quote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gisteren ja. Toen was ik lekker ruzie aan het maken. Maak jij nu eens ruzie.
Nee ik zit geen lesbische vrouwen op te zoeken op internet. Ik denk gewoon: lesbische vrouwen zijn vrouwen... de een is vrouwelijk, de ander minder, net als hetero vrouwen.quote:
Goed idee, zal ik al die dronken dm's die je mij elke weekend stuurt hier posten?quote:Op zondag 29 september 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik gisteren ja. Toen was ik lekker ruzie aan het maken. Maak jij nu eens ruzie.
iK wilde zeggen ja, maar dm's posten mag helaas niet, damn.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed idee, zal ik al die dronken dm's die je mij elke weekend stuurt hier posten?
Nee, ze zijn allemaal halve mannen. Bier zuipend, scheldend, getattooeerd en met piercings.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit geen lesbische vrouwen op te zoeken op internet. Ik denk gewoon: lesbische vrouwen zijn vrouwen... de een is vrouwelijk, de ander minder, net als hetero vrouwen.
Er zijn ook Marokkanen die geen rotzooi trappen.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit geen lesbische vrouwen op te zoeken op internet. Ik denk gewoon: lesbische vrouwen zijn vrouwen... de een is vrouwelijk, de ander minder, net als hetero vrouwen.
Ik heb medelijden met de lesbo's die een leuke vrouw zoeken.quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, ze zijn allemaal halve mannen. Bier zuipend, scheldend, getattooeerd en met piercings.
Ja, doe maar schat.quote:Op zondag 29 september 2013 02:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goed idee, zal ik al die dronken dm's die je mij elke weekend stuurt hier posten?
Wat dacht je van homo's die wat anders zoeken dan mannen in de verpleging of kapsalon. Het is een hel!quote:Op zondag 29 september 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de lesbo's die een leuke vrouw zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |