pics van je spoorbaan.quote:Op maandag 30 september 2013 18:47 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
2de is onderweg
is nodig om de middelste trein te maken:
[ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 september 2013 20:28 schreef Mender het volgende:
Ik HAAT de nieuwe settings van youtube.
Je klikt op een video.
Settings *click
Kwaliteit *click
1080P *click
Annotations uit *click
volledig scherm *click
En dan soms die banner onderin weg klikken.
Klacht: Je moet teveel klikken om fatsoenlijk een youtube video te kunnen kijken
...En Nee ik had geen zin om een KLB topic te openen. En had dit topic al open staan dusquote:Op maandag 30 september 2013 20:28 schreef Mender het volgende:
Je klikt op een video.
Settings *click
Kwaliteit *click
1080P *click
Annotations uit *click
volledig scherm *click
Klacht: Je moet teveel klikken om fatsoenlijk een youtube video te kunnen kijken
quote:
idd, de setting die al 5 jaar ofzo bestaat om standaard de beste kwaliteit te pakken werkt al 5 jaar niet,quote:Op maandag 30 september 2013 20:28 schreef Mender het volgende:
Je klikt op een video.
Settings *click
Kwaliteit *click
1080P *click
Annotations uit *click
volledig scherm *click
Adventure is zonder bouwen toch?quote:Op maandag 30 september 2013 20:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ben nu bezig in mn eentje, adventure-style. Heb net gold gevonden
Idd. Met honger en alles.quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Adventure is zonder bouwen toch?
Honger heb je ook in survival, maar succes in Adventure mode. Zelf nooit gedaan, survival is soms al zoveel moeite.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Met honger en alles.
Net dat rode spul tegengekomen
Nu ben ik in de war wat voor mode ik in speelquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Honger heb je ook in survival, maar succes in Adventure mode. Zelf nooit gedaan, survival is soms al zoveel moeite.
Redstone ore als block kan je alleen minen met een Silk Touch pickaxe. Als je hem met een andere pickaxe (Iron of beter) mined krijg je gewoon die dust. Adventure mode kan je niets stuk maken zonder de tools. Is meer voor de adventure maps. In survival kan je altijd alles stuk maken, maar het is afhankelijk van je tools of je er een blokje van krijgt.quote:Op maandag 30 september 2013 21:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nu ben ik in de war wat voor mode ik in speel
En ik lees net dat je alleen redstone kan minen met een Diamond Pickaxe met een Silk Touch Enchantment erop> Wtf.
Heb dit spel een lange tijd niet gespeeld btw.
Oh, maar ik wil die dust hebben, dan kan ik een kompas maken.quote:Op maandag 30 september 2013 21:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Redstone ore als block kan je alleen minen met een Silk Touch pickaxe. Als je hem met een andere pickaxe (Iron of beter) mined krijg je gewoon die dust. Adventure mode kan je niets stuk maken zonder de tools. Is meer voor de adventure maps. In survival kan je altijd alles stuk maken, maar het is afhankelijk van je tools of je er een blokje van krijgt.
Dan gewoon minen met een pickaxe.quote:Op maandag 30 september 2013 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh, maar ik wil die dust hebben, dan kan ik een kompas maken.
Youtube centerquote:Op maandag 30 september 2013 20:28 schreef Mender het volgende:
Je klikt op een video.
Settings *click
Kwaliteit *click
1080P *click
Annotations uit *click
volledig scherm *click
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |