Echt ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Finesse aids is al gefixed toch ook..
Ik moest lachenquote:Op zondag 29 september 2013 18:04 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/231797/
Binnen de 16 (of binnen 20 meter) wel, maar long shot finesse is echt niet meer zo simpel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Echt ?
Pato schiet ze er nog allemaal makkelijk in met finesse.
Dit was ook binnen de 16 kan er wel even een gifje van makenquote:Op zondag 29 september 2013 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Binnen de 16 (of binnen 20 meter) wel, maar long shot finesse is echt niet meer zo simpel.
Hulk heeft alleen die mooie goal gescoord. Kerzhakov en Danny waren belangrijker/gevaarlijker...quote:Op zondag 29 september 2013 18:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, nu hopen dat Hulk en Lewa in TOTW zitten. Dani Alves komt nog voor Maicon, kom nog 5k te kort..
Ik geloof je wel hoor. Shit happens. Niet te fel naar een hoek richten dan.quote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit was ook binnen de 16 kan er wel even een gifje van maken
Alsof die dikke nog zo wendbaar is.quote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef Djeetje het volgende:
Eigenlijk best wel een schande dat spelers als Gotze, Isco, Kagawa, Lamela, Lucas, Silva, Aguero een hogere dribbling hebben dan Ronaldinho in FIFA
Dit inderdaad, maar zodra ik zeg dat Skills en Dribbling echt niet altijd met elkaar te maken hoeven hebben, ben ik dood.quote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die dikke nog zo wendbaar is.
Dan kan hij nog wel een hele goeie balcontrole hebben en dus goeie dribbelquote:Op zondag 29 september 2013 18:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof die dikke nog zo wendbaar is.
Hoezo ?quote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit inderdaad, maar zodra ik zeg dat Skills en Dribbling echt niet altijd met elkaar te maken hoeven hebben, ben ik dood.![]()
Balcontrole is nog maar de helft van je dribbling op je kaart.quote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel een hele goeie balcontrole hebben en dus goeie dribbel
Ik had er vorige keer met iemand een discussie over(weet niet meer wie) en die vond dat Wallyson voor een 5* skiller veel te lage dribbling had.quote:
Agility is ook belangrijk voor die stat en die is bij hem wat minder in vergelijking met de andere spelers die je noemde.quote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel een hele goeie balcontrole hebben en dus goeie dribbel
Agility is belangrijk voor skillsquote:Op zondag 29 september 2013 18:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had er vorige keer met iemand een discussie over(weet niet meer wie) en die vond dat Wallyson voor een 5* skiller veel te lage dribbling had.
Oh ja, ook vergeten. Dat zal bij Ronaldinho inderdaad een hoop verklaren.quote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Agility is belangrijk voor skills
Vorig jaar was Coutinho echt goed met zijn dribbel.quote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Agility is ook belangrijk voor die stat en die is bij hem wat minder in vergelijking met de andere spelers die je noemde.
75 agility evengoed nogquote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh ja, ook vergeten. Dat zal bij Ronaldinho inderdaad een hoop verklaren.![]()
ja toch niet danquote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Finesse al gepatched? Zou half oktober toch pas gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |