Er zijn mensen die zeggen dat het niet helpt, maar ik heb er in ieder geval een veiliger gevoel bij. Mijn nek is behoorlijk kwetsbaar en eidere keer als ik daar iets verrek, zit ik rustig een week stil. Daarnaast vind ik het gewoon logisch om je gehele wervelkolom in één lijn te hebben in plaats van een rare kronkel omhoog omdat je je hoofd hoog houdt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:52 schreef skudkind het volgende:
[..]
Thanx voor de tip, heb het vanavond geprobeerd en merkte idd een verschil. Denk dat ik 'm erin ga houden.
OHP is een lastige. Ik zit al een maand ofzo vast op 52.5kg. De laatste twee reps zijn noodgedwongen push presses...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik vind 2,5 kg eigenlijk al te veel, blijf zo lang hangen op een gewicht terwijl de andere lifts wel vooruit gaan.
Buikspieren aanspannen en borst vooruit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
Nog tips om de bovenrug recht te houden tijdens de deadlift?
Met 95kg had ik er geen last van maar met 97.5 en 100 wel.
Uiteraard doe ik dat al.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef Atemno het volgende:
[..]
Buikspieren aanspannen en borst vooruit.
Ik doe dat ook vnl door m'n borst vooruit te 'houden'. Kan verder niks bedenken, misschien blijven trainen op gewicht waarbij je form goed blijft en dan langzamer omhoog?quote:
Idd borst vooruit houden, en ik kijk ook schuin omhoog wanneer ik de bar van de grond til, heb wel het gevoel dat dit werkt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
Beste is om videos te bekijken van bijvoorbeeld Rippetoe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:44 schreef Beach het volgende:
Je kan gewoon op 'Topic volgen' drukken, Henk. Dit is aandachthoererij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef fathank het volgende:
Weer even posten hier, was verdwenen uit MyAT.
tvpquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:58 schreef fathank het volgende:
Weer even posten hier, was verdwenen uit MyAT.
Ja klopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je kan gewoon op 'Topic volgen' drukken, Henk. Dit is aandachthoererij.
Maar wel een super fysiek vind ik, alleen zijn kuiten zijn nog steeds vrij slecht in vergelijking met de anderen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:28 schreef star_gazer het volgende:
Wat heeft Dennis Wolf toch een godsgruwelijk lelijke tan. Moet je z'n lippen en rond z'n haarlijn kijken.
En Kai Greene heeft ziek mooie biceps trouwens.
Dat is toch geen tan maar gewoon schoensmeer oid? En dat loopt dan uit doordat je gaat zweten door die stage lights etc.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:28 schreef star_gazer het volgende:
Wat heeft Dennis Wolf toch een godsgruwelijk lelijke tan. Moet je z'n lippen en rond z'n haarlijn kijken.
En Kai Greene heeft ziek mooie biceps trouwens.
Het lijkt sterk op een samenvatting van het stuk van Andy Bolton's boek over de deadlift.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef dreamerbulk het volgende:
voor deadlift, dit artikel, meer heb je eigenlijk niet nodig
http://articles.elitefts.(...)hat-changed-my-life/
http://krachttraining.net(...)es-starting-strength?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:36 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zoek een artikel of vid over de deadlift maar dan Nederlandstalig voor iemand die die de Engelse taal alleen op vakantieniveau vaardig is. Bestaat er überhaupt zoiets? Ik zit qua gedetailleerdheid te denken aan een elitefts - so you think you can deadlift maar dan dus Nederlandstalig.
Alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |