Het is gepasteuriseerd, that's it.quote:Op zondag 29 september 2013 15:11 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ja, ei plus een lading andere troep.
Maar waarom zou je ze scheiden? Dat heb ik nooit begrepen, bijna alle nutrienten zitten in het ei-geel.
Nog een geluk dat je er zo vanaf komt, voor het zelfde geld scheur je alles af.quote:Op zondag 29 september 2013 16:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Basic Fit.
Mannetjes die het te druk vinden en daarom kapotte bankjes pakken uit de ''defect'' hoek en die tussen de goede bankjes deponeren. Zodat ik nietsvermoedend zo'n bankje pak hem op incline stand doe, wat dumbells a 18 kg pak en er keihard doorheen zak.Komt er een man naar mij toe( zelfde man die zei dat squatten gevaarlijk is). ''Ja hij is al een tijdje kapot hoor''. Toen werd ik echt pissig. ''Jullie staan wel in de rij te kwijlen als ik aan het squatten ben maar zodra je ziet dat ik een kapotte bench gebruik hebben jullie geen ballen om mij te waarschuwen''. Niemand durfde wat te zeggen
.
Heb nu een stijve nek, zere schouder en had geen zin meer om te trainen.
Ja dat dacht ik ook..Ik kon de dumbells nog wel controleren het is niet dat ze naar opzij zakten maar wel een stuk naar beneden ( onder de 90 graden) , erg belastend voor mijn schouders.quote:Op zondag 29 september 2013 16:45 schreef esv7 het volgende:
[..]
Nog een geluk dat je er zo vanaf komt, voor het zelfde geld scheur je alles af.
18 kiloquote:Op zondag 29 september 2013 16:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Basic Fit.
Mannetjes die het te druk vinden en daarom kapotte bankjes pakken uit de ''defect'' hoek en die tussen de goede bankjes deponeren. Zodat ik nietsvermoedend zo'n bankje pak hem op incline stand doe, wat dumbells a 18 kg pak en er keihard doorheen zak.Komt er een man naar mij toe( zelfde man die zei dat squatten gevaarlijk is). ''Ja hij is al een tijdje kapot hoor''. Toen werd ik echt pissig. ''Jullie staan wel in de rij te kwijlen als ik aan het squatten ben maar zodra je ziet dat ik een kapotte bench gebruik hebben jullie geen ballen om mij te waarschuwen''. Niemand durfde wat te zeggen
.
Dit.quote:Op zondag 29 september 2013 17:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
18 kilo vind ik toch een behoorlijk gewicht.
en 20kg is bijna 22kg en dat is ook behoorlijk watquote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit.
18kg is bijna 20kg. En dat is ook behoorlijk wat.
alsjeblieftquote:Op zondag 29 september 2013 16:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen wat de "politieke bullshit" in de Olympia nou precies inhoudt, want ik begrijp het niet echt. Gaat het om sponsoren of?
Thanks.quote:
Hoeveel ml doe je er ongeveer bij?quote:Op zondag 29 september 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een spul, zal straks even het een en ander terugkijken.
Olijfolie door je shakes is trouwens prima te doen ben ik nu achter! Al helemaal met melk en chocowhey. Je moet gewoon elke keer even goed schudden wanneer je weer gele belletjes ziet.(olie mengt niet, of alleen tijdelijk)
Pure olijfolie zelf daarentegen geeft meteen een kotsreflex.Alsof je benzine probeert te drinken ofzo.
Haha respect.quote:Op zondag 29 september 2013 16:21 schreef Fanta-stick het volgende:
Basic Fit.
.
Ik train niet meer in zijn gym, heb hem daar ook maar 1x gesproken. Maar hij was ermee gestopt ofzo omdat hij geblesseerd was geraakt oid.quote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef ZetaOS het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat beterwetertje EdwinNL ?
Weten jullie het nog?
De man moet inmiddels 30 kilo spiermassa hebben gewonnen!?
Nee, iedereen gaat pijnloos door het leven. Ik zou je naar de dokter haasten.quote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik het normaal dat je zo nu en dan last hebt van wat pijntjes? Knie en rug bijvoorbeeld.
Hmm, ik denk een derde van een glas ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 20:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hoeveel ml doe je er ongeveer bij?
Maar waaromquote:Op zondag 29 september 2013 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hmm, ik denk een derde van een glas ofzo.Best wel een flinke scheut.
Ja maar dat hoort erbij. Als je je knieën voelt met squatten of je onderrug met deadliften gewoon doorgaan.quote:Op zondag 29 september 2013 21:00 schreef Dimachaerus het volgende:
Is het normaal dat je zo nu en dan last hebt van wat pijntjes? Knie en rug bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |