Dat geloof ik inderdaad wel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Als die straks in het TOTW zit gaat die over de 100K
Timmy.gif is in dit geval volledig terecht.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor, helpt met mijn inzicht enzo.
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 18:35 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Vind ik wel hoor, helpt met mijn inzicht enzo.
alleen zijn keeper heeft er nog wel eens moeite mee.quote:Op zondag 29 september 2013 18:36 schreef Thorb het volgende:
Het helpt wel degelijk. Zo weet GJE tegenwoordig wat buitenspel is, allemaal dankzij FIFA.
Ontslagenquote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is er eigenlijk met Toefjes gebeurd?
Pelle is wel degelijk bruikbaar ondanks zijn pace.quote:Op zondag 29 september 2013 18:44 schreef Fuszy het volgende:
Holaaaa
'
Pelle moet sowieso een IF krijgen. Bazenspeler met bazenstats (op pace na, maar hij is vaak sneller dan de verdedigers) en waarschijnlijk nog cheap ook
Ja ik gebruik hem in mijn team en geef nog weleens een steekpass op hem omdat hij best goed loopt. Als hij een voorsprong heeft dan krijg je hem bijna niet van de bal af.quote:Op zondag 29 september 2013 18:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pelle is wel degelijk bruikbaar ondanks zijn pace.
Zoals?quote:Op zondag 29 september 2013 18:49 schreef dion_v_k het volgende:
Ik had echt niet verwacht dat spelers zo snel duurder zouden worden na de crash
Zometeen een potje ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Pelle is wel degelijk bruikbaar ondanks zijn pace.
Als Fenerbahce afgelopen is, het is nu rust.quote:
Blij dat ik er een gekocht heb voor 72kquote:Op zondag 29 september 2013 18:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Als die straks in het TOTW zit gaat die over de 100K
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |