Daar is allemaal goed over nagedacht danquote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik moet voor een kennis z'n toekomstige YT account een soort serie in elkaar zetten, ik moet in D10 beginnen en steeds per divisie een nieuw team maken. Nu heb ik alleen een probleem dat ik coins nodig heb en dus niet kan spelen
je mag altijd coins kopen hoorquote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wat voor team heb jij eigenlijk?
Hij vroeg of ik het wilde doen, ik heb geen ja gezegd. Mocht ik het doen hangt er wel een beloning aanquote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar is allemaal goed over nagedacht dan
http://www.easports.com/u(...)fId=eP5ALip8bel3:360quote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Wat voor team heb jij eigenlijk?
Hij scoort anders wel erg veel, vooral intikkertjes en headersquote:Op zondag 29 september 2013 19:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Traore is echt zo'n lange zwarte boom.
Noobsquote:Op zondag 29 september 2013 19:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar is allemaal goed over nagedacht dan
44-4-13quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Divisie 6 hier wat is je record ?
Mooi team man! Hoe speelt chemistry style 'shadow' op de CV's?quote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
http://www.easports.com/u(...)fId=eP5ALip8bel3:360
Ik heb nog wel 400.000 dus de kans is groot dat ik nog wel eens wat anders maak
Divisie 9 jonguhhhquote:Op zondag 29 september 2013 19:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Divisie 6 hier wat is je record ?
quote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Premjer Liga-team en dan geen enkele Rus.![]()
![]()
mooi gemiddelde met Shaarawyquote:
http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtmlquote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef byah het volgende:
Mijn team,no pace verdedigers dit jaar
[ link | afbeelding ]
Ja, wel goed eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik ze al meteen op shadow had (toen was shadow nog 500-700 coins) en dus niet weet hoe ze spelen zonder shadow. Maar vooral Richards vind ik erg goed vanwege zijn kracht. Veel mensen spelen met snelle vleugel verdedigers, maar Constant en Richards spelen primaquote:Op zondag 29 september 2013 19:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Mooi team man! Hoe speelt chemistry style 'shadow' op de CV's?
schijnt dat je bij station Nieuwegein lekker kunt koppen iddquote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://www.ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
Richards is inderdaad een baas, vooral met zijn kracht en koppen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, wel goed eigenlijk. Ik moet zeggen dat ik ze al meteen op shadow had (toen was shadow nog 500-700 coins) en dus niet weet hoe ze spelen zonder shadow. Maar vooral Richards vind ik erg goed vanwege zijn kracht. Veel mensen spelen met snelle vleugel verdedigers, maar Constant en Richards spelen prima
Ik vind Shaarawy heel erg goed. Zijn bal aannames zijn altijd vloeiend en zijn passing is ook erg sterk. Moet wel zeggen dat zijn gemiddelde ook goed is omdat ik in het begin 4-3-3 (4) speelde en hij wat meer in scoringspositie kwam. Maar dat 4-3-3 werd me op een gegeven moment te moeilijk naar mate mijn tegenstanders beter gingen verdedigen, vandaar nu 4-1-2-1-2.quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mooi gemiddelde met ShaarawyIs ie zo goed?
Nu snap ik waarom je kopdoelpunten tegen krijgt.quote:Op zondag 29 september 2013 19:40 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik speel met dit.
Ronaldinho 15x gescoord in 20 wedstrijden en nog meer dan 10 assists
oke, nicequote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Kiid het volgende:
Ik vind Shaarawy heel erg goed. Zijn bal aannames zijn altijd vloeiend en zijn passing is ook erg sterk. Moet wel zeggen dat zijn gemiddelde ook goed is omdat ik in het begin 4-3-3 (4) speelde en hij wat meer in scoringspositie kwam. Maar dat 4-3-3 werd me op een gegeven moment te moeilijk naar mate mijn tegenstanders beter gingen verdedigen, vandaar nu 4-1-2-1-2.
Hij speelt maar met 9 man. De rest heeft geen contract meerquote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
N
[..]
Nu snap ik waarom je kopdoelpunten tegen krijgt.
Weet ik, maar kop goals krijg je sowieso toch wel tegen ga ook straks Miranda kopen en Juan jesusquote:Op zondag 29 september 2013 19:41 schreef Thorb het volgende:
N
[..]
Nu snap ik waarom je kopdoelpunten tegen krijgt.
Moet nog steeds beginnen met spelen en dacht meteen aan ronaldinho.quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ronaldinho
5* skills met zijn passing, shooting en dribbel
Miranda is ook niet erg groot..quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Weet ik, maar kop goals krijg je sowieso toch wel tegen ga ook straks Miranda kopen en Juan jesus
Het is jammer dat hij geen spits is. Ik erg me dood aan Balotelli en zijn waardeloze balaannames. Maar hij schiet ze er wel in, soms.quote:
Ook, maar dat ze allemaal 1.80 zijn of kleiner helpt ook niet.quote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij speelt maar met 9 man. De rest heeft geen contract meer
die zijn contractgestoordquote:Op zondag 29 september 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij speelt maar met 9 man. De rest heeft geen contract meer
6,1k gaat nu voor rond de 5k.quote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Moet nog steeds beginnen met spelen en dacht meteen aan ronaldinho.
Hoeveel heeft ie je gekost?
Een beetje ja, niet echt overdreven goed.quote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
6,1k gaat nu voor rond de 5k.
Zijn versnelling dit jaar is heel goed best raar voor zijn pace.
Kan je een beetje skillen ?
Groter dan Marquinhos en betere heading statsquote:Op zondag 29 september 2013 19:43 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Miranda is ook niet erg groot..
Dat is waar, hij speelt ook echt heerlijkquote:Op zondag 29 september 2013 19:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Groter dan Marquinhos en betere heading stats
Marquinhos of Miranda ?quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dat is waar, hij speelt ook echt heerlijk
Miranda, ik had Varane ernaast staan en je merkt echt niks van zijn lengte als je een boom naast hem hebt staan.quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Marquinhos of Miranda ?
Miranda was vorig jaar al heel goed.
sinds Hart op goal staat heb ik niet meer verlorenquote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef byah het volgende:
Mijn team,no pace verdedigers dit jaar
[ link | afbeelding ]
Als je in een 352 doet bijvoorbeeld en hij is rechter spits moet je er rekening meehouden dat hij richting RM gaat constant (dat heb ik met Drogba). Dus zou er dan een RM bij doen die een RW is want veel positiewisselingen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Iemand al met Cavani gespeeld? Geen idee in welke formatie ik hem het beste kan plaatsen door z'n H/H
Kan ook even Santana er naast zetten is ook vrij groot met goeie heading statsquote:Op zondag 29 september 2013 19:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Miranda, ik had Varane ernaast staan en je merkt echt niks van zijn lengte als je een boom naast hem hebt staan.
Ik speelde vandaag toevallig tegen 'm in 352 en hij had 3 assists en een doelpunt, alleen moet ik wel een hybrid zien te maken want ik vind de Ligue 1 verdediging niet zó overtuigend dit jaar.quote:Op zondag 29 september 2013 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je in een 352 doet bijvoorbeeld en hij is rechter spits moet je er rekening meehouden dat hij richting RM gaat constant (dat heb ik met Drogba). Dus zou er dan een RM bij doen die een RW is want veel positiewisselingen.
Dat lijkt me een lekkere comboquote:Op zondag 29 september 2013 19:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan ook even Santana er naast zetten is ook vrij groot met goeie heading stats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |