1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2003 Hamilton Igor Astarloa (ESP) Alejandro Valverde (ESP) Peter Van Petegem (BEL) 2004 Verona Óscar Freire (ESP) Erik Zabel (GER) Luca Paolini (ITA) 2005 Madrid Tom Boonen (BEL) Alejandro Valverde (ESP) Anthony Geslin (FRA) 2006 Salzburg Paolo Bettini (ITA) Erik Zabel (GER) Alejandro Valverde (ESP) 2007 Stuttgart Paolo Bettini (ITA) Alexandr Kolobnev (RUS) Stefan Schumacher (GER) 2008 Varese Alessandro Ballan (ITA) Damiano Cunego (ITA) Matti Breschel (DEN) 2009 Mendrisio Cadel Evans (AUS) Alexandr Kolobnev (RUS) Joaquim Rodríguez (ESP) 2010 Geelong Thor Hushovd (NOR) Matti Breschel (DEN) Allan Davis (AUS) 2011 Copenhagen Mark Cavendish (GBR) Matthew Goss (AUS) André Greipel (GER) 2012 Valkenburg Philippe Gilbert (BEL) Edvald Boasson Hagen (NOR) Alejandro Valverde (ESP) |
Gewoon beiden.quote:
Dat klopt ook en dan wint een subtopper.quote:Op zondag 29 september 2013 16:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Slechtste scenario: Cancellara zit erbij, en die rijdt de laatste 10 kilometer op kop met die drie in zijn wiel.
Dan denk ik dat hij ze er alsnog oplegt in de sprint. Zeker die 2 Spanjaarden, Pozzato wordt wat moeilijker.quote:Op zondag 29 september 2013 16:31 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Slechtste scenario: Cancellara zit erbij, en die rijdt de laatste 10 kilometer op kop met die drie in zijn wiel.
Nee. Cancellara in een groepje laat zich altijd verrassen als hij ermee naar de finish rijdt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan denk ik dat hij ze er alsnog oplegt in de sprint. Zeker die 2 Spanjaarden, Pozzato wordt wat moeilijker.
Ha!quote:Op zondag 29 september 2013 16:32 schreef zeeppaardje het volgende:
Voor de Italianen valt het zo wel mooi in het water
Nee, Pietertje en Wilco voorin. Mollema in tweede groepje.quote:
Volgens Gio Lippens waren het Weening en Kelderman die in het eerste peloton zaten.quote:
Klopt ook.quote:Op zondag 29 september 2013 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Gio Lippens waren het Weening en Kelderman die in het eerste peloton zaten.
Iddquote:Op zondag 29 september 2013 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Wuyts, Gilbert gaat klagen dat Vansummeren kan profiteren van de motor, dat klinkt waarschijnlijk.
Gesink en Mollema komen denk ik in die groep nog wel aansluiten. Zaten achter de breuk na de val van Nibali.quote:
Ze moeten nu maar meer voorin gaan rijden.quote:
Australisch eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 16:36 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@CiclismoVIP: #Toscana2013 // LA BAZA DE VISCONTI A TOMADO FUERZAS EN ITALIA.
VEREMOS COMO REACCIONAN LAS DEMÁS SELECCIONES POR DETRÁS...”
"@Sautor: kap eens met je post diarree"quote:Op zondag 29 september 2013 16:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
“@Nino_NAMEK: Laat je niet leven door een ander, leef ook niet voor een ander. #Nino”
Die had Visconti al bij Huzarski getrokken.quote:
Ja maar als je al zo vaak gelost bent, vraag je je af hoeveel er nog in zit als de finale gaat beginnen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:39 schreef Pedroso het volgende:
Gesink kan misschien bij Nibali aansluiten en terugkomen.
Och, in de giro kreeg hij ook al een cadeau natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 16:39 schreef Ereinion het volgende:
Denken die clowns nou echt dat Visconti een kans maakt?
Niet volgens de NOS:quote:
quote:28,5 km - In de grote groep rijden vier Nederlanders: Weening, Kelderman, Gesink en Mollema. Zestig man bijeen
Zal er dan ook wel snel weer afvliegen idd.quote:Op zondag 29 september 2013 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar als je al zo vaak gelost bent, vraag je je af hoeveel er nog in zit als de finale gaat beginnen.
Ik vraag me af of hij wel gelost was steeds. Hij zat steeds niet attent achter een breuk, maar hij was niet zelf gelost.quote:Op zondag 29 september 2013 16:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja maar als je al zo vaak gelost bent, vraag je je af hoeveel er nog in zit als de finale gaat beginnen.
Misschien kunnen ze hem de laatste ronde ook lanceren bergop met een motor.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 16:41 schreef n00b13 het volgende:
Kan iemand Nibali even een stok tussen zijn spaken steken?
Maar is geen goed teken om in het laatste gedeelte van het peloton te zitten, je kunt er op wachten dat het breekt bij valpartijen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij wel gelost was steeds. Hij zat steeds niet attent achter een breuk, maar hij was niet zelf gelost.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Op 3 kilometer een minuut dichtgereden, dan kan een sprinttrein zelfs niet.
Vraag maar aan Herbert, dat heet sparen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar is geen goed teken om in het laatste gedeelte van het peloton te zitten, je kunt er op wachten dat het breekt bij valpartijen.
En winnen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef rubbereend het volgende:
Huzarski gaat dadelijk gewoon demarreren
gesink en regen werkte in de giro ook al niet goedquote:Op zondag 29 september 2013 16:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Maar is geen goed teken om in het laatste gedeelte van het peloton te zitten, je kunt er op wachten dat het breekt bij valpartijen.
Gesink in goede doen rijdt wel vooraan ja,quote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
gesink en regen werkte in de giro ook al niet goed
quote:
Dood, zelfs.quote:
quote:
Mollema was kopman.quote:Op zondag 29 september 2013 16:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gesink wtf.. daar moest het toch van komen..
quote:
quote:
behalve als je Nibali heet en een lift krijgtquote:Op zondag 29 september 2013 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Is ook zinloos om als je gelost bent (of pech heb gehad) om alleen door te rijden.
Hij maakt idd een betere induk dan eerder in de koers.quote:Op zondag 29 september 2013 16:46 schreef TheArt het volgende:
Bauke lijkt er doorheen te zijn gekomen.
Pauwels is in bloedvorm. Heb je die op de Angliru gezien?quote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef Zelva het volgende:
Toch een erg matig WK van de Nederlanders tot zover. Als een Pauwels er nog bij kan zitten.
Als t ergens een parkoers is voor ze, dan is t vandaag wel.quote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef Ereinion het volgende:
Mollema niet goed, Weening nauwelijks een eendagsrenner. Het is weer eens hetzelfde verhaal. Hopelijk kunnen ze zichzelf overstijgen.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef Ereinion het volgende:
Mollema niet goed, Weening nauwelijks een eendagsrenner. Het is weer eens hetzelfde verhaal. Hopelijk kunnen ze zichzelf overstijgen.
Die had die in de Alpenrit in de tour er al afgereden voor mollemaquote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef raptorix het volgende:
Geesink moet eens ballen krijgen, dit schiet niet op.
Kreuzinger rijdt ook niet uit.quote:
Molkema kwam zelfs als tweede boven net volgens mij...quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bauke nog wel voorin dna? Zag alleen Weening
Komt ook omdat de hoop op Gesink gevestigd wasquote:Op zondag 29 september 2013 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat wordt het hier ineens even druk als Gesink uitvalt.
Waar hij op 2 minuten gereden werd door Ellisonde?quote:Op zondag 29 september 2013 16:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pauwels is in bloedvorm. Heb je die op de Angliru gezien?
Bauke zit juist helemaal voorin. Positie 6 nu.quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Bauke nog wel voorin dna? Zag alleen Weening
Je verwacht het niet he.quote:Op zondag 29 september 2013 16:48 schreef heywoodu het volgende:
Wat wordt het hier ineens even druk als Gesink uitvalt.
Volgens mij werd meer van Mollema verwacht.quote:Op zondag 29 september 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komt ook omdat de hoop op Gesink gevestigd was
Toppiequote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bauke zit juist helemaal voorin. Positie 6 nu.
want dan rij je tenminste in beeld?quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Volgens mij was de tactiek der kansloze aanvallen zelfs beter.
Als we maar voor de Belgen eindigen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Meedoen in de finale zal denk ik het hoogst haalbare zijn voor de Nederlanders.
Mollema a la in de Vuelta dan maarquote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gok dat er niemand echt wegraakt bergop of bergaf en dat er nog eentje weg gaat rijden in de laatste 2 vlakke kilometers.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij werd meer van Mollema verwacht.
Dat is zonder commercieel belang niet belangrijk.quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
want dan rij je tenminste in beeld?
Of een elitegroepje dat samen aankomt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik gok dat er niemand echt wegraakt bergop of bergaf en dat er nog eentje weg gaat rijden in de laatste 2 vlakke kilometers.
ok bedanktquote:Op zondag 29 september 2013 16:52 schreef n00b13 het volgende:
Ik denk dat Nederland gewoon rustig afwacht. De rest laat rijden en in de laatste 4 kilometer met de hele ploeg keihard gaat fietsen. Mijn voorspelling, plaats 1 t/m 6: Nederland.
Heeft opgegeven.quote:
Mart zit net achter het peloton en maakt verschrikkelijke remonte!quote:
Hij is er al af, toch?quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman voor het eerst in zo'n lange koers (+220 km) en zit er nog keurig bij. Zal zometeen er uiteraard wel afvliegen maar is veelbelovend.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Gees is toch niet afgestapt he?
Voorlopig geschorst wegens doping.quote:
Dat eerste. Al drie weken. Spectacle fantastique.quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ban waarschijnlijk.
Of in het Eredivisie-topic.
Roept u maar.
Nee hoor, zit nog in het peleton.quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, die heeft zich boos omgedraaid en is naar huis gefietst.quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat er nog vele mogen volgen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat eerste. Al drie weken. Spectacle fantastique.
die pennen in zijn been zullen wel weer te koud zijn gewordenquote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Samen met Quintana, Wiggins, Froome en Cav.quote:
Ja een ban van een paar maanden.quote:Op zondag 29 september 2013 16:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ban waarschijnlijk.
Of in het Eredivisie-topic.
Roept u maar.
Sterk in de breedte.quote:Op zondag 29 september 2013 16:54 schreef TLC het volgende:
Tsja, met 9 man starten en maar met 2 man finishen is toch wel erg matig... gelukkig gaat Mollema wereldkampioen worden anders was het helemaal treurig
Je verwacht het niet.quote:
En nog meer van dit soort volk. Kijken zeker alleen TDF.twitter:gaudinio twitterde op zondag 29-09-2013 om 16:53:09Als het er echt om gaat zijn de meeste nederlanders al lang onder de douche. Slechte mentaliteit typisch nederlands. #gesink reageer retweet
Weening voor een mooie 8ste plek.quote:
haha, die hashtag.quote:Op zondag 29 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
En nog meer van dit soort volk. Kijken zeker alleen TDF.twitter:gaudinio twitterde op zondag 29-09-2013 om 16:53:09Als het er echt om gaat zijn de meeste nederlanders al lang onder de douche. Slechte mentaliteit typisch nederlands. #gesink reageer retweet
Kanslozen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
Kappen met twitters van nujij volk. Ik word daar zo moe van.quote:Op zondag 29 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik kan zo kwaad worden om dit soort mensen. Ultieme domheid.quote:Op zondag 29 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
Vast als je zegt dat hij in quebec heeft gewonnen, kijken ze je raar aan... Quebec?quote:Op zondag 29 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
Welke Josti is dat ?quote:Op zondag 29 september 2013 16:55 schreef Pino112 het volgende:
ik vind het pas erg dat mensen foto's van hun kleine koters zo op fb en twitter zetten, die kinderen is hun niks gevraagd of ze dat wel zouden willenquote:Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Ik kan zo kwaad worden om dit soort mensen. Ultieme domheid.
Sagen er dus af?!quote:Rappe mannen
23 km - Degenkolb, Boasson Hagen en Van Avermaet draaien in de 1ste groep voor de voorlaatste keer de Salviati op.
Idd. Sterker nog: dat soort figuren weten nog niet eens waar Quebec ligt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Vast als je zegt dat hij in quebec heeft gewonnen, kijken ze je raar aan... Quebec?
Dit.quote:Op zondag 29 september 2013 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kappen met twitters van nujij volk. Ik word daar zo moe van.
Nou nou nou nouquote:Op zondag 29 september 2013 16:58 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen ze die kop van Dijkstra niet eens tectyleren.
Niet opgelet eerlijk gezegd maar het zou me tegenvallen.quote:
Doe eens normaal man.quote:Op zondag 29 september 2013 16:58 schreef Ereinion het volgende:
Kunnen ze die kop van Dijkstra niet eens tectyleren.
HA, iedere josti weet dat Quebec in Frankrijk ligtquote:Op zondag 29 september 2013 16:57 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Idd. Sterker nog: dat soort figuren weten nog niet eens waar Quebec ligt.
Nee Quebec ligt vlak naast Qatar.quote:Op zondag 29 september 2013 16:58 schreef TLC het volgende:
[..]
HA, iedere josti weet dat Quebec in Frankrijk ligt![]()
We hebben al gewonnenquote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef noodgang het volgende:
Leuk ook dat die mensen de medaillespiegel van dit wk vast niet gezien hebben
[ afbeelding ]
Mentaal zo zwak.quote:
Jaa inderdaad eigenlijk zou iedereen gewoon een tweetje terug moeten sturen met die fotoquote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ]
TYPISCH NEDERLANDSCHE MENTALITEIT!quote:Op zondag 29 september 2013 17:00 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2013 17:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
TYPISCH NEDERLANDSCHE MENTALITEIT!
Alleen maar focussen op wat we al hebben. Tevreden zijn met MIDDELMAAT!
HOOR JE ME!
Purito en Valverde zijn goed in linkeballen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:02 schreef Pedroso het volgende:
Wat een bleke koers van de Spanjaarden.
en dan sprint Valverde straks naar de winstquote:Op zondag 29 september 2013 17:02 schreef Pedroso het volgende:
Wat een bleke koers van de Spanjaarden.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:02 schreef n00b13 het volgende:
Als ik de coach was zou ik tegen gesink zeggen.
Als jij wint dan ga ik...
.. JUICHEN!
twitter:chrisfroome twitterde op zondag 29-09-2013 om 16:03:27Bad day for me today. Really tough circuit under these conditions. Big respect to the guys who're still out there! #Toscana2013 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |