quote:Op zondag 29 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Maar goed zal ik dan een verhaaltje vertellen over mijn korte avonturen op een datingsite
quote:Op zondag 29 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Maar goed zal ik dan een verhaaltje vertellen over mijn korte avonturen op een datingsite
Of ik dat niet weetquote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
NWS / [SC] Ridder Peunage
Goeie TT.
Uiteraard.quote:Op zondag 29 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Ja moet maar eens slapen luie afwijzerquote:
het is nog vroegquote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja moet maar eens slapen luie afwijzer
Jawel vandaar dat ik weet dat het niks voor mij is.quote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik dacht dat jij daar helemaal nooit iets mee gedaan had.
En mij afwijzen... Ben het lachertje van de dagquote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is nog vroeg
zolaat ga ik ook naar bed als ik wel moet werken
Wanneer heeft hij jou afgewezen?quote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mij afwijzen... Ben het lachertje van de dag
johannes_vermeer is het lachertje van de dag alquote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mij afwijzen... Ben het lachertje van de dag
Hij vindt de wedstrijd morgen belangrijkerquote:
Dus omdat 1x iemand net zo groot is als Drugshond ga je niet meer op een datingsite?quote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel vandaar dat ik weet dat het niks voor mij is.
OK een of andere datingsite, ik weet niet eens meer welke, is al een paar jaar terug, leuke foto, leuk gesprek, ik afspreken hier op het STadionplein.
Die gozer stapt uit zijn auto en is dus 2 koppen kleiner dan ikDat werd hem dus niet
de date was meteen afgelopen.'
Dus: altijd vragen hoe lang iemand is, had ik niet gedaan.
Drugshondquote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus omdat 1x iemand net zo groot is als Drugshond ga je niet meer op een datingsite?
Nee daarna nog 2 of 3x geprobeerd maar het is niks voor mij. Ik vond het te krampachtig allemaal. Ik weet niet, dat gezoek en foto's doorbladeren, nee.quote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus omdat 1x iemand net zo groot is als Drugshond ga je niet meer op een datingsite?
Waarom ga jij ook niet naar die wedstrijd dan?quote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij vindt de wedstrijd morgen belangrijker
Hoe deed je dat dan in jouw tijd zonder telefoon en internet?quote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daarna nog 2 of 3x geprobeerd maar het is niks voor mij. Ik vond het te krampachtig allemaal. Ik weet niet, dat gezoek en foto's doorbladeren, nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |