Bedankt voor het aanbod, maar ik had al van collega's begrepen dat het niet de aller beste race is van de afgelopen tijdquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
http://binsearch.info/?q=(...)adv_age=1100&server=
Zo te zien zijn dat ze alledrie
Moto3 was absoluut de moeite waardquote:Op maandag 28 oktober 2013 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik had al van collega's begrepen dat het niet de aller beste race is van de afgelopen tijd
sorry hoor, maar wat een onzin. was een zeer fraaie race en erg spannend of marques langs lorenzo zou komen....quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moto3 was absoluut de moeite waard
Moto2 was spectaculair vanwege de eerste bocht van de race en daarna niet spannend nee en MotoGP viel gewoon heel erg tegen
Tot halverwege de race waren er misschien een paar licht opwindende momentjes, daarna niet meer. Al met al kon de race me gewoon heel weinig boeien eigenlijk, Lorenzo was overduidelijk de beste.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:57 schreef Marks het volgende:
[..]
sorry hoor, maar wat een onzin. was een zeer fraaie race en erg spannend of marques langs lorenzo zou komen....
Geniaal! Geweldig dit soort dingen, zit echt op t puntje van mn stoel als dit soort dingen gebeurenquote:Op woensdag 30 oktober 2013 22:24 schreef Marks het volgende:
Ok, het is geen MotoGP, maar wel een ex motoGP coureur: James Ellison.
Vandaag de epische races op Silverstone gezien, daar kan zelfs de Moto3 niet tegen op![]()
Met dit als werkelijk fenomenaal moment...![]()
Dat is dus de rechterknik Stowe, na het hangar straight op Silverstone
Naast 2 races die beiden binnen enkele honderdsten werden beslist door dezelfde 2 rijders
MotoGP (en 2/3) is op Sport 1 echt totaal geen drama juist.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Motogp vanaf volgend jaar niet meer op BBC.
http://www.racesport.nl/M(...)D/32121/Default.aspx
Ik baal hier van alles moet tegenwoordig achter de decoder. Ik ben niet van plan om volgend jaar een abonnement te nemen op Sport1 om Motogp en formule1 te kunnen volgen. Sport1 is toch een drama ze beiden niks en de klanten alleen maar zeuren maar Sport1 doet hier niks aan.
Marquez hoeft alleen maar een keertje op z'n bek te gaan zoals die al eerder heeft gedaan dit jaar.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:00 schreef H1N1 het volgende:
Dat was ff knallen zeg, wat een snelle tijden. Racepace van Lorenzo is constanter dan Van MM denk ik zo. Kampioenschap is wel vergeven of er moeten morgen hele gekke dingen gebeuren..
fixedquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:26 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Marquez hoeft alleen maar een keertje op z'n bek te gaan zoals die al 'n keer of 2 eerder heeft gedaan dit jaar.
Ik zit er echt al 2 weken naar uit te kijken, maar vooral naar de strijd tussen Viņales, Rins en Salomquote:Op zondag 10 november 2013 00:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
fixed
Enfn, zonder bevooroordeeld tezijn: hopelijk 'n mooie race morgen!
moto2 of 3?quote:Op zondag 10 november 2013 01:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit er echt al 2 weken naar uit te kijken, maar vooral naar de strijd tussen Viņales, Rins en Salom
Pff dat kan echt zo'n ziek spannende ontknoping worden he..![]()
![]()
![]()
Moto3, 2 is al beslistquote:Op zondag 10 november 2013 02:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
moto2 of 3?
Om eerlijk te zijn: ik heb van geen een van de 2 maar een wedstrijd gezien
zekerquote:Op zondag 10 november 2013 10:58 schreef M.Melandri het volgende:
Volgend jaar Schouten erbijeindelijk een goede Nederlander in de moto 3
quote:Op zondag 10 november 2013 10:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Heb ik dat vannacht nog getyptweet ik niets meer van en is nog leesbaar ook
Waar kijken jullie? Op welke zender?quote:Op zondag 10 november 2013 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Rins moet tot 2 ronden voor het eind echt geen moment risico nemen, eerst maar eens kijken of Salom en Viņales elkaar er niet af vechten.
Sport1, maar er zijn ook wel streams.quote:Op zondag 10 november 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar kijken jullie? Op welke zender?
Thanksquote:Op zondag 10 november 2013 11:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Sport1, maar er zijn ook wel streams.
Sport1quote:Op zondag 10 november 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar kijken jullie? Op welke zender?
Inderdaad, laat die maar lekker voor plek 4 knokkenquote:Op zondag 10 november 2013 11:14 schreef M.Melandri het volgende:
Eigenlijk hoop ik niet dat Folger en Miller tussen die jongens komen.
Hij heeft naar je geluisterdquote:Op zondag 10 november 2013 11:08 schreef heywoodu het volgende:
Rins moet tot 2 ronden voor het eind echt geen moment risico nemen, eerst maar eens kijken of Salom en Viņales elkaar er niet af vechten.
Precies ja, als die elkaar er nog afrijden is Salom mooi kampioen.quote:Op zondag 10 november 2013 11:27 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij blijft wel rijden, je weet maar nooit wat Rins en Vinales samen nog gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |