De Spanjaarden moeten nu wat doen lijkt me.quote:
Lijkt mij ook. Vraag is of ze dat zelf door hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Spanjaarden moeten nu wat doen lijkt me.
Denken dat de Spanjaarden voor elkaar gaan werkenquote:Op zondag 29 september 2013 16:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Spanjaarden moeten nu wat doen lijkt me.
Tuurlijk, die hebben gewoon afgesproken om bv in de voorlaatste ronde vol te gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 16:24 schreef OProg het volgende:
[..]
Lijkt mij ook. Vraag is of ze dat zelf door hebben.
in de tijd van Freire kon het altijd welquote:Op zondag 29 september 2013 16:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denken dat de Spanjaarden voor elkaar gaan werken
twitter:NickNuyens twitterde op zondag 29-09-2013 om 16:16:07De wereldkampioen zal iemand zijn die lange tijd relatief hoge wattages kan duwen. Explosiviteit ebt weg dr regenweer. #spartacus #nibali reageer retweet
Gesinkquote:Op zondag 29 september 2013 16:26 schreef Felagund het volgende:
twitter:NickNuyens twitterde op zondag 29-09-2013 om 16:16:07De wereldkampioen zal iemand zijn die lange tijd relatief hoge wattages kan duwen. Explosiviteit ebt weg dr regenweer. #spartacus #nibali reageer retweet
Francis De Greef.quote:Op zondag 29 september 2013 16:26 schreef Felagund het volgende:
Sommigen willen idd nog niet eens voor zichzelf werken.quote:Op zondag 29 september 2013 16:25 schreef Zelva het volgende:
[..]
Denken dat de Spanjaarden voor elkaar gaan werken
Ik noem een Valverde.quote:Op zondag 29 september 2013 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommigen willen idd nog niet eens voor zichzelf werken.
Ideaal scenario, 1 renner op kop (maakt niet uit wie) en Rodriguez, Valverde en Pozzato in de achtervolging. Die gaan met zijn drietjes surplacen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sommigen willen idd nog niet eens voor zichzelf werken.
quote:Op zondag 29 september 2013 16:29 schreef Montov het volgende:
Herbert die nu pas er achter komt dat de Italianen niet hoeven te achtervolgen. Joh.
Was te verwachten.quote:
Slechtste scenario: Cancellara zit erbij, en die rijdt de laatste 10 kilometer op kop met die drie in zijn wiel.quote:Op zondag 29 september 2013 16:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ideaal scenario, 1 renner op kop (maakt niet uit wie) en Rodriguez, Valverde en Pozzato in de achtervolging. Die gaan met zijn drietjes surplacen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |