#hipstersquote:
Maar die Jap heeft het uitgevonden tochquote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's gewoon de vijfde smaakgroep hé, algemeen geaccepteerd spulletje
Nja een naam gegeven eerder, de smaak was al bekend.quote:Op maandag 30 september 2013 23:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar die Jap heeft het uitgevonden toch
dat heeft vrij weinig nut: dat ligt nog in dozenquote:Op maandag 30 september 2013 18:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
pics van je spoorbaan.
Ff fappen tog.
Houden jullie van pijpen?quote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef vogelkooi het volgende:
Een papieren mache beeld geven van wilders. gemaakt van korans. echte hoogte
Minimap mod met waypointsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef DeHovenier het volgende:
Het sneeuwt en regent tegelijkertijd
En ik kan mn huis niet meer vinden
Kan ik die meteen gebruiken? Zit hier op een stenen pilaar te wachten tot het eindelijk ochtend wordt en de regen 'ns een keer ophoudtquote:
Moet je natuurlijk wel eerst mc afsluiten hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan ik die meteen gebruiken? Zit hier op een stenen pilaar te wachten tot het eindelijk ochtend wordt en de regen 'ns een keer ophoudt
we roken niet, vind ze wel cool maar zou het niet gebruiken.quote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Houden jullie van pijpen?
Ja klopt ben vandaag vrij maar ga dus wel het debat vanmiddag bijwonen. Dus even klaar maken, nog een pot koffie drinken en zo die kant opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:32 schreef vogelkooi het volgende:
wat ben je vroeg wakker, je had toch maar acht uur.
http://minecraft.gamepedia.com/Spider_Jockeyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 03:49 schreef DeHovenier het volgende:
Skeletons hebben een nieuwe manier gevonden om zich te verplaatsen:
[ afbeelding ]
Je trein en nog iets?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ](voor de duidelijkheid: ik verwacht 2 pakketten)
AHAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja klopt ben vandaag vrij maar ga dus wel het debat vanmiddag bijwonen. Dus even klaar maken, nog een pot koffie drinken en zo die kant op
Bloed prikken. Was zonder afspraak, kan de gehele week langskomen voor 11u.quote:
Kan naar mijn ervaring soms nog vies lang duren, heb je hem al binnen?quote:
Welke heb je besteld dan? Heb een Acer A500 nog liggen. (best kek ding nog) Maar wil iets dat full hd kan draaien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die aids tablet wil maar niet verstuurd worden, hoerenshit
haha, dat probleem heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef MineraalWater het volgende:
goffer het past niet op mn tafel. Zal ik hem maar even moeten modden ofzo
Surface RT via surfspot, heeft wegens succes 4+ weken levertijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Kan naar mijn ervaring soms nog vies lang duren, heb je hem al binnen?
[..]
Welke heb je besteld dan? Heb een Acer A500 nog liggen. (best kek ding nog) Maar wil iets dat full hd kan draaien.
http://tweakers.net/revie(...)ductieve-tablet.htmlquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Surface RT via surfspot, heeft wegens succes 4+ weken levertijd
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:57 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
haha, dat probleem heb ik dus ook.
Maak wel ff pics als het allemaal klaar is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef MineraalWater het volgende:
Maarja effe met paps over hebben wat het handigste is. Moet toch nog eerst mn adapter ontvangen voordat ik hem kan gebruiken
Is goodquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Maak wel ff pics als het allemaal klaar is.
Wel zuur als je een 1e klas kaartje hebt en je er niet kunt zitten omdat 'ie vol zit met 2e klas passagiers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:14 schreef TJV het volgende:
Dat gezeik over die 1e en 2e klas in treinen. Zijn er echt figuren die niet in de 1e klas gaan zitten als de 2e klas vol is?
Ja maar meer voor de stilte van hun denk ik danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wel zuur als je een 1e klas kaartje hebt en je er niet kunt zitten omdat 'ie vol zit met 2e klas passagiers.
Dan sta je gewoon op, dat lijkt me duidelijk. Maar wat is er mis mee als je gewoon je bakkes houdt? Conducteurs doen er ook nooit moeilijk over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wel zuur als je een 1e klas kaartje hebt en je er niet kunt zitten omdat 'ie vol zit met 2e klas passagiers.
Niks, zei het alleen omdat het mij eens overkomen is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan sta je gewoon op, dat lijkt me duidelijk. Maar wat is er mis mee als je gewoon je bakkes houdt? Conducteurs doen er ook nooit moeilijk over.
de meeste dan héquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan sta je gewoon op, dat lijkt me duidelijk. Maar wat is er mis mee als je gewoon je bakkes houdt? Conducteurs doen er ook nooit moeilijk over.
Yup.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)ductieve-tablet.html
deze?
Ja je gaat toch niet staan zeg, doe normaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:14 schreef TJV het volgende:
Dat gezeik over die 1e en 2e klas in treinen. Zijn er echt figuren die niet in de 1e klas gaan zitten als de 2e klas vol is?
Welke mongool gaat er dan naar den haag, jeeeeezquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overigens is de randstad weer ouderwets lelijke
Review uit eind 2012 en hij is nu pas uit?quote:
Allochtonen spotten, heb er veel van gehoord maar nog nooit in het echt gezien dus was wel benieuwd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Welke mongool gaat er dan naar den haag, jeeeeez
Nee hij is allang uit, maar wereldwijd -50% voor studenten dus erg gewildquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:32 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Review uit eind 2012 en hij is nu pas uit?
Schappelijk prijsje wel.
NSAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht waarom heb ik signaal in die tunnel bij Schiphol
Shiit, srs?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee hij is allang uit, maar wereldwijd -50% voor studenten dus erg gewild
Uh ¤260 incl. type cover of ¤210 zonder. Ik heb met.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Shiit, srs?
Op welk bedrag kom je dan uit?
tot 31 augustus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uh ¤260 incl. type cover of ¤210 zonder. Ik heb met.
Uh ja moet je ze even mailen, kunnen ze volgens mij nog wel voor je regelen als je echt wilt. Anders zijn ze op tweakers volgens mij vrij goedkoop nuquote:
Ohquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:10 schreef mschol het volgende:
[..]
http://minecraft.gamepedia.com/Spider_Jockey
die bestaat dus al sinds de alpha
Moet je eens door luik brussel rijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Overigens is de randstad weer ouderwets lelijke
Post maar, ik doe ze vanavond meteenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:34 schreef d4v1d het volgende:
Aldie, maak even mijn geschiedenis opdrachten wil je.
Ik heb geen zin
Ik bedoelde het eigenlijk niet geheel serieus, maar okequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Post maar, ik doe ze vanavond meteen
waar ben je niggu, wij zouden kfc tjappen als jij in agga wasquote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ga morgen denk ik naar Den Haag, debat bijwonen. Weet nog niet, even over nadenken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik bedoelde het eigenlijk niet geheel serieus, maar oke![]()
http://imgur.com/jk0ueNy,B94u3gi,TBfnzbk
Vanaf 15.
Koeltoer, we hebben genoeg kebab shit enzo, maar ook maccie BK KFC etc, of japans enzoquote:Op maandag 30 september 2013 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is er in Den Haag trouwens verder qua cultuur en zo nog iets te doen? Naar debat ga ik wel maar miss. daarna nog andere shit doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |