quote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gisteren ja. Toen was ik lekker ruzie aan het maken. Maak jij nu eens ruzie.
Nee ik zit geen lesbische vrouwen op te zoeken op internet. Ik denk gewoon: lesbische vrouwen zijn vrouwen... de een is vrouwelijk, de ander minder, net als hetero vrouwen.quote:
Goed idee, zal ik al die dronken dm's die je mij elke weekend stuurt hier posten?quote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gisteren ja. Toen was ik lekker ruzie aan het maken. Maak jij nu eens ruzie.
iK wilde zeggen ja, maar dm's posten mag helaas niet, damn.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed idee, zal ik al die dronken dm's die je mij elke weekend stuurt hier posten?
Nee, ze zijn allemaal halve mannen. Bier zuipend, scheldend, getattooeerd en met piercings.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit geen lesbische vrouwen op te zoeken op internet. Ik denk gewoon: lesbische vrouwen zijn vrouwen... de een is vrouwelijk, de ander minder, net als hetero vrouwen.
Er zijn ook Marokkanen die geen rotzooi trappen.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit geen lesbische vrouwen op te zoeken op internet. Ik denk gewoon: lesbische vrouwen zijn vrouwen... de een is vrouwelijk, de ander minder, net als hetero vrouwen.
Ik heb medelijden met de lesbo's die een leuke vrouw zoeken.quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal halve mannen. Bier zuipend, scheldend, getattooeerd en met piercings.
Ja, doe maar schat.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed idee, zal ik al die dronken dm's die je mij elke weekend stuurt hier posten?
Wat dacht je van homo's die wat anders zoeken dan mannen in de verpleging of kapsalon. Het is een hel!quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de lesbo's die een leuke vrouw zoeken.
Nee hoor ik weet er sowieso 2 die gewoon op kantoor werken.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat dacht je van homo's die wat anders zoeken dan mannen in de verpleging of kapsalon. Het is een hel!
quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Er zijn ook Marokkanen die geen rotzooi trappen.
Doe ik ook niet gek.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Karina op vrouwen viel.
In het voetal moet je ook niet gaan zoeken, tenzij je Christiano Ronaldo weet te strikken.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat dacht je van homo's die wat anders zoeken dan mannen in de verpleging of kapsalon. Het is een hel!
Ben ik in ieder geval meteen klaar met de pensioenregeling.quote:Op zondag 29 september 2013 02:14 schreef Latert het volgende:
[..]
In het voetal moet je ook niet gaan zoeken, tenzij je Christiano Ronaldo weet te strikken.
Waarom heb je het er dan de hele tijd over?quote:
Maar ik kom via je balkon.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]Mijn deur zit op slot, 1 slot, 1 ketting.
Zijn ze leuk, if so give numbers and details.quote:Op zondag 29 september 2013 02:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor ik weet er sowieso 2 die gewoon op kantoor werken.
Hij spuit zo vanaf de tuin van de buren je woonkamer in.quote:Op zondag 29 september 2013 02:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je mag aanbellen hoor, doe ik de deur open.
En ik houd me in over dat ik kom via je balkon
Eentje is al bezet maar die woont in Almere dat is sowieso bleh denk ikquote:Op zondag 29 september 2013 02:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn ze leuk, if so give numbers and details.
Die laatste klinkt als ik over 10 jaar dus.quote:Op zondag 29 september 2013 02:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Eentje is al bezet maar die woont in Almere dat is sowieso bleh denk ik
Andere woont in IJmuiden, hele aardige kerel, goeie humor, beetje cynisch. Single (tenminste laatste keer dat ik hem sprak). In de 30. Financiele afdeling.
Hehe niet in pak, spijkerbroekentype. Oh en niet nichterig.quote:Op zondag 29 september 2013 02:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die laatste klinkt als ik over 10 jaar dus.
Oh ik heb een leuke collega van 28 die er echt enorm gelikt uitziet in pak, gespierd en al, ohooooo.quote:Op zondag 29 september 2013 02:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe niet in pak, spijkerbroekentype. Oh en niet nichterig.
En waarom heb jij nog niet aan zijn pener gezeten?quote:Op zondag 29 september 2013 02:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik heb een leuke collega van 28 die er echt enorm gelikt uitziet in pak, gespierd en al, ohooooo.
Ook gay overigens.
Wat is zijn naam, ik zal je informatie over zijn penis geven.quote:Op zondag 29 september 2013 02:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh ik heb een leuke collega van 28 die er echt enorm gelikt uitziet in pak, gespierd en al, ohooooo.
Ook gay overigens.
Wie zegt dat ik dat niet heb?quote:Op zondag 29 september 2013 02:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waarom heb jij nog niet aan zijn pener gezeten?
Oe met een collega, gewaagd.quote:Op zondag 29 september 2013 02:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet heb?
Valt mee, het is soort van m'n assistent.quote:
Nice. assistent in meerdere opzichten dus.quote:Op zondag 29 september 2013 02:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, het is soort van m'n assistent.
Misbruik maken van je positie in de rangorde, geil hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 02:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, het is soort van m'n assistent.
Gaat niet over Corrie he?quote:Op zondag 29 september 2013 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dit een beetje flopshow allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |