danny waren belangrijker/gevaarlijker...quote:Op zondag 29 september 2013 18:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu hopen dat Hulk en Lewa in TOTW zitten. Dani Alves komt nog voor Maicon, kom nog 5k te kort..
Ik geloof je wel hoor. Shit happens. Niet te fel naar een hoek richten dan.quote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit was ook binnen de 16 kan er wel even een gifje van maken
Alsof die dikke nog zo wendbaar is.quote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
Eigenlijk best wel een schande dat spelers als Gotze, Isco, Kagawa, Lamela, Lucas, Silva, Aguero een hogere dribbling hebben dan Ronaldinho in FIFA
Dit inderdaad, maar zodra ik zeg dat Skills en Dribbling echt niet altijd met elkaar te maken hoeven hebben, ben ik dood.quote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die dikke nog zo wendbaar is.
Dan kan hij nog wel een hele goeie balcontrole hebben en dus goeie dribbelquote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die dikke nog zo wendbaar is.
Hoezo ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit inderdaad, maar zodra ik zeg dat Skills en Dribbling echt niet altijd met elkaar te maken hoeven hebben, ben ik dood.![]()
Balcontrole is nog maar de helft van je dribbling op je kaart.quote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel een hele goeie balcontrole hebben en dus goeie dribbel
Ik had er vorige keer met iemand een discussie over(weet niet meer wie) en die vond dat Wallyson voor een 5* skiller veel te lage dribbling had.quote:
Agility is ook belangrijk voor die stat en die is bij hem wat minder in vergelijking met de andere spelers die je noemde.quote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel een hele goeie balcontrole hebben en dus goeie dribbel
Agility is belangrijk voor skillsquote:Op zondag 29 september 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had er vorige keer met iemand een discussie over(weet niet meer wie) en die vond dat Wallyson voor een 5* skiller veel te lage dribbling had.
Oh ja, ook vergeten. Dat zal bij Ronaldinho inderdaad een hoop verklaren.quote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Agility is belangrijk voor skills
Vorig jaar was Coutinho echt goed met zijn dribbel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Agility is ook belangrijk voor die stat en die is bij hem wat minder in vergelijking met de andere spelers die je noemde.
75 agility evengoed nogquote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh ja, ook vergeten. Dat zal bij Ronaldinho inderdaad een hoop verklaren.![]()
ja toch niet danquote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Finesse al gepatched? Zou half oktober toch pas gebeuren?
Dat geloof ik inderdaad wel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Als die straks in het TOTW zit gaat die over de 100K
Timmy.gif is in dit geval volledig terecht.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor, helpt met mijn inzicht enzo.
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor, helpt met mijn inzicht enzo.
alleen zijn keeper heeft er nog wel eens moeite mee.quote:Op zondag 29 september 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
Het helpt wel degelijk. Zo weet GJE tegenwoordig wat buitenspel is, allemaal dankzij FIFA.
Ontslagenquote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Toefjes gebeurd?
Pelle is wel degelijk bruikbaar ondanks zijn pace.quote:Op zondag 29 september 2013 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Holaaaa
'
Pelle moet sowieso een IF krijgen. Bazenspeler met bazenstats (op pace na, maar hij is vaak sneller dan de verdedigers) en waarschijnlijk nog cheap ook
Ja ik gebruik hem in mijn team en geef nog weleens een steekpass op hem omdat hij best goed loopt. Als hij een voorsprong heeft dan krijg je hem bijna niet van de bal af.quote:Op zondag 29 september 2013 18:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pelle is wel degelijk bruikbaar ondanks zijn pace.
Zoals?quote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat spelers zo snel duurder zouden worden na de crash
Zometeen een potje ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pelle is wel degelijk bruikbaar ondanks zijn pace.
Als Fenerbahce afgelopen is, het is nu rust.quote:
Blij dat ik er een gekocht heb voor 72kquote:Op zondag 29 september 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Als die straks in het TOTW zit gaat die over de 100K
Vooral de silversquote:
Wat een marcie topic is datquote:
Aan die midweekse rondes hebben ze meestal schijt.quote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef TBakkert het volgende:
Oh kut, verkeerd gekeken. Hulk had er natuurlijk ook 2 gescoord op woensdag en dat was na de release van de afgelopen TOTW. Dus misschien dat hij er dan wel één krijgt.
Maar dat is vaak toch doordat het beker is? Dit was wel competitie.quote:Op zondag 29 september 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan die midweekse rondes hebben ze meestal schijt.
Nee, dan ook. Ze hebben gisteren ook gewoon weer gespeeld. Enige voordeel is dat hij toen ook (1x) scoorde, wat de IF claim misschien alsnog wat extra kracht bij kan zetten.quote:Op zondag 29 september 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat is vaak toch doordat het beker is? Dit was wel competitie.
Fellaini CDM als je er de centen voor hebt.quote:Op zondag 29 september 2013 18:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb zoveel bpl spelers dat ik er gewoon een 2e team van maak. Dit is bijna allemaal uit mijn packs.
[ afbeelding ]
Alleen smalling gekocht, wie op CDM en RM? Ik dacht aan Mirallas en Tioté
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik wilde hem op een gegeven moment toch wel gaan kopen, en ik dacht dat dit dan even het moment was, maar dan laat ik het lekker tot alles echt daalt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dan ook. Ze hebben gisteren ook gewoon weer gespeeld. Enige voordeel is dat hij toen ook (1x) scoorde, wat de IF claim misschien alsnog wat extra kracht bij kan zetten.
linkquote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef BDIL het volgende:
Iemand doet 100.000 FIFA Points pack opening
60k en ik kan Mangala en Luis Gustavo nog wel verkopen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fellaini CDM als je er de centen voor hebt.
Die fifa points zijn toch 100e voor 12k? of komt het omdat ik geen season ticketm eer heb?quote:Op zondag 29 september 2013 19:04 schreef BDIL het volgende:
100.000 FIFA Points / 12000 FIFA points = 8,33 * 80 euro = 666 euro
#Maverdingen
Geen season ticketquote:Op zondag 29 september 2013 19:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die fifa points zijn toch 100e voor 12k? of komt het omdat ik geen season ticketm eer heb?
Q = 6 = 4 = 2 = 0quote:Op zondag 29 september 2013 19:05 schreef Thorb het volgende:
Ik kom even niet meer uit een (waarschijnlijk erg simpele) opgave, ik moet 4 / (10-Q) integreren
Iemand?
quote:Op zondag 29 september 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
geen idee of dit serieus is of niet maar ik zie geen ln staan dus het klopt niet
Ik heb wel een idee maar het lukt niet dus ik hoop op een geniale fokker (Djeetje/Marcie etc)quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Ik heb niet eens een idee wat ik moet doen.
baasje iddquote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoop dat die Eghan een aantal informs krijgt.. Als die 74 is dan is die veel te goed waarschijnlijk
Voor makkelijk wiskunde, administratie kan je bij mij Zijn.quote:Op zondag 29 september 2013 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee maar het lukt niet dus ik hoop op een geniale fokker (Djeetje/Marcie etc)
Toen ik 15 en vreemdgaan las stopte ik met lezenquote:
Cambuur heeft verloren.quote:
4231 (2) Russian League team:quote:Op zondag 29 september 2013 19:20 schreef zerokil het volgende:
Weet echt niet wat voor team ik wil maken..
Heb 20k iemand suggesties..?
4-1-2-1-2 / 4-3-3 (4) / 4-2-3-1 (2)
Traore is echt zo'n lange zwarte boom.quote:Op zondag 29 september 2013 19:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
4231 (2) Russian League team:
Traore
Gonzalez Honda McGeady
Diarra Jucilei
Ansaldi. Boccheti Douglas Fernandes
Dikan ofzo
Premjer Liga-team en dan geen enkele Rus.quote:Op zondag 29 september 2013 19:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
4231 (2) Russian League team:
Traore
Gonzalez Honda McGeady
Diarra Jucilei
Ansaldi. Boccheti Douglas Fernandes
Dikan ofzo
Bukharov > Traorgay, voor de laatste keer!!!1!!!11!!!quote:Op zondag 29 september 2013 19:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Traore is echt zo'n lange zwarte boom.
Divisies spelen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Welke trading method gebruiken jullie? Ik ben echt zo ontzettend slecht hierin
Je noemt hem gay alleen omdat die zwart is.quote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bukharov > Traorgay, voor de laatste keer!!!1!!!11!!!
Ik moet voor een kennis z'n toekomstige YT account een soort serie in elkaar zetten, ik moet in D10 beginnen en steeds per divisie een nieuw team maken. Nu heb ik alleen een probleem dat ik coins nodig heb en dus niet kan spelenquote:
Daar is allemaal goed over nagedacht danquote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik moet voor een kennis z'n toekomstige YT account een soort serie in elkaar zetten, ik moet in D10 beginnen en steeds per divisie een nieuw team maken. Nu heb ik alleen een probleem dat ik coins nodig heb en dus niet kan spelen
je mag altijd coins kopen hoorquote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wat voor team heb jij eigenlijk?
Hij vroeg of ik het wilde doen, ik heb geen ja gezegd. Mocht ik het doen hangt er wel een beloning aanquote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar is allemaal goed over nagedacht dan
http://www.easports.com/u(...)fId=eP5ALip8bel3:360quote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wat voor team heb jij eigenlijk?
Hij scoort anders wel erg veel, vooral intikkertjes en headersquote:Op zondag 29 september 2013 19:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Traore is echt zo'n lange zwarte boom.
Noobsquote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar is allemaal goed over nagedacht dan
44-4-13quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Divisie 6 hier wat is je record ?
Mooi team man! Hoe speelt chemistry style 'shadow' op de CV's?quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
http://www.easports.com/u(...)fId=eP5ALip8bel3:360
Ik heb nog wel 400.000 dus de kans is groot dat ik nog wel eens wat anders maak
Divisie 9 jonguhhhquote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Divisie 6 hier wat is je record ?
quote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Premjer Liga-team en dan geen enkele Rus.![]()
![]()
mooi gemiddelde met Shaarawyquote:
http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtmlquote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef byah het volgende:
Mijn team,no pace verdedigers dit jaar
[ link | afbeelding ]
Ja, wel goed eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik ze al meteen op shadow had (toen was shadow nog 500-700 coins) en dus niet weet hoe ze spelen zonder shadow. Maar vooral Richards vind ik erg goed vanwege zijn kracht. Veel mensen spelen met snelle vleugel verdedigers, maar Constant en Richards spelen primaquote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mooi team man! Hoe speelt chemistry style 'shadow' op de CV's?
schijnt dat je bij station Nieuwegein lekker kunt koppen iddquote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
Richards is inderdaad een baas, vooral met zijn kracht en koppen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, wel goed eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik ze al meteen op shadow had (toen was shadow nog 500-700 coins) en dus niet weet hoe ze spelen zonder shadow. Maar vooral Richards vind ik erg goed vanwege zijn kracht. Veel mensen spelen met snelle vleugel verdedigers, maar Constant en Richards spelen prima
Ik vind Shaarawy heel erg goed. Zijn bal aannames zijn altijd vloeiend en zijn passing is ook erg sterk. Moet wel zeggen dat zijn gemiddelde ook goed is omdat ik in het begin 4-3-3 (4) speelde en hij wat meer in scoringspositie kwam. Maar dat 4-3-3 werd me op een gegeven moment te moeilijk naar mate mijn tegenstanders beter gingen verdedigen, vandaar nu 4-1-2-1-2.quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mooi gemiddelde met ShaarawyIs ie zo goed?
Nu snap ik waarom je kopdoelpunten tegen krijgt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel met dit.
Ronaldinho 15x gescoord in 20 wedstrijden en nog meer dan 10 assists
oke, nicequote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Kiid het volgende:
Ik vind Shaarawy heel erg goed. Zijn bal aannames zijn altijd vloeiend en zijn passing is ook erg sterk. Moet wel zeggen dat zijn gemiddelde ook goed is omdat ik in het begin 4-3-3 (4) speelde en hij wat meer in scoringspositie kwam. Maar dat 4-3-3 werd me op een gegeven moment te moeilijk naar mate mijn tegenstanders beter gingen verdedigen, vandaar nu 4-1-2-1-2.
Hij speelt maar met 9 man. De rest heeft geen contract meerquote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
N
[..]
Nu snap ik waarom je kopdoelpunten tegen krijgt.
Weet ik, maar kop goals krijg je sowieso toch wel tegen ga ook straks Miranda kopen en Juan jesusquote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
N
[..]
Nu snap ik waarom je kopdoelpunten tegen krijgt.
Moet nog steeds beginnen met spelen en dacht meteen aan ronaldinho.quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldinho
5* skills met zijn passing, shooting en dribbel
Miranda is ook niet erg groot..quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet ik, maar kop goals krijg je sowieso toch wel tegen ga ook straks Miranda kopen en Juan jesus
Het is jammer dat hij geen spits is. Ik erg me dood aan Balotelli en zijn waardeloze balaannames. Maar hij schiet ze er wel in, soms.quote:
Ook, maar dat ze allemaal 1.80 zijn of kleiner helpt ook niet.quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij speelt maar met 9 man. De rest heeft geen contract meer
die zijn contractgestoordquote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij speelt maar met 9 man. De rest heeft geen contract meer
6,1k gaat nu voor rond de 5k.quote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Moet nog steeds beginnen met spelen en dacht meteen aan ronaldinho.
Hoeveel heeft ie je gekost?
Een beetje ja, niet echt overdreven goed.quote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
6,1k gaat nu voor rond de 5k.
Zijn versnelling dit jaar is heel goed best raar voor zijn pace.
Kan je een beetje skillen ?
Groter dan Marquinhos en betere heading statsquote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Miranda is ook niet erg groot..
Dat is waar, hij speelt ook echt heerlijkquote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Groter dan Marquinhos en betere heading stats
Marquinhos of Miranda ?quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat is waar, hij speelt ook echt heerlijk
Miranda, ik had Varane ernaast staan en je merkt echt niks van zijn lengte als je een boom naast hem hebt staan.quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Marquinhos of Miranda ?
Miranda was vorig jaar al heel goed.
sinds Hart op goal staat heb ik niet meer verlorenquote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef byah het volgende:
Mijn team,no pace verdedigers dit jaar
[ link | afbeelding ]
Als je in een 352 doet bijvoorbeeld en hij is rechter spits moet je er rekening meehouden dat hij richting RM gaat constant (dat heb ik met Drogba). Dus zou er dan een RM bij doen die een RW is want veel positiewisselingen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand al met Cavani gespeeld? Geen idee in welke formatie ik hem het beste kan plaatsen door z'n H/H
Kan ook even Santana er naast zetten is ook vrij groot met goeie heading statsquote:Op zondag 29 september 2013 19:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Miranda, ik had Varane ernaast staan en je merkt echt niks van zijn lengte als je een boom naast hem hebt staan.
Ik speelde vandaag toevallig tegen 'm in 352 en hij had 3 assists en een doelpunt, alleen moet ik wel een hybrid zien te maken want ik vind de Ligue 1 verdediging niet zó overtuigend dit jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je in een 352 doet bijvoorbeeld en hij is rechter spits moet je er rekening meehouden dat hij richting RM gaat constant (dat heb ik met Drogba). Dus zou er dan een RM bij doen die een RW is want veel positiewisselingen.
Dat lijkt me een lekkere comboquote:Op zondag 29 september 2013 19:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan ook even Santana er naast zetten is ook vrij groot met goeie heading stats
quote:Op zondag 29 september 2013 19:51 schreef Djeetje het volgende:
Zo jammer dat Garay maar 54 pace heeft
Dede is ook nog steeds goed en Rever ook weer goedquote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat lijkt me een lekkere combo
Nasri heeft bij mij ook maar 18 goals in 52 wedstrijden. Hij heeft wel geloof ik iets van 28/29 assistsquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef FCsuarez het volgende:
iemand die hier met een 1 CAM 2 ST opstelling speelt ?
Speel zelf met De bruyne op CAM, maar die gozer scoort niet heel veel, terwijl in FUT 13 de CM's wel redelijk scoren.
vroeg me eigenlijk gewoon af of dat bij meer mensen zo is..
Zat keus dusquote:Op zondag 29 september 2013 19:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dede is ook nog steeds goed en Rever ook weer goed
3 dode linksquote:Op zondag 29 september 2013 19:54 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee kan ik Vidal toch evengoed op 9 chem krijgen ?
Ja zo niet nee, maar na 10 wedstrijden krijg je plus 1 chem en je kan toch op nog 2 andere manieren plus 1 krijgenquote:
ah okequote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nasri heeft bij mij ook maar 18 goals in 52 wedstrijden. Hij heeft wel geloof ik iets van 28/29 assists
Ik had het druk, vanmiddag ging ik weg, daarna moest ik koken en vervolgens ging ik Studio Sport kijken. Nu ben ik er weerquote:
nee 6+2=8quote:Op zondag 29 september 2013 19:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja zo niet nee, maar na 10 wedstrijden krijg je plus 1 chem en je kan toch op nog 2 andere manieren plus 1 krijgen
Ik speel de standaard 41212 en Ronaldinho heeft er al 15 inleggen na 20 wedstrijden plus 17 assists denk ikquote:Op zondag 29 september 2013 20:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah okespeel zelf ook toevallig de 41212 variant maar dan met CM's toch maar een in de tactiek snuffelen of ik daar iets aan kan doen. zou m wel iets vaker op 18 19 meter willen hebben.
6 + 1 na 10 wedstrijden = 7 + dan nog 2 is 9 dus dan kan dat toch ?quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 29 september 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had het druk, vanmiddag ging ik weg, daarna moest ik koken en vervolgens ging ik Studio Sport kijken. Nu ben ik er weer
Ik heb vandaag ook nog niet gehandeld.. ik ga nu eerst wat bronze packs openenquote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik heb vandaag 0 goede deals gevonden.
loyalty is 1 en manager is 1quote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
6 + 1 na 10 wedstrijden = 7 + dan nog 2 is 9 dus dan kan dat toch ?
op de consolequote:Op zondag 29 september 2013 20:02 schreef zerokil het volgende:
Is het trouwens mogelijk om te zien hoeveel assists iemand heeft?
Dit is wel een oplossing. maar Negredo op CF ja ? er is geen andere optie denk ik ookquote:Op zondag 29 september 2013 20:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Geen idee wat je budget is, maar: http://www.futhead.com/14/squads/690352/
Dit zou ook kunnen: http://www.futhead.com/14/squads/690567/quote:Op zondag 29 september 2013 20:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dit is wel een oplossing. maar Negredo op CF ja ? er is geen andere optie denk ik ook
In 4-3-3 (2) wel vind ik of vind je een RW en LW ook een spits?quote:Op zondag 29 september 2013 20:08 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe spelen de formaties met 1 spits? Veel aansluiting van de RM en LM?
gelukkig is ramos niet zo duur dit jaarquote:Op zondag 29 september 2013 20:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Geen idee wat je budget is, maar: http://www.futhead.com/14/squads/690352/
Pnee mquote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gelukkig is ramos niet zo duur dit jaar
Ik bedoel eigenlijk 4411 en 451. Beetje onduidelijk verwoord.quote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In 4-3-3 (2) wel vind ik of vind je een RW en LW ook een spits?
en gibbs is een goedkopere oplossing dan alabaquote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dit zou ook kunnen: http://www.futhead.com/14/squads/690567/
edit; CB's omdraaien natuurlijk
Jij speelt met Carroll of niet? In welke formatie?quote:Op zondag 29 september 2013 20:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik speel de standaard 41212 en Ronaldinho heeft er al 15 inleggen na 20 wedstrijden plus 17 assists denk ik
Chem niet eens gezienquote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en gibbs is een goedkopere oplossing dan alaba
Deze is wel erg tofquote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dit zou ook kunnen: http://www.futhead.com/14/squads/690567/
edit; CB's omdraaien natuurlijk
lekker voor je!quote:Op zondag 29 september 2013 20:15 schreef byah het volgende:
I love you EA
[ afbeelding ]
Al zeker een week dit gejank
I love you byahquote:Op zondag 29 september 2013 20:15 schreef byah het volgende:
I love you EA
[ afbeelding ]
Voortekenen van een ban?quote:Op zondag 29 september 2013 20:15 schreef byah het volgende:
I love you EA
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |