SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
quote:
Moet Van Boekel die ook even affluiten dan.quote:Op zondag 29 september 2013 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, maar als je 'm zelf niet maakt doet de tegenstander het
True, al heb ik dan nog wel het minst met Vitesse. Dat halflege stadion elke keer is extreem sneu.quote:Op zondag 29 september 2013 13:57 schreef AFCNiels het volgende:
Eigenlijk heb ik met allebei deze clubs helemaal niks.
Welnee, nergens voor nodig.quote:Op zondag 29 september 2013 13:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Moet Van Boekel die ook even affluiten dan.
Maar dat de spits van nummer laatst minder scoort dan de spits van de nummer 1 is dan ook een verbazing voor jou.quote:Op zondag 29 september 2013 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, maar als je 'm zelf niet maakt doet de tegenstander het
Wellicht geeft hij wel een strafschop.quote:Op zondag 29 september 2013 13:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Moet Van Boekel die ook even affluiten dan.
Neu, maar ik heb Higdon nog zo goed als niks goed zien doen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat de spits van nummer laatst minder scoort dan de spits van de nummer 1 is dan ook een verbazing voor jou.
[..]
Snap ik ook niets van.quote:Op zondag 29 september 2013 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, bedankt. Al vind ik Eikrem op de bank wel zorgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |