quote:Op zondag 29 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Maar goed zal ik dan een verhaaltje vertellen over mijn korte avonturen op een datingsite
quote:Op zondag 29 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Maar goed zal ik dan een verhaaltje vertellen over mijn korte avonturen op een datingsite
Of ik dat niet weetquote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
NWS / [SC] Ridder Peunage
Goeie TT.
Uiteraard.quote:Op zondag 29 september 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
Ja moet maar eens slapen luie afwijzerquote:
het is nog vroegquote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja moet maar eens slapen luie afwijzer
Jawel vandaar dat ik weet dat het niks voor mij is.quote:Op zondag 29 september 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik dacht dat jij daar helemaal nooit iets mee gedaan had.
En mij afwijzen... Ben het lachertje van de dagquote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is nog vroeg
zolaat ga ik ook naar bed als ik wel moet werken
Wanneer heeft hij jou afgewezen?quote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mij afwijzen... Ben het lachertje van de dag
johannes_vermeer is het lachertje van de dag alquote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En mij afwijzen... Ben het lachertje van de dag
Hij vindt de wedstrijd morgen belangrijkerquote:
Dus omdat 1x iemand net zo groot is als Drugshond ga je niet meer op een datingsite?quote:Op zondag 29 september 2013 00:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel vandaar dat ik weet dat het niks voor mij is.
OK een of andere datingsite, ik weet niet eens meer welke, is al een paar jaar terug, leuke foto, leuk gesprek, ik afspreken hier op het STadionplein.
Die gozer stapt uit zijn auto en is dus 2 koppen kleiner dan ikDat werd hem dus niet
de date was meteen afgelopen.'
Dus: altijd vragen hoe lang iemand is, had ik niet gedaan.
Drugshondquote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus omdat 1x iemand net zo groot is als Drugshond ga je niet meer op een datingsite?
Nee daarna nog 2 of 3x geprobeerd maar het is niks voor mij. Ik vond het te krampachtig allemaal. Ik weet niet, dat gezoek en foto's doorbladeren, nee.quote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus omdat 1x iemand net zo groot is als Drugshond ga je niet meer op een datingsite?
Waarom ga jij ook niet naar die wedstrijd dan?quote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij vindt de wedstrijd morgen belangrijker
Hoe deed je dat dan in jouw tijd zonder telefoon en internet?quote:Op zondag 29 september 2013 00:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee daarna nog 2 of 3x geprobeerd maar het is niks voor mij. Ik vond het te krampachtig allemaal. Ik weet niet, dat gezoek en foto's doorbladeren, nee.
Ik ben niet uitgenodigdquote:Op zondag 29 september 2013 00:13 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom ga jij ook niet naar die wedstrijd dan?
Plus jij stuurt geen pics.quote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij vindt de wedstrijd morgen belangrijker
quote:Op zondag 29 september 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe deed je dat dan in jouw tijd zonder telefoon en internet?
Ik heb alternatieven geboden knulquote:Op zondag 29 september 2013 00:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Plus jij stuurt geen pics.
Die vergeet je steeds erbij te vertellen.
goede gasten zijn dat hoorquote:
Knul in je broek.quote:Op zondag 29 september 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb alternatieven geboden knul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom loog je dan over je lengt op die site?quote:Op zondag 29 september 2013 00:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vond het ook ongemakkelijk hoor. Ik torende echt boven hem uit
Misschien zijn die wel leuk,,quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Knul in je broek.
Ohnee wacht want jij stuurt geen pics.Nee, slechts mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Volgens mij stond dat er niet eens bij, nooit aan gedacht om dat te vragen ook. Maar goed dat doe ik dus sowieso niet meer.quote:Op zondag 29 september 2013 00:15 schreef Latert het volgende:
[..]
Waarom loog je dan over je lengt op die site?
Ik ken wel een aantal 'goeie' relaties die zijn ontstaan via internetdating.quote:Op zondag 29 september 2013 00:14 schreef Karina het volgende:
[..]Telefoon hadden we al hoor. Ja toen ging ik uit en zo he?
niet naar mijquote:
ik ken er 1, zijn nog steeds samenquote:Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal 'goeie' relaties die zijn ontstaan via internetdating.
Prima alternatief als je geen zin of tijd hebt om uit te gaan.
Weet ik wel hoor. Mijn ex (niet die vreemdganger) heeft zijn vriendin ook via internetdating ontmoet. Is hij nog steeds mee, al een jaar of 8.quote:Op zondag 29 september 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken wel een aantal 'goeie' relaties die zijn ontstaan via internetdating.
Prima alternatief als je geen zin of tijd hebt om uit te gaan.
Niet als neukobject neequote:
anders ook nietquote:
corriequote:Op zondag 29 september 2013 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ken er in ieder geval 2 die nu een gezinnetje zijn.
Het kan dus wel maarja, Corrie,.
ik betaal er toch niet voorquote:
Ik ben ook geen filantropische hoerquote:
echt niet!quote:
Echt wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet!quote:
Wel, je bent alleen geïnteresseerd mits gratis seks.. Echt hoor..quote:
En dat is erg? Heb jij toch ook wat aan.quote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel, je bent alleen geïnteresseerd mits gratis seks.. Echt hoor..
Whiskas is niet zo'n stoeipoes.quote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is erg? Heb jij toch ook wat aan.
Nee.. Ik kan prima seks regelen hoorquote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat is erg? Heb jij toch ook wat aan.
Dan snap ik het probleem niet helemaal.quote:Op zondag 29 september 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee.. Ik kan prima seks regelen hoor
Mij ook n iet.. Maar contact gebaseerd op seks ook nietquote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
naja betaalde seks lijkt me niet zo'n topshow
Heb ik jou niet voor nodigquote:
Ik zou naar de politie gaan.quote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel, je bent alleen geïnteresseerd mits gratis seks.. Echt hoor..
Is wel lekker makkelijk. Niet al dat gezeik.quote:Op zondag 29 september 2013 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mij ook n iet.. Maar contact gebaseerd op seks ook niet
Nou, neuken is een voorwaarde kennelijk..quote:Op zondag 29 september 2013 00:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou naar de politie gaan.
"Er is een man die mij wil neuken."
[ afbeelding ]
Nee plasseks is niks inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel lekker makkelijk. Niet al dat gezeik.
Meer gezeik juistquote:Op zondag 29 september 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is wel lekker makkelijk. Niet al dat gezeik.
Als ik zeg van wel kom je dus wel opdraven?quote:Op zondag 29 september 2013 00:26 schreef sp3c het volgende:
ik heb gewoon geen zin om af te spreken met wildvreemden midden in de nacht, zeker niet als er geen seks van komt
maakt jou nog geen hoer en het maakt mij niet onaardig lijkt me
De buren ook denk ik want dan moet je via hun tuinquote:Op zondag 29 september 2013 00:28 schreef Specularium het volgende:
Als ik straks bij Corrie via het balkon binnen sneak zal ze ook wel schrikken.
Dus eerlijkheid wordt afgestraft? En je gaat voor slechts seks?quote:
Maar wat die buren daar van vinden, dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op zondag 29 september 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De buren ook denk ik want dan moet je via hun tuin
quote:Op zondag 29 september 2013 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik zeg van wel kom je dus wel opdraven?
Nou ja als ze de politie bellen wel denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 00:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar wat die buren daar van vinden, dat vind ik niet zo rullevant.
middenin de nacht welquote:Op zondag 29 september 2013 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus eerlijkheid wordt afgestraft? En je gaat voor slechts seks?
Die komen langs, en dan.....quote:Op zondag 29 september 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als ze de politie bellen wel denk ik.
Hey, hij gaat slechts voor seks, jammer niet zoquote:Op zondag 29 september 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..].
Nu weer wel, dan weer niet, dan is ze een hoer, dan wil ze ridder peunage in de bips en is iedereen kut, dan weer soms wel.
Wie wijst wie nou af?quote:Op zondag 29 september 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, hij gaat slechts voor seks, jammer niet zo
Wat is daar nou erg aan?quote:Op zondag 29 september 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij mij, want ik wens niet te leverenquote:
Moet ie een goed gesprek gaan voeren dan?quote:Op zondag 29 september 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wens me daar niet voor te lenenquote:Op zondag 29 september 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is daar nou erg aan?
Ik snap het niet meer.
Wat wilde je dan? Oh wat hierboven wordt gezegd eigenlijk door Spec&Spec ook daarna.quote:Op zondag 29 september 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij mij, want ik wens niet te leveren
Niks eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat wilde je dan? Oh wat hierboven wordt gezegd eigenlijk
Ik vind deze topics al diepzinnig genoeg, geen extra gesprek nodig lijkt me.quote:Op zondag 29 september 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
ik kan best een goed gesprek voeren maar daar trek ik op zaterdag rond een uur of 12 mijn broek niet voor aan, zo gaan die dingen
Beetje kattenkwaad uithalen.quote:Op zondag 29 september 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat wilde je dan? Oh wat hierboven wordt gezegd eigenlijk door Spec&Spec ook daarna.
Welkomstdrankje erbij.quote:Op zondag 29 september 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
Spec&Spec klinkt wel als een show waar ik kaartjes voor zou bestellen
Nee, ik mis ze gaarne eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wil er toch ook gewoon soms een razende pener in of wat?
en bitterbollenquote:
Als ik maar geen lid hoef te wordenquote:Op zondag 29 september 2013 00:33 schreef sp3c het volgende:
Spec&Spec klinkt wel als een show waar ik kaartjes voor zou bestellen
je bent de topshow van de NWS SCquote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik maar geen lid hoef te worden
OK maar wat had je dan in gedachten? Wat Specu zei, een goed gesprek?quote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik mis ze gaarne eigenlijk
Vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef sp3c het volgende:
een goed gesprek vind ik meer iets voor tijdens de lunch
quote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
OK maar wat had je dan in gedachten? Wat Specu zei, een goed gesprek?
Gewoon iemand leren kennen en wel verder zien,,,quote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
OK maar wat had je dan in gedachten? Wat Specu zei, een goed gesprek?
Ben je van de vrouwenliefde?quote:Op zondag 29 september 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik mis ze gaarne eigenlijk
Als er maar witte wijn is, meer hoef ik nietquote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef Specularium het volgende:
Corrie mag gewoon backstage hoor.
Mijn excuses dan.. Ik zag mezelf niet als je hoerquote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef sp3c het volgende:
een goed gesprek vind ik meer iets voor tijdens de lunch
ja dan moet je komen sjoelen, dat wordt hem niet meer vandaagquote:Op zondag 29 september 2013 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Gewoon iemand leren kennen en wel verder zien,,,
Nee, maar IK maak uit wanneer ik seks wil...quote:
je bent geen hoer, niemand bied je 50 euroquote:Op zondag 29 september 2013 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn excuses dan.. Ik zag mezelf niet als je hoer
Je zit er zelf supermatig half om te vragen met je wel niet wel niet.quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar IK maak uit wanneer ik seks wil...
quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef Latert het volgende:
Ik vind het wel weer een topshow, Whiskers weet altijd de het nodige drama te creëren
Inflatie-tarief eraf.... reken reken..... toch bijna 50 euro.quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent geen hoer, niemand bied je 50 euro
Al zou dat zo zijn?quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zit er zelf supermatig half om te vragen met je wel niet wel niet.
Ik weet niet hoor, maar als ik sp3c was had ik ook gedacht dat je daarop uit was...quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, maar IK maak uit wanneer ik seks wil...
Mag hoor..quote:Op zondag 29 september 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ik sp3c was had ik ook gedacht dat je daarop uit was...
Ik las in het vorige topic dat sp3c al een condoom had omgedaan gisteren.quote:Op zondag 29 september 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ik sp3c was had ik ook gedacht dat je daarop uit was...
Peenquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las in het vorige topic dat sp3c al een condoom had omgedaan gisteren.
ja precies, das toch een euro down the drainquote:Op zondag 29 september 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las in het vorige topic dat sp3c al een condoom had omgedaan gisteren.
Die heeft ie volgespoten toen jij over je datingsite avonturen begon.quote:Op zondag 29 september 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]oh ja. Hopelijk heeft hij die nu wel afgedaan.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Die heeft ie volgespoten toen jij over je datingsite avonturen begon.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja precies, das toch een euro down the drain
nee is neequote:Op zondag 29 september 2013 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als jij nee zegt bedoel je ja.
Wat? Flirten?quote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar eerst wilde je wel toch? En daarna weer niet? Of zo...
Vrouwen
Jij doet hier normaal gesproken anders precies hetzelfde.quote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar eerst wilde je wel toch? En daarna weer niet? Of zo...
Vrouwen
Volgens mij heb je het naar de verkeerde gestuurdquote:Op zondag 29 september 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
Terwijl ik dit typ zit ik Corrie hete smsjes te sturen.
Alleen doet ze weer moeilijk,.
Nee, die heeft een andere tactiek, die zegt gewoon vantevoren dat ze alles maar niet leuk vindt.quote:Op zondag 29 september 2013 00:44 schreef Latert het volgende:
[..]
Jij doet hier normaal gesproken anders precies hetzelfde.
Corrie.
Kan. Maar ik heb hem nergens seks aangeboden... Vandaag niet, gisteren niet, en dat weet hij..quote:Op zondag 29 september 2013 00:44 schreef Karina het volgende:
[..]
En de rest volgens mij. Ik kreeg in ieder geval wel de indruk van wat ik zo las hier.
Als mod op FOK! een blauwtje lopen is nooit grappig.quote:Op zondag 29 september 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
Terwijl ik dit typ zit ik Corrie hete smsjes te sturen.
Alleen doet ze weer moeilijk,.
Latert de Jonge dames en heren!quote:Op zondag 29 september 2013 00:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Als mod op FOK! een blauwtje lopen is nooit grappig.
Wel zo duidelijk.quote:Op zondag 29 september 2013 00:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, die heeft een andere tactiek, die zegt gewoon vantevoren dat ze alles maar niet leuk vindt.
wie dan welquote:
Karina. Je andere mede-mod uswquote:Op zondag 29 september 2013 00:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
wie dan wel
ik snap het niet meer
stuart?
En dan ging strijden met Stuart, om de eer van Whiskas te verdedigen.quote:Op zondag 29 september 2013 00:49 schreef sp3c het volgende:
zou wel episch zijn als de ridder van de ronde tafel nog ff langs kwam
Niet nodig, ik bespring Peunagequote:Op zondag 29 september 2013 00:49 schreef Latert het volgende:
[..]
En dan ging strijden met Stuart, om de eer van Whiskas te verdedigen.
Ik zei dat je de indruk gaf.quote:Op zondag 29 september 2013 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karina. Je andere mede-mod usw
Moet je maar naar Utrecht komen, zal ik nog een foto sturen?quote:Op zondag 29 september 2013 00:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel zo duidelijk.
Sommige dingen vind ik wel leuk hoor, dit topic, Topshow
Oh dus de razende paarse lans van Peunage mag wel zo je poes in?quote:Op zondag 29 september 2013 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet nodig, ik bespring Peunage
Nah ik weet al hoe je eruit ziet, niet nodig.quote:Op zondag 29 september 2013 00:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar naar Utrecht komen, zal ik nog een foto sturen?
Corrie is geen mod hier he?quote:Op zondag 29 september 2013 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Karina. Je andere mede-mod usw
Ik spreek dat niet tegen.. Ik ben echter ook geen seks-weggeeftypequote:
Het zit wel diep he?quote:Op zondag 29 september 2013 00:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
johannes_vermeer is het lachertje van de dag al
johannes
Bijnaquote:Op zondag 29 september 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh dus de razende paarse lans van Peunage mag wel zo je poes in?
nee dat duurde te lang, nu heb ik geen zinquote:
Latert laat er geen gras over groeien.quote:Op zondag 29 september 2013 00:50 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh dus de razende paarse lans van Peunage mag wel zo je poes in?
Gooit AH bonuskaart in de kliko.quote:Op zondag 29 september 2013 00:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik spreek dat niet tegen.. Ik ben echter ook geen seks-weggeeftype
quote:Op zondag 29 september 2013 00:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gooit AH bonuskaart in de kliko.
Romig showtje vandaagquote:Op zondag 29 september 2013 00:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Johannes komt ook nog langs, Topshow2
quote:Op zondag 29 september 2013 00:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gooit AH bonuskaart in de kliko.
jaloezie vind ik een nutteloze emotiequote:
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op zondag 29 september 2013 00:49 schreef sp3c het volgende:
zou wel episch zijn als de ridder van de ronde tafel nog ff langs kwam
nog niets maar de deur staat open braquote:
Dat zijn ook geen emoties, dat zijn ideeen dat je beter/anders had moeten zijn dan wie je bent.quote:Op zondag 29 september 2013 00:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
jaloezie vind ik een nutteloze emotie
net als spijt en schaamte
* sp3c doet er niet aan
Ja.quote:Op zondag 29 september 2013 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij schijnt een aantrekkelijke man te zijn. Kan je dit bevestigen?
Morgen de allerlaatste afleveringquote:Op zondag 29 september 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Gooi nog effe olie op het vuur
Oh mededeling tussendoor B&B marathon op NED3
* sp3c doet er niet aanquote:Op zondag 29 september 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen emoties, dat zijn ideeen dat je beter/anders had moeten zijn dan wie je bent.
ja sp3cquote:
Post eens een pic.quote:Op zondag 29 september 2013 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg leuk. Echt waar.
Ze is al 2 avonden lang op je aan het geilen.quote:Op zondag 29 september 2013 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Maar vind je mij leuk?quote:Op zondag 29 september 2013 00:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]sorry ik kan nu niks meer serieus lezen.
Dit meende ik wel, no homo.quote:Op zondag 29 september 2013 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen emoties, dat zijn ideeen dat je beter/anders had moeten zijn dan wie je bent.
Ja, ik vind hemquote:Op zondag 29 september 2013 00:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze is al 2 avonden lang op je aan het geilen.
Ja sorry ik weet hetquote:Op zondag 29 september 2013 00:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Dit meende ik wel, no homo.
Oh zulke vrouwen ben ik vaker tegengekomen. Maakt het een soort avontuurtje. Een queste als je wilt.quote:Op zondag 29 september 2013 00:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whiskas gaat je nu eerst 300x afwijzen voor ze haar flappentap laat zien.
Ik wil Peunagequote:Op zondag 29 september 2013 00:58 schreef Latert het volgende:
[..]
Je wil Peunage alleen voor de seks.
Jawel in natura!quote:Op zondag 29 september 2013 00:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja, en ze gaat niet eens betalen ook.
ja nu wil ik ookquote:
* sp3c begint zijn razende lans te poetsenquote:Op zondag 29 september 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik voorzie een duel morgenmiddag om 12:00 uur.
En voor hem ook.quote:Op zondag 29 september 2013 01:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja dus de seks is gratis voor haar...
Ik ben zo sophisticated dat ik het Engelse woord er voor gebruik.quote:Op zondag 29 september 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook heel sophisticated!
* sp3c googled
Whiskas ligt nu weg te drijven.quote:Op zondag 29 september 2013 01:01 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben zo sophisticated dat ik het Engelse woord er voor gebruik.
Snel bedenk een sjiek woord. Dat helptquote:Op zondag 29 september 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
mijn broek was toch al uit dus whatever right?
Mijne is groter en harder.quote:Op zondag 29 september 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
* sp3c begint zijn razende lans te poetsen
ja nee dat gelooft helemaal niemandquote:
Ik ook maar door de tranen in mijn ogen.quote:Op zondag 29 september 2013 01:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Whiskas ligt nu weg te drijven.
sp3c wil mij niet, en ik ben het tot op heden hartgrondigeens met Peunagequote:
Moet je het met iemand eens zijn voor razende penerseks?quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
sp3c wil mij niet, en ik ben het tot op heden hartgrondigeens met Peunage
Je ontwijkt de hele tijd mijn vraag. ALLEEN VOOR DE SEKS?quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
sp3c wil mij niet, en ik ben het tot op heden hartgrondigeens met Peunage
Yep, alleen je harde lans.quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je ontwijkt de hele tijd mijn vraag. ALLEEN VOOR DE SEKS?
Whiskert is 38 en zegt steeds ja en dan nee.quote:Op zondag 29 september 2013 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nu pas door dat dit topic na twaalven in een 40+ dating site veranderd
Sp3c's hockeystick is niet zo groot als Peunage's lans...quote:Op zondag 29 september 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
Is er al overeenstemming tussen whiskers en peunage? Of maakt sp3c nog een kans.
Dat werkt niet he? Beetje aardiger doen nu is hij beledigd.quote:Op zondag 29 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ne, lul, stomme moslim, ik val op jou
Anders had ik toch wel ja gezegd.quote:Op zondag 29 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Run Peunage, run!quote:Op zondag 29 september 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
nee muzelmannen hebben van die stomme korte zwaardjesquote:Op zondag 29 september 2013 01:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Sp3c's hockeystick is niet zo groot als Peunage's lans...
eN?quote:Op zondag 29 september 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat werkt niet he? Beetje aardiger doen nu is hij beledigd.
quote:Op zondag 29 september 2013 01:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Anders had ik toch wel ja gezegd.
Dat is bij moslims al gauw.quote:Op zondag 29 september 2013 01:05 schreef Karina het volgende:
Dat werkt niet he? Beetje aardiger doen nu is hij beledigd.
ja hallo dan had ik ook we ja gezegd hequote:
Tante corrie. Je snapt het niet.quote:Op zondag 29 september 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wil hem toch? Moet je hem niet beledigen.
Ze wilde jou alleen voor de gesprekken... Als je op haar verzoek was ingegaan zat je nu diep in de friendzonequote:Op zondag 29 september 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hallo dan had ik ook we ja gezegd he
Mijnquote:Op zondag 29 september 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wil hem toch? Moet je hem niet beledigen.
quote:Op zondag 29 september 2013 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je nou wel of geen moslim?
Je wou nietquote:Op zondag 29 september 2013 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja hallo dan had ik ook we ja gezegd he
dodged that bullet!quote:Op zondag 29 september 2013 01:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze wilde jou alleen voor de gesprekken... Als je op haar verzoek was ingegaan zat je nu diep in de friendzone
nee jij wou niet en toen hoefde ik ook niet zo per sequote:
volgens mij nietquote:Op zondag 29 september 2013 01:08 schreef Peunage het volgende:
Hey, sp3c maakt nu toch geen kans meer he?
En dat zonder wijn?quote:Op zondag 29 september 2013 01:08 schreef Karina het volgende:
Ik snap er geen reet meer vanmaar ik heb wel een goeie avond.
Nope,quote:Op zondag 29 september 2013 01:08 schreef Peunage het volgende:
Hey, sp3c maakt nu toch geen kans meer he?
een tip van de verliezerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |